Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość F.E.A.R. również na konsoli PlayStation 3

18.08.2006 08:07
1
==>ChRiS<==
79
Pretorianin

Czy jest sens tworzenie tej hry na konsole? - X360 i PS3..
gra wyszla dosc dawno na PC i chocby ja przeszedlem ja 3x - ostatnio przed 3ma dniami..
na moje koszta im sie nie zwroca bo gra nie znajdzie az takiej ilosci nabywcow..

18.08.2006 09:17
jiker
2
odpowiedz
jiker
118
Gladiator

GRYOnline.plTeam

Chris --> Gra wyjdzie rok po premierze pecetowej. Niektore konsolowe gry sa wydawane na PC z jeszcze wiekszym opoznieniem. No i autorzy przygotuja podobno mase dodatkow. Mnie sie podoba.

18.08.2006 09:19
3
odpowiedz
zanonimizowany45782
0
Legend

Ale to kiepska gra jest. No może nie kiepska, ale nudna...

18.08.2006 09:21
jiker
4
odpowiedz
jiker
118
Gladiator

GRYOnline.plTeam

gladius --> Jesli ktos podejdzie do niej jak do fajnej, relaksujacej strzelaninki z elementami horrorku, to bedzie sie dobrze bawil. Ja tak zrobilem i nie zaluje tych kilkunastu godzin niezlej zabawy. Musze jednak przyznac, ze Fear to nic wybitnego.

18.08.2006 10:16
😁
5
odpowiedz
neoxs
29
Chorąży

Kiepska...nudna....przeciętna.... nagrody dostała tylko za łapówę i ładne oczy xD lol -> to była ironia

gogogo F.E.A.R.

18.08.2006 11:22
6
odpowiedz
zanonimizowany45782
0
Legend

Mało mnie obchodzi, jakie dostała nagrody i jaką ocenę. Przykładowo - większość zjechała np. Godfathera, a ja się przy nim dobrze bawiłem.

F.E.A.R? Owszem, fajny efekt spowolnienia czasu i fali uderzeniowej, a poza tym - nudne identyczne korytarze, 3 rodzaje przeciwników, znowu takie same korytarze i odsłuchiwanie automatyczych sekretarek. Bez sensu - cała fabuła polega na słuchaniu wiadomości. Gdzie temu np. do Kronik Riddicka.

18.08.2006 12:19
7
odpowiedz
zanonimizowany326516
28
Generał

ale zauważcie, że F.E.A.R nie udaje jakiegoś super-niewiadomoo czego - ta gra z założenia miała by taka.... tzw. totalna rozwałka rodem z Quak'a 1 + wypasioną grafą i bullet time. ja się przy niej wyśmienicie bawiłem! i nie ma co go porównywa do np. Riddicka... bo o co innego w niej idzie...

18.08.2006 12:23
8
odpowiedz
zanonimizowany45782
0
Legend

Zauważyłem. Ale przede wszystkim zauważyłem, że praktycznie przez całą grę chodzimy po jednakowych pomieszczeniach. Ta mega rozwałka też jest dość nijaka... Jak dla mnie - dość średnia gra z nienajgorszą grafą.

18.08.2006 12:26
U.V. Impaler
9
odpowiedz
U.V. Impaler
196
Hurt me plenty

GRYOnline.plRedaktor naczelny

gladius ---> Tak to jest, kiedy twórcy gier stawiają na realizm. Jeśli przez kilka długich etapów przemierzamy jeden biurowiec, to raczej trudno wymagać, aby obfitował on w zróżnicowane pomieszczenia.

F.E.A.R. w single'u nie powalił mnie na kolana. Multiplayer jest zdecydowanie lepszy.

18.08.2006 14:08
jiker
10
odpowiedz
jiker
118
Gladiator

GRYOnline.plTeam

mons --> Tak sie sklada, ze zauwazylem to wczesniej.

18.08.2006 14:10
11
odpowiedz
neoxs
29
Chorąży

widzisz gladius mowisz ze god father Ci sie podbal a dla mnie gra byla co najmniej slaba.... za to FEAR jest genialny w moim mniemaniu i tyle ^^ Kazdy lubi co innego.

Wiadomość F.E.A.R. również na konsoli PlayStation 3