Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Gry od Midway na Unreal Engine 3

02.02.2005 21:35
eJay
👍
1
eJay
241
Quaritch

gameplay.pl

Pierwszy screen wyglada jak zywcem wyjety z jakiegos filmu Science fiction:) Engine robi wrazenie, oj robi:)

02.02.2005 21:45
👍
2
odpowiedz
zanonimizowany64016
60
Generał

Te screeny na ich stronce nie wygladaja juz jak gra, to juz staje sie filmem :D :D

ciekawy jestem co to uciagnie :P :P

02.02.2005 23:42
Solusar
😊
3
odpowiedz
Solusar
62
Konsul

Podobno na dzień dzisiejszy nawet GeForce 6800 Ultra ledwo chodzi na tym silniku :).

02.02.2005 23:44
😃
4
odpowiedz
zanonimizowany179996
80
Generał

Screeny bombowe :) Ciekawe na jakiej karcie będzie tak ładnie grafa wyglądała? :>

03.02.2005 09:13
5
odpowiedz
zanonimizowany164753
78
Konsul

mam takie "proste" pytanie
jakimi kompami musza teraz dysponowac firmy tworzace enginy najnowszych genereacji (fajnie to brzmi :)) skoro oni odpalaja je w FULL przy pelnej plynnosci?
zawsze mnie to dziwilo ze wszystkie prezentacje takich enginow sa plynne... czemu w takim razie nie wypuszcza posiadanych czesci sprzetu do sprzedarzy nawet po chorendalnie wysokich cenach? znalazl by sie taki ...*ktos* :P kto kupilby je ;)

03.02.2005 09:41
6
odpowiedz
Robert542
196
Legend

Gry niedlugo beda wygladaly jeszcze ladniej od filmow :).

03.02.2005 09:53
7
odpowiedz
Thomolus
73
Generał

Ciekawe czy najmocniejszy Athlon FX z 4 GM RAM oraz dwoma GF 6800 Ultra w trybie SLI pociągnąłby ten siliczek?

03.02.2005 09:55
8
odpowiedz
Thomolus
73
Generał

Edit:
Oczywiście chodziło o 4 GB RAM

03.02.2005 10:14
9
odpowiedz
zanonimizowany206424
18
Generał

Fajne... Z tego, co wyczytałem na stronie domowej silnika wychodzi, wymaga on karty kompatybilnej z DirectX 9.0. Ale skoro toto chodzi też pod Linuxem, to musi mieć też renderer OpenGL. Ciekawe, czy wymaga OpenGL 2.0, czy zadowala sie 1.5 (być może z jakimiś rozszerzeniami...).

03.02.2005 14:33
jozef911
10
odpowiedz
jozef911
186
look at you hacker

Unreal 3 tak, ut2006 nie!:P

03.02.2005 14:38
11
odpowiedz
zanonimizowany228669
3
Junior

Wg. mnie to wyglada to nastepujaco. Tworzac dany Engine pisany jest on na platforme , ktora jest uzytkowana przez programistow/grafikow. Maksymalna optymalizacje przy kodzie gry powoduje jej plynne dzialanie. Dodajac przy tym , ze karty graficzne w takich kompach sa robione na zamowienie , jak to w przypadku ATI ze swoim ATI FireGL. Karty takie posiadaja po 512mb ramu,specjalne instrukcje do obrobki wielkiej ilosci textur.Stworzenie dobrego Enginu graficznego to jedno , a drugie to jego optymalizacja do kompow...to drugie niekiedy zajmuje 1/2 develop'ingu samej gry :). Dlatego gry na konsole wychodza szybciej,wygladaja lepiej oraz ich miodnosc jest wieksza. Gry , ktore sa robione na konsole nie wymagaja specjalnych optymalizacji...to tak jak robic gry na jednego i tego samego kompa :)
Przyklad - XBOX ma karte ala GF3 i proc 733 , a patrz jakie gry hulaja na nim :)

Wiadomość Gry od Midway na Unreal Engine 3