Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Tony Hawk's Pro Skater 3

01.12.2004 13:35
Black Spider
😁
1
Black Spider
38
Centurion

Ale wymiata, wymiata, wymiatam i JA !

01.12.2004 13:44
2
odpowiedz
The LasT Child
130
MPO GoorkA

dwojka lepsza ale gra tez dobra ;)

01.12.2004 18:56
mycha921
👍
3
odpowiedz
mycha921
84
Press the trigger


lepsza gra to Tony Hawk Underground 2 :)

01.12.2004 18:58
Orlando
😊
4
odpowiedz
Orlando
42
Smile Smile Smile

Ja wole TH: Under the Ground, świetne jest

A na serio, to fajna gierka...

01.12.2004 19:00
👍
5
odpowiedz
zanonimizowany201855
0
Generał

THPS 2 było najlepsze wg mnie

28.04.2005 17:45
😉
6
odpowiedz
zanonimizowany248365
10
Chorąży

Siema ludziska! Wy nie wiecie może przypadkiem za jakie myki mozna dostać najwięcej punktów?? Mój kumpel jest w 4 etapie i nie może przejść :( Jeśli możecie to napiszcie najszybciej jak sie da. Dzienks.

28.04.2005 17:47
👍
7
odpowiedz
DynXAdam
37
Pretorianin

wypas !!! przeszedlem 2 razy :) i nawet bardziej mi sie podoba jak 4 i underground 2 :) POLECAM!!!

28.04.2005 17:52
8
odpowiedz
_zielak_
42
Thief

wow DynX, ale z ciebie kozak :) Ja też polecam, niewiele gier mnie tak wciągneło jak ta :)

Mireex ----> niech robi jak najwięcej specialów. Najpierw trzeba zwykłymy trickami podbić pasek 'special' - a potem mykać speciale :). Polegają one na tym, że trzeba nacisnąć jak najszybciej po sobie 3 guziki (np. góra, dół, v). Na początku może wydawać się trudne, ale jak już się nauczy to wyda mu się to banalne :P

28.04.2005 17:59
Golem6
👍
9
odpowiedz
Golem6
61
Gorilla The Sixth

Szczerze mówiąc, moja ulubiona część THPS. Może dlatego, że zagrywałem się w nia niemiłosiernie... Przeszedłem gre prawie wszystkimi postaciami (chyba 3 mi zostały [licze także tajne]), a potrafiłem nową postać zaliczyć na 100% w półtora godziny...
Ehhh... Dobrze, żeście przypomnieli o THPS 3, bo ostatnio nie mam w co grać :P

03.08.2005 16:42
10
odpowiedz
zanonimizowany265068
8
Legionista

yo ziomy sluhajcie czytalem wasze komentarze i jak moge spytac gdzie i zaile ta gre moge kupic albo poprosze brachola i on mi moze zalatwi nara ziomy

03.08.2005 17:16
Aceofbase
11
odpowiedz
Aceofbase
93
El Mariachi

joł madafaka ziomasie! pis oraSS rispekt dla cZaRnEj brAcI bIaŁeJ MaŚcI! elo elo kup mi chello!
zajaffqa tej zajebiastej gieeery bylqa juz dawno dawno. Bedzieshhh musial zapodac nawijjjqe i ciut hajsu zeby se joł zalatwiAc......

04.08.2005 14:28
12
odpowiedz
zanonimizowany265068
8
Legionista

jest tryb kariery ?

22.10.2006 12:47
😉
13
odpowiedz
zanonimizowany372190
8
Legionista

gierkę teraz instaluję dla mnie trochę trudna ale wciąga jak nic ziomki zak

24.10.2006 13:36
👎
14
odpowiedz
zanonimizowany399502
0
Legionista

trochce glupia :/ nie podaba mi sie zabardzo

06.11.2006 20:55
😃
15
odpowiedz
zanonimizowany248365
10
Chorąży

Siemka!

Nie wiecie może jak w misji w Los Angeles zatrzymać pościg i wywołać trzęsienie ziemi ???

Z góry dzienks za odp!

Pozdro!

06.11.2006 21:00
claudespeed18
16
odpowiedz
claudespeed18
158
Liberty City Finest

musisz zgrindowac 4 raile(cale) po ktorych jest chwilowe trzesienie, kazdy rail jest w innym kietunku swiata i sa one zaraz na poczatku na dole, po tym zadaniu grindujesz zepsuta autostrade zeby spadl samochod(wiszacy na krawedzi) i poscig zostanie zakonczony

20.01.2007 22:47
17
odpowiedz
zanonimizowany408012
11
Legionista

W tą gre moge grac w nieskończoność ! Moja ulubiona plansza RIO ! ! ! ! THPS3 RULES! !

10.10.2007 15:04
18
odpowiedz
zanonimizowany467866
9
Legionista

Hehe to jest gra dobre plansze a najlepsza to ta gdzie jest dom strachu:D

19.01.2008 08:49
R.Kubica
👍
19
odpowiedz
R.Kubica
35
patr0ool

Nawet fajna 8/10.

05.02.2008 17:09
👍
20
odpowiedz
maslana23
12
Legionista

zajefajna..a do tego moj kuzyn mial ponad(u mnie)500.000 pkt....ale gierka fajna...polecam tonegoi i kareema

07.05.2008 18:01
😃
21
odpowiedz
zanonimizowany550648
1
Junior

Tony Hawk's Pro Skater 2 leprzy:) Ale tez fajna giera... A poza tym czy jest morze Tony Hawk's Pro Skater 1? Bo juz od 2 odrazu zaczeli

07.05.2008 18:02
Mofis
22
odpowiedz
Mofis
65
wudoe liryczny intelekt

Ronen--->ortografia sie klania :) a po zatym dla mnie najllepszy :D poprawione jest PS 4:

06.07.2008 16:44
konriiiiiiiiiii
23
odpowiedz
konriiiiiiiiiii
62
Generał

w 2002 to była całkiem przyjemna gierka

30.08.2009 01:44
at777
😃
24
odpowiedz
at777
20
Centurion

ech zdecydowanie najlepsza część z serii:) Żadna z nowych cześci nie może się jej równać - ten klimat SUBUBRII, koleś z przyklejonym ozorem w zimowej planszy:) oraz pogoń za kieszonkowcami na lotnisku:) Jak narazie mój numer 1 wśród serii THPS a jak u was to wygląda?

15.11.2009 14:46
25
odpowiedz
zanonimizowany682593
1
Junior

Dzięki Mofis-rozbawiłeś mnie;). Lubię się śmiać z osób, które piszą posty w których poprawiają czyjąś ortpgrafie i sami robią błąd (po zatym. zamiast poza tym;) POZDRAWIAM

26.04.2010 23:43
26
odpowiedz
GomezGT
19
Legionista
Image
Wideo

Witam wszystkich! Niech mi ktoś powie(o ile wie) jak zdobyć postać DoomGuya
Screen http://media.giantbomb.com/uploads/1/11199/291093-doomguy2_big.jpg
Filmik http://www.youtube.com/watch?v=e6nZuxkCQWM
Mam wszystkie odkryte prócz tej, a nie chce się na kodach bawić
Z góry dziękuję!

10.12.2010 09:46
27
odpowiedz
alhaszasz
101
Generał

3xbest game

10.12.2010 10:06
28
odpowiedz
marcin101
19
Centurion

Najlepsza była część pierwsza ze względu na klimat i soundtrack, potem dwójka, i trójka, reszta to już nie to samo.

w jedynkę grałem niedawno na emulatorze PSX, polecam tę część gry, nie zawiedziecie się.

11.01.2011 11:40
29
odpowiedz
łosioł
47
Pretorianin

mam pytanie jak skonfigurować pada pod tą grę aby była identyczna konfiguracja z tą z psx ? i jeszcze jedno jak zrobić abym mógł grać za pomocą analogów albo krzyżaka bo póki co nie mogę w ogóle ustawić sterowania lewo prawo na padzie bardzo proszę o pomoc

20.06.2013 22:14
30
odpowiedz
Felsoon
9
Legionista
7.0

Trójka ma tak wysoką ocenę?! :O
Ludzie czy wy nie graliście w THPS4 albo w legendarną najlepszą dwójkę?

24.08.2014 17:46
31
odpowiedz
zanonimizowany920846
20
Centurion

Bardzo fajna, ale nie rozumiem osób, które uważają, że to najlepsza część i zawsze kiedy wspominają czasy dzieciństwa z Tonym Hawkiem to mówią o trójcę. Jak dla mnie najlepsza była czwórka.

25.09.2016 19:03
TradexMaker
32
odpowiedz
TradexMaker
28
Konsul
8.5

Pierwszy raz grałem w nią kilka dni temu i byłem pod mega wrażeniem. Zawsze omijałem wszystkie części prócz czwórki (nie przepadam z grami gdzie goni mnie czas) lecz poziomy są mega klimatyczne a gra przyjemna.

Z początku wydawała się dość trudna lecz po kilkudziesięciu minutach gdy sterowanie przestało mi być obce dość szybko dobrnąłem do ostatniego poziomu (2-3 godziny gry) jak na pierwszą styczność z grą to dość szybko ją ukończyłem lecz później pobijałem swoje rekordy i próbowałem skończyć wszystkie misje co dało mi kilka dodatkowych godzin gry.

Zdecydowanie brakuje możliwości gry we dwóch graczy, czasem wpadałem w tekstury lub wywracałem się z nieznanych mi przyczyn lecz mimo to gra jest świetna, mapy są klimatyczne i przyjemne...dawno nie grałem w tak dobrą grę lecz nadal uważam że czwórka jest lepsza :)

05.04.2017 10:29
33
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1197688
2
Junior
9.0

stary dobry tony hawk,lepsza grafika od 2.dla mnie to chyba ostatnie najlepsze tony hawk,2,3.

05.04.2017 10:29
T_bone
33.1
T_bone
210
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

Dopisywanie się co minutę do kolejnych wpisów jest traktowane jako spam. Ostrzegam, jeśli nie chcesz aby Twoje konto zostało usunięte, rób sobie przerwy.
Oceny możesz wystawiać na kartach encyklopedii bez ograniczeń.

post wyedytowany przez T_bone 2017-04-05 10:30:02
18.03.2018 09:28
34
odpowiedz
Trader139226145
1
Junior

dobry tony hawk druga najlepsza dla mnie czesc zaraz po czesci 2.ulepszona grafika i rowniez dobra muzyka w tle.warto zagrac.

10.04.2018 17:15
35
odpowiedz
jakubs14
9
Chorąży
8.5

Bardzo dobra gra. Nie tak dobra jak część 2 ale też fajnie się gra.

10.04.2018 17:51
36
odpowiedz
zanonimizowany803191
69
Generał
10

Ojjjjj jedna z gier która musiałabyć zainstalowana. Jedna z najbardziej grywalnych gier w moim życiu, a niestety niesłusznie zapomniana, bo.nie ma nowych części.
Mapa na lotnisku zawsze katowana przed szkołą. Taki to był właśnie Tony Hawk, miałeś 20 30 min wolnego czasu to jebbb rundkę.

17.05.2018 16:59
Lukdirt
37
odpowiedz
Lukdirt
83
Senator
7.5

Gorsza od dwójki i w dodatku trudniejsza. Nie idzie "skakać" standardowym enterem, trzeba za to naciskać klawisz 2 na klawiaturze numerycznej, co jest cholernie niewygodne. Jedynie grafika na plus - w porównaniu z "dwójką".

07.05.2019 09:04
38
odpowiedz
rafalgames
10
Chorąży

Klasyka.Dla mnie jest to druga najlepsza częśc o Tony Hawku.Również dobry soundtrack w grze,oraz lepsza grafika.Niebył to ten sam THPS co druga część brakowało minimalnie czegoś,ale również był dobry.

13.07.2020 23:48
39
odpowiedz
potf
13
Legionista

Dla mnie - najlepsza część serii. Legendarna "2" jest lepsza tak naprawdę tylko z powodu nostalgii (bo kultowe plansze, bo kultowy soundtrack [choć ten z "3" wcale nie odstaje, jest świetny] bo to w końcu pierwsza część serii na PC-ty). Natomiast już gameplay'owo cześć "3" miażdży "2" - taka jest prawda. Grafika, grafiką, ale switch na manualu, czy też revert po lądowaniu? Część "2" mogła o tym pomarzyć, a frajda płynąca z tych mechanik była niesamowita. Dzięki tym przełomowym rozwiązaniom rozgrywka była soczysta i płynna, dodatkowo umożliwiała czesanie naprawdę długich combosów. Palce lizać!

13.07.2020 23:56
40
odpowiedz
1 odpowiedź
Likfidator
117
Senator

Moim zdaniem revert zepsuł serię. THPS 2 jest dlatego tak fajny, bo to złoty środek między stylem arcade, a prawdziwym skatingiem.
W THPS2 trzeba było szukać miejscówek na najlepsze combosy, bo te zaczynało się na ziemi i po serii grindów i manuali kończyło wielkim wyskokiem.

Revert to zepsuł, bo od trójki w górę wystarczyło znaleźć dwie rampy i coś do grindowania między nimi, by cisnąć kombosa kilka minut.

Kolejne części stały się przez to nijakie i przekombinowane, a same lokacje straciły swój urok. Jeszcze THPS 3 jest OK, bo Revert jest tam tylko dodatkiem, ale późniejsze odsłony zbyt mocno na nim polegały.

14.07.2020 23:08
40.1
potf
13
Legionista

Rozumiem i szanuję Twój tok myślenia, jednak u mnie było totalnie na odwrót. Przesiadka z THPS2 na THPS3, była jak przesiadka powiedzmy z Fiata 126p, do Fiata Grande Punto. W moim odczuciu gameplay wszedł po prostu na dużo wyższy poziom :)

post wyedytowany przez potf 2020-07-14 23:08:35
01.08.2020 10:39
Malcanthet
41
odpowiedz
1 odpowiedź
Malcanthet
1
Chorąży
Wideo
9.0

Jak dla mnie najlepsza część z serii, przecudowny soundtrack i lokacje które zapadają w pamięci. Poprzednie części były dość toporne, tutaj już sterowanie jest intuicyjne i przyjemne. Sporym minusem jest liczba lokacji, jest ich naprawdę niewiele a całą grę można przejść w dwie godziny - gdy grasz pierwszy raz.

[link]

01.08.2020 15:31
41.1
pieprz99
0
Centurion

Przejść może i tak, ale wymaksować wszystkie miejscówki to tak szybko sie nie da.

Gra Tony Hawk's Pro Skater 3