Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Pierwsza gra, powstała na silniku Unreal 3, w 2006 roku

02.07.2004 15:15
MasterDD
😐
1
MasterDD
75
:-D

No to ladnie, za 2 lata takie cos...

Ladne screeny, ale sie zastanawiam czy zdaze w 2 lata na tyle kompa zmodernizowac ,zeby to pociagnac... :-/

02.07.2004 16:14
James_007
😱
2
odpowiedz
James_007
185
Septimus

to nie są zdjęcia? :P

02.07.2004 16:16
eJay
👍
3
odpowiedz
eJay
240
Quaritch

gameplay.pl


to nie sa arty:) tak ta grafika wyglada:)

02.07.2004 16:17
DarkStar
😃
4
odpowiedz
DarkStar
171
magister inzynier

kurcze nie pogram na moim s3 trio 4mb...

02.07.2004 18:54
5
odpowiedz
zanonimizowany156333
6
Pretorianin

Tytul tego newsa jest dla mnie absolutna zagadka dramatyczna... Czas przeszly w zdaniu dotyczacym przyszlosci? :)

02.07.2004 18:55
6
odpowiedz
zanonimizowany156333
6
Pretorianin

gramatyczna ;)

02.07.2004 19:00
👍
7
odpowiedz
Viesiu
10
vieśniak

te skrinszoty sa smakowite... ale jakos niechce mi sie wiezyc ze taka grafe bede widzial chodzac ludzikiem... równie dobrze to moga byc fty z filmików, a to juz inna sprawa. W Warcrafcie III filmiki wymiatały, ale grafika w grze juz tak nie powalała, choc oczywiscie byla ladniutka. Tutaj moze byc podobnie.

02.07.2004 19:05
8
odpowiedz
Dessloch
257
Legend


te wiesiu, a przypadkiem w war3 to nie ma tam filmow? sa przeciez renderowane na tym silniku.. czyli znizona kamera i reszta to podstawianie bohaterow itd..
tam filmu jakos zadnego nie widzialem, nie na silniku war3..

a co do tych skrinow.. to przeicez byl pokaz na E3 bodajze, unreal3 technology.... byl wlasnie tam ten potworek i pare innych rzeczy.... wyglada miodzio, ale jesli jeden model, ma tyle poligonow co cale poziomy w ut2k4, to na pewno trzeba naprawde silna maszyne :) pokazuje to fakt, jak sie robi mape na silniku ut2k4.. jesli gdzei sjest dziura i w tym miejscu renderuje clala mape.. to praktycznie 1 klatka na 10 sekund sie renderuje ;>

02.07.2004 19:09
9
odpowiedz
Viesiu
10
vieśniak

Dessloch ---> nie mowie o cut-scenkach. Chodzi mi o te filmy w pelnym 3D. One wymiatały.

02.07.2004 19:17
10
odpowiedz
zanonimizowany1075
49
Generał

Elbub

To nie jest czas przeszły, tylko imiesłów (przeszły). Ale faktycznie tytuł jest bardzo niezręczny, długo by wyjaśniać. A wystarczyło napisać "oparta" zamiast "powstała".

02.07.2004 19:37
Mastyl
😊
11
odpowiedz
Mastyl
161
Za godzinę pod Jubilatem


Hehe, post Darkstara mnie rozbil.

02.07.2004 19:51
12
odpowiedz
zanonimizowany4686
0
Senator

"owy engine do optymalnego funkcjonowania potrzebować będzie, bagatela, 1024 MB RAM... na karcie graficznej." - blahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha !!!

02.07.2004 19:57
Marsellus Wallace
13
odpowiedz
Marsellus Wallace
105
Fukitol

Nie ma się co smiać ani załamywać; tak jak teraz są highendowe karty (x800 i GF 6800) i swoje kosztują, tak w 2006r. highendy będa mieć 1024 mb ramu i tez będą odpowiednio kosztować.

02.07.2004 20:03
vien
😍
14
odpowiedz
vien
120
Evocati

fajnie by do tego mieć jeszcze jakiś porządny monitorek np te 42".... hmmmm moze kolo 2008 w to pogram jak sie kasa znajdzie :P

02.07.2004 21:30
😉
15
odpowiedz
zanonimizowany1631
73
Generał

Ehh dlaczego prawie zawsze kiedy wychodzi nowy engine tworcy chwalac sie nim musza nam pokazywac jakies parszywe i wstretne mordy? Nie mozna by tak dac jakiegos "kwiatuszka" :D ?

Mam nadzieje , ze ta gra jako pierwsza oparta na Unreal 3 Engine nie bedzie jednak tylko strzelanka .. szkoda by marnowac taki potencjal tego silnika.

02.07.2004 21:38
squallu
16
odpowiedz
squallu
62
saikano

moze za 2 lata sie dorobie kompa zeby akurat to uciagnal:)

02.07.2004 21:43
😒
17
odpowiedz
Filevandrel
123
czlowiek o trudnym nicku

no ocz moj komp uiciagnal far crya na maksymalnych detalach bez wiekszych zaciachow( 512 ram radek 9600 xt athlon 2600) ale z tym to sobie nie poradzi:(

02.07.2004 21:47
slowik
👍
18
odpowiedz
slowik
124
NightInGale

yeah to dopiero bedzie grafa ale dopiero od nv 6800 jest dostepna ... do ati nie ma tych technologi jakie to prezentuje ...

Wiadomość Pierwsza gra, powstała na silniku Unreal 3, w 2006 roku