Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Mercenaries 2 World in Flames | PS3

09.04.2007 16:11
1
zanonimizowany374364
16
Konsul

no no .......... zapowiada się ekstra gierka !

23.08.2007 09:39
😈
2
odpowiedz
/FAN CRY\
67
Konsul

no fajowa
gra

23.08.2007 09:42
Lt.Matts
3
odpowiedz
Lt.Matts
53
Epitaph

Warto by dodać, że nie tylko PS3 :)
Chyba, że się mylę, to wtedy prosze poprawić:/

11.12.2007 23:08
👎
4
odpowiedz
zanonimizowany451964
9
Chorąży

Dlaczego przesuneli date wydania na kwiecien 2008? Tak czekalem na ta gre i miala wyjsc w listopadzie. Cholera teraz bede musial czekac jeszcze dluzej.

05.03.2008 00:08
5
odpowiedz
zanonimizowany527234
0
Pretorianin

to ze ta gra wychodzi w tym samy czasie co GTA IV świadczy ze tak gra moze miec znacznie wiekszy potencjal niz GTA IV

08.03.2008 13:23
😈
6
odpowiedz
tomson200
28
Centurion

Antonio "Tony" Montana
sadze jednak ze wiekszasc ludzi kupi GT4 niz ta gre chociarz musze powiedziec ze nawet ladnie wyglada

12.03.2008 06:59
7
odpowiedz
zanonimizowany523128
4
Legionista

GTA 4 to gra obowiazkowa ale i Mercenaries 2 i tak se kupie bo 1 byla zajebi***

15.03.2008 12:01
😐
8
odpowiedz
zanonimizowany338606
55
Konsul

Nie wiem o czym wy tu wszyscy piszecie? O tym czy lepiej kupić GTA4 czy Marcenaries 2? Przecież to są zupełnie inne gry. Jak można to porównywać?

22.03.2008 07:59
😃
9
odpowiedz
zanonimizowany542521
2
Legionista

Bedzie hit..

20.06.2008 08:37
😜
10
odpowiedz
zanonimizowany511587
11
Centurion

Mercenaries 2 jest może podobne do gta bo można jezdzić czołgami itp ale gta4 i Mercenaries 2 coś inego GTA 4 odbywa sie w mieście a Mercenaries 2 tak samo ale tam jest wojna partyzańci walczą z koreaczykami wiec tego zabardz nie poruwnujcie :P bo w GTA 4 jest walka o gangi i pieniądze a Mercenaries 2 jest wojna :P!!!!!!!!!

18.09.2008 14:31
11
odpowiedz
zanonimizowany538790
2
Junior

wie ktoś na jakim ps store można pobrac demo??

29.09.2008 21:58
👍
12
odpowiedz
Smakosh
40
Centurion

Gra dobra, ale jaki split scrn? Podane na gry na recenzji gry-online że jest... :/
Ale gra godna polecenia, nawet fanom GTA!

07.10.2008 11:22
😃
13
odpowiedz
djhorn
7
Legionista

gra jest średniej jakośći - spodziewałem się czegoś troszkę lepszego - ale i tak pograć można :)

11.10.2008 20:19
14
odpowiedz
zanonimizowany442264
15
Chorąży

Fajna gierka niezłą rozróbę można zrobić

11.10.2008 20:38
😃
15
odpowiedz
zanonimizowany583781
1
Junior

fajowe

06.11.2008 14:00
👍
16
odpowiedz
zanonimizowany338606
55
Konsul

fajna i ładna gra polecam każdemu

26.07.2009 23:13
WheZY
17
odpowiedz
WheZY
39
holistyk

Słabe jak nie wiem... żałosne ^^

08.11.2009 19:56
dlaczego ja
18
odpowiedz
dlaczego ja
28
Konsul

jak na obecną chwile gra jest żałosna.. kiedyś może i wydawała sie fajna ale to przeszłość

Gra Mercenaries 2 World in Flames | PS3