Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Recenzja Prey [PC]

17.07.2006 16:23
😊
1
barnej7
164
Senator

dobrze że prey powstał na silniku dooma 3. wyobrażam sobie jakby wyglądała na enginie hl2- zdecydowanie gorzej i stracił by klimat pozatym engine dooma jest bardziej zaawansowany technicznie (dynamiczneła oswietlenie itd itp) silnik ten zostal na dodatek podkrecony i dysponuje otwartymi przestrzeniami mimo iż wg niektórych postacie wyglądają plastikowo na tym silniczki mają dużo polygonów i są ozdobione bumpmappingiem dzięki czemu podobają mi się bardziej niż te z half-life. jesli chodzi o samą grę jest bardzo dobra

27.07.2006 11:12
peter123456
😊
2
odpowiedz
peter123456
47
Senator

Prey jest świetny. Najlepszy fps ostatnich miesięcy (chociaż w sumie to konkurencji nie mial...). Barnej7 silniczek dooma 3 wcale nie jest bardziej zaawansowany niż Source. Może i generuje lepszą grafikę, ale w fizyce jest cińki jak polska liga.

27.07.2006 12:02
3
odpowiedz
maciek_ssi
133
false nine

peter123456 --> A pomyślałeś kiedyś, że nie ma najmniejszego problemu żeby zaimplementować Havok w Doom 3 engine?

27.07.2006 12:41
👍
4
odpowiedz
zanonimizowany328464
0
Konsul

O dziwo Prey to bardzo dobry fps. Sporo nowinek (na pewno więcej niż w samym Doom 3 lub Quake'u 4), oszałamiająca wręcz grafika połączona z dużą wydajnością, całkowicie odjechane bronie, plansze i przeciwnicy - to jest to! Jak dla mnie lepszy niż przereklamowany HL 2 czy FEAR. Jedynie multiplayer jest aż nadto powykręcany.

Swoją drogą ciekwe czy teraz na sequel Prey'a też przyjdzie nam czekać 11 lat ;)

27.07.2006 13:02
5
odpowiedz
dodom
20
Gregorio

gralem juz. ogolnie bardzo dobry(graficznie i grywalnie), ale troche zakrecony miejscami(np. portale i sprawa przyciagania:P)

27.07.2006 14:50
Triber
6
odpowiedz
Triber
64
Konsul

A ja uważam że 90% to nieco za dużo. Raczej 83% i minus za kiepskie pukawki i ich dzwięk i ich małą liczbe. A portale to tylko taka ściemka, prowadzą i tak w to samo miejsce. Reszta zgadzam się z V.

27.07.2006 15:06
😐
7
odpowiedz
StoogeR
132
Generał

Dla mnie srednio. Zabawa z grawitacja i portale to troche za malo zeby dobrze sie bawic. HL2 przyanajmniej trzymal mnie do konca a tu po 20 miutach zaczynalem sie nudzic. Grafa spoko tylko co z tego skoro gra monotonna, moze pozniej byloby lepiej ale nie mam zamiaru sie zmuszac. Kiepsko ostatnio z fpp'ami albo to ja juz za duzo sie w nie nagralem i malo co mnie bawi :/ Za malo oryginalnych pomyslow jak dla mnie.

Widzal ktos trailera "Portal" czy jakos tak od valve? Gdyby ktos cos takiego zaimplementowal do jakiegos fppa o to bym pogral i szkoda z preyu nie ma portal device'a or smt. A tak miloby bylo zrzucic na leb komus betonowy kloc ;D Nawet juz nie o to chodzi ale przy dobrze zaprojektowanym lvlu zmusialoby to do pewnego kombinowania przez co byloby znacznie ciekawiej.... a tu ciagle to samo - ide strzelam ide strzelam, apteczka ide strzelam... zzzz...zzzz..zzzzzz...

27.07.2006 15:12
8
odpowiedz
koobon
82
Legend

StoogeR--> to tak jak w każdym innym FPSie

27.07.2006 15:27
9
odpowiedz
zanonimizowany328768
14
Legionista

@StoogeR
A plywanie tym poduszkowcem w HL2 cie nie znudzilo?

Troche poplynac -> otworzyc brame -> znowu troche poplynac -> znowu otworzyc brame
Jak sobie tylko ten moment przypomne to az mi sie zimno robi, brrr :/

27.07.2006 17:01
peter123456
10
odpowiedz
peter123456
47
Senator

maciek_ssi można zaimpletować havoka albo karmę do silniczka dooma 3, ale Source już tego nie wymaga dzięki czemu twórcy mają mniej roboty. Stooger dobre fpsy faktycznie wychodzą coraz rzadziej :/ Mnie szczerze ostatnio wciągnęły FarCry i Brothers in Arms. HL2 czy doom 3 były wg. mnie załosne. SW RC szybko sie nudził. Battlefield 2 mi nie spasował, a Call of Duty 2 jest zbyt liniowe. Moja ostatnia nadzieja to Enemy territory Quake wars.

27.07.2006 17:10
11
odpowiedz
Yarkabalka
112
Yarkabalka

grałem w demo, tam jest w ustawieniach cos takiego jak "adaptive difficulty". jak dla mnie, w polaczeniu z trybem standardowym - znaczy easy, to chyba oznacza ze jakkolwiek bys gral to bedzie latwo... za dobry jestes - troche potwory podkrecone, ale nie za bardzo... za slaby jestes - no coz, dla ciebie przeciwnicy beda polslepi i lekko apatyczni...

ktos probowal to przejsc z wlaczonym i wylaczonym trybem "adaptive"?

27.07.2006 19:39
12
odpowiedz
Ijon
0
Pretorianin

To że przypomina q4 i doma 3 nie jest wielką wadą.

Silnik Dooma 3 rewelacyjnie sprawdza się w klimatach sf i cyberpunkowych! Wypukłe różnorodne powierzchnie metalowe, oślizgłe skóry ścian i stworów, świetne cienie, bardzo dobre użycie bumpmapingu i specular lighting. Wyobraźcie sobie np Alien Versus Predator 3 na engine dooma3 - :)

Source Engine też jest niezły ale nadaje się do innych klimatów i z pewnymi terenami pomieszczeniami radzi sobie słabo

A sam prey - bardzo przyjemny i dosyć innowacyjny jak na ostatnie fpsy, rzetelnie zrobiony - zoopytamilzowano dobrze silnik ! co niestety coraz rzadziej się zdaża

27.07.2006 20:02
***Half-Life***
👍
13
odpowiedz
***Half-Life***
156
Generał

Super gra.

Mi się podoba całkowicie i nie problemem są respawny z zaświatów ;)

Grywalność, grafika, muzyka, dżwięki - daje wysoką ocenę.

HL 2 umywa się do PREY :)

No i dużo nawiązań (podobieństw) do kultowego Duke Nukem 3D (choćby te niby ośmiornice latające ;)).

Ładnie napisana recenzja.

27.07.2006 21:05
peners
😊
14
odpowiedz
peners
94
SuperNova

Gra elegancka, grafika bardzo łądna i małe wymagania, silnik doom robi swohe :) Bradzo mi sie podoba i zgadzam sie w 100% z oceną autora recenzji, słyszałem ze jest krótka a jako iz gram od dzis to juz posiadam wszytskie pukawi i niesyty czuje ze jutro juz zakoncze zabawe.

27.07.2006 22:15
👍
15
odpowiedz
zanonimizowany328096
8
Centurion

Dla mnie Doom 3 enigme jest odrobine bardziej dopracowane i wydajniesze. Grałem w HL2 i DOOM'a 3 na duronie 1200 i radeonie 9550 i przy identycznych ustawieniach Doom chodził o niebo lepiej. Jeżeli chodzi o możliwosci silników to w Doom enigme jest świetna gra świateł i cienia ale za to Source radzi sobie lepiej na otwartych terenach. Czyli kazdy enigme me i waady i zalety. Jeżeli chodzi o Preya to wyszła ona w bardzo dobrym momencie gdyż juz od dłuższego czasu nie było na rynku dobrego fps w klimatach s-f a i sama gra jest dosc dobrze zrobiona mimo iż jak dla mnie to on dużo nowych rzeczy do rozgrywki nie wnosi ale poprostu dobrze wykonuje dotychczasowe zamierzenia.

27.07.2006 22:18
Triber
16
odpowiedz
Triber
64
Konsul

Ijon --- no nie wiem gdzie ty w silniku dooma3 widzisz klimaty cyberpunkowe, czy w jakimkolwiek innym.

28.07.2006 02:12
17
odpowiedz
zanonimizowany214090
26
Legionista

Berek, enigma to niemiecka maszyna szyfrujaca i do tego sprzed 60 lat :)

28.07.2006 09:46
😁
18
odpowiedz
zanonimizowany350318
16
Centurion

"Dla mnie Doom 3 enigme jest..."
leze ze smiechu na wykladzinie, myslalem ze jakas zlosliwa literowka ale pozniej berek121212 napisal enigme jeszcze raz - no ROTFL

28.07.2006 13:29
19
odpowiedz
NFSV fan
93
Generał

Teoretycznie engine Dooma III jest bardziej "napakowany" różnymi nowinkami technicznymi niż Source.

Cóż z tego skoro Source dystansuje grafikę tworzoną na engine Dooma pod względem realizmu. Grafika z DIII jest po prostu plastikowa. Taka sama jest zresztą w Prey. Z realizmem nie ma to NIC wspólnego. Wystarczy porównać screeny z Preya i HL2 EO - jestem przekonany że KAŻDY zapytany o to której grafice bliżej do FOTOREALIZMU wskaże bez wahania właśnie HL2.

28.07.2006 13:56
20
odpowiedz
zanonimizowany230714
39
Generał

"reinkarnacja głównego bohatera ułatwiająca zabawę" - a moim zdaniem to jest nowy i ciekawy pomysł w tego typu grze i jak dla mnie plus bo nie musiałem przy bossach wczytywać kilka czy kilkanaście razy gry

28.07.2006 14:40
21
odpowiedz
zanonimizowany179950
19
Legionista

A jak dla mnie Prey nie wyszedł zbyt dobrze, grałem w HL2, Dooma3, Quake4 i jakie inne badziewia tam wychodziły, w Preya również i ten ostatni jest zdecydowanie najgorszy ze wszystkich

28.07.2006 15:48
👍
22
odpowiedz
zanonimizowany158587
167
Senator

Zdecydowanie gorsze były Doom3 i Q4. Prey jest od nich duzo lepszy, glownie za sprawa pomyslow i zabaw z grawitacją. To mnie osobiscie sie bardzo podobało...tylko gra jest troche za krotka :(

28.07.2006 15:59
Marder
23
odpowiedz
Marder
249
Senator

mistic1987 -----> Bzdury opowiadasz. "Prey" to naprawdę solidna i bardzo fajna gra. A co najważniejsze prawie nikt na nią nie czekał i nie miała wielkiej kampanii reklamowej. Portale, grawitacja i motyw z postacią astralną to nowe nie spotykana dotąd elementy fpp-ów. Nie jest to coś na miarę Far Cry ale napewno najlepsza obecnie na rynku.

28.07.2006 17:11
Countach
24
odpowiedz
Countach
113
Pretorianin

Ocena zdecydowanie za wysoka. Zwykła strzelanina na oklepanym silniku Doom'a, z kilkoma ciekawymi pomysłami (z których najlepszy to chodzenie po sufitach). Dla mnie nie więcej niż 7+/10 Kroniki Riddicka były o wieeele lepsze.

28.07.2006 20:48
😒
25
odpowiedz
zanonimizowany149563
55
Generał

Smutna prawda jest taka, że naprawdę dobrych i ciekawych tytułów jest teraz jak na lekarstwo, zwłaszcza w tym gatunku, więc takie "średniaki" będą dostawały wysokie noty i rekomendacje, bo po prostu nie ma nic lepszego. Niestety nie zanosi się też na lepiej, bo gry z roku na rok, są krótsze i prostsze. Pozdro!

28.07.2006 20:59
26
odpowiedz
koobon
82
Legend

Marder--> kampanie reklamową to PREY ma akurat sporą. W każdej zachodniej (i nie tylko) gazecie o grach znajdziesz całostronicowe reklamy + okładki.

Co do samej gry to zgadzam się z Twoją oceną. Bardzo przyjemna ale niestety przykrótka. No i to strzelanie do duchów :/

28.07.2006 21:52
27
odpowiedz
zanonimizowany328768
14
Legionista

Karac -> albo to gry sa coraz nudniejsze, albo to my sie juz starzejemy i gry nie bawia nas tak jak kiedys... Niestety

*co nie znaczy,ze grajac w preya sie nudzilem. Wrecz przeciwnie...

28.07.2006 22:02
28
odpowiedz
zanonimizowany48740
0
Senator

Imo Doom3 chciałby być Preyem. Genialna sprawa z portalami, zmienna grawitacja (zwłaszcza w dalszych etapach gdzie wewnątrz statku znajdują się niewielkie asteroidy z własną grawitacją!), chodzenie po ścianach i sufitach, świetny projekt poziomów i masa innych rzeczy czynią jak dla mnie Prey strzelanką tego roku.
A mod dodający pukawkę stawiającą portale już ponoć istnieje i sprawdza się jak należy.
Gdyby ta gra ze wszystkimi pomysłami zawartymi w tej chwili wyszła w czasach Q2 byłaby hitem i wszyscy porównywaliby fps'y przez spory okres czasu właśnie do Preya.

28.07.2006 22:14
Marder
29
odpowiedz
Marder
249
Senator

koobon-----> Tak zgadza się, ale ja mówię o reklamie nie post factum, a na długie miesiące przed premierą tak jak miało to miejsce w przypadku Doom'a 3. Screeny, filmiki, podkręcanie atmosfery. W przypadku "Prey" normalnie pojawił się i już. Ja osobiście myślałem nawet, że ten tytuł dawno został zamknięty w dębowej skrzyni i trafił do magazynów Z Archiwum X :-)

28.07.2006 22:16
30
odpowiedz
zanonimizowany6871
45
Legend

Szkoda ze poziomy takie monotonne. Tak naprawde to niewiele jest momentow ktore utkwia graczowi w pamieci... A tak niewiele brakowalo: np czemu nie mozna wejsc do samolotu lub szkolnego autobusu? Czemu nie ma chociaz jednego etapiku dziejacego sie na ziemi?? :(

Ogolnie to gierka z potencjalem niestety nie wykorzystanym. 7/10 to bylaby dobra ocena...

28.07.2006 22:18
Marek z Lechem
31
odpowiedz
Marek z Lechem
184
Okoolarnik

"A mod dodający pukawkę stawiającą portale już ponoć istnieje i sprawdza się jak należy. "

no nie dokonca to ejst prawda
na forum 3d realms w dziale z modami jest temat z takim pomyslem...
i to temat z dziś...

edit: anie, sora, jest mod zamieniajacy francuza na ustrojstwo do stawiania portali...
ale porrtalami nie strzela: http://forums.3drealms.com/vb/showthread.php?t=19335

tak to sie sprawuje w akcji: http://video.google.com/videoplay?docid=6727494773800764468

28.07.2006 22:22
😜
32
odpowiedz
zanonimizowany149563
55
Generał

VoltPL

Z tym wiekem to też racja:) Mój staż w grach jest dość duży, także rzeczywiście jest mnie teraz trudniej zadowolić (bez skojarzeń tylko proszę;-) Sam się czasem łapię na tym, że gra, która kiedyś by mi się nie spodobała, teraz mnie nieźle bawi, a to właśnie dlatego, że trzeba obniżać z roku na rok własne standardy aby jeszcze w ogóle w coś grać. Czy dziś możliwe jest powstanie czegoś co będzie miało szansę konkurować np. z takim Deus Ex czy System Shock 2? Pomażyć można... Na szczęście właśnie dla mnie grafika stanowi wyłącznie dodatek do gier, także z powodzeniem gram jeszcze w te antyki i bardzo mi się podobają za każdym razem:)

29.07.2006 09:46
33
odpowiedz
barnej7
164
Senator

na dzień dzisiejszy ten silnik source jest do dupy a generowana przez niego grafika w zamkniętych pomieszczenieach jest-PROSTA prey na enginie source straciłby klimat gra ma 1 wadę nieraz trza pomyśleć

29.07.2006 10:31
😒
34
odpowiedz
zanonimizowany149563
55
Generał

Nic dodać, nić ująć, post powyżej doskonale podsumowuje dzisiejszą młodzież... "myślenie jest wadą..." Pięknie...

29.07.2006 11:20
😊
35
odpowiedz
barnej7
164
Senator

gdzie w halfie dynamiczne oświetlenie??? gdzie realistyczne światła?? tam chyba nie ma też wygładzania krawędzi 16x. podobno engine source jest zoptymalizowany NIE TO NIEPRAWDA engine source jest ZACOFANY pod względem technologii nie dorównuje doomkowi.
ktoś mówi hl ma lepszą grafikę ale jaką ma kartę pewnie gf 2. doom engine rulez
a fizyka TO ZWYKŁY HAVOK z był już w max payne 2 a jakoś nikt nie zachwycał się tak mocno. ai jeszcze jedna sprawa otwarte przestrzenie na enginie d3 tytuł enemy tierrory quake wars i po sprawie

29.07.2006 12:01
36
odpowiedz
NFSV fan
93
Generał

barnej7 --->

Technologia się nie liczy - liczy się GRAFIKA jaką można uzyskać. Grafika generowana przez Source pod względem REALIZMU zostawia tę z Dooma daleko w tyle i nie zmienią tego nie wiadomo jakie technologie zawarte w engine autorstwa ID.

Techniczne terminy nie przekładają się na realizm. Po prostu grafika z HL2 jest fotorealistyczna, a ta z Dooma - NIE.

Silnik ID opiera się na modelach o małej liczbie polygonów i słabych teksturach, co jest częściowo rekompensowane przez bump mapping wciskany gdzie tylko się da (nawet tam gdzie być go nie powinno).

Zwróć uwagę np na głowy postaci w Doomie III. One są po prostu kanciaste!

Tak samo modele postaci w Prey - również rażą bardzo małą liczbą polygonów i równie słabymi teksturami, za to świecą się jakby z plastiku były wykonane.

Proponuję także wyłączyć Bump Mapping w Doomie III i zobacz wtedy co ma do zaoferowania engine ID przy takich ustawieniach.....

"gdzie w halfie dynamiczne oświetlenie??? gdzie realistyczne światła??"

W Source ich nie ma, w Doomie są - ale ten pierwszy generuje realistyczną grafikę, a ten drugi - nie. Zamiast patrzeć na listę technicznych nowinek lepiej jest popatrzeć po prostu NA EKRAN, i ocenić nie która grafika jest bardziej wybajerzona tylko która jest BLIŻSZA RZECZYWISTOŚCI.

29.07.2006 12:33
😃
37
odpowiedz
zanonimizowany4207
83
Legend

NFSV Fan - proste pytanie, po co ci grafika bliższa rzeczywistości w grze, która z założenia niewiele ma wspólnego z rzeczywistością? Panowie z 3drealms wybrali sobie silnik Dooma 3, bo widać ten im bardziej odpowiadał, a to że gra wygląda podobnie do d III to wina programistów z 3DR a nie silnika. Pewnie wykupili licencję na silnik + ileś tam bazowych tekstur, które zostały wykorzystane również w doomie. Gdyby robili wszystko po swojemu i całkowicie od początku, być może sprawa wyglądałaby inaczej.

29.07.2006 12:35
U.V. Impaler
38
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

NFSV fan ---> Nie bardzo rozumiem, co ma piernik do wiatraka. Grafika generowana przez silnik id jest z założenia gorsza, bo nie jest tak fotorealistyczna, jak w Source? Dobre!

Prawda jest taka, że oba programy (Half-Life 2 i Doom 3) prezentowały różne spojrzenie w kwestii ogólnej konwencji. Silnik Source jest znakomity do przedstawiania obrazków rodem z polskich osiedli, co zresztą było widać w Half-Life 2. Słabo natomiast wypadły typowo futurystyczne plansze (uboga wręcz Cytadela), które przeważają w grach na silniku id. Zauważ, że wszystkie programy zbudowane na tworze Carmacka to shootery sci-fi i w tej kwestii - moim zdaniem - nie ma on sobie na razie równych. Na silniku id nie zrobiłbyś przekonującego Half-Life'a 2, tak samo jak na silniku Source nie zrobiłbyś dobrego Prey i Quake 4. Tyle.

Co jeszcze potrafi silnik id przekonamy się niebawem, gdy wreszcie wyjdzie Enemy Territory: Quake Wars.

29.07.2006 21:08
Marder
39
odpowiedz
Marder
249
Senator

Mnie też męczy ta dyskusja o silniku gry. Jest "Prey" jest fantastyczny świat i jest wszystko przedstawione jak się patrzy. Kogo obchodzi co generuje silnik HL2 a co produkt Id. Fajny jest ten filmik przedstawiający stawianie portali. Ciekawe akcje można robić.

29.07.2006 23:05
40
odpowiedz
barnej7
164
Senator

prey i doom mają plastikową grafikę nie są sami podobny plastik jest też w far cry a nawet w crysisie patrzcie na niektóre modele.

ps hl nie ma grafiki fotorealistycznej

01.08.2006 19:02
😍
41
odpowiedz
zanonimizowany375924
0
Konsul

Przeszedłem całą i uważam że jest monotonna
nie można umrzeć całkowicie
jedyne co jest fajne to latające talerze w pewnej części gry

01.08.2006 19:03
eJay
42
odpowiedz
eJay
241
Quaritch

gameplay.pl

hamburger7--->Głąbie, użyj spojlera.

01.08.2006 19:10
43
odpowiedz
zanonimizowany375924
0
Konsul

Przeszedłem całą i uważam że jest monotonna
nie można umrzeć całkowicie
jedyne co jest fajne to latające talerze w pewnej części gry

spoiler start

Never die

spoiler stop

01.08.2006 19:11
44
odpowiedz
zanonimizowany375924
0
Konsul

Co to spoiler ???

01.08.2006 19:11
eJay
45
odpowiedz
eJay
241
Quaritch

gameplay.pl

Poprzedni post - wygadałeś zakonczenie. Mysle, ze nie kazdy chce znac zakonczenie przed zagraniem. Wyedytuj ten post.

Spojler to znacznik, ktory tworzy niewidzialny tekst, po zaznaczeniu jest widzialny.

01.08.2006 19:13
46
odpowiedz
zanonimizowany375924
0
Konsul

no edytowałem nie widać zakończenia

01.08.2006 19:14
eJay
47
odpowiedz
eJay
241
Quaritch

gameplay.pl

No, teraz dobrze:)

05.08.2006 13:02
48
odpowiedz
zanonimizowany379625
1
Junior

nieważne są szczegóły techniczne, vertexy, bump mapingi... pierdoły, które są teraz w każdej grze, ale klimacik przez duże K! Takiego surrealistycznego odjazdu nie było już dawno, że liniowa?- no i co z tego... aplikując sobie dwie godzinki dziennie "praya" przenosiłem się w fascynujący świat, może i makabryczny, ale napewno pociągający. Prey jest świetny, dokładnie tak samo się z niego cieszyłem jak kiedyś z Unral,MDK,Giants-citizen Kabuto,HL, Deus Ex... ehh Play it once again Tomasi!

22.11.2007 13:52
49
odpowiedz
Bruniu
34
Pretorianin

Jeden z najlepszych FPS-ów obok Far cry i half life 2 i wogóle jedna z najlepszych gier jakie powstały

22.11.2007 14:02
😒
50
odpowiedz
zanonimizowany444630
9
Senator

Bruniu---> Niestety już prawie zapomniana. A to faktycznie jest jeden z najlepszych FPSów.

01.02.2009 15:39
51
odpowiedz
zanonimizowany608590
4
Pretorianin

Ludzie Doom 3 engine przy Source wygląda strasznie blado.HDR jest w Half-life 2 episode one i dalszych częściach ,a w prey-u nie ma takiej opcji może i prey ma więcej tych bajerów ale co z tego skoro HALF-LIFE 2 KŁADZIE PREY-A na łopatki pod względem wyglądu wystarczy porównać
tekstury,modele postaci czy otoczenie i na konieck powtórze HALF-LIFE 2 WYGLĄDA O NIEBO LEPIEJ OD PREY-A

01.02.2009 16:01
😜
52
odpowiedz
zanonimizowany608590
4
Pretorianin

barnej7 - Ale ty głupoty opowiadasz Enemy territory quake wars na engine doom 3 to ogromna porazka zarówno pod wzgledem grywalności i grafiki w half-life 2 pomieszczenia są równie dobre co w prey ,ale za to otwarte lokacje source generuje o niebo lepsze od id tech 4 engine.
No i NFSMV fan ma racje modele postaci i tekstury są bardzo niskiej jakości na twoim ulubionym silniczku (doom 3 engine).A co do wymagań to prey i wszystkie gry na doom 3 engine wchodzą na tych słabszych kartach.A żeby zobaczyć half-life 2 w całej okazałości potrzeba lepszego sprzętu.
PS.Source engine generuje foto-realistyzną grafike SOURCE rulez.

Recenzja Prey [PC]