Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość JoWooD jednak trzyma się mocno

01.09.2005 15:47
WolverineX
😊
1
WolverineX
22
Legend

Ufff...

wiedzialem, czulem ze JoWooD da rade, i sie nie pomylilem
Jak Ja i pewnie wieksza czesc swiata mzoe spokojnie ocekiwac Gothica 3, cudu ktory juz teraz wywoluje wiele szumu,
niepoczeta gra ktora zawladnie swiatem i umyslami ludzi, znajdzie wielu swoich wyznawcow iczcicieli.

Co do SG1-TA , bedac Maniakalnym Maniakiem Serialu SG z wrzeniem rak oczekujem ometu kiedy bede mogljako Jack Daniel Sam czy Teal'c stanac przeciwko wielkiemu Apofisofi walczyc a Jaffa i uratowac swiat.

Perception, to slowo, jak je slysze wywoluje umnie odruch wymiotny
niech szczezna w piekle dla potepionych.

01.09.2005 15:53
slowik
2
odpowiedz
slowik
122
NightInGale

heh jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o kase ...

upadlosc dobrze prosperujacej firmy napedzana przez jakies male studio .... (moze troll ?)

01.09.2005 16:27
👍
3
odpowiedz
zanonimizowany124895
29
Pretorianin

Bardzo dobrze, co prawda nie oczekuję Gothica 3, ale z pewnością zdążą wydać niejedną dobrą grę.

01.09.2005 16:49
4
odpowiedz
peanut
61
kriegsmaschine

ostatnie podrygi sezonu ogorkowego;)
natomiast jesli idzie o sg-a, ta gierka tak czy inaczej jest skazana na bycie przecietna. do tej pory nie pamietam ani jednej naprawde udanej gry na podstawie filmu, a co dopiero serialu. wiadomo, nie gralem w kazda gierke, ktora wyplywa na fali premiery hollywoodzkiej produkcji, lecz ich recenzje mowia same za siebie. co wiecej, studio 'perception' z niczym udanym mi sie nie kojarzy.
jezeli wiec jowood ma zamiar wyprodukowac cokolwiek, niech to bedzie zwienczenie sagi gothic albo kolejna odslona silent storm. takie tytuly mozna kupowac w ciemno;)

01.09.2005 16:54
WolverineX
5
odpowiedz
WolverineX
22
Legend

wiem ze JoWooD podpisalo umowe z KONAMI o SG1:TA
po problemach z Perception.

01.09.2005 16:54
6
odpowiedz
zanonimizowany245132
13
Senator

I chwała. Tez czekam na G3!

Wiadomość JoWooD jednak trzyma się mocno