Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Bioshock 2 | PC

123następnaostatnia
20.03.2008 20:58
karmel1414
😜
1
karmel1414
1
Pretorianin

pierwszy :P 1 boska czekam z niecierpliwoscia :)

20.03.2008 21:00
fan realu madryt i raula
2
odpowiedz
fan realu madryt i raula
63
Manolito

Trochę martwi mnie wykonawca gry. Nowi ludzie, ale zapewne nie bez dużego doświadczenia. Oby tylko zmiana studia wyszła grze na dobre.

20.03.2008 21:01
3
odpowiedz
zanonimizowany535349
37
Konsul

Mam nadzieję że druga czesc bedzie tak dobra jak pierwsza :)

25.03.2008 10:22
4
odpowiedz
dudxxx
49
Pretorianin

OMG!!!
To się będzie działo!!!
A że bioshock 2 ma być prequel'em, to się przejdzie 2 i odrazu się będzie grać w 1.
Czekamy na tą wspaniałą gierke.
Bioshock jest zajebisty, full wypas!!!

25.03.2008 15:48
5
odpowiedz
big.don
48
Centurion

pożyjemy, zobaczymy ale cos mi sie wydaje ze ta gra jest z góry skazana na sukces tak jak pierwsza część która z reszta mi sie bardzo podobala

26.03.2008 22:37
fifek9000
😃
6
odpowiedz
fifek9000
65
Samotny Bohater

to będzie coś

29.03.2008 08:54
👍
7
odpowiedz
zanonimizowany543446
0
Legionista

bioshock 1 super do 2 są wątpliwości lecz nie wielkie

29.03.2008 09:00
Yanke$
8
odpowiedz
Yanke$
13
Pretorianin

Bioshock 2 na pewno będzie hitem.

04.04.2008 19:54
😊
9
odpowiedz
zanonimizowany545060
1
Junior

3 kwartał 2009 roku to prawdopodobna premiera drugiej części Bioshock-a

04.04.2008 19:57
DJ Pinata
😐
10
odpowiedz
DJ Pinata
55
DJ Pinata

Żeby tylko nie zchrzanili...

04.04.2008 23:50
orzinn
👍
11
odpowiedz
orzinn
36
GOD LIKE

Super polecam

07.04.2008 20:11
12
odpowiedz
Godwar
67
Konsul

Już nie moge się doczekać

19.04.2008 16:03
😁
13
odpowiedz
zanonimizowany547775
0
Legionista
Image

Hah, napisane ze nowa czesc... ani zdjec, ani obrazka, ani opisu - po gowno to tu wklejali

19.04.2008 17:09
JaSiEk1996
😊
14
odpowiedz
JaSiEk1996
64
Too Tough To Die

Jak będzie w półowie taka jak 1 to eXtra!

28.04.2008 14:04
😜
15
odpowiedz
zanonimizowany504404
8
Centurion

mi 1 sie nie podobała!
może 2 mnie przekona do tej gry........

08.05.2008 00:13
👍
16
odpowiedz
zanonimizowany522177
0
Konsul

Na pewno będzie znakomita gra.Jedynka była fantastyczna i wniosła wiele innowacji.Mam nadzieję,że dwójka powtórzy sukces pierwszej części.

08.05.2008 08:03
.:Jj:.
😉
17
odpowiedz
.:Jj:.
135
    ENNIO MORRICONE    

KrytykKlasyków=> a przeszkadza Ci ten wpis? Na razie nie ma materiałów, gra dopiero się tworzy. Gdyby go nie było to byś mówił że serwis jest biedny i zacofany?

A Ty po co wkleiłeś zdjęcie tego samochodu? Myślisz że przez to jesteś bardziej zarąbisty?

27.05.2008 21:05
ManGun
😊
18
odpowiedz
ManGun
76
Konsul

powiem krótko - :O
no, czekam, czekam :D

12.07.2008 20:59
Cziczaki
19
odpowiedz
Cziczaki
147
Renifer
16.07.2008 16:29
😊
20
odpowiedz
zanonimizowany477807
5
Legionista

Właśnie se sprawiłem kompa i nie moge sie doczekac

18.07.2008 19:56
21
odpowiedz
zanonimizowany553546
0
Konsul

Nie moge se doczekac

26.07.2008 16:23
22
odpowiedz
zanonimizowany500669
8
Centurion

Mnie jedynka nie rzuciła na kolana. Ledwie 2 tygodnie wcześniej kończyłem System Shocka 2 więc pewnie dlatego. Dlatego od 2ki nie oczekuje nic wielkiego. Dla mnie najbardziej gorącymi tytułami w tym okresie będą Deus EX 3 i Thief 4

01.08.2008 15:49
23
odpowiedz
dastan10
3
Legionista

Pierwsza część była wypasiona, fabuła wręcz genialna, w niektórych momentach czułem się jak w filmie np. w sytuacji kiedy dowiadujemy się że Atlas to Fontain ( nie wiem dokładnie jak to się pisze ), czekam z niecierpliwościom na drugą część.

27.08.2008 13:15
Darkowski93m
24
odpowiedz
Darkowski93m
137
Generał

Ja także z niecierpliwością czekam na drugą częśc :D

28.08.2008 08:37
👍
25
odpowiedz
zanonimizowany461809
21
Chorąży

Bioshock 1 był super przeszłem go 3 razy, Bioshock 2 też przejde 3 razy :) Będzie HIT

23.10.2008 13:44
gtowiec
26
odpowiedz
gtowiec
39
Kanapka

ale fajnie

25.10.2008 14:49
27
odpowiedz
zanonimizowany562017
2
Centurion

ooo widzę że 2 robią

08.11.2008 13:17
gtowiec
28
odpowiedz
gtowiec
39
Kanapka

trailer chociasz jest do tej gry

08.11.2008 13:25
Matt
29
odpowiedz
Matt
219
I Am The Night

gtowiec - jest - poszukaj na youtube

18.12.2008 19:45
30
odpowiedz
zanonimizowany600580
4
Legionista

Czekam z niecierpliwością, wspaniała jedynka zostawiła duże wrażenie =] Mam nadzieję że dwójka będzie równie dobra i ciekawa. Czekamy...

20.12.2008 15:57
władca lemurów
31
odpowiedz
władca lemurów
53
Julian

czekam ...

25.01.2009 22:59
32
odpowiedz
bestia666azazyl
74
Pretorianin

2 robią która wyjdzie równo z filmem "Bioshock" a jednocześnie 3 część robia tylko wyjdzie później, docelowo ma być 6 części tej cudownej gry.. już nie mogę się doczekać ;).. oby nie było tak jak z Piłą.. że co następna to gorsza..

PS. a swoją droga przydała by się gra ekranizująca poczynania Jigsawa :D

25.01.2009 23:10
33
odpowiedz
zanonimizowany609824
18
Chorąży

Słyszałem coś o filmie "Bioshock" ale nic o tym że równocześnie ma wyjść dwójka...Bzdura
Myślę że Bioshock 2 nie dorówna fabularnie jedynce,takie same przeczucia mam wobec Mafii 2

29.01.2009 18:22
34
odpowiedz
bestia666azazyl
74
Pretorianin

Hardplay =>
na szczęście przeczucioa mają to do siebie ze bywają zawodne :P chyba że sie posiada kobieca intuicję :D.. tak więc ja nadal się łudzę że Mafia 2 będzie rwnie dobra a lbo lpesza.. że fabułę dopieszczą w najlepszym szczególe..
a Bioshock?.. to nie bzdura.. to całkiem możliwe (ale zależy to od kilku czynników) czytałem o tym gdzies na necie.. (bo jeżeli gra ma być pod koniec 2009, a film ma być w 2010 i gdyby to było na poczatku 2010 to premiera i jednego i 2 będzie zbliżona.. ale to sa tylko spekulacje wiadomo premiery mają to do siebie że lubią je niestety przesuwać.. czyli pod koniec 2009 wyjdzie gra.. a do kin w niedalekim odstepie od tego wskoczy też film.. jednak tego się obwawiam że po dziadowskim Max Paynie powinni dać sobie spokój z grami :P bo im to ni cholery nie może wyjść hehe.. pozdro 600 ;) choć reżyserem będzie Gore Verbinski (m in Piraci z karaibów :P i pare innych fajnych części) co daje nadzieje na sukces filmu oraz na to że ta "młoda krew" (bo działa dośc niedługo od 1996 roku bodajże czyli jest szansa że się nie wypalił :P) nie spieprzy filmu

03.02.2009 22:18
👍
35
odpowiedz
zanonimizowany423793
6
Legionista

przeszedlem przed hwila 1 czesc niemoge sie doczekac 2 pzd

26.02.2009 16:48
36
odpowiedz
Papisotoromek
52
Pretorianin

Przeszedłem właśnie Bioshocka, jeden rok się z tą grą bawiłem, gra tak intensywna, że musiałem sobie robić miesięczne przerwy, genialna gra, po prostu genialna.

07.03.2009 01:47
Covs
37
odpowiedz
Covs
47
Generał

Liczę na hit na miarę pierwszej części. Oczywiście oczekuję :)

11.03.2009 19:49
PROKIKI
👍
38
odpowiedz
PROKIKI
40
Konsul

Słyszałem o podstawie ale mam nadzieje że będzie lepsza od niej.

11.03.2009 22:29
thorus93
39
odpowiedz
thorus93
35
Syn Marnotrawny

nie no jedynka byla bardzo fajna ale czy super no to moze bez przesady no niby calkiem innowacyjna a zarazem juz taka typowa ale teraz prawie kazda gra jest typowa wiec no na pewno w dwojke zagram i licze ze bedzie lepsza od jedynki

13.03.2009 22:32
Nomad_91
40
odpowiedz
Nomad_91
57
DRIFT KING

O Jak super Bioshock 2 wychodzi!!! Jedynka była G.E.N.I.A.L.N.A. pod każdym względem m.in. klimat, dźwięk, fabuła(jak najbardziej) no poprostu nie da sie opisać. Wogóle nie zdziwię się że Bioshock 2 będzie JESZCZE lepszy jeszcze jak doszły Big sister's........ Poprostu brak słów. Bardzo liczę na drugą część i jestem pewien na 100% a nawet i więcej że to będzie wielki hit! POZDRO!

14.03.2009 01:41
41
odpowiedz
bestia666azazyl
74
Pretorianin

heh te big sisters z rodzeństwem na plecach mi sie koja\rzą trochu z jedną z części MadMaxa :D co tego karzełka olbrzym na plecach nosił :P.. ale to tylko takie luźne skojarzenie ;] pozdrawiam!! czekam z niecierpliwościa a po drodze jeszcze FUEL :D yeah!!

10.04.2009 18:54
42
odpowiedz
zanonimizowany608590
4
Pretorianin

będzie jeszcze lepsza od pierwszej części czuje to !!!

10.04.2009 21:24
43
odpowiedz
Mathiuss
7
Pretorianin

Na znanym i lubianym serwisie zawierajacym gier trailery ;) i ich recenzje znajduje sie pierwszy filmik z gamplayem z Bioshock 2. Polecam.

10.04.2009 21:49
44
odpowiedz
Mathiuss
7
Pretorianin

Lol nie zczailem ze mowia o tym w pregladzie tygodnia ;)
No nic.

11.04.2009 23:40
mackal83
45
odpowiedz
mackal83
131
Konsul

Właśnie obejrzałem 2 minutowy gameplay w HD.
Hmm sterujemy Big Daddym,a akcja przypomina to samo miejsce co w jedynce.
Stawiam,że dzieje się przed częścią pierwszą.
Fajne efekty graficzne i dźwiękowe,ale odczuwa się trochę de javu.

12.04.2009 22:06
prosiacek
46
odpowiedz
prosiacek
100
Konsul

Nawet w SD można przeczytać planszę tytułową, zaczynającą się od słów "10 years after the original (...)", także nie zostaje zbyt wiele miejsca na hazard.. :>

Obejrzałem i pierwsze moje wrażenie, to "wow, fajne odcinanie kuponów", drugie było identyczne. Słabiutki filmik. Zresztą pomysł z Big Sister uważam za maksymalnie toporny. Raczej sobie odpuszczę te wszystkie materiały i poczekam na finalną wersję...

spoiler start

Jeśli jakiś matoł zaraz się odezwie, że oceniam grę po jednym, 3 minutowym gameplayu, to niech policzy do 10 (albo uda, że liczy) i zawoła mamę, żeby mu na głos przeczytała.

spoiler stop

17.04.2009 16:28
AcMilan1899
👍
47
odpowiedz
AcMilan1899
59
Rossoneri

Niezle przeczytalem dopiero co zapowiedz Bioshocka 2 na gryonline i stwierdze ze bede duzo innowacji.
Fajnie ze bedzie sie lazilo Tatuskiem, jezeli ta gra bedzie chociaz troszke lepsza od pierwowzuru to .........MASAKRA.
Juz niemoge sie doczekac, ale chyba te czesc zagram na Xie :D

25.04.2009 02:23
sheld0n
48
odpowiedz
sheld0n
112
Alienrace

Gra zapowiada sie naprawde interesujaco. Najbardziej kreci mnie to iz jako ze gramy tatuskiem, bedziemy mogli lazic po dnie oceanu na zewnatrz miasta. To bedzie cos!

A tak w ogole, to ciekawe czy nareszcie doczekamy sie trybu multi.

25.04.2009 03:13
Uno07
👍
49
odpowiedz
Uno07
150
Golf R

No, no . Będzie się działo :) Po obejrzeniu gameplay'a ( jestem pod wrażeniem ), mam tylko nadzieję ,że premiery nie przesuną :)

29.04.2009 21:02
HETRIX22
50
odpowiedz
HETRIX22
158
PLEBS

Też obejrzałem gameplaya i mam mieszane uczucia. Z jednej strony SUPER PATENTY chodzenie big człekiem czy chodzenie poza miastem z drugiej strony oprawa audiowizualna jak i sama rozgrywka nie zmieniła się za specjalnie dalej te same miasto ta sama grafika i HUD może zalatywać monotonnością ale co ja tam moge wiedzieć po 1 gameplayu

30.04.2009 00:14
sheld0n
51
odpowiedz
sheld0n
112
Alienrace

Oj, ja bym powiedzial ze grafika wyglada jednak nieco lepiej. Jak bys jeszcze raz zobaczyl jedynke (z tymi siostrzyczkami i ich wstretnymi mordami), to bys sie pewnie przestraszyl.

30.04.2009 09:19
👍
52
odpowiedz
zanonimizowany579821
2
Legionista

te no kurwa ale mnie ta gra jara!!!
pierwasza część mi sie bardzo podobała i czekam na 2

15.05.2009 15:20
Darkowski93m
53
odpowiedz
Darkowski93m
137
Generał

Nieźle to twórcy wymyślili. Pokazali nam na początku kilka fragmentów, wydawałoby się z różnych etapów gry, a tu się okazuje że to wszystko to zaledwie 10 minut rozgrywki. Mimo tego Bioshock 2 to najbardziej przeze mnie oczekiwana gra tego roku. Jedynka była świetna i mam nadzieję że dwójka będzie jeszcze lepsza. Zapowiada się rewelacyjnie. Czekam z niecierpliwością ;)

19.05.2009 13:46
54
odpowiedz
DaeJM
9
Legionista

W oczekiwaniu , polecam Cryostasis: Arktyczny Sen , bardzo dobra graficznie poruwnywalna do Bioshocka . Niepowtarzalny klimat i wciagajaca fabuła. Tylko słabo wypromowany tytuł dlatego nic o nim nie słychac.

11.06.2009 14:33
55
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

Jeżeli naprawdę będzie lepsza od jedynki to będzie w czołówe gier tego roku! Czekam na hit!

15.07.2009 00:48
😃
56
odpowiedz
vandett
20
Centurion

1 jeszcze nawet nie przeszedłem jestem w tych ogrodach ale na 2 się już nastawiam będziemy tatuśkiem intrygującą postacią w bioshock 1 będziemy mogli adoptować siostrzyczki używać nowych broni oraz plazmidów i łączyć je w wariackie pułapki ; ) dojdzie nowy straszny boss który będzie na nas polował big sister oraz stare elementy ale jakże świetne czyt.automaty włamywanie i logiczne zagadki choć nie tak trudne i możliwośc wyjścia za teren Rapture chociaż będziemy ułożoną przez autorów scieżkę i NOWOŚĆ tryb multyplayer w czasie przed zapadnięciem się rapture wojny domowe kupowanie ciuchów toników plazmidów własna kwatera lvl też ciekawe i grafika troche się dopieści oby mi poszło choć 1 poszła bez problemów na rocznym PieCu bez problemów wole nie cieszyć się przedwcześnie.Tylko czekać :D

15.07.2009 16:12
57
odpowiedz
edix_psycho
13
Legionista

to sie nie miesie w glowie zeby przesuwac premiere gry na 2010 >:

16.08.2009 16:35
Gaweł1
58
odpowiedz
Gaweł1
66
Pretorianin

zastanawiam się czy kupić.... choćby dla samego multi ;D
Co o tym myślicie?
Vandett ---> wiesz może coś więcej o tym Multi?;PP
DaeJM ----> w 100% się z Tobą zgadzam!!!!!!!!!!!!

20.08.2009 10:19
59
odpowiedz
zanonimizowany589398
15
Pretorianin

kurde a myślałem że se popykam w tym roku!!!!

20.08.2009 11:14
60
odpowiedz
zanonimizowany637460
12
Generał

właśnie będę grał w pierwszą część tej gry bo wcześniej nie grałem jak mi się spodoba to dwójkę na 100% po premierze kupię

01.09.2009 23:28
61
odpowiedz
zanonimizowany650770
45
Generał

Mnie bardzo ciekawi czy dwójka powtórzy sukces pierwszej części.I troche dziwne że zmienił sie i wydawca i producent.

19.09.2009 21:24
62
odpowiedz
zanonimizowany653201
25
Legend

SzymEn - ani producent ani wydawca się nie zmienili 2K Games to Take 2 Interactive (można powiedzieć ,że pod inną nazwą) ,a 2K Marin to Irrational Games bez Kane Lavine'a

10.10.2009 18:41
😊
63
odpowiedz
zanonimizowany650770
45
Generał

Aha to dzięki za uświadomienie :)

30.10.2009 23:58
64
odpowiedz
Econochrist
110
Nadworny szyderca

Pierwsza część mnie nie przekonała, więc do drugiej podejdę sceptycznie.

31.10.2009 22:45
👍
65
odpowiedz
kowal18913
45
Konsul

Oby wywołała równie duży "Shock" co jedynka :)

27.11.2009 14:34
blancik
66
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

Pierwsza część to było dzieło wybitne. Fantastyczny klimat i gameplay, dobra oprawa i ale przedewszystkim świetna optymalizacja.
Trzymam kciuki za 2k, żeby ta gierka była jeszcze lepsza, choć 1 wiele do ideału nie brakowało moim skromnym zdanie. 2 napewno kupię, czekam z niecierpliwością

27.11.2009 17:49
67
odpowiedz
zanonimizowany675439
5
Pretorianin

Jedynka nie wywołała u mnie tytułowego "shocku"

18.12.2009 16:22
68
odpowiedz
ReaveR
22
Centurion

czekam na tą gierkę. Mam nadzieję , że będą bardziej zróżnicowane lokacje bo w jedynce było dużo podobnych przez co gra szybko się nudziła

29.12.2009 17:34
69
odpowiedz
zanonimizowany685851
3
Centurion

Na pewno ta część już nie zrobi na nas takiego wrażeni, ale chociaż będzie grą miesiąca.
P.S.: Wychodzi w lutym też AC II na Pc-ety

29.12.2009 19:36
adamk1
😊
70
odpowiedz
adamk1
65
Noob Gamer

nie grałem w jedynkę,ale po "gramy" z dwójki - jak dla mnie MUST HAVE! :)

31.12.2009 08:20
71
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

może jak zagram w jedynke to będe i grał w dwójke.........

31.12.2009 13:47
😒
72
odpowiedz
kowal18913
45
Konsul

z Tego co widac troche odgrzewany kotlet mało tu nowości

31.12.2009 18:04
73
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

plus to chodzenie big daddym ale i też na minus bo jest za słaby

01.01.2010 14:31
74
odpowiedz
bred2
15
Pretorianin

Wydaje mi się że jedynka jest lepsza, gdyż w dwójce tak naprawdę nie oddają nic nowego. Wszystko to już było. Może kupie, zobacze jak wyjdzie.

01.01.2010 16:17
75
odpowiedz
edix_psycho
13
Legionista

Nic nie dodaje a tryb MP to już się nie liczy? czekam z niecierpliwoscia za Big Daddym! :)

06.01.2010 10:48
76
odpowiedz
zanonimizowany577349
17
Pretorianin

Nie o multiplayera będzie chodziło w tej grze, ale miło, że dodali. Z tego co widziałem zapowiedzi, to kilka trybów może być naprawdę ciekawych.

08.01.2010 12:52
blancik
77
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

wymagania troszke mnie zawiodły, ale miejmy nadzieje że bedzie tak dobrze zoptymalizowana jak pierwsza część

08.01.2010 14:50
78
odpowiedz
FloDam
10
Legionista

hehe te podane prze GO są zalecanymi :P ale i tak niskie jak na ten rok

11.01.2010 16:05
blancik
👎
79
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

Naprawdę nie ma jeszcze polskiego wydawcy? Żal. Mam nadzieje że będzie to cdp. Wszystko na ostatnia chwilę :-(

14.01.2010 17:53
80
odpowiedz
zanonimizowany508803
74
Konsul

blancik Wydawcą jest CENEGA 2 Edycje kolekcjonerka (dużo bonusów)i zwykła (z figurką LITTLE SISTER z Neca Toys)

14.01.2010 21:58
81
odpowiedz
zanonimizowany589398
15
Pretorianin

Wiadomo jaka będzie cena ??

15.01.2010 16:53
82
odpowiedz
zanonimizowany508803
74
Konsul

H.B.K zaglądnij na strone Cenegi zwykła chyba ok 80 zeta

15.01.2010 16:57
83
odpowiedz
zanonimizowany508803
74
Konsul

Tu w sklepie też mają

16.01.2010 10:09
Aristos
84
odpowiedz
Aristos
106
między słowami
Wideo

Zagorzali fani czy może marketing 2.0: http://www.youtube.com/watch?v=G5vps6lizg0

18.01.2010 21:59
tgolik
85
odpowiedz
tgolik
98
Konsul

Nie kupowaliście pierwszej części więc mamy drugą nawet bez polskich napisów.
A tak liczyłem na ten tytuł.

19.01.2010 15:44
86
odpowiedz
zanonimizowany698987
53
Generał

Nie wiem co ludzie widzą w tej grze... Ja pierwszą część bardzo szybko wymazałem z dysku, grając może z 2h (max.)... Dla mnie nuda, ale to kwestia gustu ;)...

19.01.2010 22:20
PiotrWpl
👍
87
odpowiedz
PiotrWpl
36
Centurion

@tgolik

Głupoty wypisujesz :)
Cenega wypuszcza grę w dniu premiery światowej bez polskiej wersji językowej, ale po premierze udostępni ZA DARMO ŁATKĘ SPOLSZCZAJĄCĄ, dzięki temu że napisów polskich nie będzie od razu nie musieli opóźniać premiery tak jak to było z pierwszą częścią :)

20.01.2010 17:39
88
odpowiedz
lukiz1313
25
Centurion

Dokładnia tak jak mói PiotrWpl. Gra wyjdzie w wersji ang a puźniej dołączą do tego spolszczenie ale trza zaznaczyć że spolszczenie wyjdzie niewiadom kiedy(tak mniejwięcej odpowiedziała mi cenega))

20.01.2010 23:20
Feess
89
odpowiedz
Feess
39
VILLAGE IDIOT

OMG, ale ci z Cenegi zamulają. Jakby nie umieli napisów do gry zrobić od razu, a nie jakieś chore patche polonizujące wydawać.

21.01.2010 11:41
90
odpowiedz
zanonimizowany577349
17
Pretorianin

Najważniejsze, że nie będzie obsuwki!

22.01.2010 11:32
czarli_122
91
odpowiedz
czarli_122
44
Generał

adamk1--->też niegrałem w 1,będe musiał kupić II bo zapowiada się niezle.....

23.01.2010 01:19
92
odpowiedz
duncan777
82
Pretorianin

Spolszczenie do BioShocka 2 będzie tak samo jak z Borderlandsem. Patch polonizacyjny najpierw miało być zaraz po premierze później w połowie grudnia, następnie pierwsza połowo stycznia, a teraz niewiadomo bo nie podali już żadnej daty, pewnie spolszczenie do 1 dodadzą do Borderlandsa 2 jak wyjdzie :)
Oby z BioShickiem 2 tak nie było.

24.01.2010 14:55
Tórek
93
odpowiedz
Tórek
54
Konsul

a poco spolszczenie do bioshocka ;p

24.01.2010 23:25
94
odpowiedz
bezimienny2612
33
Chorąży

Moim zdaniem będzie hit !!! Pozdrawiam ;)

25.01.2010 00:03
Tórek
😁
95
odpowiedz
Tórek
54
Konsul

A moim zdaniem bedzie shit , i to wiekszy niz jedynka, o ile to mozliwe ^^

25.01.2010 11:31
96
odpowiedz
Bartex9
15
Chorąży

A czy gra w dniu premiery będzie miała spolszczone pudełko, instrukcje, artbook i inne jej elementy?

25.01.2010 13:35
blancik
😃
97
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

Kolego Tórek, jak cos się nie podoba to uciekaj do mamy, a nie prowokujesz, i to marnie. Pfiiii shit ale żeś dał

25.01.2010 21:43
Tórek
98
odpowiedz
Tórek
54
Konsul

nie prowokuje wiec nie wypowiadaj na glos jakis swoich glupich teorii. Wydaje mi sie ze forum wlasnie jest po to zeby wyrazac swoje zdanie, a nie tylko chwalic

25.01.2010 21:45
99
odpowiedz
eglume
53
Konsul

w bs2 będzie bardzo klimatyczne multi więc może nawet się utworzy scena zobaczymy :D

25.01.2010 23:51
100
odpowiedz
zanonimizowany477225
3
Junior

Ciekawe czy muzyka będzie równie dobra i klimatyczna jak w pierwszej części. Oby tak, bo to jedna z tych rzeczy, za którą polubiłem jedynkę. A może wiadomo już coś na ten temat?

26.01.2010 19:40
👍
101
odpowiedz
zanonimizowany582770
8
Chorąży

KUpuje nie ma hu.......

27.01.2010 20:52
102
odpowiedz
FloDam
10
Legionista

prze CH się pisze......;/

27.01.2010 21:01
PitbullHans
👍
103
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend
Image

A ja przypominam sobie pierwszą część i powiem, że klimatem nadal miażdży :)

27.01.2010 23:06
👍
104
odpowiedz
zanonimizowany354271
3
Legionista

Dłuuugo szukać gier z takim klimatem jak Bioshock. Poprzednia część wciągała na długie godziny gry:] Całkiem nowy świat gry, którego nie było przedtem, nigdzie indziej. Po zapowiedziach widać, że 2 trzyma poziom. Uwielbiam takie ciemne, klimatyczne gry z rozwiniętą fabułą i losem świata, to naprawdę wciąga. BS2 jest moim faworytem na najlepszą premierę w tym kwartale

28.01.2010 15:39
😊
105
odpowiedz
kokodżambo
10
Legionista

Będzie co-op ???

29.01.2010 08:09
106
odpowiedz
zanonimizowany508803
74
Konsul

Mam nadzieje, że będzie trudniejsza od jedynki bo znikomy stopień trudności był wadą w jedunce - przeszedłem go na hard załatwiając ok 90% przeciwników kluczem francuskim.
Klimat i muzyka była suuuuuuuuuuuuuuuuuuper

30.01.2010 01:04
107
odpowiedz
bezimienny2612
33
Chorąży

Ehhh jedynka była świetna , ostatnio przypomniałem sobie ją i muszę przyznać ,że nadal miażdży .Jeszcze mało dni do premiery ja za cholerę nie mogę się doczekać tak bardzo mam ochotę w to zagrać ,że hey. Pozdrawiam :)

30.01.2010 01:06
108
odpowiedz
bezimienny2612
33
Chorąży

Ps. " kokodżambo " co-op'u raczej nie będzie z tego co wiem na ten temat.

30.01.2010 16:27
109
odpowiedz
zanonimizowany675439
5
Pretorianin

Nie wiem czemu ale jakoś wzięła mnie ochota na Bioshock'a chyba zrezygnuję z ME2 na rzecz tej gry właśnie

PS.Mam nadzieję ,że tym razem twórcy ułatwią nam jakoś rozgrywkę bo przedtem gdy strzałka znikała nie wiedziałem gdzie iść ! Powinni zrobić coś podobnego na wzór Dead Space jednym kliknięciem pokazuje nam gdzie iść

30.01.2010 16:44
PitbullHans
👍
110
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend
30.01.2010 20:52
111
odpowiedz
zanonimizowany686799
5
Legionista

https://www.gry-online.pl/S055.asp?ID=149621 z tego wynika, że będziemy grali również człowiekiem :)

30.01.2010 20:58
PitbullHans
112
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend

[111] - To jest Multiplayer...

31.01.2010 17:57
113
odpowiedz
Foxy666
14
Centurion

Gra się jako Big Daddy, samo to sprawia że kupię oryginał za dowolną cenę.

31.01.2010 23:52
👍
114
odpowiedz
zanonimizowany651817
10
Chorąży

Oj czekam z niecierpliwością ;)

01.02.2010 18:42
😊
115
odpowiedz
zanonimizowany706119
11
Chorąży

O, gra zapowiada się świetnie. Grałem w jedynkę na PC. Zagram i w tą. Trochę kitowo zrobili to z wersją PL. Powinni dodać do gry menu wyboru języka napisów, zamiast patcha.

01.02.2010 21:48
Ragrit
😱
116
odpowiedz
Ragrit
38
Centurion

co ?!! 3 gb ram ?! ała!

02.02.2010 09:08
😍
117
odpowiedz
BartekRuleZzZ
16
Legionista

ILE?!?! 3GB RAM?! PRZESADA JUŻ GTA IV MNIEJ POTRZEBUJE!!!

02.02.2010 14:52
😐
118
odpowiedz
cod5
25
Centurion

a uzywacie visty na 2gb ram? bo jesli tak to sory ale skoczcie sobie do sklepu i wyżyłujcie te pare złoty na dodatkowe 2gb. teraz 4gb to MINIMUM do sprawnego dzialania visty/siodemki.

02.02.2010 16:25
😊
119
odpowiedz
zanonimizowany706818
1
Junior

ja mam 2 gb ramu i jakoś 7 64 bitowa śmiga mi pięknie . A z grami to nie wiem bo od tygodnia mam nowego kompa bo wymieniłem all tylko ze starego kompa obudowa została i jeszcze mam zamiar kupić 2 gb ramu to będę miał 4 i wtedy gra mi wejdzie na full bo grafikę mam mocną - tak sądzę ASUS GEFORCE 9800 GT 1 GB co wy o tym sądzicie ? btw za swoją kasę zarobioną kupowałem więc nie piszcie tanie ;/

03.02.2010 13:17
blancik
120
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

Po obejrzeniu ostatniego trailera B2, nastąpił u mnie niekontrolowany wzwód :D
Ta gra będzie dziełem wybitnym i co do tego nie mam wątpliwości, ma duże szansę aby pobić 1 część. Jak to już ktoś napisał "ta gra to małe dzieło sztuki". I ja się pod tym podpisuje i czekam z niecierpliwością. Jeszcze nie cały tydzień......

03.02.2010 13:31
blancik
👍
121
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

sory za spam

[119]Bielu[bg]
Jeżeli chodzi wydajność win7 jest sporo lepszy od visty a nawet od xp. Np. 3dmark03 na xp na moim sprzęcie osiągnął marne 35000 pkt a na win7 44000, czyli różnice widać, albo dirt 2 w rozdz. 1440x900 ustawienia ultra aax8 średni 37 fps, a w win7 ultimate64 w takich samych ustawieniach 41 fps, do tego 7 jest dobrze napisana kompatybilna z praktycznie wszystkimi programami, a te twoje 2gb ramu starcza na spokojnie żeby 7 chodziła bez problemu drugie 2gb kup sobie ewentualnie do gier.
A jeśli chodzi o karte to nie jest to jakis demon prędkości , ale jeszcze daje radę zmniejsz sobie tylko rodziałke i bedzie spoko. Pozdrawiam

03.02.2010 14:46
PiotrWpl
👍
122
odpowiedz
PiotrWpl
36
Centurion
Image

Pierwsze recenzje są bardzo zadowalające:
90% (PC Gamer), 93% (PSM3 Magazine UK) i 95% (Official Xbox Magazine).
Mamy hit :)

03.02.2010 19:47
123
odpowiedz
Szymex97
21
Pretorianin

Kiedy beda wyniki konkursu w którym robiło sie prace co trzeba bylo w chmurki wpisac co chce?

03.02.2010 21:18
PiotrWpl
124
odpowiedz
PiotrWpl
36
Centurion

@Szymex97
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=9931744&PAGE=3&N= <- tu są już podane pierwsze trzy miejsca, jeszcze czwarte i piąte ma być ogłoszone.

03.02.2010 21:29
125
odpowiedz
zanonimizowany704657
2
Junior

Jedynka mnie powaliła na kolana... !!!
Zabrała mi z życia kilka dni...a ze mnie łzy wycisnęła...przy końcowym filmiku,w którym wszystkie uratowane dziewczynki ściskały mnie za rękę...ehh... !!!

04.02.2010 10:30
blancik
😊
126
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

JahuD->
Racja, niezapomniana scena. Ogólnie gierka najlepsza na świecie

04.02.2010 20:43
😊
127
odpowiedz
Syriusz Vlad
14
Legionista

Ta scena jest wzruszająca ;( , :D
Mam Bioshock'a , który mi nie chodzi ( od 10 dni xD) , a szkoda bo się napaliłem ;/ :D

04.02.2010 22:08
128
odpowiedz
zanonimizowany706119
11
Chorąży

rado3333, to chyba ja mam buga, albo ty masz, bo na Hard, to u mnie ciężko zacipać kluczem. Trzeba walnąć chyba 5razy jednego przeciwnika i przy plazmidzie jest zużywane pół paska (początkowa część gry).

05.02.2010 07:04
129
odpowiedz
Emil1818
72
Konsul

Na XBOXa już jest na torrentach.

05.02.2010 19:12
130
odpowiedz
zanonimizowany508803
74
Konsul

Właśnie skończyłem Mass E2 i czekam na BioSHOCK2

05.02.2010 21:04
131
odpowiedz
Overlord
26
Chorąży

radio3333-> Ja tak samo ukończyłem Mass Effecta 2 i teraz zabieram się za Bioshocka 2 :)

06.02.2010 08:10
132
odpowiedz
zanonimizowany698987
53
Generał

Słabi jesteście! Ja skończyłem właśnie Mafie 2 i zabieram się za Diablo 3... Co za ściemniacze, żal!

06.02.2010 10:39
zdichuu
👍
133
odpowiedz
zdichuu
50
Generał

MarcoV86 >>> jacy ściemniacze, przeciesz co w tym takiego ukończyć mass effect 2??? ja teraz 2 raz przechodzę

06.02.2010 12:13
Cole Sullivan 007
134
odpowiedz
Cole Sullivan 007
44
Pretorianin

oby było fajne

06.02.2010 12:56
135
odpowiedz
zanonimizowany698987
53
Generał

Bioshock dopiero wychodzi a oni nawijaja ze juz graja...

06.02.2010 16:37
136
odpowiedz
Bartex9
15
Chorąży

Kto ci tu niby nawija że gra? Chyba coś źle zrozumiałeś...

06.02.2010 18:10
137
odpowiedz
Mroku1
19
Chorąży

Piraci na Xbox'ie już grają, więc niektórzy mogli już ukończyć.

06.02.2010 20:04
138
odpowiedz
Pan_Wu
11
Chorąży

O kurde
Ja myślałem, że "jedynka" ma duże wymagania...

07.02.2010 11:01
😃
139
odpowiedz
mozdzon
51
Centurion

Jeszcze tylko dwa dni

07.02.2010 11:03
140
odpowiedz
zanonimizowany699342
7
Centurion

dzisiaj ukończyłem Mass Effect 2, teraz czekam na Bioshocka 2, jak ukończę wychodzi AvP...

miód, cud i orzeszki :-) tylko kasę szykować;

Pierwszy Bioshock bardzo mi się podobał, ukończyłem na xboksie i pc;
szkoda, że nie ma spolszczenia kinowego, tutaj wydawca się nie popisał...

07.02.2010 11:42
141
odpowiedz
zanonimizowany508803
74
Konsul

Chyba wszyscy gramy w to samo.
Taki paskudny wysyp gier ME2, Bioshock2, AvP i jeszcze dla mnie Wings of Prey. A kasy brak

07.02.2010 11:48
142
odpowiedz
zanonimizowany508803
74
Konsul

ZIOMAL432 Miałem bonus w postaci regeneracji energi po uderzeniu kluczem nie było sensu używać broni palnej. Brakowało mi energi - szukałe Big Daddy'iego.

07.02.2010 11:52
143
odpowiedz
zanonimizowany508803
74
Konsul

Napisałem wyraźnie SKOŃCZYŁEM MASS EFFECT2 i CZEKAM (nie gram bo jeszcze nie ma)na BiosHocka2 (nie użyłem chyba trudnych i nie zrozumiałych wyrazów)

07.02.2010 14:32
144
odpowiedz
zanonimizowany698987
53
Generał

W lutym ale sciagania masakra :D dobrze ze Mafie przesuneli...

07.02.2010 15:40
145
odpowiedz
zanonimizowany708381
5
Chorąży

Już niedługo, zarwana nocka ;)

07.02.2010 18:41
PitbullHans
👍
146
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend
07.02.2010 19:03
147
odpowiedz
zanonimizowany698987
53
Generał

Moze juz jutro bedzie na torrentach :)

07.02.2010 19:07
PitbullHans
😒
148
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend

Gra ma zabezpieczenie podobne do GTA, sprawdzanie daty wydania po instalacji. Nie da rady uruchomić na PC-cie przed 9.02 :(

07.02.2010 23:22
149
odpowiedz
zanonimizowany698987
53
Generał

Przeciez se jaja robie, BIOSHOCKa kupuje... Pierwsza czesc wyrzucilem z dysku po 20minutach a niedawno sprobowalem jeszcze raz tej gry i masakra! WYMIEC!!!!!!!! Trzeba sie tylko wczuc w ten klimat...

08.02.2010 11:55
PiotrWpl
😉
150
odpowiedz
PiotrWpl
36
Centurion

@Elegancki_Pan
Do wersji PC będzie wydana łatka spolszczająca już po premierze gry (dzięki temu udało się Cenedze wydać grę równolegle z premierą światową).

Gra jest na tyle dobra i tania!! przecież można ją kupić za 70-80zł!! Nówkę sztukę w dniu premiery, że naprawdę jest warta tych paru złotych.
Nie zapominajcie też, że druga część będzie miała tryb multiplayer, który NIE został zrobiony na odpierdziel i będzie ważną częścią gry. Nie wspominając już o tym, że będzie on fabularyzowany, tj. będzie można poznać w nim historię sprzed pierwszej części gry (będzie on prequelem).
Już jutro premiera!!

08.02.2010 12:38
151
odpowiedz
Klono1
31
Konsul

Mój kolega już ma! Dzień przed premierą (orginał!).

08.02.2010 13:47
bulla
152
odpowiedz
bulla
29
Centurion

jak ma to niech wrzuci na rapida.

08.02.2010 13:49
153
odpowiedz
Overlord
26
Chorąży

Klono1-> Jak ma to niech wystawi jakieś zdjęcie :P
Ale jeszcze dzisiaj żeby wiadomo było że przed premierą

08.02.2010 14:23
Darkowski93m
154
odpowiedz
Darkowski93m
137
Generał

bulla------->Takich jak ty powinni od razu banować. Bez zastanowienia.

08.02.2010 16:55
PitbullHans
👍
155
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend

Już śmiga po sieci :)

08.02.2010 17:41
156
odpowiedz
Bartex9
15
Chorąży

Dostał już ktoś może swojego Bioshocka? Dajcie foty opakowania i zawartości.

08.02.2010 17:45
dobryziomal135
😜
157
odpowiedz
dobryziomal135
64
fizyk

Ja ciągle czekam na Pana Kuriera. :)

08.02.2010 17:47
bulla
158
odpowiedz
bulla
29
Centurion

Darkowski93m ja juz sciagam bedzie za godzine to powiem ci czy fajna czy nie a ty se mozesz pomazyc o tej poki ci mamusia pieniazkow na nia nie da haha :D

08.02.2010 19:18
159
odpowiedz
Łukasz18
37
Centurion

tede2 baranie to nie pirackie forum

08.02.2010 20:28
160
odpowiedz
tede2
52
Lord Cebula

OK, już znalazłem
Łukasz18 barany to ty masz w rodzinie

08.02.2010 20:52
161
odpowiedz
Łukasz18
37
Centurion

Człowieku jak chcesz piracić to droga wolna, ale to forum jest dla ludzi którzy tego nie robią

08.02.2010 21:18
annihiluzz
162
odpowiedz
annihiluzz
49
Annihilator

jak chcecie to sciagajcie, ale nie chwalcie sie tym na forum plx :D

08.02.2010 21:24
Darkowski93m
163
odpowiedz
Darkowski93m
137
Generał

Oj panie bulla, przejedziesz sie pan kiedys na tym ściąganiu, przejedziesz. Znałem takiego co też strógał cwaniaka, że to niby nic mu nie zrobią i w ogóle. Nie odpisuj na mojego posta. Po prostu poczekajmy...

08.02.2010 21:43
164
odpowiedz
Łukasz18
37
Centurion

Dostał już ktoś może grę? Ja zamawiałem z cenegi i myślałem że będzie jeden dzień wcześniej a tu pupa

08.02.2010 23:35
165
odpowiedz
Neonit
20
Chorąży

jak ktos zainteresowany, to na tbp jest fix do razora ;)

09.02.2010 00:55
bulla
166
odpowiedz
bulla
29
Centurion

po pierwsze nie mieszkam w polsce a po drugie sciagam z rapida wiec nic mi nikt nie zrobi i tyle ;)

09.02.2010 08:53
167
odpowiedz
zanonimizowany618306
5
Legionista

Na czym polega multiplayer w owej grze ??

09.02.2010 10:31
168
odpowiedz
Saves35
46
Konsul

no czekam na grę od cenegi zero powiadomień że już wysłane czy coś jak nie przyjdzie dziś lub jutro to będę żałować że kupiłem

09.02.2010 11:51
Blaster85
169
odpowiedz
Blaster85
109
The Truth Is Out There

Wie ktos gdzie można ta gre kupić w okolicach Bytomia, Chorzowa ew. Katowic?

09.02.2010 12:02
170
odpowiedz
Saves35
46
Konsul

Dostałem!!!!!!! już nie mogę się doczekać jak zagram ^^

09.02.2010 12:05
Damian1539
171
odpowiedz
Damian1539
87
4 8 15 16 23 42

Jeśli ktoś już dostał grę ze sklepu albo od "wujka z ameryki" to poproszę kilka screenów z rozgrywki :)

09.02.2010 12:37
blancik
172
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

Dajcie jakąś krótką reckę. Alobo jekis screeny.
Ja swoja tez dostane dopiero jutro, a specjalnie brałem dzisiaj wolne

09.02.2010 12:44
PitbullHans
👍
173
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend
Image

Warto było :)

spoiler start


Ja swoja tez dostane dopiero jutro, a specjalnie brałem dzisiaj wolne

:O

spoiler stop

09.02.2010 13:36
174
odpowiedz
vandett
20
Centurion

NIE MA POLSKIEJ WERSJI JEZYKOWEJ?WTF!

to chyba żart?

09.02.2010 14:08
Dead Men
175
odpowiedz
Dead Men
138
Generał

Jeśli kupowałeś w Cenedze to na bank zaliczysz kilka dni opóźnienia ja tak zawsze miałem około 3 - 4 dni opóźnienia

09.02.2010 16:39
blancik
176
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

Hallo? Jest ktos kto zechce sie podzielić wrażeniami, jak ta giera wygląda na jakim sprzęcie hula i czy jest przedewszystkim dobra??

09.02.2010 16:49
😊
177
odpowiedz
Łukasz18
37
Centurion

Właśnie przyniósł mi gierkę kurier. Zamawiałem przez cenege

09.02.2010 17:08
178
odpowiedz
zanonimizowany630994
9
Legionista

Hula prześlicznie na najwyższych detalach naIntel Dual Core 2.8 GHz, ATI Radeon HD 4770, 4 GB Ramu. Gra jest świetna.

09.02.2010 17:27
blancik
179
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

Łukasz18
Jak to dostałeś?? Ja mam niby dopiero jutro dostać. Ładna paranoja z tą srenegą.
Ghaand-> dzięki za info

09.02.2010 17:47
180
odpowiedz
Łukasz18
37
Centurion

No niedawno. Single nadal ma swój klimat a multi troche takie nijakie. Wybierasz postać spośród kilku gostków dobierasz broń i plazmity i ruszasz. Gracze w multi na razie są ciency ale możę się rozkręci.

PS
Obok mnie siedzi Little Sister :) Swoją drogą to nawet niezła ta figurka

PS 2
Co do spolszczenia w instrukcji jest napisane że gracze którzy zarejestrują grę w kompani gracza będą dostawać informacje o postępie prac nad polonizacją. Pewnie im zejdzie z 2 miesiące jak było z Borderlands

09.02.2010 18:15
181
odpowiedz
zanonimizowany658051
14
Centurion

Jestem właśnie w piątej misji i musze wam powiedzieć że dwójka jest o wiele lepsza od jedynki. Jedynka była nudna. Jedyny minus to wysoki poziom trudności w dwójce, giniesz po kilku ciosach (gram na normalu jakby co)

09.02.2010 19:47
182
odpowiedz
zanonimizowany630994
9
Legionista

A ja jak zwykle przepłaciłem... W empiku za 100 zł była, a tutaj za marne 87, plus jeszcze zajebiaszcza figurka!!! TO nie fair :( a zakupu nie żałuję.

09.02.2010 20:08
👍
183
odpowiedz
Emil1818
72
Konsul

Wrażenia po 3 godzinach gry
BioShock 2 to stara dobra "jedynka". Wprowadzenie w stylu jedynki z kolejnością plazmidów. Przeciwnicy biją dość mocno, ciągle brakuje apteczek i EVy (chyba, że kupować w sklepie). O amunicję trzeba dbać. Dodano fajne nowe bronie tatuśka - nitownica po ulepszeniu zyskała na sile znacząco, tak samo jak karabin maszynowy. Po paru godzinach splicery nie stanowią dla mnie już tak dużego zagrożenia. Początek bardzo łatwy, mnóstwo paliwa się wala, amunicji i dyspozytorów z EVą. Później jest trudniej i w moim przekonaniu autorzy poszli w dobrym kierunku. Nad każdym ruchem trzeba się zastanowić. Optymalizacja niezła - chodzi na full z drobnymi przycinkami podczas doczytywania mapy na średnim sprzęcie. Podsumowując - jako fan jedynki dostałem to, czego oczekiwałem.

09.02.2010 20:45
PitbullHans
👍
184
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend
Image

Screen na zachętę ;)

09.02.2010 23:33
Marcinej2142
185
odpowiedz
Marcinej2142
12
Legionista

Jeśli ktoś jest zainteresowany spolszczeniem, to proszę wejść na Kompanie Graczy Cenegi i tam swoją grę zajerestrować. Wtedy dostaniemy swoją łatkę spolszczającą.

10.02.2010 00:02
Ogame_fan
186
odpowiedz
Ogame_fan
113
SpiderBoy

PitbullHans - i co ? zachecasz do sciagania ?

Oczywiscie jak to z Cenega 1 na 10 dostanie dzisiaj a reszta ( m.in ja dopiero za 2-3 dni )

10.02.2010 02:02
187
odpowiedz
dishar
81
Konsul

Gra nie jest zła ale fajerwerków nie ma szczerze spodziewałem się czegoś lepszego.No nic będzie czym czas zapchać do premiery heavy rain.

10.02.2010 08:40
PitbullHans
188
odpowiedz
PitbullHans
93
Legend
Wideo

Pytanie: Jak włączyć to menu wyboru co jest w 1:13 - http://www.youtube.com/watch?v=Ze6JY6nQrkU

Znacznie praktyczniejsze niż przewijanie rolką myszki.

PitbullHans - i co ? zachecasz do sciagania ?

Do zagrania.

10.02.2010 10:27
blancik
189
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

Dostałem swoją kopię wkońcu. Gierka jest zajebioza lepsza niż jedynka, jeszcze lepszy klimat i super optymalizacja ide giercować

10.02.2010 12:27
😊
190
odpowiedz
zanonimizowany710351
1
Junior

Na stówe kupie te gre jedynka była super a ta jest genialna

10.02.2010 15:25
191
odpowiedz
Bartex9
15
Chorąży

Da ktoś fotki edycji zwykłej?

10.02.2010 15:53
192
odpowiedz
Misisko
39
Pretorianin

Nie może ktoś wrzucić tego spolszczenia na jakiś server??
Ja tu wczoraj zarejestrowałem sie na ich stronie i nadal brak odpowiedzi.

10.02.2010 16:00
😍
193
odpowiedz
LLoki
59
Centurion

Grę u nas wydała Cenega, która ostatnio stosuje dziwną taktykę. Spolszczenie do gry wydaje po... kilku miesiącach! Było tak z Borderlands i jest tak tym razem. Jakaż wczoraj była moja gorycz gdy z instrukcji wyjętej z pudełka dowiedziałem się, że "aby umożliwić graczom komfort bla bla bla przygotowują dla nas łatkę polonizującą". Warunkiem jest rejestracja gdzieśtam. Co za beznadziejna firma!

10.02.2010 16:27
194
odpowiedz
zanonimizowany658051
14
Centurion

Żal ludzie żal !!! Przeszedłem grę na dobrym zakończeniu (w pocie czoła). I ja wielki tatuś skończyłem w puszcze z ADAMEM ???!!!!!

10.02.2010 16:36
195
odpowiedz
Bartex9
15
Chorąży

A w ogóle jest już to spolszczenie? Bo też zarejestrowałem grę i żadnej informacji nie dostałem...

10.02.2010 16:43
blancik
😉
196
odpowiedz
blancik
10
Chorąży

Kamill9000
DZIĘKI

10.02.2010 16:56
197
odpowiedz
zanonimizowany658051
14
Centurion

Moja ocena tej gry to 9,1. Teraz znowu idę czekać na Aliens vs predator Nara.

10.02.2010 18:11
Darkowski93m
198
odpowiedz
Darkowski93m
137
Generał
Image

Dopiero zaczynam przygodę z Bioshock 2 ale jak na razie to jest super :) Więcej napiszę jak skończę :))
I taki mały screen :D

10.02.2010 19:50
199
odpowiedz
Mashortx
12
Legionista

No i skończyłem BioShocka 2 (jakieś 6h zabawy). Postaram się bez spoilerów opisać swoje obeznanie z grą. Można bez obaw czytać xD

Zdecydowanie na plus - Big Sister, nieźle nami zamiata, poza tym wywołuje niezłe klimacik, gdy pojawia się napis "Big Sister is almost here". Całe Rapture wygląda smakowicie, może jedynie ostatnie lokacje są słabsze. Jakby nie z tej gry. Korytarze takie bardzo schludne jak z filmów s-f.
Pani Sofia Lamb całkowicie dobra postać, jak na gry.
Genialne jest też chodzenie w wodzie, coś niesamowitego.
Bioshock jest dobrze zopytmalizowany - na średnim sprzęcie śmigała na high(bez dx11) w rozdziałce 1680x1050, z niezauważalnymi przycinkami.

Jednak jest dosyć spory minus sequela, otóż Bioschock 2 nie ma nawet w połowie tak rewelacyjnej fabuły, jaką miała cześć pierwsza.
Spoiler z jedynki i niewielkie z dwójki!!!!!!!!!!!!!

spoiler start

Przez całą dwójkę wypatrywałem czegoś co może spowodować wielki szok, jak słynna fraza, czy pochodzenia naszego bohatera. Grając w drugą część nawet wyłapywałem każdy taki chwyt, który by doprowadził do wielkiego bum. Niestety nic takiego nie następuje. Zawiodłem się. A sam pomysł gry jako pierwszy Big Daddyego miał wielki potencjał. Jednak nic z tego.
Ostatnia godzina gry jest jakaś taka nijaka.

spoiler stop

A teraz SPOILER Z DWÓJKI!!!!

spoiler start

Genialny jest świat z oczu Little Sister xD

spoiler stop

Ogólnie oceniam B2 na silną 8, gdzie B1 dostał 9.

10.02.2010 20:32
200
odpowiedz
Łukasz18
37
Centurion

Co do spolszczenia w instrukcji wyraźnie jest napisane że będą informować o postępie prac, czyli trochę to potrwa za czym wydadza

Gra Bioshock 2 | PC
123następnaostatnia