Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Zobaczcie Quake 4 w Internecie!

29.05.2005 21:01
1
zanonimizowany80052
0
Pretorianin

jezeli q4 jest robiony przez raven software to bedzie to swietna gra, oni chyba nie wydali zadnego gniota

29.05.2005 21:36
2
odpowiedz
zanonimizowany240253
23
Generał

oooo mam chętke na tą gre.....pewnie bedzie podobna do UT ...!

29.05.2005 21:40
😍
3
odpowiedz
zanonimizowany128518
61
Legend

No faktycznie. Takiego Quaka to nie można popuścić :P
Tylko żeby nie miał jakiś kosmicznych wymagań :O

29.05.2005 22:19
👎
4
odpowiedz
zanonimizowany35806
164
Generał

trailer nie odpala sie pod Netcaptorem i Opera.......ladnie :(

29.05.2005 22:26
oksza
😜
5
odpowiedz
oksza
44
Senator

Hmm... mnie tam nie działa pod IE - paradoksalnie, zabrania mi z powodu poziomu bezpieczeństwa :P

29.05.2005 22:34
😒
6
odpowiedz
zanonimizowany211852
9
Generał

Przecież to jedzie na tym koszmarnym enginie Dooma3.
Gdybym obejrzał ten trailer nie wiedząc, że to Q4, to obstawiałbym, że id wydaje kolejny dodatek do Dooma.

29.05.2005 22:37
7
odpowiedz
zanonimizowany80052
0
Pretorianin

micpl187 z nowym patchem ktory byl w dodatku doom chodzi o jakies 20-30 % szybciej przynajmniej mi, bo rozumiem ze o szybkosc ci chodzi, wiec nie powinno byc tak tragicznie. wazne zeby grywalnosc byla, a w soldier of fortune 1,2 i kilku innych grach chlopaki pokazali ze znaja sie na rzeczy

29.05.2005 22:42
Cainoor
👍
8
odpowiedz
Cainoor
264
Mów mi wuju

Trailer jest fajowy :)
Quake 4 wygląda na miodną gierke. Chętnie w nią zagram.

29.05.2005 22:44
9
odpowiedz
zanonimizowany211852
9
Generał

bad dream ---> na rzeczy to oni się znają, ale w D3 największe pomieszczenie miało pewnie z 50 m kwadratowych, wszystko ciasne, małe, architektura prosta, żeby nie powiedzieć prostacka - wszystkie lokacje na jednym poziomie, jedno piętro w górę/w dół to chyba maksimum. Nie taką architekturę pamiętam z poprzednich Quake'ów. Może ten engine na lepszym sprzęcie rozwinie skrzydła, ale w trailerze widzę znowu ciasne korytarze.

I nadal twierdzę, że gdyby nie napis Q4, to byłbym przekonany, że oglądam trailer dodatku do D3.

29.05.2005 22:47
10
odpowiedz
zanonimizowany80052
0
Pretorianin

nie no do d3 to ja tez mam praktycznie same ale, nawet ten engine nie jest niczym nadzwyczajnym patrzac na riddicka czy nawet far cry

30.05.2005 08:54
yazz_aka_maish
👍
11
odpowiedz
yazz_aka_maish
118
Legend

Jestem pod wrażeniem...czedkam, czekam, czekam :)))

Dziła pod Firefoxem.

30.05.2005 09:13
Septi
12
odpowiedz
Septi
152
Starszy Generał

Daj pan spokój.To wygląda jak D4 a nie Q4.Lepiej by zrobili gdyby nowy Q4 był na silniku UE3,przynajmniej jakoś by to wyglądało.

30.05.2005 09:21
U.V. Impaler
13
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

micpl187 : na rzeczy to oni się znają, ale w D3 największe pomieszczenie miało pewnie z 50 m kwadratowych, wszystko ciasne, małe, architektura prosta, żeby nie powiedzieć prostacka

Jak widzę wrodzona ciekawość nie pozwoliła zobaczyć Ci rozmachu w EnPro Plant, kompleksie Delta, czy Piekle.

30.05.2005 09:27
14
odpowiedz
Thomolus
73
Generał

Mi zawsze seria Quake kojarzyła się z trybem multiplayer. Ciekawe czy w tej odsłonie multiplayer będzie równie dobry jak w QW (Q1) czy Q3, bo to mnie bardziej interesuje, niż kampania dla pojedynczego gracza. Do tej pory grywam w starego QuakeWorld'a (niestety brakuje mi skill'a :-), który ze względu na dynamikę rozgrywki jest chyba nie do pobicia..

30.05.2005 09:31
15
odpowiedz
zanonimizowany217297
74
Generał

bad dream: nie jest niczym nadzwyczajnym patrzac na riddicka czy nawet far cry

Co ciekawe Riddick jest od gory do dolu robiony na engine Dooma 3 :)
U.V. Impaler ma calkowita slusznosc, wymienione przez niego lokacje byly naprawde dobrze wykonane, pozatym w D3 RoE widac rowniez o wiele wiecej

30.05.2005 09:33
16
odpowiedz
zanonimizowany217297
74
Generał

Edit: o wiele wiecej bardziej otwartych przestrzeni i roznorodnosci (sorki to nie stats tylko skonczylem myslac o tym a duszasc opublikuj ;)

30.05.2005 12:03
17
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Auxarius neistety ale Riddick nie jest na silniku D3 ,a na swoim autorskim silniku :-D.
U.V. Impaler gdzie ty tam widzisz ten rozmach ??

30.05.2005 12:09
U.V. Impaler
18
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Mr_Hyde ---> Przeczytaj najpierw to: największe pomieszczenie miało pewnie z 50 m kwadratowych, wszystko ciasne, małe, architektura prosta, żeby nie powiedzieć prostacka - wszystkie lokacje na jednym poziomie, jedno piętro w górę/w dół to chyba maksimum, a potem odpal EnPro Plant i będziemy dyskutowac dalej.

30.05.2005 12:14
19
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

No bo taka jest prawda :-] w piekle tez nie bylo wiekszej powierzchni oprocz walki z ostatnim bosem :-D. Geometria w piekle tezn ie szokuje . Silnik ID to bieda z nedza :-]. Kiepsko sie prezentuje i jego zastosowanie jest tak ograniczone ze mal okto interesuje sie kupnem tego silniczka ;-] .

30.05.2005 12:16
U.V. Impaler
20
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Mr_Hyde ---> Biorąc pod uwagę, że na bazie silnika Doom 3 powstaje/powstanie: Return to Castle Wolfenstein 2, Prey, Quake 4 i Enemy Territory: Quake Wars, to faktycznie, jest on niepopularny.

30.05.2005 12:17
eJay
👍
21
odpowiedz
eJay
241
Quaritch

gameplay.pl

Lubie takie trailery. Fajna muza, konkrety, a nie sztampowosc i sztuczne budowanie napiecia. Co do gry - ze mnie jest fan UT, a nie Quake, wiec mi to rybka czy gra bedzie dobra czy nie:) Ale zycze fanim Kwaka, aby ich gra spelnila ich marzenia. Mi tymczasem pozostaje czekac do 2007 roku:)

30.05.2005 12:19
22
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

U.V Impaler ,a teraz porownaj to do popularnosci silnika Ue2.5 i ue3.0 :-D .
Wszystkie gry oprocz Quake Wars tez jak d3 nie dzieja sie na duzych powierzchniach :-D . Silnik D3 raczej nie nadaje sie do niczego innego jak do gier fpp dziejacych sie wewnatrz zabudowan :P

30.05.2005 12:24
U.V. Impaler
23
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Mr_Hyde ---> Nie przeczę, chociaż Quake Wars zadaje kłam takim stwierdzeniom. Ale nigdy nie zgodzę się, że w Doom 3 architektura poziomów jest do dupy. Industrialne kompleksy też trzeba umieć tworzyć, a co jak co, level designerzy z id w tym względzie pokazali prawdziwą klasę. Duże przestrzenie w Doom 3 również nie pojawiają się zbyt często, ale gracz nie porusza się przez rurę od odkurzacza. Dowody? Np. EnPro Plant, Site 3 czy w ogóle kompleks Delta. Problem w tym, że micpl187 widzi to, co chce zobaczyć, pomijając całą resztę.

30.05.2005 12:28
24
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Quake Wars hmmm no ma niby pokazac walke na duzych powierzchniach :-] .Poczekamy zobaczymy.

Wiadomość Zobaczcie Quake 4 w Internecie!