Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Które z gier tworzonych z myślą o konsoli PS3 ujrzymy w trakcie Tokyo Game Show?

22.09.2006 12:31
1
anen
5
Generał

Wybaczcie , ale screem z samochodem wymiata :)
8/10 osob mowi mi ze to jest film , ja uswiadamiam kazdego ze to gra z PS3 :D

22.09.2006 12:38
👍
2
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

To jest właśnie GT:HD Premium - każdy kto widział Eiger na żywo może sobie porównać z tym ekranem :)

22.09.2006 12:54
3
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

albz>> czyli mniej więcej tak prezentowac sie bedzie GT5 rozumiem?? mam nadzieje ze gra faktycznie tak bedzie wyglądac.

22.09.2006 13:06
4
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

Tak napewno to jest gra, ludzie...
I gdzie te 4d? Gdzie nieprawdopobna grafika? MGS4 miał pokazać moc ps3 miał wyglądać jak film a wygląda gorzej niż xboxowa wersja nowego Splinter Cell a tekstury wołają o pomste do nieba.

22.09.2006 13:11
5
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

cesarzyk>> jeśli GT5 ma wyglądac tak jak na screenie to uwazasz ze ta grafika jest słaba??

22.09.2006 13:23
6
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

a zauważyłeś że otoczenie jest podobnej jakości jak na ps2?
poza tym jeśli to jest z gry (w co wątpie) to z trybu fotomode a w pgr 3 też tak można...

22.09.2006 13:24
7
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

riddickM5- wydaje mi się że tak będzie wyglądać GT5. I to ma być już niedługo.

cesarzyk - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. IMO MGS4 wygląda niewiele gorzej od trailera a nie należy zapomnieć że ta gra wyjdzie dopiero za rok.

22.09.2006 13:41
😁
8
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

no faktycznie, niewiele gorzej:

http://gamersreports.com/forum/index.php?act=ST&f=20&t=7553

Ty pewnie jesteś z tych uważają też że motorstorm wygląda praktycznie tak samo jak na renderze sprzed roku?

22.09.2006 13:47
9
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

cesarzyk - otóż wyobraź sobie że uważam. Zwłaszcza że jest skończona w 65% dopiero.

MGS4 będzie gotowy za rok, poza tym wygląda na to że również w 1080p

22.09.2006 14:02
10
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

no tak jeśli takie tekstury cię satysfakcjonują...

22.09.2006 14:10
11
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

jak patrzę na pojedyncze screeny to na pewno mogłyby wyglądać lepiej. Ale czy o to chodzi ? Dużo ważniejsze jest wrażenie w ruchu. Nie chodzi o to żeby gra wygrała konkurs na najlepszy screenshot. No ale to jest Hideo i ja w jego boskość nie wątpię, zobacz jak w marcu wyglądał np. Motorstorm a jak jest teraz a przecież jeszcze pół roku będą tę grę produkować.

Zobacz na załączone porównianie renderu Heavenly Sword z E3 2005 i obrazu realtime z E3 2006. Sądzę że warto poczekać na werdykt w przypadku gier które wyjdą dopiero za rok.

22.09.2006 14:24
12
odpowiedz
zanonimizowany319469
0
Centurion

Usprawniona wersja ninja gaiden black HEHEHE DOBRE to wyglada 100 razy lepiej od wersji na xboxa , GT juz na ps2 to wyglada o wiele lepiej od forzy i reszty gierek na mocniejszego xboxa wiec nigdy nie wiadomo co japonce moga stworzyc , polecam wam trailera SHIROKISHI gra wymiata , MGS wyglada dobze zdjecia zrobione w najgorszych momentach pewnie przez fanow x360 ,tez tak mozna zrobic z grami na x360 trzasnac zdjecia i bedzie wygladac jak na ps2 ;] a podczas akcji calkowicie inaczej to wyglada

22.09.2006 14:36
13
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

grubas jezu ciebie nawet komentowac nie warto :(
albz ja też w boskość hideo wierze, ale cudów nie ma - po prostu ps3 nie jest takie mocne jak twierdzi sony i trzeba się z tym pogodzić a nie cały czas marzyć o tym że ps3 jest o tyyyyyyle mocniejsze od XO.

22.09.2006 14:40
😒
14
odpowiedz
zanonimizowany125048
0
Senator

Usprawniona wersja ninja gaiden black HEHEHE DOBRE to wyglada 100 razy lepiej od wersji na xboxa , GT juz na ps2 to wyglada o wiele lepiej od forzy i reszty gierek na mocniejszego xboxa wiec nigdy nie wiadomo co japonce moga stworzyc , polecam wam trailera SHIROKISHI gra wymiata , MGS wyglada dobze zdjecia zrobione w najgorszych momentach pewnie przez fanow x360 ,tez tak mozna zrobic z grami na x360 trzasnac zdjecia i bedzie wygladac jak na ps2 ;] a podczas akcji calkowicie inaczej to wyglada

[']

22.09.2006 14:52
Ellanel
😊
15
odpowiedz
Ellanel
97
Astral Traveler

A ja jestem ciekaw takiej jednej rzeczy. Nie znam się za bardzo na podzespołach ale naszła mnie taka refleksja.

Specyfikacja PS2:
http://pl.wikipedia.org/wiki/PlayStation_2

Specyfikacja PS3:
http://pl.wikipedia.org/wiki/PlayStation_3

Na oko można powiedzieć, że PS3 jest/będzie "kilkakrotnie" szybsza i lepsza od poprzedniczki.
Jak wyglądały i wyglądają gry na PS2 nie trzeba mówić bo już od 6 lat cieszymy się czarnulką. Gry jak na tamte czasy były dosłownie piękne. Nawet dzisiaj można wygenerować na PS2 piękne światy. Więc mówienie, że PS3 jest "niewystarczająco dobre i szybkie" na gry jest dla mnie dziwne. Czy aż tak to wszystko zap...., że zanim PS3 wyjdzie to już Sony będzie zapowiadało PS4?
Podejrzewam, że na gry wykorzystujące pełną moc konsoli trochę poczekamy(analogicznie do PS2, z której całe soki wykorzystuje się obecnie przy końcu żywotności czarnulki). Może jest tak, że ludzie nie umieją jeszcze tworzyć takich światów, przy których PS3 by powiedziała: "Ooo, teraz mnie wreszcie zagieliście, co to miało być to MGS4, GT5, może teraz wreszcie sobie popracuje" ;)
Uprzedzam, że to moja luźna refleksja na temat konsoli. Oczywiście myśle, że Xbox 360 jeszcze nie pokazał pazurków :)

Pozdrawiam.

22.09.2006 15:00
16
odpowiedz
zanonimizowany319469
0
Centurion

cesarzyk a czy prosilem cie o zdanie ??????? a moze zabolalo ze prawde napisałem co ?? tu nie chodzi o moc tylko o lepiej wygladajace gry i tyle

22.09.2006 15:07
😁
17
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

grubas co miało zaboleć? wpierw napisz coś z sensem.
Ellanel już są światy które żaden z next genów nie jest w stanie pociągnąć - np. jest to świat Crysis.

22.09.2006 15:12
18
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

cesarzyk - z całym szacunkiem ale wywiady z twórcami (spójrz choćby na IGN i wywiad z twórcą Lair) pokazują że PS3 jest chyba nawet lepsze niż Sony zapowiadało. Spójrz na obrazek z posta 11

Nie ma sensu bez przerwy porównywać tych dwu maszyn bo na obie będą świetne gry ale jak obserwuję postęp prac nad grami na konsolę, która jeszcze nie zadebiutowała, i czytam wywiady z twórcami z których wynika że to zaledwie czubek góry lodowej pt. Cell, to widzę, jak za 2-3 lata będą wyglądać niektóre tytuły.

Ellanel - zgadzam się z Twoimi przemyśleniami, zanim programiści ujarzmią Cella i RSX, minie trochę czasu, ale jak na starcie gry wyglądają jak Heavenly Sword, to nie potrafię sobie nawet wyobrazić, jak będzie wyglądała następna gra teamu Ico. Programiści PS3 mają jeszcze jedną istotną przewagę- oni w większości przypadków pracowali na PS2, które miało z grubsza podobną filozofię działania (no, może z tym wyjątkiem że tamta konsola w ogóle nie miała GPU !), mieli do czynienia z wielordzeniowymi jednostkami i programowaniem równoległym, podczas gdy developerzy Xboxa muszą się tego dopiero uczyć.

22.09.2006 15:14
Ellanel
19
odpowiedz
Ellanel
97
Astral Traveler

cesarzyk->To jest ten świat?

Hmm, dla mnie nic nadzwyczajnego. A od kogo wypłyneła ta informacja, że ani 360 ani PS3 nie pociągnie Crysis? Jak od twórców to jak zwykle przesadzają albo nie umieją zoptymalizować silnika albo jak albz74 powiedział, nie wiedzą co drzemie w PS3 :)

22.09.2006 16:05
20
odpowiedz
zanonimizowany338750
130
Generał

Crysis nie da rady PS3? mimo iz ten posiada uwaga 7 czy tam 8 rdzeni?a obecne procki w pc maja dwa,4 to bedzie nowosc a x360 ma ich tylko 3! wiec o czym my tu mowimy? na pewno pociagnie pytanie czy sie ich tworcom bedzie to chcialo zrobic,moze dostana kase na nie zrobienie tego dla ps3 bo bill da wiecej, to polityka :D

22.09.2006 17:00
21
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

Jak powiedzieli twórcy Crysis nie jest możliwe przeniesienie Crysis na konsole nowej generacji tak żeby wygląðał tak jak wymarzyli sobie twórcy. Exkazer co ma ilość rdzeni do wydajności układu? Jeśli nowe konsole naprawde są takie potężne to niech to pokażą.A na razie wszystkie gry pokazane czy to na ps3 czy to na x'a są czymś co pecety mogą wygenerować bez problemów. Naprawde wątpie żeby Cell mógł konkurować w jakikolwiek sposób z Core2Duo, ta jego mistyczna potęga to coś na wzór Emotion Engine który miał być 2 razy wydajniejszy niż Pentium 3.
Żeby było jasne ja jestem fanem konsol i to baaaardzo dawna ale już się uodporniłem na bajeczki wypowiadane przez producentów (vide atari jaguar - jaka to miała być potęga a tak naprawde oferowała grafike na poziomie neogeo, sega saturn - według segi playstation to wręcz kupa złomu była, mityczne 3do m2 które nigdy nie ujrzało światła dziennego chodź twórcy gdzieś tak koło 1997 pokazywali rendery [według nich realtime oczywiście] z samochodówki graficznie na poziomie metropolis street racer z dc, kartridże lepsze od cd - uparcie twierdził pan Yamauchi z nintendo, będziemy mieli swoje seganet - w 2000 roku mówili panowie z sony itd itp)

22.09.2006 17:02
Logadin
22
odpowiedz
Logadin
156
People Can Fly

exkazer - sprawdź najpierw różnice między pełnoprawnym rdzeniem PC-towym a tymi w PS3 ;)

22.09.2006 18:01
23
odpowiedz
zanonimizowany114527
10
Chorąży

cesarzyk ===> jasne, ilość rdzeni nie ma nic do rzeczy - ciekawe tylko czemu w takim razie nadchodzący czterordzeniowy Pantium (2xCoreDuo) w testach na Tomshardware miał do 100% wzrostu wydajności ..hmm? :-)

A po drugie tekst że Cell nie może konkurować z Core2Duo to przestrzeliłeś naprawdę sporo - ciekawe czemu nowy hybrydowy petaflopowy superkomputer składają z Opteronów i procków Cell a nie z Core2Duo... pewnie się nie kapneli że to taki super wypas..

A z tym że PC mogą bez problemu wygenerować to co widzimy na screenach i filmikach z PS3 czy X360 to też troszkę przesadziłeś ale nie będę z tym polemizował bo jak widzę po innych twoich postach nic co powiem ciebie nie przekona...:-)

Rzeczywistość zweryfikuje wszystkie marketingowe teksty co do PS3 na wiosnę w Europie :-)

22.09.2006 18:06
👍
24
odpowiedz
zanonimizowany376705
2
Konsul

Zamiast się spierać,popatrzcie na laseczki.

mniam ->
więcej fot na akihabaranews

22.09.2006 18:40
25
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

Sengoku tam ci inny przykład - Pentium D. Mimo dwóch rdzeni jest 2 wolniejszy od Core2Duo - wniosek że rdzenie nie o wszystkim przesądzają i o to mi chodziło. I oczywiste jest że teraz najlepszym procesorem jest Core2Duo - tutaj nie ma o zcym dyskutować do czasu odpowiedzi ze strony amd.

"A z tym że PC mogą bez problemu wygenerować to co widzimy na screenach i filmikach z PS3 czy X360 to też troszkę przesadziłeś"

Daj przykłąd gry której pecet z kartą klasy 7600gt nie dałby rady pociągnąć. Mi żadna nie przychodzi do głowy - najładniejsza nextgenowa gra to jak do tej pory Gears Of War i śmiga na unreal engine 3.

22.09.2006 19:21
26
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

cesarzyk>> lol, zapuść Unreal 3.0 na GF 7600GT to bedziesz miał slideshow.
Co do Crysis>> gre spokojnie pociagnełaby i PS3 i X360. A wiesz dlaczego twórcy stwierdzili ze nie wyglądałaby ona na nich tak jak sobie wymarzyli? tylko z jednego powodu - braku obsługi w konsolach DX10. A jak ta gra w DX10 bedzie wygladac to sie dopiero okaze bo do tej pory wszystkie screeny i filmy sa oparte na grze działającej w DX9, wiec w takiej postaci jak teraz spokojnie moglibyśmy ją oglądac na obydwu konsolach.

Przykład Pentiuma D jest tu akurat bardzo nie na miejscu bo to bardzo słaby i niewydajny procesor, który praktycznie posłuzył tylko do wyciągniecia kasy z kieszeni klientów, a tak naprawde nigdy nie powinien ujżec światła dziennego.

Ponadto kolejny raz musze się zgodzic z albz'em >> popatrz ma pierwsze gry na PS2 (Fantavision LOL) i inne - praktycznie różnica pomiedzy PSX nie była zbyt duza - było płynniej i troszke ładniej. A popatrz na pozniejsze produkcje (GT4, MGS3, Good Of War itd) widzisz różnice w grafice?? Porażająca. Więc popatrz jak teraz wyglądaja tytuły startowe na konsole i pomyśl jak bedą wyglądac za 3 lata.

22.09.2006 19:29
27
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

cesarzyk>> heh nawet gier startowych wymieniony przez Ciebie GF 7600GT nie pociagnie płynnie w takich detalach - Oblivion, GRAW. A to tylko początkowe tytuły.

22.09.2006 19:51
28
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

ridicku u mnie oblivion chodzi płynnie na x800 (na max detalach i to z edycją plików ini - więc wygląða dużo lepiej niż na moim x360) a 7600gt zdaje się jest wydajniejsze więc nie wiem o czym piszesz.
GRAW jest porażką jeśli chodzi o optymalizacje - to nie jest wina komputerów że ta gra chodzi na nich jak chodzi.
Co do Unreal 3.0 z tego co pamiętam to według jednego z twórców UT2007 będzie się komfortowo grało już na G6800.
PentiumD to fakt słaby proces - ale skąð ta wiara że cell jest doskonały?
Co do tego że gry na ps3 będą wyglaðac lepiej to nigdy nie zaprzeczałem ale nie osiągną poziomu Crysis. Ja w to wierze, bo dlaczego miałbym nie wierzyć słowom gościa z Crytek a mam wierzyć słowom ludzi związanych z sony? Jaki interes ma pan z crytek w stwierdzeniu że ani XO ani ps3 nie są w stanie pociągnąć Crysis - naprawde tego nie wiem.

22.09.2006 19:59
29
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

cesarzyk>> o Crysis napisałem ci w poprzednim poscie wiec tam masz wszystko wyjasnione dlaczego pan z Crytek powiedział tak a nie inaczej. Chodzi tylko i wyłącznie o brak obsługi DX10.
Naprawde nie wierz w to ze na GF 6800 Unreal 3.0 bedzie wygladał tak jak na konsolach - porównaj jakosc grafiki obecnych gier (FEAR itd) i zobacz jakie mają wymagania. Teraz porównaj sobie skok jakosciowy pomiedzy takim FEAR a Gears of War i jasnym staje sie ze do uciągniecia tej gry potrzebna by była karta o wiele mocniejsza niz do FEAR. Fakt na GF 6800 pograsz - ale w niskich detalach.
I najlepsze na koniec >> tez mam radka X800. Ponadto mam Obliviona. Ponadto różne mody, zmieniany plik ini. I NAPRAWDE wiem jak ta gra chodzi na tej karcie. Do wersji z X360 duzo jej brakuje, o płynnosci nie wspominając. Wiem tez jak gra chodzi na GF 7800GT bo widziałem. Wiec prosze nie pisz bzdur ze twój radek ciagnie Obka w pieknych detalach i płynnie jak na X360.

22.09.2006 20:22
30
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

FEAR też nie należy do najlepiej zooptymizowanych gier - graficznie Far Cry chodzi duuuuużo lepiej a z wszystkimi patchami wygląda nie gorzej - nawet powiedziałbym że lepiej.

"I najlepsze na koniec >> tez mam radka X800. Ponadto mam Obliviona. Ponadto różne mody, zmieniany plik ini. I NAPRAWDE wiem jak ta gra chodzi na tej karcie. Do wersji z X360 duzo jej brakuje, o płynnosci nie wspominając. Wiem tez jak gra chodzi na GF 7800GT bo widziałem. Wiec prosze nie pisz bzdur ze twój radek ciagnie Obka w pieknych detalach i płynnie jak na X360."

Wow dokopałeś mi :P
Widze że masz x800 ale do tego przedpotopowy procesor i taki dysk twardy (bez obrazy). A nie wiem czy wiesz ale żeby karta graficzna pokazała swoje możliwości musi mieć do pomocy dobry procesor - a P4 nie wyciśnie wszystkie nawet z R9800 ;]
U mnie na Core2Duo E6400, 2gb ram i X800GTO gra chodzi absolutnie plynnie a i na Athlonie 64 3200+ z 1,5gb ramu chodziła bardzo dobrze :)
I już pomijając modyfikacje ini - na zwykłych max detalach wygląda lepiej do wersji na x'a.

22.09.2006 20:36
31
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

cesarzyk>> za chwile bedziesz gadał ze kazda gra jest kiepsko zoptymalizowana itd. lol
co do radka >> grałem na A64 3500 i 7800GT i naprawde nie jest tak rozowo jakby sie mogło wydawac.
Wiem ze mam procesor słaby. ale wg wyników w 3dMarkach wyniki mam góra o 200pkt niższe od osób z mocniejszymi (3GHZ) prockami. (karta podkrecona z 400/980 na 550/1100)

22.09.2006 22:33
32
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

Wynik w 3dmarkach o niczym nie świadczą. A to że nie są dużo gorsze od tych które na twoim P$ od tych na procach 3ghz to nie dziwi - bo 3dmark to test karty graficznej (ale jeszcze w 3dmarku 2001 bardzo dużo zależy od procka).
I oczywiście większość gier pecetowych jest słabo zooptymalizowano. Inaczej się nie da wytłumaczyć dlaczego Far Cry śmiga ładnie w 1280x1024 w very high na A64 3200+, gigabajcik ramu i R9700 a FEAR na takim sprzęcie potrafi chaczyć i to przy ustawieniach medium w 1024x768.
Co do oblivion to gra jest strasznie pamięciożerna, na 512mb praktycznie nie idzie grać po dodaniu jeszcze 1gb gierka naprawde dostaje kopa.

23.09.2006 03:04
33
odpowiedz
realsolo
213
Generał

"riddickM5 [ Generał ]

cesarzyk>> lol, zapuść Unreal 3.0 na GF 7600GT to bedziesz miał slideshow. "

lol a Ty do mnie pieniles sie, jakie to "bzdury pisze". Bo wiekszej nie widzialem.
Oczywiscie znasz specyfikacje techniczna U3.0, widziales go na oczy i w ogole.
Poczytaj sobie o tym silniku to dowiesz sie, ze 7600GT ladnie sobie da z nim rade.

mi wypomina o "madrzenie sie", nie wiedzac kompletnie nic. pathetic man.

23.09.2006 03:05
34
odpowiedz
realsolo
213
Generał

Co do Obliviona - recenzja na IGN - wersja x360 ma dluzsze loadingi, sam engine ~taki sam (na sprzecie, ktorym byl testowqany). Prey - na x360 ma 30FPS, na PC - 60 fps. polecam dosc ciekawe recencje z IGN.

23.09.2006 03:11
35
odpowiedz
realsolo
213
Generał

Cesarzyk - w przypadku Far Cry i np. FEAR chodzi o specyfike efektow. Same rzucane cienie, spowalniaja gre dosc mocno, gdyz kazdy rzucany cien, to nowe rzutowanie obiektu na jakas plasczyzne. Dodajac kilak zrodel swiatla, masz ogromną ilosc dodatkowych obliczen do wykonania. Silnik FEAR poszedl naprzod. Wystarczyloby zmiejszyc ilosc zrodel swiatla na scene, aby wszystko dzialalo szybciej. Sprzet idzie na przod, wiec nie ma sensu tego robic.

Tak samo obliczeniowo zerne sa miekkie cienie. Wizualnie wiele nie wnosza (tzw. efekt drugoplanowy), a obliczen jest mase - prawdziwe miekkie cienie pozeraja kazda karte, obecnie stosuje sie wiele trikow jak obliczanie dwoch cienii w roznej skali i blurowanie roznic na konturach.

Bardzo dobrze, ze koderzy ida ciagle z silnikami mocno do przodu, za ok. 3-5 lat beda juz naprawde niesamowite:)

23.09.2006 09:17
36
odpowiedz
zanonimizowany338750
130
Generał

sadze poprostu ze tworcy crisis sciemniaja bez dwóch zdan! spokojnie x360 poradzi sobie z ta gra baaa moze nawet na upartego iks jedynnka dalaby rade oczywiscie kosztem jakis efektów ale dobrze i tak by wygladała.To marketing i tyle.

23.09.2006 10:10
37
odpowiedz
zanonimizowany311425
26
Generał

realsolo>> pożyjemy, zobaczymy. Jednak nadal trzymam się swojego. Gry na UE 3.0 juz niedługo >> np nowy brothers in arms. Ciekawe czy na 7600GT ruszy w max detalach... wtedy ładnie wrócimy do tego wątku i zobaczymy kto miał racje.

23.09.2006 12:06
karpiu_87
👍
38
odpowiedz
karpiu_87
110
Sniper

Samochód najlepiej się prezentuje ze wszystkich ;) Coś pięknego niemoge się doczekać aż zobacze taką grafe na PC ;)

Wiadomość Które z gier tworzonych z myślą o konsoli PS3 ujrzymy w trakcie Tokyo Game Show?