Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Technologie PSP za ... 35,000 USD ?!

07.08.2005 15:51
😜
1
corell
78
Pretorianin

A już myślałem, że ktoś się zapędził na eBay'u ;)

07.08.2005 16:00
golmann
2
odpowiedz
golmann
100
Generał

corell na pewno psp nie bedzie takie drogie (chociarz może być) ale na pewnej stronie pisze że oficjalna cena psp to 19 800 jenów (około 630 zł), a na innych około 1000zł

07.08.2005 16:02
Stranger.
😉
3
odpowiedz
Stranger.
152
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Kurcze na pewno nie bedzie takie drogie? A ja juz wystawilem swoje organy na Ebay'u... zeby tylko moc kupic PSP :(

07.08.2005 16:02
Logadin
4
odpowiedz
Logadin
144
People Can Fly

golmann - OMG! tylko tyle mogę napisać :D

07.08.2005 16:09
😜
5
odpowiedz
zanonimizowany271122
0
Senator

golmann @
1. Chociaż.
2. To cena obowiązująca w JP. (do której trzeba doliczyc śmieszny podatek).
3. Dotyczy Standart Packa.
4. Cena europejska jest juz ustalona.
5. Ten news to taka "ciekawostka",gdybyś nie zdażył ogarnąć.

07.08.2005 16:13
😁
6
odpowiedz
zanonimizowany211852
9
Generał

na pewno psp nie bedzie takie drogie (chociarz może być)

Niezły kabaret :D

07.08.2005 16:29
Barthez x
😃
7
odpowiedz
Barthez x
159
vel barth89

Ja kupuję i to od zaraz ;-) Zawsze marzyłem o skórze krokodyla :-D

07.08.2005 16:43
truskolodz
👍
8
odpowiedz
truskolodz
170
WRWG

OMG ile za to mozna kupic zwykłych PSP, albo NDS ;) Hehe. Kurcze taka kasa ;)

07.08.2005 16:52
😐
9
odpowiedz
zanonimizowany73830
25
Senator

Taaa..

07.08.2005 23:36
10
odpowiedz
zanonimizowany270662
4
Pretorianin

Baaaaaaaaaardzo stary news. Czytałem go na początku roku.
http://gry.wp.ql/core.html?x=nowinki,10,18940&lp=1

08.08.2005 01:52
😃
11
odpowiedz
Mikla0
28
Chorąży

hehe, nintendo odpada ze swoimi kolorowymi dsami

08.08.2005 01:53
12
odpowiedz
Mikla0
28
Chorąży

hehe, nintendo odpada ze swoimi kolorowymi dsami

08.08.2005 01:54
13
odpowiedz
Mikla0
28
Chorąży

hehe, nintendo odpada ze swoimi kolorowymi dsami

08.08.2005 10:10
cotton_eye_joe
14
odpowiedz
cotton_eye_joe
90
maniaq

bezsens.. juz niewazna kwota jest.. ale pol kg zlota? przeciez ta konsola przy takiej ilosci kruszcu staje sie 2 x ciezsza i przestaje byc "portable" :)

08.08.2005 10:27
volvo95
😍
15
odpowiedz
volvo95
46
Legend

Golmann jak zwykle potwierdza że jest pośmiewiskiem całego forum.

Technologie PSP za ... 35,000 USD ?!