Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Electronic Arts na targach E3 2008

11.07.2008 17:23
😊
1
zanonimizowany425192
12
Generał

Przede wszystkim czekam na:

- Crysis: Warhead
- Dead Space
- Dragon Age
- Spore

Zobaczę też co będzie z:

- The Lord of the Rings: Conquest
- Mercenaries 2

11.07.2008 17:31
2
odpowiedz
pawloki
15
Legend

Ja czekam na
Crysis Warhead
Dead Space
Left 4 Dead
The Lord of the Rings: Conquest

11.07.2008 17:34
👍
3
odpowiedz
zanonimizowany505589
11
Legionista

mirror's edge już w listopadzie.. ciekawe co nowego pokaza.

11.07.2008 17:45
4
odpowiedz
zanonimizowany446312
26
Konsul

A gdzie nowy Need for Speed ?

11.07.2008 17:54
5
odpowiedz
zanonimizowany345880
17
Pretorianin

Eh, myslałem, że się dowiem czy ta bujda o broni w NFS jest prawdą (oby nie). Trochę dziwne, zwłaszcza, że były ulotki z E3 o nowym NFS i główne cechy i nowości jakie wniesie. Czyli po raz kolejny plotki?

11.07.2008 18:02
6
odpowiedz
QbaVCF
12
Konsul

Nie ma Fify :o Szkoda też, że nie pokażą skate 2, a tak to tylko trochę interesują mnie Mercenaries i Dead Space. Jak dla mnie to dość mało ciekawych gier jak na tak dużą ilość tytułów, które zostaną zaprezentowane

11.07.2008 18:16
Szefoxxx
7
odpowiedz
Szefoxxx
48
Doradca

Najważniejsza gra jak dla mnie -> Dead Space, może podadzą na jakim sprzęcie działa obecnie na maks. , ta gra to będzie hicior, mam nadzieję, że powiedzą też coś więcej o warhead.

11.07.2008 18:53
Mateusz16b
😃
8
odpowiedz
Mateusz16b
125
Rycerz

Ja czekam na :
- Crysis Warhead
- Harry Potter and the Half-Blood Prince
- Dragon Age: Origins
- Mirror’s Edge
- Spore
- The Lord of the Rings: Conquest

11.07.2008 18:54
_MaZZeo
😍
9
odpowiedz
_MaZZeo
41
Legend

ze tez Valve tak sie sprzedało EA, zenada.

11.07.2008 19:07
10
odpowiedz
zanonimizowany526686
12
Konsul

Nie ma nic o Godfather II :(

11.07.2008 19:16
11
odpowiedz
Drau
82
Legend

Dead Space, Mirror's Edge... nice :D

11.07.2008 19:43
12
odpowiedz
Iskandiar
21
Dragonforce

ciekawe czy będzie demo crysis warhead... chętnie zobaczyłbym w jakim stopniu w ten rok zooptymalizowali silnik

11.07.2008 20:03
13
odpowiedz
pioo7
89
Generał

A gdzie sportówki na PC?

11.07.2008 20:05
14
odpowiedz
zoloman
31
Legend

pioo7--> gdzies czytalem, ze np. NBA Live 09 na pecetach juz sie nie ukaze

11.07.2008 20:06
sszaki
15
odpowiedz
sszaki
57
Senator

a gdzie jakies fajne gry na ps3 ?? :P

11.07.2008 20:44
16
odpowiedz
pioo7
89
Generał

zoloman - bardzo możliwe... niestety. Coś czuje że EA nie ma chęci lub umiejętności zrobienia nextgenu z prawdziwego zdarzenia na PC. W przeciwnym razie zrobiliby go już rok czy nawet 2 lata temu. Tymczasem dostajemy "poprawioną" grafikę w FIFIE, jakby na odpier..., bo wiadomo FIFA musi wyjść. Pozostałe sportówki natomiast w ogóle się nie ukażą.

11.07.2008 21:45
😍
17
odpowiedz
Winiarkowy
20
Legionista

LOL

Zrozumcie przecież EA dopiero na swojej imprezie pewnie pokaże rodzyny typu FIFA i NFS :D. W sumie to nie moge się doczekać, a na każdego Need for Speeda czekałem i czekał będę z takim samym zaniepokojeniem i podekscytowaniem (to taka moja sugestia :P)

11.07.2008 21:47
18
odpowiedz
zanonimizowany546711
14
Centurion

Dla mnie najlepsze na pewno to Crysis: Warhead, Dead Space ale pewnie jeszcze w Left 4 Dead i Dragon Age tez pogram i LotR :D a tak to oprocz tego co EA ma zaprezentowac na E3 to najbardziej czekam na Red Alerta 3

12.07.2008 03:15
19
odpowiedz
Hakeryk2
29
Centurion

NFS Undercover nie pokażą bo jak? Przecież dopiero za rok ma wyjść ...

12.07.2008 06:49
😍
20
odpowiedz
ADEK24
100
Gameshoty

EA z czym do ludzi...

12.07.2008 07:41
Koktajl Mrozacy Mozg
21
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
185
VR Evangelist

czekacie na Crysisa by potem popodniecac sie sprzetem na jakim wam chodzi, na jakis ustawieniach,itp? Czy szukacie pretekstu do kupna nowej karty graficznej czy komputera?

12.07.2008 07:58
remekra
22
odpowiedz
remekra
47
Horonrzy

KMM-> Odkryłeś mój, innych ludzi i recenzentów misterny plan, jak Ci się to udało mój "miszczu"?
Już się nie mogę doczekać jak będę miał pretekst do wymienienia komputera, a potem to już tylko masturbacja sprzętowa 24/7.

12.07.2008 08:11
23
odpowiedz
zanonimizowany425192
12
Generał

KMM ====> czekamy na Crysis: Warhead bo po prostu Crysis nam się podoba. Takie to trudne, aby zrozumieć?

12.07.2008 08:19
remekra
24
odpowiedz
remekra
47
Horonrzy

Ojj już bądź cicho i tak nie zwiedziesz tego jakże mądrego Sensei. Lepiej od razu się przyznaj że kupisz, a ble co ja gadam, ściągniesz Warheada tylko po to aby mieć pretekst do kupienia nowego kompa i po to aby móc się podniecać tym że chodzi Ci na Very High. No bo przecież ta gra to tylko grafika a wszyscy(prawie wszyscy, tylko Ci ze stron w stylu Xbo360roxxxxlololorotlf.com to jakże mądrzy i światli mistrzowie) recenzenci to tylko gimdebile(no i są jeszcze przekupieni przez M$ i EA), którym wystarczy grafika( a ta i tak jest słaba, już takie Halo 3 czy GoW ma lepszą) aby dać ocenę 90% albo więcej.

12.07.2008 09:36
25
odpowiedz
zanonimizowany550478
0
Centurion

sszaki a gdzie jakies fajne gry na 360 ?? bo z tego co widac wszystko co ma wyjsc na 360 bedzie na ps3 mozesz odpowiedziec ??

12.07.2008 12:26
hansatan
26
odpowiedz
hansatan
70
Generał

ja tylko dead space i mercenaries ;]

12.07.2008 12:28
boskijaro
😃
27
odpowiedz
boskijaro
81
Nowoczesny Dekadent

Tytuł: Mirror’s Edge
Data Premiery:11 listopada 2008

Nie dość że czekam na grę to jeszcze w takim dniu premiera ...

12.07.2008 12:39
28
odpowiedz
zanonimizowany480168
22
Centurion

nowy nfs bedzie dopiero za rok...bo przyjeli 24-miesieczna produkcje a nie jak bylo teraz co rok moze cos dobrego zrobia....czekam!

12.07.2008 16:48
Szefoxxx
29
odpowiedz
Szefoxxx
48
Doradca

pioo7 -> jak EA nie ma chęci czy umiejętności przecież Dead Space to nextgen na PC tylko zobacz filmy, a to tylko filmy... , a co do sportówek to od jakiegoś czasu EA przerzuca ich produkcje tylko na konsole, pozostaną tylko te najbardziej "oczekiwane" czyli fifa na pewno......

12.07.2008 23:07
Heaton16
😜
30
odpowiedz
Heaton16
53
Pretorianin

sporo tytułów , okaże się czy są warte uwagi :)))

14.07.2008 18:14
😒
31
odpowiedz
Synek03
71
Pretorianin

siema wszystkim....
oj sie chyba pogniewam z EA.... zadnych gier sportowych na PC ;( mam łzy w oczach po tym co widze... bede musial kupic konsole a mialem w planach nowego kompa.... EA sobie narobi sporo wrogów.... jak mozna zostawic nam tylko FIFE?! żaLLL

14.07.2008 18:42
ppaatt1
32
odpowiedz
ppaatt1
95
Obieżyświat

Ciekawe czy coś ciekawego powiedzą o nowym medalu.

Wiadomość Electronic Arts na targach E3 2008