Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Zapowiedź Red Faction Guerrilla [PC] - E3 2008

18.07.2008 14:17
1
polish_farmer
51
Konsul

Oby nie była taka lipa jak 2.

18.07.2008 15:10
2
odpowiedz
StoogeR
132
Generał

Szczerze mowiac to mi to wlasnie nie wyglada na skrypty. Po tym co widzialem na trailerze z e3 mam wrazenie ze wszystko jest poddane obliczeniom w czasie rzeczywistym. Spojrzmy za to na oprawe, jest... pusto i srednio graficznie, moze to jest cena za doskonala fizyke? Chociaz BF:BC z trailera tez zapowiadal sie tak niesamowicie a wyszlo wielkie g... wiec pozostaje miec nadzieje.

18.07.2008 16:53
SILENTALTAIR
😜
3
odpowiedz
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

w dzisiejszym swiecie gier malo jest tytulow ktore moga czyms zaskoczyc. mysle ze to bedzie gra ktora czyms gracza zaskoczy. FAJNY POMYSL NA GRE

18.07.2008 22:47
Heaton16
😁
4
odpowiedz
Heaton16
53
Pretorianin

No no no super , pierwsza część teh gry była niedawno w Cda , a teraz już mówią o nowej części super :D:)

19.07.2008 00:15
5
odpowiedz
zanonimizowany510581
28
Pretorianin

Faktycznie w Bad Company zniszczenia były całkowicie oskryptowane, tylko zewnętrzne ściany można było rozwalać i niszczyły się zawsze w ten sam sposób.

19.07.2008 10:44
6
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

zalezy co sie rozumie pod pojeciem skrypty. Bo jesli to ze sciana zawsze sie niszczy wg konkretnego wzoru - ok. Ale uskryptowane tez moga byc kawalki scian i materialow - przeciez tworzenie losowego ksztaltu modelu z nalozeniem tekstury wymaga 100x wiecej obliczen niz wsadzenie gotowych modeli rozwalonych kawalkow, a roznica, jesli sie programisci postaraja,bedzie niezauwazalna. Tak czy siak, core2quad+gf280+ageia ppu dalej jest chyba kilkadziesiat razy za slabe zeby efekty fizyczne byly takie jak bysmy chcieli

19.07.2008 12:14
7
odpowiedz
StoogeR
132
Generał

$aimon => Co racja to racja. Nie bralem pod uwage nawet nic wiecej niz konstrukcje poskladane z predefiniowanych, gotowych kawalkow. Po trailerze tez to widac. Jednak to i tak spory krok na przod w odroznieniu od np takiego BF:BC gdzie dziura w scianie jest chamskim skryptem, zawsze taka sama i zawsze w tym samym miejscu. Na dzisiejsze czasy to bylo za malo ale to co widze w RF3 juz mnie satysfakcjonuje. Strzelajac w sciane nie zrobie zawsze takiej samej dziury w tym samym miejscu a podkladajac ladunek w odpowiednie miejsce mozna doprowadzic do tego ze konstrukcja (bo ponoc poddana obciazeniom) sie zawali pod wlasnym ciezarem. Na dzisiejsze czasy imo nie ma co marzyc o czyms wiecej.

19.07.2008 14:04
8
odpowiedz
zanonimizowany536995
24
Generał

red faction wraca do gry xD

19.07.2008 15:10
👍
9
odpowiedz
zanonimizowany567129
9
Pretorianin

Niech wyjdzie jak najlepiej, a co do Bad Company to rzeczywiście liczyłem na coś lepszego niż rozwalanie setny raz tej samej ściany tego samego budynku w ten sam sposób wszystko jedno w jaką część ściany celując.

20.07.2008 17:00
10
odpowiedz
se7e
29
Pretorianin

Mi sie poprzedniczki srednio podobaly, mam nadzieje ze Guerrilla przypadnie mi do gustu : P

06.12.2008 14:51
😃
11
odpowiedz
zanonimizowany536995
24
Generał

Kolejna piekna napierdalan** ;]

04.06.2009 17:37
😁
12
odpowiedz
zanonimizowany531227
26
Centurion

ale pomineli jeden blad jak sie rozpierdzieli podpory mostu on caly czas stoi dopiero jak sie wejdzie i pieprznie tym mlotem raz a dobrze dopiero spadnie

a rozwalka lepsza niz w mercenaries pomimo braku nalotu ale na marsie to bez sensu i to samo jest z brakiem kombinezony tylko luznym ubrankiem

ogolnie GRA JEST ZAJE*** MUAHAHAHAHAHAHA

Zapowiedź Red Faction Guerrilla [PC] - E3 2008