Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Hidden and Dangerous 2

początekpoprzednia12
29.07.2008 21:28
👍
251
odpowiedz
Kazio5
52
Kazimierz Pionty

Dla mnie sten z tłumikiem to najlepsza broń. No i jeszcze ta niemiecka zdobyczna snajperka (nie pamiętam nazwy) też jest dobra.

29.07.2008 21:32
😊
252
odpowiedz
zanonimizowany569286
0
Legionista

kurde fajne kupilem trylogie ale nie zdjąłem jeszcze foli

30.07.2008 00:00
😊
253
odpowiedz
zanonimizowany569392
2
Junior

Misja na lotnisku.
Nie moge nigdzie znaleść Schumanna. Przeszukałam csły budynek główny wszystkie hangary i inne budynki i nie moge znaleźć. -.0 help.

30.07.2008 00:18
254
odpowiedz
Kazio5
52
Kazimierz Pionty

Schumann jest w głównym budynku na piętrze.

30.07.2008 12:55
😍
255
odpowiedz
hiddenowiec
10
Chorąży

Mam problem!!Miałem hiddena i grałem normalnie na necie.Tera ściągnołem i wyskakuje<Nieprawidłowy CD_Key czy coś w tym stylu>
Prosiłbym o pomoc!!

30.07.2008 14:52
😍
256
odpowiedz
zanonimizowany569506
1
Junior

mam problem z misją, w której trzeba zabrać enigme.
podkładam miny pod oba okrety. potem wchodze na statek po enigme [mam broń z tłumikiem], wystarczy, że zastrzele jedna osobe odrazu włącza sie alarm.
jest jakis sposób zeby to przejść? :>

30.07.2008 16:12
📄
257
odpowiedz
hiddenowiec
10
Chorąży

A jesteś na Dużym statku czy na małym??

30.07.2008 16:17
😍
258
odpowiedz
zanonimizowany569506
1
Junior

na małym ;]

30.07.2008 19:01
kaczor0712
👎
259
odpowiedz
kaczor0712
53
Dzikus

Powiem jedno to jest jak call of duty i medal of honor :P ale da sie pograc

31.07.2008 11:59
😃
260
odpowiedz
zanonimizowany569662
1
Junior

TAK GRA JE THE BEST. przeszedłem już całą. nie ma lepszej gry. Najfajniej jest na Internecie bo można jeździć czołgiem , strzelać z bazooki i podkładać miny na które wszyscy wpadają.

31.07.2008 17:17
📄
261
odpowiedz
hiddenowiec
10
Chorąży

A zabijasz ludzi z dużego statka?

01.08.2008 13:14
😍
262
odpowiedz
zanonimizowany569392
2
Junior

w misji z latarnią, gdzie znajduje sie generator? >.<

01.08.2008 20:10
👍
263
odpowiedz
zanonimizowany569967
1
Junior

Gra na Internecie jest najlepsza

01.08.2008 20:14
😒
264
odpowiedz
zanonimizowany569967
1
Junior

generator jest gdzieś w zamku bardzo trudno go znalez.Bym ci powiedział ale długo już nie grałem bo przeszedłem całą i zapomniałem gdzie jest.

01.08.2008 20:17
265
odpowiedz
zanonimizowany558598
11
Konsul

Ciężko jednoznacznie powiedzieć gdzie się znajduje generator, bo to kompleks pomieszczeń. W każdym razie jest on nisko, nie w piwnicy, ale nie na 2 i 3 piętrze. Czyli na parterze. :)

23.08.2008 11:52
266
odpowiedz
zanonimizowany550148
10
Centurion

Mam tą gre i ukońcczyłem w ciągu dwóch dni

29.08.2008 12:12
😊
267
odpowiedz
hiddenowiec
10
Chorąży

ktos chce pograc przez neta ze mną to plis o kontakt:GG 6768353

12.11.2008 11:46
268
odpowiedz
hiddenowiec
10
Chorąży

hey jak oni robią ze na serwach są np same DeLisle???????????????????????
za chiny nie moge skumac jak oni to robią
jak ktos wie to prosze o porade!!!!
gg 6768353
pozdro alll

13.12.2008 15:26
269
odpowiedz
grattz
32
Generał

Zacząłem teraz grać. Nawet fajne ale bardzo skomplikowane :P

Drażni mnie tylko to ze w pierwszej misji mimo ze strzelam do Niemców to inni Niemcy w promieniu 100m nie reagują. Nie ma żadnego alarmu :/

04.02.2009 11:14
270
odpowiedz
zanonimizowany616728
1
Junior

elo wam a ja jestem w misji w takim mieście początkowym gdzie trzeba sie spotkać w zamku jakimiś odpowiedzcie plz

07.02.2009 10:18
271
odpowiedz
zanonimizowany617539
1
Junior

dacie mi jakaś stronę na download bo mi siora usunęła full proszę jak macie plz

07.02.2009 10:19
272
odpowiedz
zanonimizowany617539
1
Junior

podajcie cd key potrzebny bo ja nie mam

07.02.2009 10:35
273
odpowiedz
zanonimizowany617539
1
Junior

a ja mam problem w misi blade dancer jestem w tym banku i pojawia sie czołg i zabijają i zabijają mi 2 gości i missing failed

07.02.2009 18:28
274
odpowiedz
hiddenowiec
10
Chorąży

jakies problemy to pisac do mnie
A gdyby ktos chcia pograc pisac na gg 6768353
Pozdro all hiddenowców :)

11.02.2009 20:23
👍
275
odpowiedz
zanonimizowany618942
1
Junior

Cześć nie wiem jak utworzyć swój serwer może mi ktoś napisać proszę!
Poza tym gra jest świetna gorąco polecam

25.02.2009 18:05
😒
276
odpowiedz
Patrykusantos
2
Junior

a kto wie jaki jest kod seryjny bo mi takie coś wyskakuje i pisze że jest na pudełku z grą ale nie ma kto niech pisze na gg:11124997

spoiler start

26.02.2009 13:41
👍
277
odpowiedz
zanonimizowany622750
2
Legionista

jak ktoś wie powiedzcie o co chodzi mi w niespodziankach w H&D2 albo niech wbijena muj wątek
[pytanko]

17.03.2009 21:52
278
odpowiedz
zanonimizowany627830
1
Junior

mam laptopa i mam problem w zamku z agentką ,nie chce isc za mną .pomuzcie rozwiązac mi ten problem

06.04.2009 20:32
279
odpowiedz
zanonimizowany619079
7
Legionista

Cześć mam problem z tworzeniem serwera klikam STWÓRZ SERWER i ustawiam potem klikam START i pisze <porty wymagane do gry są zablokowane> co robić POMOCYYYYY !!!

18.04.2009 10:31
280
odpowiedz
zanonimizowany619079
7
Legionista

JA CHCĘ MODA DO HIDDEN

01.05.2009 17:02
😒
281
odpowiedz
zanonimizowany637020
1
Junior
Image

Help.Chciałbym zagrać z wami przez internet w H&D2 ale gdy włanczam serwer to pisze niepoprawny klucz CD nie wiem dla czego a gram na płycie H&D2 Antologia.Jakby ktoś wiedział o tym problemie to odpiszcie.

04.05.2009 15:42
282
odpowiedz
zanonimizowany619079
7
Legionista

Cmdrpawelr-----> miałem tak samo wiem co czeba robić kliknij start w menu windows potem kliknij URUCHOM i wpisz regedit potem znajdź hidden and dangerous 2 później znajdziesz key edytuj to i tam jest wpisany kod z pudełka gry jak masz duże litery zmień na małe i wszystko godowe ~!!!!~

06.07.2009 10:29
283
odpowiedz
zanonimizowany619079
7
Legionista

Realizm, Szczegółowość modelów broni, rozmaite sposoby używania pewnych broni, np. uderzenie wroga kolbą karabinu - tak pisze w plusach gry a w mojej v1.12 nie można uderzyć wroga kolbą karabinu ???

07.07.2009 13:22
😍
284
odpowiedz
zanonimizowany619079
7
Legionista

A w waszym hiddenie dasię "bić splówą"

11.07.2009 13:15
Jocker94
👍
285
odpowiedz
Jocker94
3
Junior
Wideo

Dla mnie ta gra to cudo :) Podobno w 2010 ma wyjść 3 część nawet jest trailer tylko nie wiem czy to nie podróba: http://www.youtube.com/watch?v=8hRGWi6IJZo&feature=channel_page

25.07.2009 21:32
286
odpowiedz
zanonimizowany655788
1
Junior

Mam łopot z przejściem jednej misji OP.AWANGARDA BAL-MASKOWY. Mam uciec przes brame z kobietą ale ta ciągle stoi w miejscu i nie wiem co robić :/

30.07.2009 16:01
287
odpowiedz
zanonimizowany657091
1
Junior

z

30.07.2009 16:04
👍
288
odpowiedz
zanonimizowany657091
1
Junior

cze mam pytanko podłozyłem ładunki pod statki wziołem enigme kody mape triptiza i co dalej!!! pomocy!!

30.07.2009 16:08
289
odpowiedz
ilikekomputergames
16
Konsul

gra jest dobra ale nie dla mnie

30.07.2009 16:10
👍
290
odpowiedz
zanonimizowany657091
1
Junior

odpowie ktoś

30.07.2009 16:22
PaZur76
291
odpowiedz
PaZur76
73
Gladiator

Logika nakazuje by stamtąd spierniczać. Zabierz sprzęt do nurkowania, zejdź do wody, załaduj się z powrotem do miniaturowej łodzi podwodnej, każ drugiej płynąć za tobą i całym zespołem ruszaj do miejsca ewakuacji, które jest jednak inne niż startowe i znajduje się trochę dalej i na prawo.

11.08.2009 10:56
😃
292
odpowiedz
Szatek185
26
Centurion

Gra SUPER!!!
a poza tym wie ktoś coś na temat hidden and dangerous 3?

15.08.2009 15:17
293
odpowiedz
zanonimizowany660747
1
Junior

witajcie mam pytanie co zrobic w misji z latarnia morska najpierw mam wysadzic dziala i jest ich chyba siedem a ja mam tylko 6 ladunkow i nie wiem co zrobic przeszedlem cala plansze i ich nigdzie nie ma pozmoze ktos jak cos to nomer gg 6439977

04.09.2009 17:17
Predi2222
👍
294
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

goblinos>> wszystkie działa są na tym samym poziomie czyli jak niszczysz aktywne działa to idz pętlom po fortecy,niewchoc po schodach i nie zmieniaj poziomie

Jakby ktoś iał problem z przejściem gry to pisac,postaram sie odpowiedziec

12.12.2009 18:31
295
odpowiedz
lamborghini534
45
Pretorianin

Szatek185 3 wersja na pewno będzie już na youtube jest trailer zapowiada się fajna gra :

03.01.2010 20:42
296
odpowiedz
zanonimizowany697649
1
Junior

nie mogę wyprowadzić agentki w op awangarda bal maskowy.POMOCY!!!

14.01.2010 10:28
297
odpowiedz
yoszi
3
Legionista

jak wziasc od innego kolesia mundor jak od niego wziasc mundur wie ktos??

14.01.2010 10:33
👍
298
odpowiedz
yoszi
3
Legionista

ej wie ktoś jak można wziasc od kolesia mundur w 14 misji i nie tylko??

14.01.2010 16:47
299
odpowiedz
AROS2004
52
Centurion

Z bliska strzelaj mu nad glowa, tylko nie stenem z tłumikiem! :)

14.01.2010 21:27
300
odpowiedz
yoszi
3
Legionista

ej wie ktos moze jak mozna wziasc mundur od kolesia w misji 14??

14.01.2010 21:44
301
odpowiedz
yoszi
3
Legionista

ej AROS2004 ale jak blisko musze niego byc??
i czy za nimczy przednim

14.01.2010 21:47
302
odpowiedz
zanonimizowany646776
8
Konsul

Mundur zdejmujesz z reguły słabym wrogom, strzelasz nad głową albo strzelasz im w broń aby ich rozbroić, później ich aresztujesz.

14.01.2010 21:53
303
odpowiedz
yoszi
3
Legionista

ale jak w bron mu strzelic to jest prawie nie mozliwe prubowalem strzelic w bron i nie dalo rady a to ze zreguly slabym worgom to o co ci chodzi

14.01.2010 21:56
304
odpowiedz
yoszi
3
Legionista

albo moge go jakos od tylu wziasc i go skuc i wtedymu mundur wziasc??

14.01.2010 23:14
305
odpowiedz
AROS2004
52
Centurion

yoszi nie ma takiej mozliwosci. Musisz podejsc na odleglosc tak z 4-5metrow i strzelac nad głowa. JA gdy strzelałem w bron facet po prostu mi oddał seria heh. A majac na mysli "slabego wroga" chodzilo mu o zwyklego szeregowca.

15.01.2010 13:31
306
odpowiedz
yoszi
3
Legionista

ej aros ale jak ja podchodzilem 4 5 metrow i albo on mnie zauwazal albo sie nie wystarszyl wziol bron i nawalal do mnie
a naprzyklad jak oni w tzrech ida to oni sie przestrsza??

15.01.2010 13:37
307
odpowiedz
zanonimizowany646776
8
Konsul

Chodziło mi, że najlepiej to działa na mechanikach i sprzątaczach.

15.01.2010 14:01
308
odpowiedz
yoszi
3
Legionista

ej poddal mi sie koles i ukleknol a ja go skulem i uklenknol i nie moge mu munduru wziasc co w tym wypadku zrobic??

15.01.2010 14:14
309
odpowiedz
yoszi
3
Legionista

ej w misji 15 gdzie jest ten oficer bo musze mu dostarczyc te kokumenty

24.01.2010 12:46
310
odpowiedz
zanonimizowany612726
38
Legend

Co mam zrobić w 1 misji po zakończeniu treningu, żołnierze wyskakują z samolotu, później idziemy do domku zabijamy 2 żołnierzy dalej są żołnierze obok samolotu i paru w lesie i co mam dalej zrobić ?

27.01.2010 13:07
😒
311
odpowiedz
yoszi
3
Legionista

elo ej mam problem w 20 misji ( czechy (misja o nazwie interes) gdzie jesten koles kturego musze zawiesc do willi i gdzie ta willa?? pozdro pomuzcie

07.02.2010 21:10
312
odpowiedz
zanonimizowany612726
38
Legend

Odpowie ktoś na moje pytanie ?

18.02.2010 08:17
Cobrasss
313
odpowiedz
Cobrasss
148
Senator

=D=2
A Spodkałeś się z przewodnkiem :P

20.03.2010 22:24
Predi2222
👍
314
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Cobrasss dobrze trawi,spotkałeś się już z przewodnikiem??
yoszi-willa to najwiekszy dom na mapie, a gen. fraiberg jest niedaleko miejsca z którego startujesz,siedzi skuty pod drzewem.

01.04.2010 10:05
315
odpowiedz
ziom1231
1
Junior

niewiem jak przejść tą misję z zozwalonym pociagiem nie mogę wejść do wagonu

02.04.2010 21:47
Predi2222
👍
316
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

ziom1231-tam są dwa typy wagonów pasażerskie i towarowe: w pasażerskich wejścia są po obu końcach wagonów i otwiera się je normalnie ja każde drzwi.
W towarowych drzwi sa po bokach wagonów.

03.04.2010 09:25
317
odpowiedz
ziomek1231
1
Junior

acha dzięki

08.04.2010 10:08
318
odpowiedz
ziomek1231
1
Junior

niewiem jak wpisywać kody

10.04.2010 20:46
Predi2222
😜
319
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

ziomek1231>> wciskasz tylda (`) ,wpisujesz kod,enter i kod działa ;]
Jeśli ci o te kody chodzi ;P

12.04.2010 22:52
320
odpowiedz
tegos
1
Junior

ja jestem w misji pod woda wzielem podłozyłem bomby 2 na duzym 1 na małym i wzilem ta maszyne zabilem wszystkich wzilem mape i alarm sie nie wlaczyl ale dalej pisze ze misja nie zaliczona z tym zeby alarm sie nie wlaczyl pomocy ;!

12.04.2010 23:26
Predi2222
👍
321
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Hmm,musisz wrócić do miniaturowych łodzi podwodnych i obydwie podprowadzić w okolice statku którym przypłynąłeś (statek rybacki).
Jeśli to coś innego to pisz.

12.04.2010 23:55
322
odpowiedz
tegos
1
Junior

no niestety to nie jest to pozatym tam nigdzie zadnego statku nie widze procz yuch 2 duzych a jak biore te podwodne male to dalej plynac nie moge ;P a nigdzie statku rybackiego nie ma

13.04.2010 15:18
Predi2222
😱
323
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Jak niema,po skończonej misji masz uciec na okręt desantowy,to własnie ta łódź rybacka.
Naciśnij klawisz mapy,chyba "m" i tam masz zaznaczone gdzie stoi statek którym po misji masz uciec(zaznaczony bodajże kwadratem).Rzecz jasna wszystkich ludzi musisz na niego załadować.
Wejdź wojakami do miniaturowych łodzi (2 na jedna łódź) i podpłyń do okrętu desantowego.

13.04.2010 15:44
324
odpowiedz
tegos
1
Junior

Predi2222 dzieki wielkie !! :D znalazłem juz ;P jeszcze raz za wszystko dziekuje ;D

20.04.2010 14:48
325
odpowiedz
comandos009
3
Junior

no H&D2 to fajna gierka wiem bo sam ja przeszłem 3 razy. czekam na hidden 3 wie ktos może kiedy data premiery w Polsce tylko nie piszcie 2010r bo to tez wiem interesuje mnie dokładna data. z góry dzieki

23.04.2010 00:22
Predi2222
326
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

comandos009--powiedz mi kiedy będzie premiera na świecie to już będę happy ;D

24.04.2010 19:24
327
odpowiedz
comandos009
3
Junior

predi2222 na swiecie premiera juz była ale ja nie jestem happy bo na necie sie jeszcze nie pojawiło do sciągniecia cały czas poszukuje ale niema ale chętnie bym pograł w 3 bo 2 mi sie juz znudziła 3 razy przeszedłem

27.04.2010 15:29
Predi2222
😱
328
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Już była???zapodaj link do info.
Czytałem że dopiero premiera w tym roku.
Jesli chodzi o HD2 to ja ciągle w singla hebluje;D mało jest takich gier,w multi to sporo noobów na hackach jeździ,grac normalnie się nie da ;/

27.04.2010 16:50
Mikołaj™
329
odpowiedz
Mikołaj™
68
Strikeout

bo już się nie da grać w hd2 po multi jak kiedyś. Pamiętne czasy, zakładałem serwerek na 16 osób, stała grupka z całego świata kumpli i jedziemy, przednia zabawa, bo każdy był komunikatywny, potrafił grać zespołowo no i było całkiem śmiesznie :)

27.04.2010 21:47
Predi2222
😜
330
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Zawsze można zwołać ekipie i przez hamachi grac;]
Co do HD3,poszukałem w necie i nigdzie niema premiery 3,na wszystkich servisach Publisher: N/A

02.06.2010 18:03
331
odpowiedz
Sgt.Konrad 12 pl
6
Pretorianin

musisz znaleźć faceta z ruchu oporu idź za nim zabij wszystkich w kompleksie i znajdź wejście do podziemi (jest ono przy tej wieży)

22.06.2010 23:15
332
odpowiedz
G.A.N.G.S.T.A
10
Legionista

Oj ! grało się kiedyś w multi. A teraz to same cheaty graja :D

03.07.2010 12:02
DeathComander
😊
333
odpowiedz
DeathComander
24
Pretorianin

Gangsta ---> wcale nie, jest kilka klanów, które tępią cheaty, nie cheatują, mają skilla itp. :P np. takie TBD (www.thebigdicks.pl.tl) Najlepszy klan HD2 (Na celach misji HD2) Osobiście sam gram z 2 lata, ale od grudnia '09 dopiero z xfire. :) mój profil www.xfire.com/profile/eagletheranger
Cheaterzy owszem, znajdą się, ale zazwyczaj szybko dostają bana. No chyba, że pewien admin z -=V=- (nie wymienię jego nicku ;d) jest na ich serverze, nie ogarnia to cheater gra... no ale cóż. ogółem wrażenia dobre

21.07.2010 12:37
😱
334
odpowiedz
zanonimizowany743438
2
Junior

Mam PROblem mianowicie misja czechy wykolejony pociąg :/ Chodzi o to, że wyczyszczam wagony biorę dokumenty od trupa i co dalej?? Starałem się przejść tą misję parę razy i zawsze to samo...
Proszę o szybką pomoc

24.08.2010 21:33
335
odpowiedz
Umyj oczy!
2
Junior

Mam dwa pytania.

1.Dlaczego jak chce założyć tryb współpracy to nie mam ani jednej mapy, jeśli na innych trybach są mapy?

2.Dlaczego nie mogę wejść na wszystkie serwery z typu "Tryb wspópracy"?

11.09.2010 13:51
preDratronIX
336
odpowiedz
preDratronIX
88
Generau

Siemka, mam pewien problem z ową grą. Mianowicie gdy robię serwer, to nikt inny go nie widzi i nie może się dołączyć.

Firewall jest wyłączony.

Jak ktoś wie ocb to pisać.

13.10.2010 12:26
337
odpowiedz
--Elrond--
5
Legionista

Geniesis tam musisz wszystkich wrogów zabić,wziąść dokumenty i gdzieś po środku tego pociągu jest taki wagon on ma chyba dwoje dużych drzwi otwórz i tam jest jakiś zakładnik czy coś i masz go chyba uratować

18.10.2010 14:29
338
odpowiedz
XxVvVxX
5
Legionista

Umyj oczy! 1.nie masz pobranych map a tamte tryby mają 2. też nie masz pobranych map
Elrodn nie uratować tylko pojmać :))

31.10.2010 20:14
😃
339
odpowiedz
Umyj oczy!
2
Junior

XxVvVxX powiedziałbyś mi gdzie można pobrać te mapy i gdzie je później wkleić.

13.12.2010 21:05
😍
340
odpowiedz
monter31
1
Junior

Mam problem chodzi o misje w birmie trzeba tam zniszczyć częsci samolotu ale niewie gdzie one się znajdują.Zniszczyłem skrzynie w wiosce i nadal pokazuje mi że to konkretne zadanie jest niewykonane a co za tym idzie misja niemoże zostać ukończona.

17.01.2011 17:32
😜
341
odpowiedz
Cannibals
2
Junior

Mam problem z misją Nomad - Sphagetti Airport . Otóż chodzi o dokumenty, rozmawiam z oficerem i gdy podchodzę do stołu gdzie powinny być dokumenty i ich nie ma . Proszę o pomoc

17.01.2011 17:34
342
odpowiedz
Cannibals
2
Junior

Spaghetti* :P

18.01.2011 14:45
343
odpowiedz
Cannibals
2
Junior

OK. Już sobie poradziłem z tym :P

08.05.2011 12:54
😐
344
odpowiedz
zanonimizowany767597
0
Pretorianin

Gra extra. Jak wszystkie jej części. Teraz tylko czekam. Na 3. Część tej wyśmienitej Gry. Może kiedyś wyjdzie:/

09.07.2011 00:47
jacurex
345
odpowiedz
jacurex
13
Chorąży

Nomad - Sphagetti Airport ma bug z ksiazka 2 z bąba na statku zła kolejnosc zadan kasuje cel 3 radio też czasami buguje 4 jak sie 2 postaciami używa 5 czołgi maja niezniszczalnosc do max 5 rakiet poradnik ta jawna kpina z graczy i robienie z nich osłów

30.07.2011 19:34
346
odpowiedz
[email protected]
2
Junior

Prosze Pomozcie!!!Na nie ktorych servach w H&D2 sa wszystkie mundury prosze powiedzcie jak je zdobyc

30.07.2011 19:42
Arti1999
😐
347
odpowiedz
Arti1999
93
Generał

Powiedz dokładnie o co ci chodzi.

30.07.2011 20:06
😒
348
odpowiedz
[email protected]
2
Junior

Chodzi mi o to ze jak tworze wlasny server to mam tylko kilka mundorow a chcialbym miec wszystkie

08.08.2011 13:28
jacurex
349
odpowiedz
jacurex
13
Chorąży

mundur jak w wojsku bez stopnia niezalorzysz a latki do tego wiesz ze pozna edytowac lub sciagac

23.08.2011 11:20
350
odpowiedz
PBK hd2
1
Junior

Hejka. Serdecznie zapraszam na stronę o całej serii gier Hidden & Dangerous 2. http://swiathd2.xn.pl
Na stronie m.in. artykuły, porady, kody oraz klan o nazwie PBK hd2. To prawdopodobnie jedyna polska strona poświęcona tej grze. Oferujemy fachową pomoc, jeżeli chodzi o przechodzenie misji. Więcej szczegółów na http://swiathd2.xn.pl

23.08.2011 21:23
jacurex
351
odpowiedz
jacurex
13
Chorąży

obudziliscie starego niedzwiedzia ale niedzwiedz cos po wczorajszej balandze mocno do tyłu

18.12.2011 23:52
352
odpowiedz
spawaczkox
1
Junior

aaaa

18.12.2011 23:54
353
odpowiedz
spawaczkox
1
Junior

"wrong disc in drive" blad ukazujacy sie przy probie uruchomienia gry po calej instalacji ;( dodam jeszcze do tego ze gre otwieralem programem deamon

15.03.2012 08:04
354
odpowiedz
nitta
1
Junior

bardzo proszę by ktoś mi powiedział jakie są różnice pomiedzy "campaign" a "lone wolf" oprócz tego że tu mam do 4 osobników a tu tylko jednego ? Czy misje są te same tzn. w tych samych miejscach i polegaja na zrobieniu tego samego czy moze lokacje te same ale trzeba co innego zrobić ?? Z góry dzieki za odpowiedź

30.04.2012 12:39
355
odpowiedz
zanonimizowany823608
10
Pretorianin

Grałem jakieś 6 lat temu. Naprawdę była trudna! Spodobała mi się bardziej od 1, szkoda że nie ma części 3 :(

29.06.2012 21:21
😒
356
odpowiedz
miklaś
1
Junior

wie ktoś jak przejść misje latarnia morska. wziąlem rozwaliłem te podstawowe działka ktore zagrazaly aliantom i oczyscilem te na samej gorze rozwlajace samoloty. i patrze w misje a tam pisze ze jeszcze jakies inne działa mam rozwalic. prosze o pomoc. help help!!

29.06.2012 21:37
Cobrasss
357
odpowiedz
Cobrasss
148
Senator

Zrób misję raz jeszcze, bo w zwykłym H&D2 miałem problem z misją na lotnisku, nie wiedziałem co i jak :) ale w poradniku było napisane czemu, jak na ironię w dodatku też misji na pustyni też do się stało, ale restart misji pomógł.

28.09.2012 14:59
358
odpowiedz
TeroPC
2
Junior
Image

Proszę pomóżcie mi mam hidden and dangerous antologia.Gdy instaluje hidden and dangerous ,w końcówce instalowania pojawia mi się taki błąd:

28.11.2012 23:54
359
odpowiedz
Jason Bourne
5
Legionista

Ja uważam że ta gra jest najlepszą grą o drugiej wojnie światowej. Jest bardzo realistyczna i fajnie gra się przez internet. Szkoda tylko że n ie ma jeszcze trzeciej części.

08.01.2013 22:04
👎
360
odpowiedz
Leonidas54321
6
Legionista

Mnie natomiast ta gra wcale się nie podoba grafika i dźwięk są bardzo słabe o grywalności już nie wspomnę cele misji są wyssane z palca bronie są kiepskie modele broni a na multiplayer jedyne opcje to deathmatch i przejmowanie flag gra jest naprawdę bardzo słabo wykonana i szybko się nudzi jest też bardzo łatwa i po prostu nie da się w nią grać . Polecam natomiast serię gier Battlefield a także Dead space

08.01.2013 22:05
361
odpowiedz
Leonidas54321
6
Legionista

guwno

08.01.2013 22:15
362
odpowiedz
Rick24
109
Generał
8.5

Up ---> A jaką Ty byś chciał grafikę w grze z z 2003 roku? Co do trybów multi to jak na tamte czasy to wiele więcej nie było trzeba. Następna rzecz to stopień trudności - ten jest na pewno wyższy niż w serii Call of Duty czy Battlefild. A Ty zamiast grać w tego przeciętnego Battlefilda 3 przestudiuj może jakiś słownik, lepiej na tym wyjdziesz.
Moim zdaniem gra jest bardzo dobra i chętnie zagrałbym w H&D 3.

08.01.2013 22:25
Predi2222
😉
363
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox
9.0

[362] Odpuść sobie,Leonidas to typowe dziecko coda ,nigdy nie zrozumie dobrych gier .

08.01.2013 22:38
364
odpowiedz
zanonimizowany869534
4
Generał
9.0

Karmcie trolla, karmcie

09.01.2013 19:58
365
odpowiedz
Jason Bourne
5
Legionista

Ja znam osobiście tego Leonidasa54321. On gra tylko w gry których celem jest tylko i wyłącznie zabijanie. Nie grał nigdy w H&d2 ani inne tego podobne gry. Nie zna nawet innych gier od swoich Dead Space i Call of Duty. W sumie to nawet dobrze. Bo wyobrażacie sobie kolesia który idzie na typową pałe z MP 44 lub Barem na multiplayerze ? Sorry ale ten koleś ma coś nie tak z głową. I jeszcze psuć opinię grze której W OGÓLE NIE ZNA.

09.01.2013 20:00
366
odpowiedz
Jason Bourne
5
Legionista

A i jeszcze ,, SZYBKO SIĘ NUDZI '' napisał koleś, który NIGDY w życiu nie grał w tą grę!!!!!!!!!

18.01.2013 16:39
367
odpowiedz
Leonidas54321
6
Legionista

Uważam że gra o drugiej wojnie światowej nie powinna polegać na skradaniu się i porwaniach oficerów.Główny bohater jest jak jednoosobowa armia . Co barddzo mi się nie podoba a poza tym podzielam zdanie " niekrytego krytyka " ( Macfra84 ) uwaga cytuję " skradanie jest dla lamusów i pedofilów " jeżeli myślicie ż to nieprawda odsyłam was do jego filmiku " Niekryty Krytyk i Przyjaciele: Hajfajw - top 5 gier "

24.02.2013 17:04
368
odpowiedz
united1878
13
Legionista

Gra ktoś jeszcze w multi?? z miłą chęcią bym zagrał :)

24.02.2013 17:07
369
odpowiedz
zanonimizowany869534
4
Generał

Zdecydowanie ta seria to jedna z najlepszych serii gier o 2 WŚ w historii. Chyba posikałbym się ze szczęścia jak miałaby wyjść 3 część. Niestety szanse są marne :/

Nawet nie mam ochoty porównywać z CoD'em bo to po prostu byłoby żałosne żeby taki klasyk porównywać do CoD'a
(mówię tylko o tych nowszych częściach)

14.03.2013 16:59
SKIBAA10
👍
370
odpowiedz
SKIBAA10
22
Chorąży

Zaje...a gra wojenno-taktyczna od czeskiej firmy Illusion Softworks. Druga część ma zupełnie zmieniony silnik graficzny ( działa on na silniku Mafii ), co podnosi realizm w stosunku do pierwszej części. POLECAM!

15.03.2013 15:52
MDmaster
371
odpowiedz
MDmaster
28
Chorąży

Rozwalają mnie kolesie typu Leonidas.
W 2013 roku narzekają na grafikę 10 letniej gry.
Naprawdę ludzie, czy nasza rasa jest myśląca?
No, kto jest mądrzejszy, 20 latek, czy 10 latek? Dokładnie 10 lat różnicy.
Poza tym niech ktoś, kto nie lubi gier taktycznych (jaką jest H&D) to niech się nie wypowiada. Co ma Dangerous do Battlefielda? Zupełnie inna bajka, tam naparzanie jak szaleniec a tutaj skradanie się i ciche zabójstwa. A to że jest łatwa to żaden problem, wystarczy (nie spodziewałeś się tego?) ZMIENIĆ POZIOM TRUDNOŚCI! Na 3 poziomie jest niesamowicie wciągające i trudne. O "guwnie" nie wspomnę... Bronie są kiepskie? Dlaczego? Większość broni z drugiej wojny światowej, wykonane realistycznie i z dobrymi proporcjami. Lepiej się nie odzywaj...

A tak w ogóle, to niech zestopują na razie z tą mafią, niech zrobią H&D 3! Na pewno bym kupił!

06.04.2013 20:59
372
odpowiedz
pawepan
4
Junior
9.0

od jakoś ostatniego tygodnia znudził mi sie dosyc CoD:BO2 i usiadłem do H&D2 . lecz mam mały problem , bo nie moge polączyć się z serwerami . da mi ktoś i.p. do serwerów . interesuje mnie głownie coop na object.arts. i okupacja na rs_occupation . za pomoc serdecznie dziękuje

02.06.2013 17:09
373
odpowiedz
karol.hg
25
Chorąży

przeszłem tą gre i uważam że jest naprawde trudna ma wciągającą fabułe i dobry klimat co czyni ją jedną z moich ulubionych gier na PC

08.06.2013 22:27
374
odpowiedz
bazio11
58
Centurion
9.5

Haha, nie kcem ale muszem (#Ferdek Kiepski)... Mam wrażenie, że ten Leonidas to kompletny gimbus, który poza tym celowniczkiem nie widzi nic. Już pominę fakt, że narzeka na grafikę gry, która wyszła 10 lat temu (imo jedna z lepszych grafik tamtych lat), ale samo to co on chrzani, że "gra o drugiej wojnie światowej nie powinna polegać na skradaniu się i porwaniach oficerów"... Jeśli gra jest o KOMANDOSACH SAS'U, to tak, powinna polegać na skradaniu się. Kolejne zdanie "Bohater jest jak jednoosobowa armia" utwierdza mnie tylko w tym, co napisał Jason Bourne, że koleś nigdy w to nie grał. Jakby nie patrzeć, gra nie ma stricte głównego bohatera i można sterować czterema postaciami. Tak jeszcze na koniec, kwintesencja, zapodałeś cytat Niekrytego Krytyka, który w tym odcinku jest Niekrytym Hipokrytą. Mówi, że skradanie jest dla lamusów i pedofilów, a sam wymienił, że jego TOP1 ulubiona gra, to Metal Gear Solid... Przecież MGS to głównie skradanka do cholery jasnej. Uderz głową w ścianę nim coś powiesz, tyle.

10.06.2013 17:17
375
odpowiedz
Leonidas54321
6
Legionista

Tak masz rację :) jestem kompletnym gimbusem ( 2 klasa gimnazjum ) i czerpię radość z zabijania ludzi !
"Chcem" tylko tellnąć że .............................. ehhhhhhhhhh
zagraj se może w CODa a zobaczysz o czym mówie złamasie

22.06.2013 19:00
376
odpowiedz
bazio11
58
Centurion

Po pierwsze, grzeczniej dziecko. Po drugie, stary, przeszedłem każde Call of Duty (poza ostatnimi dwoma) i wiem jak tam wyglądają realia. Tyle, że CoD to kompletna arcadówka, zaczynasz w punkcie A, idziesz do punktu B kosząc wszystko co jest na drodze, w punkcie B misja się kończy. No i miałem rację, gimbusie, do tego niekumaty gimbusie, bo powiedziałem, że JEŚLI GRA JEST O KOMANDOSACH to powinny w niej być elementy skradankowe, bo w końcu na tym polega robota jednostek specjalnych, nie? Heh, z resztą, jeśli ktoś nie lubi skradanek to i tak ma dobrze, bo w 95% misji nie trzeba się skradać i można zrobić normalną burdę. Poza tym (moim zdaniem, MOIM, nie narzucam ci nic, żebyś się tylko nie spruł zbyt) H&D 2 rozpierdala każdego CoD'a na łopaty. Czemu? Nie wiem, może większy realizm, starcza na dłużej niż 2 dni i jest mniej monotonny. Także wiesz, powtórzę, zaryj głową w ścianę, złamasie i wracaj do CoDa skrypty podziwiać :)

26.06.2013 20:23
377
odpowiedz
ZioRPg
2
Chorąży

9/10 fajna gra

02.07.2013 18:56
378
odpowiedz
Kenzelek
11
Legionista

Jedna z najlepszych gier w jakie grałem, po tylu latach wciąż uważam ją za jedną z najlepszych gier przedstawiających okres drugiej wojny światowej. Gra zasługuję na część trzecią, ale raczej już się jej nie doczekamy. Gra ma ode mnie mocne 10. Ma kilka błędów i bugów. Ale to nic, miło się gra.

04.07.2013 11:33
379
odpowiedz
Leonidas54321
6
Legionista

Wyrażam swoją opinie - ( pasuje bazio11 ? ) gra jest kompletnym hujstwem każdy cod ją rozwala a mam świetną satysfakcję z tego że nie wyjdzie 3 ponieważ firma która ową grę wykonała już nie istnieje a wątpie żeby ktoś inny zawracał sobie dupe takim guwnem . A co do tych twoich skradanek to lubie je ponieważ pogrywam też w asasyna . Ehh no i tak .... aha z tym twoim realizmem kupiłem Call of duty black ops 2 bodajze jakieś pół roku temu a jeszcze mi sie nie zdudził . Multiplayer , kampania zombie , tego jest tak dużo że po protu cod dosłownie "rozpierdala " guwniane H&D2 . Szczególnie grafika pozwala wczuć sie w rolę postaci którą sterujemy i właśnie to jest piękne a nie H&D2 w którym pistolet wygląda jak but XD no i jeszcze chciałem dodać żebyś mnie huju rudy nie przezywał może i jesteś starszy ode mnie w co szczerze wątpie bo internet roi się od downów które udają starszych tylko po to żeby mieć większy szacunek . No a teraz wracam na xboxa bo musze rozjebać zastępy zarażonych w grze dead island które właśnie kupiłem .

04.07.2013 11:36
380
odpowiedz
Leonidas54321
6
Legionista

aha co do wysokich ocen dla tejże gry może i oceny śą wysokie ale są wystawione przez tygodniki i magazyny o których właście nikt nie słyszał . NP. jakis magazyn "Click" dał 8/10 a czy ktoś słyszał o czyms takim ??? dla Coda wysokie oceny stawiają prestiżowe firmy , osoby i strony strony internetowe , poczty elektronieczne ( NP. interia.pl , wirtualna polska ) i co kurwa ????

04.07.2013 17:24
381
odpowiedz
Kenzelek
11
Legionista

Co do multi... Wystarczy ściągnąć listę serwerów powiedzmy z Chomikuj. Od kiedy są problemy z multi gra już na necie mało osób :/

04.08.2013 11:27
382
odpowiedz
maciwoda3
1
Junior

Gra jest super zarówno singiel jak i multi (większość misji jest w porządku). W singlu możemy działać aż na trzy sposoby: osobiście walczyć z wrogiem, dowodzić drużyną za pomocą rozkazów oraz dowodzić za pomocą mapy taktycznej. A o multi to w ogóle nie będę gadać tego się nie da opowiedzieć to trzeba przeżyć. Ja mam wersję 1.12 i nie ma tu nic o żadnym Gary Bristolu. Nie ma też walki z wrogiem za pomocą kolby karabinu.

04.08.2013 13:12
383
odpowiedz
Mor†iferum Sa†anas™
31
Pretorianin
10

Grało się, oj grało się na multi....

A dziecko takie jak ty leonidas, powinno wrócić do szkoły i nauczyć się podstawowych zasad ortografii i interpunkcji.
Co ty, gówniarzu z pokolenia beznadziejnie łatwych codów możesz wiedzieć o dobrej grze...

22.08.2013 19:24
384
odpowiedz
Leonidas54321
6
Legionista

Przyznam że z ortografią jest u mnie tak sobie :D . Ale część jest dlatego że po prostu szybko to pisałem . Nie chce marnować dla was zbyt wiele czasu bo mam lepsze rzeczy . A co do tych "beznadziejnie łatwych" codów to przyznam że część rzeczy jest niestety naprawdę prosta ale huj z tym . A poza tym nie jestem raczej z pokolenia codów bo nie im poświęcam cały swój czas ( gram w tf2 ) a ty mnie kurwa cwelu nie przezywaj ty ....( nawet kurwa twojego nicku nie moge napisać tylko musze skopiować ) Mor†iferum Sa†anas™ kurwa święty sie kurwa znalazł zwykły chuj który nie idzie z duchem czasu !

30.09.2013 21:43
👍
385
odpowiedz
mati5091
19
Konsul
10

Świetna gra. Pamiętam jak demko przechodziłem non stop.

05.11.2013 12:45
386
odpowiedz
bbandi
82
Pretorianin

"NP. jakis magazyn "Click" dał 8/10" to jak ty nie wiesz że był taki magazyn to ja nie wiem ile ty masz lat.

Co do gry to wciągała na maxa.

18.11.2013 09:55
387
odpowiedz
bazio11
58
Centurion

Leonidas, kim Ty gówniaku jesteś w ogóle :) Masz może z 13 lat, albo i mniej, a potwierdzasz to tym, ze nie pamiętasz czym był "Click". Uświadomię Cię "huju rudy" (hehe), ze swego czasu było to najbardziej prestiżowe pismo o grach komputerowych. O Codzie piszą interie i inne takie? Niech piszą. O Hiddenie też pisali, ale to było 10 lat temu. Nie, realizm nie polega na tym, czy gra Ci się znudziła czy nie (xD), a no i inna sprawa. Jak Ty człowieku możesz stawiać na porównanie grę z 2003 i 2012. Co najwyżej można porównywać HD2 i CoD 1, ale nie jak Ty porównujesz z Blekopsami jakimiś czy innymi Modernłerferami. Grafika, stary, w 2003 nie było lepszej, to było wtedy określane mianem grafiki "fotorealistycznej". Ty i tak nie zrozumiesz tego, że to było 10 lat temu i nie było tak rozwiniętej technologii, więc po co mam Ci to dalej tłumaczyć. Trzym się.

27.11.2013 14:48
388
odpowiedz
Jason Bourne
5
Legionista

Leonidas54321 , otóż jak bazio11 wspomniał nie można wyśmiewać starszej o 10 lat gry z powodu ,, beznadziejnej" grafiki. Natomiast co do realistyki, nie polega ona wyłącznie na dobrym obrazie i dźwięku. Zauważ, że w Call of duty wszystko jest przyśpieszone i uproszczone, np. Jak zbieramy amunicję do broni ? - wystarczy przejść obok i już znajduje się w naszym ekwipunku. W H&D 2 wszystko należy wziąć po kolei, to jest; amunicja, broń, apteczka, no i przede wszystkim życie samo nie odrasta jak w Codzie. I uwierz mi, grałem w różne części Call of duty ale co do tego która gra jest lepsza to akurat nie masz racji- Hidden and Dangerous 2 wygrywa mimo gorszej o dakadę grafice. I tu nie chodzi o to czy lubię Coda, to fajna gra, też czasami gram na multi i w zombie, ale jest to trochę mówiąc pusta gra. Idziemy w biegu, strzelamy, biegniemy dalej przez środek mapki i strzelamy się w kółko.

27.11.2013 15:22
389
odpowiedz
Jason Bourne
5
Legionista
10

Zapomniałem dodać ocenę oraz wszystkim fanów Hiddena polecić równie ciekawą grę szpiegowską: "Death to Spies". Gra jest na najwyższym stopniu trudności niewiarygodnie ciężka, i nie polega tylko na zabijaniu ale tak jak w H&D 2, porywaniu oficerów, kradzieży ważnych dokumentów itp.

08.12.2013 22:41
390
odpowiedz
Killer00
1
Junior

Polecam

13.02.2014 15:22
Dead Men
391
odpowiedz
Dead Men
127
Generał
10

Klasyk szkoda że 3 nie widac

18.02.2014 11:30
😊
392
odpowiedz
w d r z n p k
1
Junior

siema co mam zrobić jak po zainstalowaniu wyświetla mi się "Wrong disc in drive" ???

10.07.2014 12:08
Stryjek26
393
odpowiedz
Stryjek26
26
Centurion

Jedna z moich ulubionych gier. Nie jest tak prosta jak CoD czy MoH ( lubię też te gry ) ale trzeba się wysilić.. Żeby zdobyć amunicję musimy ją znaleźć, na początku sami sobie wybieramy żołnierzy i ekwipunek ( żołnierzom możemy nawet zmienić imię i nazwisko ), możemy chodzić prawie po całej mapie ( gdzieniegdzie potrzeby jest klucz ), można przenosić trupy i zaglądać w ich ekwipunek, korzystać z drzwi i innych przedmiotów ( dźwignie, przyciski ), korzystać z pojazdów, przebrać się we wrogi mundur ( o ile przeciwnik się podda ), wydawać rozkazy...ach mógłbym wymieniać bez końca :)

14.07.2014 03:14
yadin
394
odpowiedz
yadin
102
Legend

Nie chce się wierzyć, że od drugiej części minęło kilkanaście lat. Fajnie się w to grało. Trzeba było wiele cierpliwości, aby dojść do celu. Najbardziej podobała mi się misja w Norwegii. Kontynuatorem serii jest w pewien sposób "Sniper Ellite".

17.10.2014 16:45
👍
395
odpowiedz
ponuryarchitekt
7
Legionista
10

Dzięki Czechom, którzy udostępnili oryginalny plik dźwiękowy, wróciłem po latach do tej wspaniałej, ponadczasowej gry. Brak debilnego amatorskiego polskiego dubbingu spowodował, że z czystym sumieniem daję najwyższą ocenę.

17.10.2014 17:02
👍
396
odpowiedz
strelnikov
80
Senator

oh ... faktycznie to była jedna z najlepszych gier jakie się pojawily. Ostatnio gralem ok. 2 czy 3 lat temu - także gralo się sympatycznie. Mnie najbardziej podobal się w części pierwszej rajd SPW, misja w Afryce i ostatnia misja w Pradze (ucieczka samolotem). W H&D2 oczywiście operacja zajecia u-boota :) ah rewelka naprawdę - gralo się wyśmienicie!

21.11.2014 15:27
397
odpowiedz
banan1000
14
Generał
7.0

A według mnie gra była średnia. Ocena:

26.01.2015 22:00
398
odpowiedz
zanonimizowany745679
8
Legionista
10

Świetna gra! Szkoda że już takich nie ma tylko same bezmózgie, arcadowe napieprzanki (najczęściej dla casuali). Szkoda że tak późno zacząłem w nią grać (bo ok. w 2009 roku), grało wtedy jeszcze trochę ludzi. Atmosfera na tych serwerach była MEGA. Co ja bym dał aby wrócić do tych czasów...
Serwery już dawno padły (GameSpy i te sprawy), teraz jedyną nadzieję jest umieszczenie tej gry na Steamie i wsparcie jej multi :)

09.02.2015 20:04
399
odpowiedz
GwozdzProgramu
1
Junior

[link]
Przypominam tę świetną grę! Przy okazji możecie ocenić moje początki na YT ;)Hehehe...

18.02.2015 23:47
400
odpowiedz
zanonimizowany875696
13
Legionista

Zna ktoś jakiś sposób aby zagrać na multi?

21.07.2015 21:03
401
odpowiedz
Krycho65
32
Lisowczyk
9.0

@up

Jak chcesz jeszcze pograć na multi to wejdź na stronę "RpR CLan Servers" (znajdziesz w googlu łatwo). Masz tam listę istniejących jeszcze serwerów (na ogół świecą pustkami), wpisujesz w grze IP danego serwera, klikasz odtwórz listę (nie "odśwież", zawsze "odtwórz" używaj bo jak odświeżysz to będziesz musiał od nowa wpisywać) i masz zapamiętany serwer. Aby grać na niektórych będziesz musiał pobrać specjalną paczkę z mapami (inaczej Ci będzie do menu wywalać przy próbie połączenia), wszystko znajdziesz na wspomnianej powyżej stronie. Ludzi najczęściej można się tam spodziewać wieczorami, na Cooperative po 1-5 osób, na Deathmatch czasem "nawet" 5-10 osób (głównie Czesi i Włosi). Na więcej nie licz, od czasu upadku GameSpy'a multi w tej grze jest martwe, chociaż tak sentymentalnie można sobie jeszcze wrócić.

30.09.2015 13:56
402
odpowiedz
zanonimizowany875696
13
Legionista

Krycho jesteś wielki, naprawdę WIELKI. Dzięki za pomoc i zapraszam do gry :)

04.11.2015 16:04
403
odpowiedz
Lolniety123
1
Junior

Witam, postanowiłem pograć sobie w dwójkę. Jednak kiedy próbuję uruchomić grę, Odpala się jedynie "Kolekcja Klasyki", a po słowach pana Fronczewskiego nie dzieje się nic. Próbowałem już zmieniać tryb zgodności, uruchamiać jako administrator, robiłem re-instalkę a to nadal nic nie pomaga. Zna ktoś skuteczne rozwiązanie, przyznam że napaliłem się na tą gierkę.

22.12.2015 16:03
banyo
404
1
odpowiedz
1 odpowiedź
banyo
8
Legionista

Aby grać nadal online wystarczy po zainstalowaniu gry wejść tu: [link]
i postępować zgodnie z instrukcją. Wszystko po polsku więc nie będzie problemów, u mnie hula aż miło ;)
Są tam też klany które grają w tę grę multiplayer ;)))
Mnie można spotkać tam jako: «†mariolka†»® ;pl
A jak słyszę że mało kto w to gra, to powiem tak, jak na martwą grę z 2003 roku, w 2016 roku minie od jej premiery 13 lat!!! Wejdź sobie wieczorem na serwery jak czasem po kilkanaście osób w to "muci", oczywiście najwięcej polaków ;) Życzę dobrej zabawy i szkoda że już nie grają stare wygi z GS ;(((

06.01.2016 20:46
404.1
zanonimizowany745679
8
Legionista

@banyo: Czy mógłbyś wysłać mi ten link na [email protected]
Byłbym bardzo wdzięczny, 2 lata temu próbowałem powrócić do tej wspaniałej gry ale żadne polskie fora nie dawały już znaków życia :l

06.01.2016 20:44
😉
405
odpowiedz
zanonimizowany745679
8
Legionista

Wspaniała gra, mój późny childhood, bardzo miło ją wspominam :)

post wyedytowany przez zanonimizowany745679 2016-01-06 20:47:12
14.02.2016 07:24
yadin
406
odpowiedz
yadin
102
Legend

Już byłem bardzo dorosły, gdy w nią grałem. Na swoje czasy była świetna, ale też strasznie niedopracowana. Właściwie to rasowa skradanka wojenna, z niesamowitym klimatem. Nie zapomnę pierwszej misji ze zrzutem gdzieś w Norwegii. Tę misję przechodziłem chyba 2-3 godziny, aby ani razu nie dać się namierzyć.

02.04.2016 22:44
407
odpowiedz
Titakk
48
Pretorianin

Wie ktoś czy jest jakiś sposób, żeby uruchomić Hidden and Dangerous 2 na Win 10.

29.08.2016 16:07
Stryjek26
408
odpowiedz
Stryjek26
26
Centurion
9.5

Świetna gra 9.5/10
Plusy:
+wiele ciekawych misji w różnych częściach świata
+wiele rodzajów broni, pojazdów i mundurów ( samych brytyjskich strojów jest kilka, a w grze występuje wiele innych narodowości)
+różnorodne zadania
+wielu żołnierzy z różnymi umiejętnościami i biografią, którzy mogą dołączyć do naszego oddziału
+otwarte mapy i w większości przypadków swoboda działania ( na rambo, po cichu, w przebraniu, olewając przeciwników itp )
+ścieżka dźwiękowa
+multiplayer
+możliwość brania jeńców
+interakcje z otoczenim
+możliwość wydawania rozkazów naszym ludziom ( jest ich ok 20 )
+można przełączyć się na innych członków oddziału w dowolnym momencie ( wyjątkiem są misje incognito )
+dobra jak na swoje czasy fizyka otoczenia
+w miarę dobry realizm
Minusy:
-liczne błędy i glicze
-niski poziom sztucznej inteligencji
-czasami za łatwo, czasami za trudno

POLECAM

15.11.2016 00:17
Macu
409
odpowiedz
Macu
131
Santiago Bernabeu

Wie ktoś skąd można ściągnąć oryginalny, angielski plik dźwiękowy do gry? Niestety mam polski...

03.12.2016 22:51
Fidrek
410
odpowiedz
Fidrek
12
Chorąży

Jedna z kilku najlepszych gier w jakie grałem. Klimat wspaniały, szczególnie pierwsza zimowa misja i potem w Alpach, latem, trochę jak na wakacjach - takie miałem odczucia ;)

22.01.2017 18:31
411
1
odpowiedz
zanonimizowany784443
55
Generał

Gruby tytul,piekne czasy-pamietam zima 2004/05 jak rozkminialem to arcydzielo.Imersja 100 procent normalnie.Pozniej kupilem w Kolekcji Klasyki z dodatkami,kilka misji ale Hidden to Hidden:)Cudowne czasy,cudowna gra.Dalbym wszystko,by tam wrocic.

post wyedytowany przez zanonimizowany784443 2017-01-22 19:09:00
25.02.2017 17:51
n0rbji
412
1
odpowiedz
n0rbji
73
Siedzący Byk
8.5

Dobra gra :) Po raz pierwszy zagrałem w nią pod koniec 2016 roku i po trudnym początku (ogarnięcie i przyzwyczajenie się do skomplikowanego sterowania) wciągnąłem się i przeszedłem całość :)

30.05.2017 17:43
banyo
👍
413
odpowiedz
banyo
8
Legionista
8.5

Dla tych wszystkich którzy chcą jeszcze pograć online i dla Ciebie: Nuno 69 ;P (lepiej późno niż wcale, no co, może chłop jeszcze żyje ;D).
P.S. mój nick «†mariolka†»® ;pl

https://www.rprclan.com/

28.10.2017 20:18
414
1
odpowiedz
bear10
12
Legionista
10

Ehhh piękne to były czasy. Uważam tą grę za jedną z najlepszych w jakie grałem. Wspaniały klimat. Naprawdę długa i trudna gra. Szkoda, że kontynuacji już raczej nigdy nie będzie. Goście z Illusion Softworks robili naprawdę wspaniałe gry. Mafia, Vietcong, Hidden and Dangerous i jeszcze wspaniały aczkolwiek chyba mało znany Kameleon.

11.03.2018 13:59
bishop12345
👍
415
1
odpowiedz
bishop12345
5
Legionista
9.0

W końcu dostępna na steam!
Nic tylko kupować, jeśli jeszcze w nią nie graliście ;)

post wyedytowany przez bishop12345 2018-03-11 14:02:16
11.09.2018 02:18
yadin
416
odpowiedz
yadin
102
Legend
8.5

Oczywiście, że grać. Gier z takim klimatem już prawie w ogóle się dziś nie robi. Jednak moim numerem jeden na liście klimatycznych gier z II wojną światową jest seria "Brother in Arms". Czekam na oficjalną zapowiedź. A może w międzyczasie Czesi też coś ogłoszą.

25.12.2018 16:39
Fidrek
👍
417
odpowiedz
Fidrek
12
Chorąży

Gram w to teraz, chyba 4 raz już. Taki sobie zrobiłem prezent na święta :)

09.04.2019 17:45
marcinho01
418
odpowiedz
marcinho01
7
Chorąży

Świetny, taktyczny shooter osadzony w realiach II wojny światowej. Zróżnicowane kampanie, misje, środowisko, bronie, członkowie drużyny... Naprawdę kapitalna gra. Czekam na część 3!

Gra Hidden and Dangerous 2