Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra FIFA Online 2 | PC

25.07.2008 19:00
konriiiiiiiiiii
1
konriiiiiiiiiii
60
Generał

a to co ma byc??????????

25.07.2008 21:46
😊
2
odpowiedz
Son GokuSSJ4
18
Legionista

wlasnie jak ma sie w to grac i czy bedzie trzeba placic abonament?

25.07.2008 22:50
X@Vier455
3
odpowiedz
X@Vier455
115
Szynszyl

Ja nie wiem ale na Becie się zarejestrowałem a na końcu mi powiedzieli że nie dadzą xD

30.07.2008 23:36
😐
4
odpowiedz
thierry henry 3001
6
Chorąży

no dobra jesli chodzi o ta gre to ja nie kumam i wogole kim tu bedzie sie grac pozdro!

30.07.2008 23:37
👍
5
odpowiedz
Ciekawy Fryzjer
8
Generał

Pożyjemy, zobaczymy

07.08.2008 19:34
📄
6
odpowiedz
thierry henry 3001
6
Chorąży

no no pierwsza moze dobra gra ea ciekawe

22.08.2008 15:01
7
odpowiedz
zanonimizowany378237
16
Generał

ciekawa gra się szykuje, czekamy na newsy

02.09.2008 14:19
8
odpowiedz
Matikam
33
Hunter

Co to jest

06.10.2008 21:23
👍
9
odpowiedz
PoRtAlQ
4
Legionista

Przeczytaj opis to bd wiedział ;) lepsze to niż grać z kaputerem ,

15.10.2008 18:24
10
odpowiedz
zanonimizowany563704
2
Junior

Hmm.Zapisałem się na BETA Testy napisali mi jakiś E-Mail w odpowiedzi tylko narazie niewiem jak zdobyć ten kod CBT(może ktoś wie czy jest on wogule potrzebny)

05.01.2009 22:44
11
odpowiedz
RedRoof
38
Centurion

Przemex
passport to nic innego jak dane do logowania twojego konta

jesli przy rejestracji wpisaleś xxx jako id i xxx jako haslo to wpisujesz xxx xxx w pola i klikasz enter

10.01.2009 23:54
12
odpowiedz
zaq1234
41
MAD MOR

już nie długo szybko minie tak jak rok 2008

13.01.2009 14:23
Sly92
13
odpowiedz
Sly92
44
Pretorianin

no dziwne gra niby maj 2009 aw sieci juz jest xD :P

21.03.2009 21:00
👍
14
odpowiedz
mrowa4224
66
Pretorianin

Fajowa gra (darmowa)XD

22.03.2009 17:12
dawid_01
👍
15
odpowiedz
dawid_01
4
Legionista

zapowiada się niezła gierka!!!

29.03.2009 23:28
😈
16
odpowiedz
zanonimizowany630639
1
Junior

"maj 2009 ( światowa data premiery )"
HaHaHa ;D

Gra już przeciekła do sieci, zaraz zaczynam grać :)

A dla zainteresowanych Szukajcie, a znajdziecie :]

10.04.2009 22:44
17
odpowiedz
zanonimizowany601284
1
Junior

Bo w maju 2009 wg mnie rusza eurpoejska wersja, narazie to tylko azjatyckie regiony...

11.04.2009 21:47
18
odpowiedz
AssassinCreeD
2
Legionista
Image

Ja pier**** ta gra już jest pełna wersja nie beta mam ją wlaśnie sciągam ma tylko 700MB a grafa jak z Fify 09 polecam :-)

PS.Gra ma tylko azjatyckie kraje ale da sie grać bo gra jest ENG Ver a w maju hyba wyjdzie polska ;-)

15.04.2009 18:36
19
odpowiedz
AssassinCreeD
2
Legionista
08.08.2009 13:29
dekota
20
odpowiedz
dekota
112
Generał

Darmowa Ta Gierka Może sobie zagram :)

12.08.2009 22:19
👍
21
odpowiedz
tiger1111
1
Junior

Polecam Ta gre sa europejskie druzyny nie azjatyckie i zajmuje ponad 2 gb :)

13.08.2009 13:10
22
odpowiedz
kuse10
22
Chorąży

a mi coś nie chce sie zaktualizowac.
pisze że launcher is patching czy coś takiego ale nic sie nie zmienia, dodam że wczoraj wszystko było ok.

16.08.2009 06:54
23
odpowiedz
zanonimizowany649162
2
Junior

kuse10 a i ja miałem ostatnio taki problem, ale wydaje mi się że coś tam widocznie kombinowali skośnookie z serwerami i coś narobili ale tera jak widzę wszystko jest już ok...ja mam inny problem może ktoś mi coś poradzi bo za każdym razem gdy gram z kimś to następuje disconnect mnie, ale co najdziwniejsze nie wyrzuca mnie tylko normalnie mogę grać z tą osobą no ale do statystyk już się nie wlicza..

19.08.2009 19:10
Adrianziomal
24
odpowiedz
Adrianziomal
46
Samael

na stronie http://fifaonline2.iahgames.com/registration/registration.aspx proszą o numer identyfikacyjny pod mejlem - czymże on jest? ktoś może wie? ;)

15.05.2010 20:15
K4cz0r93
25
odpowiedz
K4cz0r93
121
Drummer

Na dniach rusza otwarta beta...zapraszam bo gra warta świeczki ;) Myszą jakoś inaczej się gra niż w normalną fifę.

18.05.2010 12:03
kudlacevic
👍
26
odpowiedz
kudlacevic
12
Generał

Świetnie mi się grało w ostatni dzień bety. Dość śmiesznie gra się myszka, ale na szczęście można ustawić sobie bez problemu klawiaturę :) Teraz czekamy na kolejna cześć bety :(

07.06.2010 18:48
gracz12301
😁
27
odpowiedz
gracz12301
94
AFC

25 maja 2006 ( światowa data premiery )
2011 ( data premiery w USA )

09.06.2010 16:04
lechu28
28
odpowiedz
lechu28
7
Legionista

Wie ktoś jak grać w tą grę na padzie? Bo wchodzę w controls i mogę wybierać tylko pomiędzy klawiaturą, a myszą... POMOCY!

10.06.2010 14:17
gregoryf
29
odpowiedz
gregoryf
39
Konsul

zdjecia z fifa 10 pc , czyli w koncu madra decyzja ea, zaczęli rozdawac tego crapa za darmo

11.06.2010 09:56
30
odpowiedz
Priono
22
Centurion

lechu28 ---> klikasz ESC i masz tam w opcjach 'controls'. Potem u góry przestawiasz kontroler: klawiatura, myszka lub pad. Jak nie masz tam pada to moze nie zainstalowales sterowników ;p

Co do gry. Gralem z typem teraz 3 mecze. Pierwszy udalo sie wygrac fartem ale ciezko szło, w drugim mnie juz ograł, wiec w trzecim zieniłem formacje i kolo leżał, bo nie mogl wyprowadzic ataku srodkiem pola jak to robil do tej pory ^^, w efekcie 4-0 do przodu -> jednym słowem mozna sie podjarac :D
Jedynie bardzo denerwuje spozniona reackja w grze, przez lagi!

11.06.2010 13:13
31
odpowiedz
saon
1
Junior

Ja jakoś wogole nie moge sie podlaczyc ;/
Za kazdym razem pisz, ze odlaczylo mnie od serwera i wylacza gre ;/
Mam win7 x64

11.06.2010 15:12
32
odpowiedz
Kaliszek
58
Pretorianin

saon - no bo widzisz, systemy 64 bitowe mają właśnie takie problemy. W sumie masz Win. 7 więc się nie dziwie że Ci nie działa. XP stary, ale jak na razie każda gra na nim pójdzie, w porównaniu do Win 7 gdzie 60% gier nie działa, nawet z ustawioną zgodnością systemu XP

11.06.2010 18:25
Dennoss
33
odpowiedz
Dennoss
117
Legend

Kaliszek ----------> Co ty mówisz? Na 7 mogą nie działać tylko bardzo stare gry.

Ja również mam 7 64 bit i nie mam żadnych problemów z Fifa Online.

11.06.2010 22:02
Patryk7
👎
34
odpowiedz
Patryk7
23
Snake

LUDZIE ! czytajcie dokładnie.. jeśli gra wyszła w 2006 to ma grafikę z FIFY 07 ! to jest inaczej nazwana (z nowym menu) FIFA ONLINE 2..
uaktualniona tylko z nowa szata graficzną, ale badziewna FIFOWA 07 grafika została.. przykro mi :]

12.06.2010 16:45
35
odpowiedz
Priono
22
Centurion

Kaliszek --> Mam windowsa 7 i chodzi mi kazda jedna gra jaka zainstaluje.

12.06.2010 20:17
36
odpowiedz
onlinefifaliga
1
Junior

zapraszam chętnych do grania w lidze FIFA Online, szukam pomocników do ogarnięcia ligi, www.fifaonline.dbv.pl, onlinefifa@o2.pl

15.06.2010 00:17
37
odpowiedz
awake123
1
Junior

Świetna gra , nie dawno zacząłem w nią grać i muszę powiedzieć że naprawdę udała im się ta fifa na pewno szybko się od niej nie odczepię ;]

30.06.2010 14:09
38
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

ea tyle lat robi rok w rok fusbal i do tej pory nie potrafia zrobic jej dobrze. Gra tandetna, zaluje godziny przeznaczonej na jej sciagniecie. Jak zwykle - sterowanie, zachowanie pilkarzy, pilki, komputera, nienaturalnosc, topornosc, ociezalosc i ogolne wrazenie jakbym gral w gre sprzed 10 lat. Chociaz juz fifa 98 byla lepsza... Poki ea trzyma lape to jest kasa na licencje, i to jest absolutnie tylko i wylacznie jedyny atut fify w porownaniu do pesa. Omijac szerokim lukiem!

30.07.2010 00:44
😊
39
odpowiedz
kari191
5
Legionista

Gra bardzo mi sie podoba:D bardzo wciagajacac. POLECAM!!!

14.08.2010 19:35
40
odpowiedz
Mr.Bomba
48
Chorąży

można grać single player czy tylko multi?

15.08.2010 18:42
41
odpowiedz
slash55
13
Chorąży

Mam problem zagrać ze znajomym. Normalnie łączę się z innymi, ale z próbą nawiązania meczu ze znajomym jest tylko łączenie i za każdym razem nie da rady. Jesteśmy obydwoje z tego samego miasta i mamy internet z UPC, nie wiem czy to ma znaczenie, ale tylko to mi przychodzi do głowy. Może ktoś ma rozwiązanie ? Z góry dzięki za pomoc.

19.08.2010 23:11
42
odpowiedz
aedon
1
Junior

mistrzowie! ;) zainstalowalem sobie fifke kumpel tez zagralem pare gier ale jak wybieram ziomeczka na 1n1 to wlacza sie ladowanie i konczy sie na "simulation match" i nie mozemy razem zagrac , czy ktos wiec ocb? :D bede wdzieczny!

06.09.2010 17:46
43
odpowiedz
sebol123
11
Legionista

Witam mam pytanie bo ściągnełem sobie grę fifa online 2 i jak włączam grę to wyskakuje mi takie błąd i napis: there is a problem with the network connection. I mam pytanie co mam zrobic żeby działało.Pozdrawiam

28.09.2010 19:29
44
odpowiedz
El Palloko
1
Junior

Mam pytanie czy odpali mi na wymaganiach 2.40Ghz 512 RAM 96MB graficzna???? PROSZĘ O ODP.

18.10.2010 07:22
Pr0totype
45
odpowiedz
Pr0totype
114
Generał

Gra jak metin 2 same dzieci neo xD Nie warta uwagi albo ja mam pecha i trafiam na zrytych ludzi. Juz zaledwie po drugim lvl zrezygnowałem ze względu, że ludzie nie umieją się zachować.

06.11.2010 14:21
rj
46
odpowiedz
rj
123
Konsul

Jak na darmową grę to jest naprawde bardzo dobra! Mocno wciąga. Fajnie jakby dali silnik z FIFY 11, no ale cieszmy się z tego co EA nam daje. A daje wiele, i to za darmo(nie licząc mikropłatności).

04.11.2011 19:59
👍
47
odpowiedz
Michiq
80
Pretorianin

Bardzo dobrze zrealizowana Fifa przez EA, jest stosunkowo wyważona względem płacących za grę i co najważniejsze wciąga.Po pewnym czasie i tak miałem chęć wrócić do nowszych odsłon, ale jeżeli ktoś ma starszego pieca, a dodatkowo kocha piłkę nożną, to jest to gra dla niego.

22.06.2012 13:48
Kinok15
48
odpowiedz
Kinok15
37
Centurion

Mam ten sam problem co pewnie nie jeden gracz już kiedyś miał. Wyskakuje mi komunikat "There is a problem with the network connection". Wiecie co z tym zrobić? Szukałem po google że trzeba poczekać, ale u mnie to nie podziałało. Mam windows 7 i zrobiłem "poprawki" ( Windows XP SP 3 i uruchom jako administrator).

07.07.2012 21:51
😒
49
odpowiedz
wrzeszczu
1
Junior

Ja właśnie mam taki problem : Please send an e-mail to Game1@inca.co.kr with the attachment of *.erl files in the Game Guard folder in the Fifa Online 2 folder.

I szukam wszędzie, a nikt nie zna rozwiązania. Może wy coś poradzicie ? ; (

07.07.2012 22:15
👍
50
odpowiedz
zanonimizowany737870
70
Legend

25 maja 2006 ( światowa data premiery )
obecnie brak planów wydania ( w Polsce )
13 maja 2011 ( premiera w USA )

God Job.

07.07.2012 22:42
51
odpowiedz
Bastard Of Bodom
3
Legionista

DB Mafia - miałeś chyba na myśli "good" job, lub też god's job.

07.07.2012 22:45
52
odpowiedz
zanonimizowany737870
70
Legend

Taaa.

07.07.2012 22:48
53
odpowiedz
wrzeszczu
1
Junior

Ciesze sie że sie wypowiadacie na forum, ale chciałbym uzyskać odpowiedź do mojego pytania. ; )

03.08.2012 17:26
54
odpowiedz
rajjdd
1
Junior

Polecam FO2! I zapraszam wszystkich graczy na http://fo2.xaa.pl/

13.06.2013 18:25
55
odpowiedz
koper000
54
Pretorianin

Jak uruchomić Fife Online 2 jest START ale nie idzie go włączyć?

13.06.2013 18:57
56
odpowiedz
koper000
54
Pretorianin

Dobra uruchomiłem ale jak się zarejestrować tam: http://fifaonline2.iahgames.com/Registration/Registration.aspx

13.06.2013 19:26
57
odpowiedz
koper000
54
Pretorianin

Dobra! Wszystko hula jak należy! SUPER GRA!

14.06.2013 10:17
58
odpowiedz
koper000
54
Pretorianin

Przegrałem pierwszy mecz 0-8.

10.08.2013 23:17
👎
59
odpowiedz
babajaga187
1
Junior

jak w to zagrac co musze nacisnac

09.02.2014 12:27
60
odpowiedz
koper000
54
Pretorianin

Jest FIFA Online 3. Super gra!

04.10.2014 16:03
61
odpowiedz
KrukKogz
8
Legionista
1.0

Odradzam w to grać. Gra kompletnie nie jest równa dla wszystkich, syf, kiła i mogiła. Wpakujesz RL kase? Jesteś bossem, masz fajnych zawodników, a w meczu jesteś niezniszczalny. Nic nie wpakujesz? Przegrywasz i w overallu i w meczu. Gra pod IS i to zdecydownie. FO2 zdecydowanie lepsze, bo każdy jest na równi, ale tam są straszne lagi, odradzam w 100%. Już nawet tej gry nie włącze.

Gra FIFA Online 2 | PC