Nowy film z Resident Evil 5 już w sieci
Nie podoba mi się kilka rzeczy na tym filmiku. Strasznie przypomina Resident Evil 4, tylko z lepszą grafiką. Animacja śmierci przeciwników ta sama. Chris porusza się jak Leon. Dokładnie te sam sztywny gameplay i animacje. Póki co, RES 4 w nowej oprawie.
Jackobss ---> przecież RE4 było znakomite!
spoiler start
no może nie na PC
spoiler stop
Jackobss -> A czy to źle? :)
tankem -> A co było z tym nie tak? Podłączasz pada i grasz jak na konsoli :)
Jak dla mnie grafika jest na piątkę, ale najpierw muszę nadrobić zaległości z czwartą częścią.
Orientuje się ktoś czy 5 część wyjdzie na pc i kiedy ?
Oczywiście, że to źle. Mamy Next-Geny to powinni zrobić nowe, zróżnicowane i dokładniejsze animacje, a tymczasem każdy pada tak samo. Wygląda dokładnie jak Resident Evil 4, tylko z Next-Gen grafiką. Podobnie mam jak gram w Crysisa, Far Cry z lepszą grafiką, fizyką i AI. Uczucie jakby się grało w moda do poprzedniczki. No ale, zobaczymy co będzie jak gra już wyjdzie. Jest potwierdzone, że wróci Saddler, więc ciekawi mnie jak przeżył :).
tankem
RES 4 na PC nie można niczego zarzucić. Sam znam tylko Residenta 4 z PC. Po patchu 1.1 wygląda pięknie w rozdzielczości 1680x1050. Kilka tygodni temu kupiłem, zaliczyłem i gra jest jest genialna. Wolę ją niż Bioshocka czy Crysisa. Crysisa zresztą odpalam jak chcę się pobawić fizyką, czy popatrzeć na realistyczną grafikę. A jak się chce pograć, to RES 4. Poza tym, mam pada, a gram w RES 4 na klawiaturze. Idzie się dość łatwo przyzwyczaić. Tylko zawsze trzeba zainstalować patcha 1.1. Warta każdych pieniędzy, nawet na PC.
Vidos
Na razie nie ma infa, czy RES 5 wyjdzie na PC. Jednak biorąc pod uwagę, że RES 4 miał być tylko na GC, a Capcom jest teraz multi-platformowy, jest raczej prawdopodobne, że wyjdzie. Liczę tylko na dobrą optymalizację, bo RES 4 na moim 8800 GT czasem leciutko spada poniżej 30 klatek.
- no grałem tylko w wersje PS2, wiec nie wiem jak ją porównać do Pc, ale noty tego ostatniego były troche przyniskie...
Mnie obchodzi tylko jedna opinia - moja! Wiadomo, że ocena na PC będzie niska bo:
- Grafika to już nie te czasy
- Sterowanie
- Premiera prawie dwa lata od wersji GC
Takie czynniki sprawiły głównie takie oceny. No ale ja tam się ocenami nie przejmuję, a dla mnie ktoś, kto uważa to za wyrocznię (nie mówię, że ty taki jesteś) jest idiotą i łatwo można nim manipulować. Bo zawsze to jest kogoś innego opinia. Wiele wysoko ocenionych gier, to dla mnie crapy, więc wiesz :). Co do RES 4 na PC - Grafika mi nie przeszkadza, sterowanie mi odpowiada, chociaż wiem, że wielu narzeka na to i to, że premiera była już dawno również mi nie przeszkadza. Ogólnie rzecz biorąc gra jest taka sama, pomijając fakt, że grafika na PC lepsza, ze względu na rozdzielczość i oświetlenie. Tak samo RES 4 na Wii obroniło się sterowaniem, sama gra nie różni się już niczym. Podsumowując - rynek PC nie jest nastawiony do takich gier. Oczekiwania były inne stąd te oceny, ale mnie to nie przeszkadza. Jeżeli masz dość dobrego kompa, to polecam spróbować RES 4. Zwłaszcza, że cena jest naprawdę niska. Zarówno tutaj u mnie w Niemczech (15 Euro) jak i u was (50 zł nie?).
W czwórkę grałem z wypiekami na twarzy, mam nadzieję, że piątka utrzyma jej poziom. Ale czekam oczywiście na wersję PC, bo nie mam konsoli :/
Jaki to jest program którego używają ?
Ja jestem zaznajomiony tylko z 3Ds Max, czy to jest Maya ?
Brak rag doll wynika zapewne z tego, że w ten filmik został nakręcony na podstawie nieukończonej wersji - nie wpadliście na to?
Brak rag doll wynika zapewne z tego, że w ten filmik został nakręcony na podstawie nieukończonej wersji - nie wpadliście na to?
Animacje z czwórki pewnie też? Lol, jakiś ty mądry. Brawo, że ty wpadłeś! Coś ci powiem: Jeżeli gra wchodzi powoli w etap beta-testów, to takie rzeczy jak Ragdoll są już dawno zaimplementowane. Tworzenie gry nie polega na tym, aby wszystko implementować pół roku przed premierą. Zwykle jest tak, że gra jest już rok-pół roku przed (w zależności ile była robiona) premierą gotowa, w sensie, że ma wszystkie technologie itp. W tym ostatnim czasie wyłapuje się wszelakie błędy, robi ostateczne szlify, ewentualnie dodaje się jakieś shadery i tyle. Wszystkie technologie oświetlenia, struktury oraz tekstury są już na początku robione. Jeżeli gra ma wyjść w tym roku, to jasne jest, że jak teraz ciała znikają, brakuje Ragdolla, to nie będzie już tego w grze. Wiesz ile trzeba by kodu zmieniać, żeby tak nagle dać Ragdolla, sprawić, żeby ciała znikały itp? Jeżeli Ragdoll ma być, to musi być również otoczenie w grze na to przygotowane. Przecież nie może być tak, że postacie będą latać jak lalki, a na otoczeniu nie będzie to oddziałowywać. Podobnie kwestia znikania ciał ma się do poboru mocy. Jeżeli będzie za dużo ciał w pamięci, może to doprowadzić do zwalniania animacji. Więc, jeżeli chcieliby to teraz zaimplementować musieliby coś gdzieś znowu obciąć, tysiąc razy przetestować, a na to nie ma zwyczajnie czasu. Tak na koniec: Żeby porządnie zrobić Ragdolla, to trzeba to robić naprawdę długo. Żadną sztuką nie jest, żeby ciała latały, ale też żeby odbijało się to na otoczeniu. Nawet w Crysisie, Crytek zrezygnował z kilku możliwości Ragdolla, bo wyglądałyby nierealistycznie.
Animacje zachowań przeciwników (2:02-2:15) przeniesiono chyba metodą kopiuj-wklej z czwórki. :/
Animacje zachowań przeciwników (2:02-2:15) przeniesiono chyba metodą kopiuj-wklej z czwórki. :/
Czyli dokładnie to, o czym mówię od kilku godzin.
Jackobss haha ty to zajebisty jestes , to nie jakis oficjalny trailer ani nic ( mama ci przetlumaczy to bedziesz wiedzial o czym opowiada japoniec) , betatesty no juz zebys sie nie zdziwil jak ta gra za rok 1,5 wyjdzie
mariola288
Masz jakiś kompleks, że musisz po każdym jeździć? W każdym razie każdy twój post, to stek bzdur. Tak na przykład, Halo 3 - rok i 2 miesiące przed premierą wyglądało prawie identycznie, co po premierze. Wniosek nasuwa się sam.