Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Winning Eleven 2007 w wersji na PS3 trzykrotnie lepsze od edycji X360?

14.05.2007 14:19
1
Deadeye
39
Konsul

no i Albz sie doprosil XD (w ktoryms tam newsie napisal, ze skoro GOL daje newsy z tak niewiarygodnych zrodel to moze wrzucic i to info o 3razy lepszym pesie na ps3. i pomimo ze zrodlo jest gruuubo niepewne to jednak to zrobili :))) )

14.05.2007 15:02
Covs
2
odpowiedz
Covs
47
Generał

Uwierze jak zobacze :)
18 giga?

14.05.2007 15:06
Koktajl Mrozacy Mozg
3
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

18 gb w grze sportowej?? O_O co tam bedzie 15h OST??

14.05.2007 15:07
4
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Covs:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=161468

What about in-game commentary where you hear repetition after an hour or two? Can next-gen consoles change this?

Wilson (EA): We ran out of space on the disc with current gen. Last year's FIFA had 26 leagues, 15 thousand players, kits, players, stadiums, audio and music, so you just run out of space. The next-gen discs have got more space so in the short term we will have much more commentary on our games.

Sprawdź ile lig miało PES6 w wersji PS2 a ile w wersji X360. FIFA też możesz sprawdzić dla porządku.

14.05.2007 15:09
5
odpowiedz
Deadeye
39
Konsul

na pewno 18GB, zrobili 50 000 tekstur na kazde zdziblo trawy osobno, to i tyle gra zajmuje... :P a tak na powaznie, to gra pilkarska to ostatni rodzaj gry ktory potrzebowalby az 18 gb... chyba ze wersja na ps3 bedzie zawierala sporo wersji jezykowych komentarza, ale to ew. w wersji x360 mozna by wydac osobno - a to, ze pojemnosc wplynie na grafike to juz smieszne. ilosc fps - ok, ale gra pilkarska nie dzieje sie az w takim tempie zeby poczuc duza roznice. nie mam nic przeciwko zeby wersja na ps3 byla ladniejsza, tylko cos nie chce mi sie wierzyc w zrodlo tej wiadomosci :>

14.05.2007 15:18
😍
6
odpowiedz
zanonimizowany212477
53
Senator

wezmy tez pod uwage 15 wersji jezykoweych i full hd :P Jakoś twórcom innych gier nie przeszkadza to w zrobieniu takiej samej grafy na konsolce MS :P

14.05.2007 15:26
7
odpowiedz
zanonimizowany403247
0
Generał

Cicho, trza bluray wypromowac :>

Ea ostatnio zachwalalo xboxksa, ze niby ciagnie 60fps a ps3 30, to sony postanowilo zagadac do konami i prosim, mamy ladny newsik :D

14.05.2007 15:37
8
odpowiedz
ZiBi_CooL
14
Legionista

gra bedzie zajmowac z 8 giga a reszta to pewnie jakies filmy z pilkarskich meczy

14.05.2007 15:39
9
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

jamkgh - nie trzeba nic promować samo się promuje :D Jak wszystkie formaty lepsze od konkurencji.

Widząc co się stało z PES6 i ostatnią FIFĄ - trzeba być wielkim optymistą żeby wierzyć że można włożyć 3x więcej contentu (ligi, stadiony i cały ten szajs typu komentarz etc.) na płytkę DVD skoro już teraz w next-genowych wersji miejsca brak.

14.05.2007 15:48
10
odpowiedz
maciek_ssi
133
false nine

Christian_Jeanpierre, francuski komentator w Psie (ponoć jakiś czas temu zakończono nagrywanie dźwięku do WE11/PES7) twierdzi [ http://christianjeanpierre.blogs.eurosport.fr/ ], iż:

"Sans dévoiler de grands secrets pour l'instant, tous ceux qui aiment les jeux vidéo savent que PES 7 est en cours d'élaboration avec des ingénieurs japonais. Vous en saurez plus la semaine prochaine."

Przez translator:

"Without revealing big secrets at the moment, all those who like the video games know that PES7 is in the course of elaboration with Japanese engineers. You will know about it more next week. "

Co do tych 18GB i różnic. Konami wie, że skopało wersję na X360. Ciekawe jest to, czy chodzi o
PES7 [PS3] vs PES6 [X360], a możePES7 [PS3] vs PES7 [X360]. Wydaje się, że raczej to ierwsze.

-----
chyba ze wersja na ps3 bedzie zawierala sporo wersji jezykowych komentarza

Problem w tym, że Konami wydało tylko jeden raz japońską wersję WE multilanguage. Chyba, że w sierpniu będziemy mieć światową premierę, a nie jedynie japońską.

gra bedzie zajmowac z 8 giga a reszta to pewnie jakies filmy z pilkarskich meczy

Nigdy takich pierdół nie było i raczej na to się nie zanosi. Oprócz intro.

14.05.2007 15:50
PatriciusG.
11
odpowiedz
PatriciusG.
97
Inaction Figure

Jakoś mi się wierzyć nie chce w to 3x lepsze...

14.05.2007 15:50
reksio
12
odpowiedz
reksio
214
Pies Pogrzebany

Widzę, że teraz moda na tego typu newsy. " XX lepsze na Wii niż na PS3" czy coś :D

14.05.2007 15:52
13
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Niech no 'spece' od p2p powiedzą ile zajmuje iso PES6 na X360. Wyczyszczone z dummy files etc. Potem zekstrapolujemy poprzez liczbę stadionów/lig, i otrzymamy w przybliżeniu ilość miejsca potrzebnego do wyprodukowania PES7 (lig ma być 13)

14.05.2007 15:56
14
odpowiedz
maciek_ssi
133
false nine

albz --> 6,2 GB.

lig ma być 13

Chodzi o to? http://img246.imageshack.us/img246/6888/ps3pes7info02ar8.jpg
Toż to April Fools' Day. ;-)

14.05.2007 16:01
😁
15
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Toż to April Fools' Day. ;-)

'Rylly' ? :D to co znowu będzie 5 lig w tym 2. włoska ? :D

No to teraz pododawajmy.

6,2 GB. 3GB na komentarz. Zostaje 3,2GB. No niech zrobią te 15 :D lig i dodadzą trochę stadionów - 3x3,2 GB + 3GB = 12,6GB. Obetnijmy z 1GB na 'błędy w metodzie obliczeniowej' :D

Wyszło mi 11,6GB :D

I teraz żeby przypomnieć mojego 'newsa' żebyśmy wiedzieli o jakim poziomie dziennikarstwa rozmawiamy :D Wytłuszczyłem najważniejsze sformułowanie z newsa :D


1) predicted capacity is 18GB over. Current rendered modeling capacity is 10GB.
2) 60 fps
3) online play for PS3, Xbox360, PC,PS2 but no online for Wii.
4) Huge quality gap between PS3 and XBOX360 ver. PS3 is better. maybe three times.
5) source is KONAMI insider.(it's real, he is Ruliweb member)


and bonus ...

He confirmed FF7 remake for PS3...

14.05.2007 16:02
16
odpowiedz
Deadeye
39
Konsul

albz74 -> nie wysilaj sie, bo zacznijmy od tego ze ten tekst o braku miejsca jest typowo marketingowy "jak duzo to juz miejsca zuzylismy na tyyyyyyyle roznych opcji ktore umiescilismy w naszej grze". ty duzo siedzisz na forach, wiec pewnie wiesz ile mniej wiecej zajmuje jeden model zawodnika - to razy ilosc zawodnikow w lidze nie daje wciaz (bardzo) duzej ilosci. stadion - najwyzej paredziesiat mb. jedynym skladnikiem ktory moze zajmowac naprawde duzo jest wlasnie komentarz, ale wciaz powinien sie zmiescic w pare gb - wiec mysle ze 18 gb jest grubo przesadzone.

14.05.2007 16:05
17
odpowiedz
StoogeR
132
Generał

Zapewne Konami otrzymalo dosc spory bonus za ten tekst :D Nic nie mam do ps3, nie twierdze ze to lepsze a tamtego a tamto gorsze itp i mam to szczerze gdzies ale takie bajeczki to mozna dzieciom wciskac by naciagaly starych na ta a nie inna konsole. Prawda jest taka ze ps3 jest mocniejsze od klocka ale nie na tyle by roznica byla az tak duza. (mowie tu o jakosci grafy, plynnosci czy ilosci detali)

To ze lepiej jest na wiekszym nosniku nie ulega watpliwosci, lepsze textury, wiecej voice'a i lepsza jego jakosc itd ale problemem wydac gra na 2 plytach dvd tez nie jest.

Moim zdaniem Sony uderzylo w nie ta strone co trzeba bo wypasna grafa w nowym PES to kompletnie drugorzedna sprawa. Mogli z takimi textami pojsc w strone gier w ktorych oprawa wideo ma wieksze znaczenie czyli jakiejs efektownej gry akcji czy cus. Jezeli juz mialbym wybierac miedzy dwoma wersjami PESa to predzej bym to zrobil na podstawie np wygody sterowania konkretnym padem (pad ps3 vs xbx) niz lepszej oprawy av.

14.05.2007 16:13
😁
18
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

StoogeR - nie rozpędzaj się tak :D to napisał jakiś łepek, podobno z Konami, wiarygodność tego newsa szacuje się mniej więcej na poziomie 0,001%

Ale w tym się zgodzę w zupełności : To ze lepiej jest na wiekszym nosniku nie ulega watpliwosci, lepsze textury, wiecej voice'a i lepsza jego jakosc

Dalej już nie bo: chcę zagrać exhibition, wybieram Real, dla konsoli Man Utd. I co, 'Insert Disk 2' ? :D

14.05.2007 16:16
😜
19
odpowiedz
zanonimizowany212477
53
Senator

Ja bym się sprzeczał ale inni więdzą inaczej :P cjocby albz74 chociaż do kola nic nie mam. Jeśli tak naprawde gera mialaby byc 3x gorsza to nie widzialbym sensu wydawania jej na dana platforme.zreszta jakos PES 6 (same dane) na x360 zajmowal niecale 6GB (5,48). wiem bo mam. Wiec ulepszenie grafy i dodanie lig czy czegos tam na 100% nie bedzie zajmowac 12 lub wiecej GB . jak dla mnie poprostu "miliard" wersji jezykoweych i filmiki w full HD.nic innego . na tym sie konczy moj udzial w tej dyskusji jak chcecie kloccie sie dalej :P Pozdro :)

14.05.2007 16:17
Cainoor
20
odpowiedz
Cainoor
264
Mów mi wuju

A mówiłem, by zrobili do Xbox 360 zmieniarkę do płyt :)

14.05.2007 16:43
21
odpowiedz
realsolo
213
Generał

To jeszcze niech niektorzy cos zrozumieja. Przy koncu zycia current-genow DVD bylo MALE dla tych konsol (pojawialy sie gry na D9 lub kilku DVD; czesto 1 DVD zapchany prawie na amen). I niby dla kolejnych, kilkadziesiat mocniejszych konsol to ma byc wystarczajace? Maja megapopakowac dane i nie moc uzywac streamingu? To sie mija z celem w przyapdku konsoli. Wlasnie o tym trabili Ci, ktorzy patrzyli racjonalnie na zastosowanie Blu_raya w PS3. no ale znajdowali sie medrcy, ktorzy nei majac po jecia o czym pisza, aby byc elo flejm, fuckali to ile wlezie.

Przyklad? Same textury? Przyklad 1 textury, jakas malutka 256x256x32bity = 256kb
W nextgenie zalozmy uzyjemy 1024x1024x32 , co nam daje 4MB.
Taka tekstura zajmuje DWADZIESCIA razy wiecej miejsca niz poprzednik. Jak ktos tego nie rozumie, niech sie nie wypowiada i niech nie pisze bzdur ze oto Konami wyskoczylo z takim textem, bo Sony im zaplacilo. konsola to nie piec, gdzie mozna sobie odpalic 64kb procke ktora wygeneruje nam 1GB textur, bo po pierwsze nie ma tyle pamieci, po drugie w grach sie tego nie stosuje (z wyjatkami), gdyz calkiem inaczej wyglada przebiem tworzenia.

WindowsXP -> PS6 m/w tyle zajmowal bo takie mial z gory limity na wszystkie platformy.
PES7 juz ma inne, i wykorzystuje co moze.
Co do wersji - zobacz jak wyglada Spider-Man3 na PC/X360/PS3 , a jaka wersje zaserwowano na PS2. lol;).

14.05.2007 17:19
😊
22
odpowiedz
zanonimizowany212477
53
Senator

Dobra tam ja sie nie kluce bo i tak mnie to wisi bo jedyne gry sporotowe jakie lubie to serie nba street i fifa street. :)

14.05.2007 17:21
23
odpowiedz
Deadeye
39
Konsul

realsolo - po pierwsze, to nikt nikomu nie zaplacil za ta wypowiedz (tu sie z toba zgadzam), ale to dlatego ze ta wypowiedz byla totalnie nie oficjalna - do tego stopnia ze pewnie nieprawdziwa ;] gdyby juz sony chcialo komus placic za pozytywne komentarze to na pewno taka wypowiedz bylaby na jakims znanym serwisie i cytowana przez cala branze, a nie tak jak teraz ;]
po drugie - ile gier nie miescilo sie na dvd? gta:sa, gt4, gow2, onimusha... pewnie paredziesiat innych tez. tymczasem wiekszosc gier, nawet tych ladnie wygladajacych, zajmowaly 2-3 gb, reszta to dummy files. pes 2007 zajmuje 2,65 gb. i teraz ile geniuszu, wg. ciebie zajmuja tekstury? :D jakbys chcial wiedziec to w calej pilkarskiej grze nie ma prawdopodobnie nawet jednej tekstury 1024x1024 - i nigdzie nie bedzie. chocby dlatego ze taka postac zawodnika sklada sie z kilku roznych tekstur (osobno skora -tych jest tylko kilka, osobno ciuchy itd.), z ktorych czesc sie powtarza dla wielu zawodnikow itd. itp. poza tym generalnie widac ze nie wiesz za duzo na temat tworzenia gier, wiec nie musisz sie wypowiadac ;] i nikt nie przeczy, ze blu-ray jest przydatny, nawet bardzo - sam tak uwazam. ale nie w pesie ;]

14.05.2007 18:12
Sid67
24
odpowiedz
Sid67
225
Generał

Deadeye -> co do tekstur to w grach obecnie często występują większe niż 1024x1024 , dlaczego zakładasz że w grze piłkarskiej ma nie być ? Jeżeli twarz zawodnika ma dobrze wyglądać na zbliżeniu w rozdziałce 1920x1080 to teoretycznie tekstura też mogłaby być takiej rodzielczości. Inna sprawa że "teksturową rozpustę" mocno ogranicza ilość ramu w konsolach, który przecież nie tylko dla tekstur jest przeznaczony.

14.05.2007 18:40
Koktajl Mrozacy Mozg
25
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

18 gb zajmuje plyta Blu z plikami dummy by lepszy odczyt byl :D

14.05.2007 19:50
BuncoleX
😉
26
odpowiedz
BuncoleX
54
Konsul

jakie to szczescie, ze nie trawie takich gier... choc martwi mnie sam fakt.

14.05.2007 20:02
😁
27
odpowiedz
domelo731
58
Generał

NO I SIE WKONCU ZACZELO BUHEHE JESTEM POSIADACZEM KONSOLI PS3 I TERAZ ZACZYNA SIE WIDAC JAK XBOX360 DOSTAJE KOPALA W TYL PS3 ZADZI!!!!!!!!! A MICROSOFT WPROWADZAJAC NOWA WERSJE XKOLKA NAWET NIE WYPOSAZYL GO W HD DVD HEHE SONY!!!!!!!!!!!

14.05.2007 20:04
😁
28
odpowiedz
domelo731
58
Generał

A 18GB TO JESZCZE NIC POCZEKAJCIE NA METAL GEAR SOLID 4 KONAMI I KOJIMA ZAPOWIADA ZE GRA BEDZIE MIALA 50GB!!! CALY 2 WARSTWOWY BLUE RAY!!!!!!!!!! PS3 ZADZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SBOX360 Z DVD HEHE STARE CZASY DLA XKSA

14.05.2007 20:05
29
odpowiedz
zanonimizowany453989
0
Pretorianin

Kiedy wprowadzono nowego X'a już wiedziałem, że nie ma szans z PS3, z powodu napędu DVD. Microsoft sux.

14.05.2007 20:40
30
odpowiedz
zekke
34
Generał

haha albz wykrakales ;)

14.05.2007 21:12
31
odpowiedz
zanonimizowany411997
14
Chorąży

Jak Xbox był lepszy to "fszyscy" (:P) pytali "ile to M$ dał w łape dol$ów" A teraz... ja zadam pytanie
Ile dało Sony w łape?? ;)

PS: Czyżby walka Azjaci (SONY itp) vs stary i nowy kontynent(Micro$oft itp)?

14.05.2007 21:45
32
odpowiedz
Deadeye
39
Konsul

Malutki1992 -> nikt nic nie placil, jakis fanboy cos sypnal na koreanskim forum, i przetlumaczyl to ktos, napisal do ladnie i takie serwisy jak ten publikuja to jako newsa ;] to tam samo jak bylo np. z tlumaczeniem tej gazety z nowym splinter cellem ze niby ps3 nie pociagnelaby takiej gry.

14.05.2007 21:53
33
odpowiedz
Deadeye
39
Konsul

Sid67 -> do twarzy nie stosuje sie tak wielkich tekstur, bo to nie ma sensu :) zamiast tego stosuje sie najladanie kilku tekstur albo rozne efekty zeby uzyskac ten efekt nie stosujac tak duzej ilosci pamieci na taki szczegol

14.05.2007 22:48
Koktajl Mrozacy Mozg
34
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

domelo731
dokladnie PS3 zadzi

14.05.2007 23:19
35
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

NIe mowiac o tym ,ze pan domelo731 ps3 widzial tylko za szybko w jakims rtv ;] .
Heeh 18 GB ta gra zajmie wtedy ,jak komentarze beda w 10-ciu roznych jezykach :P .
Dzis nie stosuje sie textur w wysokich rozdzielczosciach bo po co ?? ;] ,jak sa normal mapy oraz detail mapy ;] co razem daje lepszy efekt ktory i mniej miejsca zje ;P .

14.05.2007 23:35
36
odpowiedz
maciek_ssi
133
false nine

Do PES-a 6 (PC) można doinstalować koszulki o rozmiarze 2048x1024 (screen), ale tylko w 8-bitowym kolorze. Tak samo piłki - 1024x1024. Obecnie patchmakerzy testują rozwiązania ze stadionami z podwyższoną rozdzielczością tekstur.

Klient, który opublikował info zamieszczone w newsie pracuje w Ruliweb - koreańskim serwisie o grach. Przypominam sobie o Ruliweb w kontekście pojawiających się corocznie pierwszych doniesieniach o WE.

15.05.2007 09:32
37
odpowiedz
realsolo
213
Generał

Mr_Hyde mapa normalnych nie implikuje rozdzielczosci textury. Dzieki niej masz cos ala ceiniowanie phonga czy displacement czy bump na obiekcie. NIe uciekajmy od tego, ze JEST roznica w texturach i 256x256 to juz oldskool. Wystarczy odpalic fife2007 na PC w np. 1680x1050 panoramie aby oczy bolaly od lowresowych textur (przy ustawieniach full). Starczy mi tego, mamy text-geny wiec czas na to.

16.05.2007 05:01
📄
38
odpowiedz
zanonimizowany35060
41
Generał

Ta gra to moje życie. Mogę przy niej siedzieć dnia i nocami. Wierzę, że Konami mówi prawdę. Czekam na poprawę niektórych elementów w grze. No i liczę na 13 licencjonowanych lig.

Deadeye >>> PES zajmuje dużo miejsca. Wystarczy popatrzeć na wcześniejsze wersje pecetowe. Nie tylko grafika zapycha bity, ale też bardzo rozbudowany system sztucznej inteligencji. Bez tego zrobienie PES byłoby niemożliwe.

16.05.2007 08:12
👎
39
odpowiedz
zanonimizowany212477
53
Senator

Ja się już na te,at samej gry nie wypowiadam . Ale powiem jedno. Żal mi was fanboye PS3. idźcie się leczyć na mózg. Jejku jak wy to przeżywacie że coś będzie lepsze na waszą konsolke już pewnie macie pełne gacie. żałosne. w sumie powinni tyakich w psychiatryku zamykać. Żałosne!!!!

Wiadomość Winning Eleven 2007 w wersji na PS3 trzykrotnie lepsze od edycji X360?