Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dark Messiah of Might and Magic na półkach sklepowych

25.10.2006 21:38
Johy
😊
1
Johy
82
MastaBlant

Ja już miejsce na twardzielu rezerwuję dla tej gry. Nie mogę się doczekać.

26.10.2006 09:47
2
odpowiedz
zanonimizowany380842
107
Legend

gra jest wypas .. i warta kazdego bugu :) .. bo ma jeden w zasadzie bug .. wczytywanie sie chapterów trwa bardzo długo ;/ a sama rozgrywka w nich jest krótsza lub identyczna .. ale moze pozniej bedzie lepiej

narazie jestem w chapter 4 i skacze po dachach aby złapac takiego potworka który ciagle mi ucieka

26.10.2006 10:40
Salim
3
odpowiedz
Salim
52
Crom

chaptery bajery czyli fabuła raczej liniowa

27.10.2006 17:25
4
odpowiedz
zanonimizowany228063
43
Generał

Hmm... na gamespocie dostała tylko 6,7:/

27.10.2006 17:27
Soulcatcher
5
odpowiedz
Soulcatcher
241
New World

mi się podoba, bardzo fajnie zrobiona gra

27.10.2006 17:31
techi
😊
6
odpowiedz
techi
102
All Hail Lelouch!

Gra będzie wymagała zarejestrowania przez Steama?
Coś a'la Half-Life czy nie?:)

28.10.2006 10:08
7
odpowiedz
Naczelnyk
154
Witch Hunter

"Hmm... na gamespocie dostała tylko 6,7:/"

----------------------
Średnia ocena graczy na gamespocie wynosi 8.7.
Grałem w demko, jeżeli dalej jest podobnie gra jest b.fajna.

A recenzent gamespotu osmieszył siebie i podwazył wiarygodność całego serwisu.

30.10.2006 18:52
8
odpowiedz
zanonimizowany400347
1
Legionista

Powiedzcie jak ta gra chodzi na słabszych sprzętach ? Interesuje mnie porównanie do Gothica 3 który mi chodzi beznadziejnie na LOW.

02.11.2006 11:28
UltRafaga
9
odpowiedz
UltRafaga
160
Wolf Time

Jeśli wydadzą ją od razu z jakimś "paczem" to pewnie wsysne, bo inaczej nie ma szans żebym wydał kase na coś co nie dość że mi chodzi na LOW jak czołg po budyniu, to jeszcze się krzaczy

Wiadomość Dark Messiah of Might and Magic na półkach sklepowych