Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Film Need for Speed Pro Street [PC] - fizyka pojazdów

10.07.2007 11:21
boro
1
boro
116
Senator

hehe.. fajnie, ale ciekawe co z tego wyjdzie

10.07.2007 11:30
👍
2
odpowiedz
zanonimizowany75539
44
Centurion

No moze wreszcie wyjdzie godny polecenia NFS... widac ze powaznie sie zabrali do roboty
(jestem za granica i nie mam polskich znakow ;) )

10.07.2007 12:13
👍
3
odpowiedz
zanonimizowany350845
39
Konsul

dobrze , że ostro wzięli się za fizykę , bo w poprzednich nfs'ach była dość słaba

10.07.2007 13:20
4
odpowiedz
zanonimizowany328464
0
Konsul

Barcekfanek -> "dobrze , że ostro wzięli się za fizykę , bo w poprzednich nfs'ach była dość słaba"

Dość słaba? A to była ona tam w ogóle, bo jakoś tego nie zauważyłem :)

10.07.2007 15:22
5
odpowiedz
adamlop
15
Legionista

No jak bedzie dobrze to moze wreszcie sie skusze na moj pierwszy oryginalny NFS.

10.07.2007 23:30
john_himself
6
odpowiedz
john_himself
166
krush, kill n' destroy

Niom, przejeli sie robota. I dobrze, ale milo ogladac takie materialy.

12.07.2007 01:23
Mr.B-F
7
odpowiedz
Mr.B-F
107
Generał

No i po co to wszystko. Przecietny gracz na klawiaturze czy padzie chyba nie moze mowic o realnym zachowaniu sie samochodu po wcisnieciu strzalki w prawo... A i kierownice do komputera nie umywaja sie do prawdziwej jazdy. Malo kto z nas (pewnie nawet nikt) i tak nie wie jak prowadzi sie porshe czy lamborghini i innych samochodow wysokiej klasy. Jak juz ktos wie, bo jezdzi, to bedzie mial wieksze emocje jadac porszakiem 90km za miastem niz 200 przy komputerze wiec jemu tez ta fizyka nie potrzebna. Reszta zna sie na fizyce tyle co uslyszy w programach typu top gear i im wystarczy w grze ustawic pare parametrow zamiast sie bawic w te wszystkie pierdoly...

Film Need for Speed Pro Street [PC] - fizyka pojazdów