Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Septerra Core Legacy of the Creator | PC

29.03.2005 14:31
👍
1
kurtt
0
metal up your ass

R E W E L A C J A

04.03.2006 16:16
👍
2
odpowiedz
zanonimizowany314004
3
Junior

super gierka ...

04.03.2006 19:43
Kałasz
3
odpowiedz
Kałasz
119
Pretorianin

Hmm..Całkiem całkiem. Jest to taka mieszanka Diablo i Sudeki w jednym:)

04.03.2006 20:18
frer
4
odpowiedz
frer
125
Legend

Ta ale giera tak stara, ze grafika az odrzuca na kilometr. :/

13.08.2006 22:21
👍
5
odpowiedz
zanonimizowany382019
1
Junior

Gra niema sobie równych sam przeszedłem ją dwa razy i wszystko z niej pamiętam a grałem w nią w roku 2000 i w 2002. Poczym płyta mi wsiąkła bo zagrał bym jeszcze raz.

30.05.2007 13:59
👍
6
odpowiedz
solosiol
6
Legionista

super gra mimo ze stara to bardzo grywlna i wogole

30.05.2007 14:24
Mikur
7
odpowiedz
Mikur
54
Generał

Pamietam ze dosc duzo przy niej siedzialem... Naprawde kiedys fajna, a teraz... no coz jak ktos nie jest maniakiem grafiki to moze sie i tak niezle bawic

26.03.2008 15:33
8
odpowiedz
zanonimizowany543373
1
Legionista

Super gra.Stara,ale jara:).Podoba mi się w niej to że jest długo co zapewnia kilkadziesiąt godzin świetnej zabawy,ciekawa fabuła i wogóle wszystko the best;)Moje ocena to 5+.Pozdro dla wszystkich.

18.04.2008 11:44
9
odpowiedz
zanonimizowany548062
1
Junior

Ta gra jest wspaniała,mogłabym cały czas w nia grać(aż do obrzydzenia).Jest długa i trudna,tylko jest troche za dużo bajki ale spoko.Daje 5+.Pozdro dla wszytskich fanów tej gry.

22.07.2008 00:35
10
odpowiedz
zanonimizowany239410
47
Legend

To jest coś takiego co się nazywa: magiczna gra.
Ciężko mi było o niej zapomnieć i nie zapomniałem. Przesiedziałem przy niej wiele czasu. Wciągnęła mnie bez końca. Jedna z najlepszych gier w jakie grałem. Miała duszę, miała klimat. Czego chcieć więcej? Mistrzostwo.

06.10.2008 15:36
11
odpowiedz
zanonimizowany582842
1
Junior

Witam ściągnąłem instalkę Septerra-y ale nie mam cracka i nie mogę w nią grać. A strasznie bym chciał bo miałem kiedyś tę gierkę i nie mogę sobie jej podarować. Jesli ktoś ma link do cracka to pliska podajcie.

06.10.2008 15:43
legrooch
12
odpowiedz
legrooch
191
MPO Squad Member
24.11.2009 18:19
13
odpowiedz
zanonimizowany685241
1
Junior

Witam.
Poszukuje poradnika do septerry.
Jednak nigdzie nie mogę go znaleźć. Może ktoś ma "go"?
Jeśli tak to proszę o podesłanie na adres [email protected] lub podesłanie linku.

03.02.2010 13:34
14
odpowiedz
andy2160
1
Junior

Ech Septerra Core,mój pierwszy RPG.

09.03.2010 00:30
15
odpowiedz
Bialy-3
15
Centurion

Świetna gra. Niestety nie skończyłem:( zaciąłem się w pewnym miejscu a później w małym wypadku straciłem płytę. Chyba będę musiał ją znowu zdobyć i dokończyć to co zacząłem..

17.03.2010 19:31
16
odpowiedz
zanonimizowany720166
1
Junior
Image

Septerra Core, gra niesamowita. Na jej cześć tworzę drugą część w programie RPG Maker XP "Septerra Core - Dream About The Past". Zainteresowanych zapraszam na stronę:
http://www.gospodarma.glt.pl/
Tam wejdźcie w wątek "zapowiedzi" i temat "Septerra Core Dream About The Past".
I zdjęcie z walki

14.06.2010 11:22
17
odpowiedz
elemeledudek
185
Senator

Właśnie sobie w to pogrywam, i musze przyznać że wciąga. Zawsze zasiadam "tylko na godzinkę" a potem sie nie mogę oderwać. Ma ta gra w sobie magię dawnych crpg choć do wielu aspektów mozna sie przyczepić. Plusy jednak przesłaniają minusy a poza tym najważiejsze że chce sie grać z własnej woli a nie na siłę tylko po to aby skończyć skoro się juz zaczęło.

15.06.2010 21:10
18
odpowiedz
buczek421
4
Junior

jest tak ekstra że nie wiem co napisać

15.11.2010 16:52
19
odpowiedz
nazo18
2
Junior

co to jest za miejsce na 6 obrazku? nigdy tam jeszcze nie byłem a tym samym te kody nie są mi znane na tym pasku "Level: B209 1212,254" a także te 2 ikonki zupełnie one mi są obce. A przy okazji zna ktoś kod na zmianę innej druzyny np. Maya, Grubb, Selina na Badu,Led,Lobo ?

14.12.2010 22:48
20
odpowiedz
zanonimizowany239410
47
Legend

Jakiś błąd w encyklopedii. Gra ukazała się w Polsce.

08.03.2011 20:27
21
odpowiedz
Nirvan
2
Junior
Image
Wideo

Gra wymiata, według mnie jedna z najlepszych jakie wyszły. Świetna fabuła i świat i wgl :D
Sam zacząłem robić grę z takim samym systemem walki itp i nadal rozwijam :D Chce zrobic coś podobnego :)

filmik : http://www.youtube.com/watch?v=fH7EuqIjL9Q
Info na stronce http://www.dss.er.pl
A tu post na forum https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=11136854&N=1

28.07.2011 15:09
22
odpowiedz
Borodin
1
Junior

Gra świetna, a grafika jak na tamte czasy nie jest zła,a nawet przyjemna dla oka. Zresztą...w grach tego typu grafika jest jednym z najmniej istotnych elementów - najbardziej liczy się system gry, a przede wszystkim fabuła

19.08.2011 11:42
inc09nito
23
odpowiedz
inc09nito
18
Centurion

Niedawno ją skończyłem (jakieś 70 godzin zabawy) i trzeba napisać, że to bardzo dobra gra. Owszem dość trudna, bo "oldschoolowa". Tu nie ma żadnego kompasu, żadnej strzałki, która pokazuje gdzie iść i co robić. Ba, nie ma nawet dziennika questów. Po prostu trzeba się orientować, słuchać, co mają do powiedzenia postacie, czasami trochę pomyśleć i skojarzyć fakty.
Po pierwszych kilku godzinach gry powiedziałbym, że przypominała mi hybrydę Final Fantasy (mechanika) i Fallouta (stylistyka, klimat). Potem okazuje się, że z Falloutem jednak niewiele ma wspólnego, za to rzeczywiście powiedziałbym, że to taki pecetowy FF wzbogacony o liczne i bardzo udane elementy przygodówki. Grafika lokacji jest świetnie wykonana (jeśli przymknąć oko na rozdzielczość), natomiast projekty graficzne postaci już mniej przypadły mi do gustu. Natomiast jedną z najmocniejszych stron gry są wg mnie dialogi (grałem w wersję angielską). Zagrane są mistrzowsko, z wczuciem i dowcipem. Czasami celowo zmieniałem członków drużyny tylko po to by pójść drugi/trzeci raz w to samo miejsce i posłuchać co do powiedzenia w rozmowie z tym samym NPCem będą miały inne postacie.
Jedna tylko rzecz mnie nieco irytowała, mianowicie walki po pewnym czasie robią się nudne i monotonne. Przeciwnicy się respawnują a niektóre lokacje trzeba odwiedzać więcej niż raz. Często kilkanaście razy z rzędu trzeba walczyć z tym samym zestawem wrogów, których pokonuje się najszybciej dokładnie tym samym zaklęciem. Na początku, gdy lokacje są małe jest to akceptowalne, ale potem, przy dużych mapach robi się irytujące.
Zagadki wydają mi sie być na dobrze wyważonym poziomie trudności. Zazwyczaj można sie domyslić, co trzeba zrobić. Ale ze dwa razy zajrzałem do "let's playa" znalezionego w sieci, żeby sobie pomóc.
Ogólnie, fanom starszych produkcji polecam. Jest to bardzo ciekawa gierka, myślę, że warto spróbować.

15.12.2013 16:51
24
1
odpowiedz
dragon1
5
Legionista

Gra mojego dzieciństwa, jedna z pierwszych RPG'ów w jakie grałem. Mam ogromny sentyment do tej gry, i muszę zdobyć wersję pudełkową tego hiciora.... po prostu muszę!! :D Bo gra wymiata! :D

07.04.2015 08:55
claudespeed18
25
odpowiedz
claudespeed18
161
Liberty City Finest
10.09.2018 22:31
26
odpowiedz
1 odpowiedź
artorn
63
Pretorianin

Gdzie tą grę można dostać?

10.09.2018 23:43
drenz
26.1
drenz
75
Le réveil du lion

https://www.gog.com/game/septerra_core_legacy_of_the_creator - jeśli się Tobie nie śpieszy, to często gra jest na wyprzedaży za ok 5 złotych. Spolszczenie jest w sieci.

11.09.2018 07:53
elathir
27
odpowiedz
elathir
57
Czymże jest nuda?

Przydałby się HD patch dla tej gry :P

Niestety ale jak wróciłem do niej po latach (właśnie wersja z goga za 5zł) to nie mogłem zdzierżyć poruszania się. Kamera jest po prostu za blisko.

20.10.2018 13:28
😃
28
odpowiedz
Tupolew
40
Chorąży

Chciałbym w to grać. :)

18.03.2020 22:01
29
odpowiedz
Martinho19
2
Junior

Respawnujacy sie przeciwnicy na duzych mapach zabijaja klimat rozgrywki. Gra z fajna fabula

24.06.2020 15:14
Miodowy
😍
30
odpowiedz
Miodowy
48
Nigdy nie był młody
9.0

Już za nowości grafika i system walki trochę krzywiły...
Ale... Ta fabuła! Ten świat! System magii! Cymes!

post wyedytowany przez Miodowy 2020-06-24 15:15:37
18.10.2020 01:16
31
odpowiedz
Luciona
3
Junior
10

I to jest GRA, na remaster której naprawdę czekam... Jedna z takich perełek, które naprawdę powodują, że akurat cenimy przez lata czas spędzony przy/w grze.

Gra Septerra Core Legacy of the Creator | PC