Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Spider-Man Friend or Foe | PC

26.07.2007 19:24
ślimok
1
ślimok
72
ssset

Oby było chociaż takie jak Spider Man 3

31.08.2007 19:01
2
odpowiedz
zanonimizowany451964
9
Chorąży

ślimok -----> niestety nie bedzie, bedzie bardziej w rodzaju marvel ultimate alliance.

01.09.2007 11:38
Adrianun
👎
3
odpowiedz
Adrianun
117
Senator

Ta gra bedzie kiszna grafa gorsz niz w Harry Potter i Komnata Tajemnic

01.09.2007 11:57
Tomas1987
4
odpowiedz
Tomas1987
116
Generał

bo tak ibyl plan grafika ma być kolorowa, to gra dla dzieci będzie końcu.

01.09.2007 20:30
Adrianun
👎
5
odpowiedz
Adrianun
117
Senator

Ale to Acti(w)ision a oni nie robia takich hał nie popisali sie oj nie

26.09.2007 11:40
6
odpowiedz
zanonimizowany492914
1
Junior

A ja tam bym sobie zagrał w to

03.10.2007 09:11
👎
7
odpowiedz
globi-wan
11
Legionista

na grafe nie ma co nazekac...taka kowencja...i gdyby to bylo w stylu ultimate spiderman zagralbym...ale spojzcie na otoczenie spidermana..to jakas wiosikasmerfow albo muminkow

04.10.2007 18:21
DJ Pinata
👎
8
odpowiedz
DJ Pinata
54
DJ Pinata

Pozwólcie, że się udzielę - beznadzieja .

04.10.2007 23:57
9
odpowiedz
zanonimizowany385918
88
Konsul

Pozwolcie ze cos powiem gralem w to juz i jedno slowo opisuje ta gre "beznadzieja" :D nic ciekawego

05.10.2007 20:46
😉
10
odpowiedz
zanonimizowany495682
1
Junior

Wiecie co wam powiem gdy sie patrze na wasze posty to mi sie rzygac chce...Ludzie zrozumcie to gra dla dzieci a nie dla starych koniow co wy chcecie zeby dzicko 8 lat gralo w gre ktora ma grafe jak DOOM 3?

06.10.2007 04:19
😃
11
odpowiedz
zanonimizowany286961
4
Junior

Raczej to nie jest gra dla dzieci co mają osiem lat (wymagania wiekowe: 12+) :D. Ale zgadzam się z xXxSztukaxXx jest to gra na pewno dla młodszych graczy i nie potrzebuje Bóg wie jakiej grafiki.

06.10.2007 15:10
Slasher11
12
odpowiedz
Slasher11
134
Legend

Hmmm, hmmm... Przeszedłem demko i mimo iz nie jestem dzieckiem:) spodobało mi się. A to głownie za sprawą tego, że mozna pokierowac tu najważniejszymi postaciami z "dzieł"( no wiem komiks to jest:D) Marvela. Tylko żal że nie zrobili jakiejs poważniejszej gry o tej tematyce, ech

07.10.2007 17:46
Mr.Borys
13
odpowiedz
Mr.Borys
66
Van Helsing

Hmmm, hmmm... Przeszedłem demko i mimo iz nie jestem dzieckiem:) spodobało mi się. A to głownie za sprawą tego, że mozna pokierowac tu najważniejszymi postaciami z "dzieł"( no wiem komiks to jest:D) Marvela. Tylko żal że nie zrobili jakiejs poważniejszej gry o tej tematyce, ech

Zrobili, Marvel Ultimate Alliance

07.10.2007 17:52
Tomas1987
14
odpowiedz
Tomas1987
116
Generał

gierka fajna i nie wymagająca bo dla dzieci ale zawsze przejść można

08.10.2007 19:29
😍
15
odpowiedz
daboo
16
Centurion

ten spider man taki wielki leb ma tak samo jak w ultimate na ps2 :)

12.10.2007 19:39
TeRiKaY
16
odpowiedz
TeRiKaY
143
Senator

gierla dość miodna, niewątpliwym + dla wersji PC jest możliwość gry na dwie osoby

18.10.2007 14:49
👍
17
odpowiedz
pawsio
39
Chorąży

ta giera jest wypaśna szczegulnie jak sie gra we dwoch na jednym kompie grafa jest spoko i grywalnosc tez niczego sobie

01.11.2007 10:30
😃
18
odpowiedz
zanonimizowany429128
1
Junior

chłopy to jest super macie link do pełnej wersji www.torrenty.org

17.12.2007 16:32
19
odpowiedz
zanonimizowany516425
2
Junior

Ta gra jest extra mowie wam, zagralbym w nia chetnie fajna nawalanka i dobry multiplayer to atuty tej gry

29.12.2007 00:34
amadeo90
👍
20
odpowiedz
amadeo90
21
Chorąży

gra spoko
można ją kupić w media markt za 79 zł

11.02.2008 20:16
👎
21
odpowiedz
/FAN CRY\
65
Konsul

N a jak oglądałem gram.tv dali jej 3/10 czyli totalne do kosmosu przeciętniak
Sciągnołem demo i ich rozumiem głupia fabuła
Może troche fajnie się gra ale przez 2 minut potem to wywaliłem z twardziela
nie wartro wydawać 80dych
są lepsze gry niż ta!!!

26.02.2008 20:32
fifi009
👍
22
odpowiedz
fifi009
9
Legionista
Image

Fajna i łatwa gra mam ją i jest fajna

17.04.2008 16:59
23
odpowiedz
wapiczapi
54
Konsul

Na gamespocie ocenili ją lepiej od Spider-Man 3

31.05.2008 09:39
Zingus123
24
odpowiedz
Zingus123
22
Antyterrorysta

trudno określić czy lepsza od 3 ale mówię seryjnie tez kultowa ;]

03.07.2008 12:02
Zingus123
25
odpowiedz
Zingus123
22
Antyterrorysta

no i na dodatek nie wiadomo kogo wybrać :P zeby pomagał spideyowi tyle tych postaci ale to oczywiscie wielki plus :)

28.09.2008 18:43
😊
26
odpowiedz
zanonimizowany576943
5
Legionista

jak sie na pc chodzi na dwóch???odpowiedzcie!proszę!z góry dzięki!!!

29.10.2008 16:30
27
odpowiedz
valak
14
Legionista

ścierwo totalne,gorzej być nie mogło spiderman z tak komiksową grafą??????????!!!!!
czasem robią świetną grę np spiderman3 a czasem wyskakują z takim jebanym badziewiem jak spiderman2 albo friend of foe!!!

29.03.2009 21:09
😊
28
odpowiedz
kwiatek362
1
Junior

świetna gierka !!!

05.09.2009 11:24
29
odpowiedz
zanonimizowany612024
29
Konsul

valak--> gra jest zjebana jak dla ciebie to napierdalaj w spiderman 3 bo jest tam grafa normalna komiksowa właśnie jest fajna a co do gry jest zajebista

05.02.2010 13:36
😒
30
odpowiedz
GADAJ DO WOLI!!!
1
Junior
Image

Czy ktoś może mi powiedzieć jak sie gra na 2 w spider man friend or foe na kompa?
PLISSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05.02.2010 13:40
😡
31
odpowiedz
GADAJ DO WOLI!!!
1
Junior
Image

Gadajcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12.05.2010 08:54
😊
32
odpowiedz
songoku ssj4 song
5
Chorąży

super gra przeszedłem całą

08.07.2010 09:09
33
odpowiedz
DarkKiller11
14
Chorąży

no gra jest modzio

08.07.2010 09:15
Łoker men
👎
34
odpowiedz
Łoker men
52
Teamtrheestars

żal ci to już nie mają czego wymyślać zamiast robić dobrego spider mana 4 to robią jakieś crapy

22.09.2010 21:00
35
odpowiedz
oskarraf
4
Legionista

Nierozumiem! Po co robią takie gry?! Żałosne...

28.12.2010 18:57
36
odpowiedz
patrylux14
42
Pretorianin

Przecie ta gra jest lepsza od SM 2 I SM 3 :)

18.07.2011 19:10
😊
37
odpowiedz
Robosss
63
Konsul

Wszystko dobrze. ale takie ciagle klepanie przecinikow jest nudne. Poza tym jesli sie nie myle to kazdego z bossow zabija sie w taki sam sposob - rzucajac w niego kamieniami, paczkami, dyniami itp.

31.03.2012 20:23
38
odpowiedz
zanonimizowany823608
10
Pretorianin

W grę, pyka się bardzo miło ;)

22.04.2012 10:06
👍
39
odpowiedz
kamilul
22
Legionista

Gra fajna przeszedłem kilka razy najlepsze granie we dwóch

16.07.2012 13:45
😊
40
odpowiedz
zanonimizowany842183
24
Centurion

co racja to racja ale gierka dobra

02.03.2014 11:41
😉
41
odpowiedz
patyk1818
4
Legionista
Image

Plusy Fajne postacie Fajni Bosowie Czarny Spidey Pasek Combo

Minusy Grafika Dźwięk Za Łatwa

Gra Spider-Man Friend or Foe | PC