Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Deus Ex 3 będzie działał na silniku wykorzystanym w Tomb Raider Legend

01.12.2007 15:24
frer
👍
1
frer
163
Legend

No w końcu tytuł dla którego warto będzie wymienić kompa. :D

01.12.2007 15:25
😊
2
odpowiedz
zanonimizowany439598
1
Legend

No no no...

01.12.2007 17:28
3
odpowiedz
Drau
82
Legend

lol.
Jesli bedzie tak samo beznadziejnie zoptymalizowany pod x360, jak Tomb Raider: Anniversary [a to ten sam engine, co w legend], to niech lepiej od razu zmieniaja engine.. ;s

01.12.2007 18:24
4
odpowiedz
NFSV fan
93
Generał

Na PC optymalizacja była wręcz mistrzowska. TRL chodził sprawnie nawet na bardzo starych PC-tach i do tego wyglądał jak na taki sprzęt naprawdę nieźle.

Crystal to dopakowana wersja mocno leciwego silnika użytego w Legacy of Kain2 czy Project Snowblind.

Trochę go ratują kolejnymi dodawanymi efektami, ale widać na kilometr jak stara jest to technologia i powinna zostać GRUNTOWNIE przebudowana bądź odstawiona na emeryturę.

Jeżeli DE3 robią na tym to znaczy, że nowy Tomb Raider [Underworld?] także będzie na nim chodził = słaba grafika w obydwu przypadkach.

01.12.2007 18:27
frer
5
odpowiedz
frer
163
Legend

Drau --> A kto w ogóle powiedział, że to wyjdzie na Xkloca. ;)

01.12.2007 18:57
6
odpowiedz
Drau
82
Legend

@frer: moge sie mylic, bo dobrz enie pamietam, ale zapowiedz byla chyba na pc i na konsole obecnej generacji.
Poza tym nie oszukujmy sie, na konsole to wyjdzie tak czy siak, ze wzgledu na $$ chociazby.

01.12.2007 19:09
frer
7
odpowiedz
frer
163
Legend

Drau --> Pewnie tak, ale nawet jeśli to kogo to obchodzi jak będzie chodzić. Jak na mój gust na XBoxa może ciąć nawet tak, żeby nie dało się grać, byle na PC wszystko było OK. Niech się fanbije klocka martwią. :D

01.12.2007 19:52
8
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

NFSV fan--->
Jeżeli DE3 robią na tym to znaczy, że nowy Tomb Raider [Underworld?] także będzie na nim chodził = słaba grafika w obydwu przypadkach.

niekoniecznie. Na przykladzie Duke Nukem Forever - niedawno wyczytalem ze ma byc na ostro podrasowanym UE2 , a przeciez UE3 jest juz od dobrego ponad roku na rynku, Wiedzmin tak samo. Podobnie moze byc i tutaj - wykupili stary engine, bo moze nie maja kasy albo cos. W kazdym razie pierwsze dwa deusy mialy fajny klimat, ale jakos nie podchodzilo mi samo granie. Mam nadzieje ze trojka bedzie git.

01.12.2007 20:30
9
odpowiedz
Drau
82
Legend

@frer [God of Death]: ech.. mnie to obchodzi np, bo wlasnie na konsoli gram glownie od kilku miechow. I nie to, zebym byl jakims fanbojem, po prostu optymalizacja Annivesary na xboxa byla do dupy, po tej grze na hardwarze tej konsoli, oczekiwalbym lepszego performance'u, niz tejze gry na moim cienkim komputerze..

01.12.2007 21:13
10
odpowiedz
NFSV fan
93
Generał

$aimon ---->

Właśnie na przykładzie Wiedźmina widać, że mocno podrasowany kilkuletni engine niestety cały czas zdradza swój wiek. Ja tam ciąglę widzę grafikę starego NWN2. Maksymalnie dopakowaną i odpicowaną, ale nawet najlepszy "face lifting" nie jest w stanie zatrzymać czasu.

CDP prawdopodobnie nie miał kasy na wykupienie lepszego engine-u, względnie czasu lub umiejętności na stworzenie własnego od podstaw.

Odnośnie "Atomowego Księcia" to będzie można się wypowiadać jak pokażą chociaż kilka screenów z obecnego etapu produkcji. Dla mnie ta gra już przeszła do historii.....

Swoją drogą Unreal Engine 2 to bardzo dobry silnik i na jego podstawie można robić grafikę niewiele ustępującą tej z UE 3 (vide Ubisoft i jego SC DA). Wszystko dlatego, że 3-ka to lekko ulepszona 2-ka.

Zobaczymy co pokaże CD w DE3, ale spodziewam się graficznej biedy. Grafika na Crystal-u już dzisiaj jest co najwyżej dobra, a za 2 lata kiedy wejdzie DE3 to będzie już co najwyżej przeciętny poziom jeżeli nie słaby.

Nowy Tomb Raider jest w o tyle lepszej sytuacji że ukaże się prawdopodobnie wcześniej i relatywnie jego oprawa się nie zdąży aż tak zestarzeć.

Ja jednak liczyłem na grafikę nowej generacji. Wygląda na to, że się przeliczyłem.

01.12.2007 21:22
frer
11
odpowiedz
frer
163
Legend

Drau --> Prawda i tak jest taka, że jak jakaś gra chce naprawdę odnieść sukces to musi wychodzić na konsole, a wiadomo który next-gen obecnie rządzi. Podejrzewam też, że gdy wyjdzie DE3 to już grafiką na pewno nie będzie powalał, więc na pewno na brak optymalizacji nie będą mogli sobie pozwolić, bo inaczej gra się w ogóle nie sprzeda.

NFSV fan --> Gdy wyszedł DE1 to już miał przeciętną grafikę, a jednak gra przypadła graczom do gustu z innych względów. Do dziś spore grono graczy uważa to za jedną z wzorcowych gier FPP, które nie kładą nacisku wyłącznie na super grafę, hordy wrogów i bronie takiej wielkości, że bohaterowie chyba nie mają problemów z kompleksami na tym punkcie.

02.12.2007 12:52
slowik
12
odpowiedz
slowik
124
NightInGale

w sumie juz de2 nie potrzebowalo silnika unreal z 3 czesci zrobia juz zwykla zrecznosciowke ...
a szkoda lubie de i silnik unreal za to w jaki sposob renderuja grafike ...

02.12.2007 13:14
Azuredragon
13
odpowiedz
Azuredragon
32
Konsul

Grafika na pewno będzie okazała, mimo, że silnik do świeżych należeć nie będzie. Przy Wiedźminie wyciśnięto siódme poty z Aurory, więc pomyślcie co można zrobić z jednak świeższym enginem Tomb Raider: Legend?

02.12.2007 13:33
14
odpowiedz
zanonimizowany809
160
Legend

Zamiast szukac silników nie wiedziec jakich, proponuję tworcom:
1. Zagrac w pierwszego deus exa
2. Zagrac w drugiego
3. Zapalic sobie na spokojnie fajke
4. Uruchomic mozg
5. Sprawic aby Deus Ex 3 fabularnie i mechanicznie byl zblizony do jedynki.
6. Dopiero zaczac myslec o tym, czy zrobic gre na silniku tomb ridera, czy rakietowym.

02.12.2007 13:40
claudespeed18
15
odpowiedz
claudespeed18
203
Liberty City Finest

Vader --> ja bym w pierwszym punkcie dopisał x5 ;]

02.12.2007 17:58
16
odpowiedz
zanonimizowany370388
0
Generał

NFSV fan

Albo nie grales w TRL, albo masz tak slabego kompa, ze nawet nie wiesz ze w TRL jest tryb NG, króry obecnie bije niektore gry na glowie z grafika...

02.12.2007 18:08
17
odpowiedz
Drau
82
Legend

O dziwo, w TR:A jzu tegoz trybu nextgen nie ma.. ciekawe, co? A przeciez to gry na tym samym enginie.

02.12.2007 18:26
18
odpowiedz
zanonimizowany370388
0
Generał

Jak w TRL Nie ma NG to ja jestem diablem...

EDIT:
W TRA nie Ma trybu NG bo Cd nie mieliby czasu na zrobienie jego a musza zaczac prace nad TR8...

02.12.2007 21:09
19
odpowiedz
Drau
82
Legend

Tak, jasne... w TR:A [gry na _tym samym_ enginie] nie ma tej opcji [wbudowanej jzu w engine, badz co badz], bo nie mieli czasu? W takim razie wypuscili niepelna gre, obcieta o mozliwosci nextgenowego ustawienia opcji graficznych, gratulacje za podejscie do tematu.

03.12.2007 09:16
20
odpowiedz
zanonimizowany370388
0
Generał

Przeciez kiedy byl zapowiedziany TRA to odrazu było wiadome, ze nie bedzie NG!
Myslisz ze to od tak sie robi NG? Trzeba zrobic od nowa tekstury i powkladac je do gry, a nie ze ` textura Next Gen zrobiony...

Wiadomość Deus Ex 3 będzie działał na silniku wykorzystanym w Tomb Raider Legend