Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

tvgry.pl Crysis we Frankfurcie

12.10.2007 20:15
👍
1
montron4564
8
Pretorianin

Rewelacyjna gra!

12.10.2007 20:35
2
odpowiedz
zanonimizowany148709
77
Generał

Po pierwsze w nia nie grales. A jesli chodzi ci o grafike to jej nie uswiadczysz na swoim sprzecie.

12.10.2007 20:40
😜
3
odpowiedz
Boos3r
108
Pretorianin

Akcja z kurczakiem :P

12.10.2007 20:43
Septi
4
odpowiedz
Septi
144
Starszy Generał

Gierka wygląda świetnie.Niestety takiej grafiki jak na filmikach u siebie nie zobacze,pewnie max co zobacze to detale low/medium jak dobrze pójdzie.

12.10.2007 21:07
DJ Pinata
😐
5
odpowiedz
DJ Pinata
54
DJ Pinata

Wiem, że Crysis to najlepsza gra jaka wyjdzie i nie mam zamiaru twierdzic inaczej, ale mam wrażenie, że poza fotorealistyczną grafiką, genialną fizyką, możliwością zrobienia niemal wszystkiego jest to gra, taka... zwykła...:|

12.10.2007 21:12
Septi
6
odpowiedz
Septi
144
Starszy Generał

DJ Pinata -> No pewnie że będzie normalna.Całe to "Halo" :D wokół tej gry właśnie opiera sie na jej grafice.W końcu ta gra nie wnosi niczego nowego i genialnego do gatunku.W dzisiejszych czasach producenci musieliby sie naprawde strasznie napocic żeby zrobic coś nowego w tym gatunku czego jeszcze nie było i ofc nie mówie tutaj o grafice.

12.10.2007 22:12
7
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

stealth - a skad wiesz ze koles nie kupi w przeciagu miesiaca core extreme, 4gb ramu i 8800 ultra sli? Skoncz psioczyc dziecko neo.

septi --> no to wykaz sie wyobraznia i wymysl, co takiego moznaby zastosowac innowacyjnego do gatunku fps?

a do GOLa --> nie dziala sciaganie tego filmiku.

12.10.2007 22:13
8
odpowiedz
dododo
82
Pretorianin

Najbardziej żałosne jest to, że zarówno twórcy jak i cała chmara dziwnych ludzi z góry zakłada, że ta gra będzie mega-super hitem.

A najlepszy jest tekst z grafiką w DX10, że niby nie pokazali wszystkiego, aby każdy mógł to w domu przeżyć.
buahahahahahah
Normalnie leże i kwiczę :D Chcialbym zobaczyć miny tych naiwniaków, którzy wymienili do tej gry karty graf., na te pod DX10. Ciekawe jaką minę zrobią, kiedy później zobaczą na necie screeny porównawcze z pełnej wersji gry, ze ZNIKOMYMI różnicami między DX9 a DX10 :D

Ehhh, MARKETING POTRAFI ZDZIAŁAĆ CUDA !!!!!

Może jakiś małolat dostanie nauczkę na przyszłość ;-)

12.10.2007 22:15
9
odpowiedz
dododo
82
Pretorianin

"stealth - a skad wiesz ze koles nie kupi w przeciagu miesiaca core extreme, 4gb ramu i 8800 ultra sli? Skoncz psioczyc dziecko neo."

A pewnie, niech kupi. Na takich ludziach robi się najlepsze interesy :)

12.10.2007 22:18
10
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

dododo -> w takim razie nie wpychaj sie w te interesy. Bo psioczeniem i szydzeniem niczego nie zdzialasz, moze poza 'enlarge your e-cock'

btw - nie dziala przycisk edit?

12.10.2007 22:35
11
odpowiedz
jura80
46
Pretorianin

skoronie pokazuje wersji dx10 , mowi zebysmy dostali szoku jak zobaczymy w domu, moze takiej werjsi nie ma.

12.10.2007 22:47
przemogorz
😐
12
odpowiedz
przemogorz
25
Centurion

gra jak każda inna a że grafika będzie fajna...no cóż nie wiem jak dzieci NEO ale moim zdaniem nie o grafę chodzi w grach...nie ma to jak podjarać się grafiką :/ zobaczycie że za kilka,kilkanaście a może kilkadziesiąt m-cy będą wychodzić takie gry że łohoho ale niestety to łohoho moim zdaniem będzie się tyczyć grafiki a nie fabuły i elementów dużo ważniejszych...aż w końcu dojdziemy do takiego etapu że jeśli będziemy chcieli żeby te gry nam działały będzie normalnie trzeba kompy co miesiąc wymieniać...grafika może i imponująca w Crysisie ale poczekajmy na całą resztę...i dopiero oceniajcie a nie wyskakujecie niektórzy z tekstami "będzie najlepsza gra na świecie" "gra wczechczasów" (bo i z takimi wypowiedziami się spotkałem" bo ocenianie czegoś czego się nie spróbowało nie widziało jest poprostu beznadziejne...

żal.pl

12.10.2007 22:49
13
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

przemogorz->

poczekajmy na całą resztę...i dopiero oceniajcie a nie wyskakujecie niektórzy z tekstami "będzie najlepsza gra na świecie" "gra wczechczasów" (bo i z takimi wypowiedziami się spotkałem" bo ocenianie czegoś czego się nie spróbowało nie widziało jest poprostu beznadziejne...

a twierdzenie przed premiera ze gra nie zaprezentuje niczego wartosciowego procz grafiki nie jest beznadziejne?

13.10.2007 00:01
14
odpowiedz
zanonimizowany432945
17
Konsul

dododo -> oczywiscie TY wiesz lepiej bo przeciez w przeciwienstwie do tego kolesia z GOL-a tam BYLES i GRALES... No i oczywiscie podzieliles sie z nami twoimi spostrzezeniami z tej wizyty...

"za kilka,kilkanaście a może kilkadziesiąt m-cy będą wychodzić takie gry że łohoho ale niestety to łohoho moim zdaniem będzie się tyczyć grafiki a nie fabuły i elementów dużo ważniejszych" - Z NIELICZNYMI WYJATKAMI tak mozna juz mowic od czasow Wolfensteina.
Najbardziej trafna jest wypowiedz przemogorza i $aimona. Niech gra najpierw wyjdzie i dopiero pozniej bedziemy ja oceniac w ta albo w ta strone. Kazda gra!

13.10.2007 05:00
15
odpowiedz
zanonimizowany372436
17
Centurion

Dzieci NEO widać też już były z delegacją i śpieszą by podzielić się ''sfoimi wrarzeniami'' z gry ;).

A teraz trochę poważniej:
Gra może być świetna i ponad czasowa nie będąc jednocześnie żadną rewolucją. Gra ma przede wszystkim dawać radość z gry a nie co chwile definiować na nowo gatunek.
Mówienie, ze CRYSIS będzie kiepski tylko dlatego, że nie będzie wywracał do góry nogami i na nowo definiował gatunku FPP jest tak samo mądre jak stwierdzenie, ze Porsche w gruncie rzeczy to gówniany wóz, bo ma mały bagażnik, a na tylnej kanapie wygodnie może poczuć sie tylko ratlerek.
Zero rewolucji, ciągle napęd na tylną oś, 4 koła, a jedyne co ma do zaoferowania to potężny silnik... ;>
PS>>
Jest już sobota, więc Cevat Yerli urodził i może sie odprężyć ;)
PS2>>
Motyw z kurczakiem - rewelacja ;D

13.10.2007 05:24
16
odpowiedz
[email protected] -=gdansk=-
67
Pretorianin

dobry ruch z tym Win XP. wszyscy przezyjemy to indywidualnie w domu... bez tego problemu ze juz dziennikarze czy ktos tam widzial to predzej... wszyscy w tym samym czasie mozemy i to jest dobre, zero dyskryminacji! BRAWO

13.10.2007 10:23
marcing805
👍
17
odpowiedz
marcing805
147
PC MASTER RACE

"Gra może być świetna i ponad czasowa nie będąc jednocześnie żadną rewolucją. Gra ma przede wszystkim dawać radość z gry a nie co chwile definiować na nowo gatunek."

Ja uważam, że właśnie taki będzie Crysis.Nie będzie rewolucją, ale za to będzie piekielnie grywalną i dynamiczną strzelanką. A grafika?Jak gram i gra mnie wciąga, to po dłuższym graniu zapominam jak wygląda ;).

13.10.2007 11:25
18
odpowiedz
zanonimizowany465394
0
Generał

no ba , jak to sie mowi , "się ma , się gra"

13.10.2007 11:35
Covs
19
odpowiedz
Covs
47
Generał

Za cichy komentarz w niektorych momentach, ale ogolnie to jest juz dobrze :)
ps. To jest kurczak? Mi sie wydawalo ze kura :P

13.10.2007 11:55
😉
20
odpowiedz
zanonimizowany374742
0
Senator

albo mi sie zdaje albo ta gra jest beznadziejna...

13.10.2007 11:56
21
odpowiedz
zanonimizowany425192
12
Generał

Dobra gra nie musi być rewolucyjna. Wystarczy, że daje wielką radochę, na którą składa się wiele elementów (np. fabuła, AI, fizyka, grafika, klimat). Dobra gra to taka, która ciekawi i powoduje, że chcemy dalej w nią grać i brnąć. Dobra gra nie musi być rewolucyjna. I taki właśnie będzie Crysis - nie będzie grą rewolucyjną (może poza grafiką i po części fizyką), ale będzie sprawiał wielką radochę podczas grania.

zalo ====> wydaje ci się ;)

13.10.2007 11:58
22
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

No, ten filmik rzeczywiscie juz w miare na poziomie zmontowany. Lektor dalej brzmi nieco jak z kabaretu.
A co do kury i momentu jak ja podrzuciliscie i chcieliscie zabic w locie - juz slysze te krzyki UNICEFU czy innych zielonych kompanii. Zeby tak przed wszystkimi pokazywac zwierzobojstwo... chyba poleca glowy w GOLu :)

13.10.2007 12:03
23
odpowiedz
zanonimizowany374742
0
Senator

tribunal -----> może i mi sie wydaje ale jakoś nie zauważyłem w nim jakiejś szerszej grywalności a widać tu wiele elementów z Half-Life'a

13.10.2007 12:13
24
odpowiedz
zanonimizowany425192
12
Generał

zalo ====> nie zauważyłeś... A grałeś? Czy opierasz się na tym filmiku? I to w dodatku słabej jakości filmiku i kręconym pod kątem, w dodatku pokazującym BARDZO mały wycinek samej gry i to chaotycznie, z różnych momentów jednego etapu i części multi. Jeśli tak to gratuluję! Z singla pokazali tylko zieloną dżunglę, a pozostaje jeszcze lotniskowiec, dżungla zamrożona i statek Obcych. Niedawno widziałem BARDZO słabej jakości 3 minutowy gameplay z tego ostatniego etapu i mimo, że filmik był bardzo słabej jakości to czułem się prawie jakbym oglądał piątą część Obcego... A pozostaje jeszcze przecież etap na lotniskowcu i w zamrożonej dżungli.

W każdym razie ja Crysisa kupuję - i jako pomysł na grę i kiedy ukaże się w Polsce!

zalo, jakie elementy Half-Life 2 tu widzisz? CHARAKTERYSTYCZNE ELEMENTY, bo widok z pierwszej osoby i strzelanie z giwer to chyba w każdym FPS-ie jest, nie?

13.10.2007 12:23
marcing805
25
odpowiedz
marcing805
147
PC MASTER RACE

"może i mi sie wydaje ale jakoś nie zauważyłem w nim jakiejś szerszej grywalności a widać tu wiele elementów z Half-Life'a"

Oceniasz grywalność po tym filmiku? Dobry jesteś.

13.10.2007 12:54
26
odpowiedz
zanonimizowany372436
17
Centurion

Tribunal & marcing805--->>>
Po co wy sie produkujecie. Przecie to kolejne dziecie NEO. On i tak już wie, że CRYSIS jest do d*py bo... filmik obejrzał xD Szkoda waszego czasu i nerwów na troll'a.

13.10.2007 13:50
Rif
27
odpowiedz
Rif
94
Royal Guard

Pamiętam premierę FarCry, pierwszej prawdziwie wyczesanej gry pod DX9. Znajomy widząc ją, z całych sił starał się przekonać mnie, że u niego na karcie z DX8 wygląda tak samo. Potem przysyłał mi na dowód tego zdjęcia. Nie chciał dojrzeć różnicy, ale szybko zaopatrzył się w lepszą kartę.
Przypuszczam, że podobne historie będą miały miejsce z Crysis. Zawsze byłem graczem, który chciał puścić gierki w ultra high detalach, stąd będę w stanie zrozumieć rozpacz podobnie zapatrujących się, a którzy z konieczności musieli zostać przy DX9. Nie znajdą pocieszenia, gdy usłyszą, że prawie nie ma różnicy pomiędzy dx9 a 10...

13.10.2007 16:37
TRX
28
odpowiedz
TRX
158
True Geek

Nie wypowiem się bardziej rozwięźle na temat gry, bo zaraz mnie opierniczą (myślę, że to żadna rewelacja ten Crysis) ale po filmiku można dowiedzieć się paru interesujących rzeczy. Dziwię się trochę, że znów pokazują jakiś jedyny levelek zamiast całej gry, skoro jest już gotowa. Przed kim i co oni ukrywają? Motyw z DX10 był świetny. Dawno się tak nie uśmiałem z głupoty ludzi. A najlepszy z całej prezentacji był kurczak :)

13.10.2007 17:16
29
odpowiedz
zanonimizowany295911
6
Chorąży

Grafika już teraz powoduje opadanie szczęki, a co dopiero będzie gdy w końcu zobaczymy Crysisa na DX10, bo chyba rzeczywiście nikt jeszcze nie nakręcił filmu z gry, gdy napędzał go DX10...

13.10.2007 17:36
.:Jj:.
30
odpowiedz
.:Jj:.
134
    ENNIO MORRICONE    

Ładnie ładnie, pozostało tylko czekać. Na szczęście za 2 miesiące wymieniam w komputerze prawie wszystkie bebechy, więc jest szansa że będe mógł się tą wspaniałą produkcją delektować zimowymi wieczorami, nie przeklinając przy okazji że wyciągam z najlepszym przypadku 3 klatki na sekundę. Phi, co ja mówię, z tym co mam na pokładzie nawet instalator mi nie odpali :) Cóż ja Crysisa kupię dla samego zniszczalnego środowiska, nano- ciuszku, systemu modyfikacji broni czy kilku innych smaczków. A właśnie- wisieńką na torcie będzie wspaniały edytor.. w końcu coś z tego gatunku przyciągnie mnie naprawdę na długo. Do tej pory udało się to tylko grze AvP2 i Half-Life 2.. gMod 10, mmm :)

14.10.2007 11:52
😊
31
odpowiedz
Forbidden_Nick
43
Pretorianin

Myśle że to będzie dobra gra. Taka w którą grasz z przyjemnością. Typowy fps z dobrą grafiką i tyle. Rynku to on raczej nie zawiruje ale będzie warto zagrać. A co do filmiku - niezbyt profesjonalnie nagrany ale przynajmniej lektor mówił jako tako :)

14.10.2007 12:03
32
odpowiedz
zanonimizowany465394
0
Generał

na pewno Crysis na karcie 8800GTS 320/640mb w Dx10 nie bedzie chodzic zadowalająco , więdz pewnie wiekszosc posiadaczy tych kart , nie bedzie sie przesiadac na viste , łacznie ze mną

14.10.2007 15:25
33
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

amstaff --> ostatnie testy pokazuja ze dx10 zaczyna sie podnosic, w niektorych grach dziala nawet szybciej niz na dx9 (chyba Bioshock o ile pamietam), ale trzeba jednak dolozyc ramu zeby na viscie dobrze chodzilo. Elementem ktory jednak powinien sklonic do przesiadki na viste powinna byc ZNACZNA roznica miedzy dx9 a dx10 w kwestii grafiki - jednak do tej pory roznicy albo nie ma albo jest nikla. Wszystkie displacement mappingi i shaderowe kopiowanie jakimi nas karmiono rzeczywiscie wygladaja cudnie, ale tylko w 3dmaxie, bo na dx10 jakos do tej pory tego nie pokazali w grach. I nie wiem czy tu ma do rzeczy wina programistow gier, czy moze faktycznie kiepska wydajnosc przy wykorzystaniu tych efektow w grach. A mialo byc tak pieknie... normal mapy mialy byc normal mapami a nie bumpami.

14.10.2007 17:11
34
odpowiedz
iras67
16
Legionista

Jeśli ktoś kto stworzył Far cry mówi że gra będzie wyglądać wyśmienicie w dniu premiery to ja mu wierze,przesunięcie premiery wynika z chciwości microsoftu który zwlekał z premierą dx 10 pół roku po debiucie visty pamietajmy ze beta testy Crysisa zaczeły sie po opublikowaniu tych bibliotek i dopiero jak karty zgodne z tymi bibliotekami weszły do masowej sprzedaży.Karta którą kupie dla tej i następnych gier to w chwili obecnej 8800 gt 512mb .Grafika w crysis będzie prawdopodobnie przez kilka miesięcy najbardziej realistyczna z całej oferty gier jakie wyjdą
jeśli ktoś mówi że to sit to nie grał w gry w pełnych detalach które wyszły ostatnio. co do grywalności zagram ,ocenie.Zbyt dużo potencjalnych hitów ostatnio nie ujeło grywalnością stąd taka rezerwa większości graczy.poczekajmy zobaczymy.poniważ jestem grafikiem dla mnie grafike stawiam na równi z grywalnością.

15.10.2007 10:55
35
odpowiedz
zanonimizowany468283
0
Chorąży

Wystarczy, ze spojrzy sie na tę grę i widać, że takie gówno jak Halo3 to przy niej zwykły konsolowy shit.

I co z tego, że akcja marketingowa? Taki konsolowy szajs jak Halo 3, nie dość , że cienki jak dupa węża to ogłoszony został hitem zanim jeszcze wyszedł. Teraz dopiero ludzie "budzą się", że to zwykły przereklamowany gniot.

Crysis zapowiada się przynajmniej na fajną grę, i wcale nie musi być hitem, ale grało się będzie przyjemnie.

15.10.2007 11:48
36
odpowiedz
zanonimizowany432945
17
Konsul

zakkfan -> a gdzie masz te oznaki "budzenia sie"?

15.10.2007 14:27
Marder
👍
37
odpowiedz
Marder
210
Senator

Halo 3 to chyba amerykańce robili tak ? Oni tam wogóle mają dziwne gusta, słuchają innej muzy oglądają goniących za piłką gości w kalesonach i mają samochody, które palą jak smoki :)
Crysis to wiadomo klasyczna, solidna niemiecka robota.

15.10.2007 14:30
domin12
😜
38
odpowiedz
domin12
99
Run

fajne było to jak ćpną kurczaczkiem<lol>
teraz na DX9 była niezła grafa, to na DX10:D
ho ho ho:D
nie wiem czy to u mnie film sie zacinał, czy u nich gra:P

15.10.2007 14:49
Slow Motion
39
odpowiedz
Slow Motion
45
Generał

Fajne, jak na benchmark.

18.10.2007 14:13
40
odpowiedz
zanonimizowany259589
7
Legionista

jeżeli będzie ta gra tak dobra jak far cry to pasuje żeby sobie w nią pograć,bo far cry i seria half life'a są dla mnie najlepszymi strzelankami choć praktycznie lubię w każda strzelankę pograć.Jakoś nie widzę tutaj na pierwszy rzut oka przez niektórych podobieństw do half life,jedynie wiadomo przypomina far cry.Gra jest robiona tylko na pc to może zwiastować że nie będzie zepsuta.Aczkolwiek nie podoba mi się , jeśli tak jest ,brak apteczek i że gracz chodzi jak terminator z ciągła regeneracją.Już tego doświadczyłem w call of duty 2 gdzie jedynie na 3 poziomie dalo sie grać,bo tak to było za łatwo ;no i mało to realistyczne to jest, może bardziej dynamiczne czasami ale jak dla mnie zbyt konsolowe bym powiedział.Tak samo w halo 2 nie ma apteczek,przecież jest fajna regeneracja pancerza,to jeszcze zachciało im się życie regenerować.Widziałem także filmik z far cry 2 i też to jest koleś dostaję serię z karabinu i wyciąga jeden pocisk z ręki bądż z nogi,trochę to zachodzi o kicz, może tam sie postarają o coś lepszego.
Pogram i tak na xp,na viste na pewno nie zmienie,może jakaś łatka jest czy wyjdzie żeby direct 10 ruszył na xp ale na co mi to , może kompa podkręce to bedzie lepiej śmigać,ale jednak nie tylko grafika sie liczy choć cieszy oczy,w far cry na radku 9200 gralem i było cudnie, piękna grafika,ale za to super rozgrywka ale co mnie dobrze trzymalo-wybrałem wiekszy poziom trudności i już trzebało sie starać, kążde kolejne przejście dawało wiekszą radochę i to też powinno się tyczyć crysisa.Jak bedzie za latwy może niektorych rozczarować nawet jak przestawią sobie poziom trudności.Multiplayer nie pogram i mysle że nie będzie super hitem ,za duze wymagania będą ograniczać jak i takze to że każdy będzi miał pancerz,no ale okaże sie
Jednakże zapowiada sie świetna gierka , pomimo zastrzeżeń które każdy ,swoje powinien mieć.
,

06.08.2008 20:41
👍
41
odpowiedz
zanonimizowany571105
1
Junior

grałem w Crysis i uwarzam że grawika bardzo dobra

23.05.2019 14:23
43
odpowiedz
zanonimizowany146624
130
Legend

No i dododo, co teraz powiesz na swoje słowa sprzed 12 lat, które okazały się mydłem?

tvgry.pl Crysis we Frankfurcie