Czy da się wyżyć tworząc gry komputerowe?
W polsce tester zarabia połowę tego co za granicą.
LooZ^
Konkretnie interesują mnie posady zwiazane z grafika komputerowa ...
Jak na pracę poboczną to całkie m ciekawa. Ale tylko jak na pracę poboczną. Szczerze mówiąc celuję wyżej;D
>> W polsce tester zarabia połowę tego co za granicą.
Chyba w Erze ;> Ja bym powiedzial, ze max 1/4.
Wogole wszystko mozna pewnie podzielic przez 4 zeby zobaczyc +/- polskie stawki.
Oiolosse --> Jak nie wiesz, to nie zgaduj.
Ozzie -> A co , siedzisz w branży? TO zarzuc jakimiś kwotami.
Ulżyło mi <zapuszcza osiołka>
Ozzie :D
Wiem, nie zgaduje.
W dobrej firmie spokojnie wystarczy podzielenie na dwa :) (A czasem i na 1.5 ;))
Ahhhh :)
No 4000 miesiecznie to tak czy siak bardzo niezla stawka wylacznie za testowanie ;)
No nie wiem czy taka fajna ??
Bo masz norme do wykonania ( najczesciej jest jakies 12h/dzien) i w tym masz znalesc jakies bugi i to jest minimum czyli zbytnio nie masz czasu na inne rzeczy. Wydaje sie latwe ale ile tak wytrzymasz ?? I co sobie napiszesz w CV :) Testowanie gier :P ??
anen --> To się raczej nazywa kontrola jakości i całość wygląda inaczej niż to opisujesz, poza tym rynek gier rośnie i testerzy grafiki czy designu zawsze będą potrzebni.
Co jak co ale nie można powiedzieć, że praca nie daje pewnych perspektyw na przyszłość. :)
Zalezy gdzie...
Testowalem kiedys dla dystrybutorow na podobnych zasadach jak pisze anen (np. 2-3 dni po kilkanascie godzin).
A perspektywy? Oczywiscie, ze daje :)
Mogli wziąć pod uwagę zarobki Ion Storm z okresu świtności:D
BTW, ciekawe ile ma Carmack na ichnim PIT-cie:D