Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Harry Potter and the Prisoner of Azkaban

26.05.2004 09:34
ksips
1
ksips
137
Legend

Ciekawe czy ma poprawioną grafike i trudność?

26.05.2004 15:30
👍
2
odpowiedz
zanonimizowany169348
1
Junior

Im nowsza część to lepsza. Producenci zasługują na pochwałę. Super!!!!!!!

26.05.2004 15:32
3
odpowiedz
zanonimizowany156458
40
Senator

Wygląda ciekawie...zobaczymy...

26.05.2004 15:32
VinEze
😉
4
odpowiedz
VinEze
121
Hasta la victoria siempre!

;;; ---> może do premiery poczekasz?

26.05.2004 15:33
👍
5
odpowiedz
zanonimizowany169346
1
Junior

Cool gra zajebista gierka lepsza od hugo napewno partacze

29.05.2004 19:02
😐
6
odpowiedz
zanonimizowany158568
49
Generał

Co trzeba zrobić na początku kiedy gra się Ronem i jest taki mały potworek. Jak go zniszczyć ? Co wogóle z nim zrobić ?

29.05.2004 19:23
7
odpowiedz
zanonimizowany169750
18
Pretorianin

Ehh jak zwykle oryginalka hpka sporo kosztuje...ehh chyba musze sie skusic na ta tansza wersje :)

02.06.2004 14:40
😉
8
odpowiedz
zanonimizowany168279
1
Junior

Grafika nawet ładna , ale stopień trudności DÓŁ!!!!!!

02.06.2004 18:13
👍
9
odpowiedz
zanonimizowany158302
6
Legionista

ŚSwietna gra i grafika mam na play station2 i działa świetnie jestem w drugim poziomie.

03.06.2004 17:35
👍
10
odpowiedz
zanonimizowany165772
2
Legionista

NO giera ogolnie swieta ale mam pytanie czy EA games to ta sama firma co EA sports czy nie ????????????

06.06.2004 03:38
📄
11
odpowiedz
zanonimizowany12640
20
Chorąży

Widać, że autor fanem książek o Harrym nie jest - "Do tej pory z tej serii, za sprawą firmy Electronic Arts, ukazały się dwie przygodowe gry akcji Harry Potter and the Chamber of Secrets i Harry Potter and the Sorcerer’s Stone (oparte kolejno na pierwszym i drugim tomie przygód Harryego)" - oczywiście "Harry Potter and the Chamber of Secrets" to tom drugi, a "Harry Potter and the Sorcerer’s Stone" to tom pierwszy...

07.06.2004 22:22
zarith
😊
12
odpowiedz
zarith
203

poza tym nie mapa maraudera, a urwisów:)

07.06.2004 22:41
Jeh'ral
😊
13
odpowiedz
Jeh'ral
167
.bírarov d'ní


Poza tym nie mapa maraudera, ani nawet urwisów, tylko Huncwotów.

14.06.2004 14:02
zarith
😊
14
odpowiedz
zarith
203

ach, mea culpa ;>

14.06.2004 14:04
😉
15
odpowiedz
zanonimizowany170889
1
Legionista

Giera to badziewo.W jeden dzień przeszedłem(krótka), a stopień trudności jak dla zerówki.

14.06.2004 16:09
Todd Rusell
16
odpowiedz
Todd Rusell
37
Zly z Natury

czas ukonczenia : ok.3 godzin
poziom trudnosci : zadenego
grafa : jak na u2 engine to ladna
audio : moze byc
odglosy gl. bohaterow : wkur***jace
spolszczenie : b. dobre (tylko glos harrego jak skacze wkur**a, innych tez )

14.06.2004 18:39
😊
17
odpowiedz
zanonimizowany139522
8
Legionista

dddddddddddddddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppaaaaaaaaaaaaa pierdnął todd rusel gra jest bajer szkoda że trohę krutka

16.06.2004 15:43
👎
18
odpowiedz
zanonimizowany170889
1
Legionista

Sam pierdnąłeś llaa.Zadnego uzasadnienia, tylko----dddddddddddddddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppaaaaaaaaaaaaa pierdnął todd rusel gra jest bajer szkoda że trohę krutka----

16.06.2004 15:46
19
odpowiedz
zanonimizowany167007
0
Pretorianin

Todd Rusell -- nie wierze ze gre ukonczyles w 3 godziny ,

giekra ma poziom trudnosci , maly ale ma , czase mtrzeba pomyslec co sie przeoczylo zeby przejsc calutki poziom

17.06.2004 17:06
😜
20
odpowiedz
zanonimizowany170889
1
Legionista

Jeśli nie liczyć filmików...

17.06.2004 17:20
21
odpowiedz
zanonimizowany167007
0
Pretorianin

Filipeusz -- nuda gra ? ta gra nie byla wogole nudna , mi sie podobala i to nawet bardzo , najlepsza czesc , w sumie tak samo jak film :)

17.06.2004 17:47
22
odpowiedz
hannibal2
52
Legia Warszawa

OkO SeBuL'a==> ile ty masz lat?

ja ta gre skasował po 20 min. grania(jezeli to tak mozna nazwac)

18.06.2004 15:12
👎
23
odpowiedz
zanonimizowany170889
1
Legionista

Film rzeczywiści jest fajny, ale gra to porażka...

18.06.2004 15:12
24
odpowiedz
zanonimizowany170889
1
Legionista

Film rzeczywiści jest fajny, ale gra to porażka...

18.06.2004 15:15
25
odpowiedz
zanonimizowany167007
0
Pretorianin

hannibal2 -- wystarczajaco duzo , nie jestem zadnym dzieckiem i gra mi sie podobala chocnie gustuje w takich

18.06.2004 16:49
cycu2003
😊
26
odpowiedz
cycu2003
181
Legend

ja tam lubie Harrego Pottera i gierki z pod tej nazwy tylko mnie utwierdzaja w moim przekonaniu
zawsze mozna powiedziec "moglo byc gorzej" ale gra nie jest najgorsza
chociarz te ich odglosy podczas skakania sa beznadziejne

18.06.2004 16:57
27
odpowiedz
DUNCAN_83
136
Generał

Po tym co zaobserwowałem na necie to grafika nie jest najlepsza. Ja wiem, że gra skerowana jest głównie do dzieci ale jak można było tak zmarnować silnik UNREALa 2. No cóż EA GAMES ostatnio są coraz gorsze:(

20.06.2004 16:13
😊
28
odpowiedz
zanonimizowany173733
1
Junior

to jest super gra piękna grafika .tylko niech mi ktoś pomoże ją download-ściągnąć....niech mi ktoś powie jak się ściąga.numer mojego gadu gadu-(3142612)

26.11.2004 03:36
😃
29
odpowiedz
zanonimizowany180165
8
Centurion

z dużym opóżnieniem, ale pisze. Krótko i fajnie sie w nią giercowało. Grafika nie powala, ale klimacik utrzymany - w końcu nie ma co wybrzydzać, to tylko zręcznościówka, amen, pozdr.

04.12.2004 19:36
😁
30
odpowiedz
zanonimizowany39040
10
Pretorianin

najlepsza gra z serii "harry potter [...] " !!!

03.08.2005 17:54
31
odpowiedz
zanonimizowany265068
8
Legionista

ja zatrzymalem sie na straszocej hacie kiedy zabijasz trupy i tak dalej potem poprosilem brata i prze szed ta gre w 7 godzin egzaminy tez tylko stanelismy na egzamini hrmiony ze malym smokiem ale przeszilismy wszystko

14.08.2005 16:32
😃
32
odpowiedz
zanonimizowany190161
4
Junior

Gra była fajna, ale nie licząc filmików to przeszłam to w ok.3 godz (inaczej się nie dało), reszty się nie czepiam, bo nie ma czego :-) Czekam na następną ;)

06.01.2007 21:02
👍
33
odpowiedz
zanonimizowany392838
3
Legionista

ta gra to jest cool

11.04.2007 17:12
34
odpowiedz
zanonimizowany451328
1
Junior

witajcie prosze o adres strony gdzie mozna sciagnoc ta gre z gory dziekuje :)))

15.04.2007 15:19
35
odpowiedz
fil1995
4
Centurion

Super gra

17.04.2007 14:58
👍
36
odpowiedz
zanonimizowany428032
0
Konsul

jak dla mnie najlepsza gra z serii

21.04.2007 17:47
😊
37
odpowiedz
zanonimizowany448647
9
Pretorianin

bardzo fajna(mistrzostwo)ale za krotka!

03.05.2007 22:34
ser pleśniowy
👍
38
odpowiedz
ser pleśniowy
81
ZiL tylko z Katowic!

udało mi się tę grę na jedyne 15 złotych kupić! ;)

18.07.2007 19:37
39
odpowiedz
zanonimizowany476585
3
Legionista
05.08.2007 13:34
40
odpowiedz
zanonimizowany474007
3
Junior

Mam problem na egz Hermiony zebrac 5 tarcz.Wlasnie weszlam jeszc ze raz tam i.... utkwilam, pewnie musze znalesc sposob zeby otworzyc krate za ktora jest tarcza.To ta ostatnia.Jest ona najblizej smoczka.Jak ja otworzyc?POMOCY! 4535349GG

08.08.2007 22:28
41
odpowiedz
zanonimizowany448647
9
Pretorianin

mam ten sam problem co Elf_ona!pomocy!!!!!!!a tak to gra no niezla!

11.08.2007 20:48
42
odpowiedz
zanonimizowany482956
1
Junior

Jest to fajny film i fajna gra ,ale film jest za krótki

01.09.2007 23:07
Mateusz16b
43
odpowiedz
Mateusz16b
113
Rycerz

Czy ktoś ma cracka do tej gry? Jeżeli ktoś ma niech mi prześle przez gg. Mój numer gg:6523966

17.10.2007 16:42
😈
44
odpowiedz
zanonimizowany498585
1
Junior

ściągnąłem z Bear Share i wyskakuje "brak płyty CD proszę włożyć właściwy" dysk

17.10.2007 16:45
Kozi89
45
odpowiedz
Kozi89
98
Legend

Marikuja ---> I co w związku z tym?

02.11.2007 20:02
46
odpowiedz
zanonimizowany502684
2
Legionista

ja przeszedłem to dawno jak co pisać na gg jak ktos ma problemy gg 7894252

16.12.2007 21:29
😁
47
odpowiedz
macioszek
18
Chorąży

ale dali dubbing(szczególnie jęki podczas skakania LOL)LOL

19.12.2007 14:49
😒
48
odpowiedz
zanonimizowany513499
8
Pretorianin

Buuuuuuuu. A mi sie nawet nie włącza!

19.12.2007 15:07
😍
49
odpowiedz
zanonimizowany507928
4
Konsul

Ja juz se wole przeczytac ksiazke Harry Potter . Nigdy mnie nie krecila ta gra

01.03.2008 13:59
😊
50
odpowiedz
zanonimizowany537466
4
Chorąży

No nareszcie jakas częśc Pottera w której mozna chodzic całą trójką

17.03.2008 19:51
👍
51
odpowiedz
Itachi Madara
42
Sennin Mode

michal2445-->W czarze ognia też można chodzić we trzech a nawet wybrać kto ma być przywódcą.

26.03.2008 15:01
52
odpowiedz
Xelon
20
Pretorianin

Nigdy nie mogę zebrać wszystkich kart kolekcjonerskich. Kilka można kupić w sklepie Weasleyów, kilka można zdobyć na błoniach i rozwiązując zagadki w zamku, jeszcze inne zdobywa się przy wykonywaniu głównych i pobocznych zadań ale gdzie reszta. Odkryłem wszystkie tajemnice, i w zamku i na błoniach, wykonałem wszystkie misje i co dalej?! Do wad należy zaliczyć to że nie można już grać w Quiditcha a do plusów to że można latać na hipogryfie zwanym Hardodziobem!

23.05.2008 22:41
konriiiiiiiiiii
53
odpowiedz
konriiiiiiiiiii
59
Generał

ja grałem w tą część z procesorem 1000 mghz duron.256 ram grafika 64 mb..i długo sie ładowało zeby grac w to na luzie potxreba 512 ram

03.07.2008 16:47
😊
54
odpowiedz
pjaroch4
5
Legionista

Ta gra sie rozni i to bardza od swoich poprzedzniczek. Gra mi sie bardzo podoba. Jest to jedna z najlepszych czesci jakie wyszly. (Poziom trudnosci jest dosc wysoki).Polecam gre.

04.07.2008 20:53
55
odpowiedz
zanonimizowany553546
0
Konsul

wedlug mnie druga po komnacie tajemnic fajne walki z dementorami przeszedlem gre w nie cale 5 godz

06.07.2008 21:08
👍
56
odpowiedz
zanonimizowany537466
4
Chorąży

NO i sie doczekalem ze mozna chodzic trójka bohaterów.Grafika o wiele lepsza,o wiele wiele wiecej jest tez czarów jednym slowem ni dodac nic ujac

13.07.2008 22:35
57
odpowiedz
se7e
29
Pretorianin

Fajna, chociaz juz nie ma tego klimatu co CotS, ale jest zaraz po niej. IMHO te 2 gry sa o wiele lepsze od GotF czy OotP.

22.07.2008 13:42
58
odpowiedz
zanonimizowany308248
1
Junior

Mam problem z szóstym sekretem na błoniach gdzie on jest pomocy

18.12.2008 20:21
👎
59
odpowiedz
kudlaty2105
1
Junior

Przeszełem cala nawet fajna ale mi się zacina

17.01.2009 16:34
60
odpowiedz
zanonimizowany587639
11
Centurion

Mmmm ;] pamiętam jak w to kiedyś grałem :) gierka była spoko :p

kudlaty2105
to jakiego ty kompa masz O.o ?

12.02.2009 10:20
61
odpowiedz
zanonimizowany619007
1
Junior

CZY MOZE KTOS PODAC MI KOD INSTALACYJNY DO GRY HARRY POTTER WIEZIEN ASKABANU ?

16.02.2009 13:00
👍
62
odpowiedz
Zduniak12
12
Legionista

Gra jest super ale już nie gram bo mi kod seryjny się zgubił ;-(

19.02.2009 11:25
😒
63
odpowiedz
zanonimizowany620864
1
Junior

POMOCY!!!
bo jak ja chcem zainstalowac moją gre (Harry Potter i więzień azkabanu)
to musze podać taki kod a pudełko od tej gry zgubiłam i niewiem jaki wpisać kod.
POMOCY

20.03.2009 03:52
😊
64
odpowiedz
Geratius
4
Junior

moge podac kod z mojej gry - orginal. piszcie na gg lub gmail

25.03.2009 13:20
👍
65
odpowiedz
zanonimizowany547680
5
Legionista

Jedna z najlepszych gier hp, grafika juz jest ladna, poziom trudnosci nadal niski, ale jest kilka nowych fajnych zaklec jeszcze lepszy hogwart ale malo misji ocena 7

30.06.2009 22:22
👍
66
odpowiedz
zanonimizowany649663
2
Junior

witam ściaglam gre harry potter i wiezien azkabanu i potrzebuje kod do tej gry czy bylby ktos uprzejmy i mi go podal z gory dziekuje smerfetka

30.06.2009 22:24
kęsik
😍
67
odpowiedz
kęsik
94
Legend

ściaglam gre harry potter i wiezien azkabanu

Wyjdź!

30.06.2009 22:35
😒
68
odpowiedz
zanonimizowany649663
2
Junior

pszepraszam jestem tu nowa ściągłam gre harry potter i więzień azkabanu i potrzebuje kod do tej gry byłam bym wdzieczna o podanie z góry dziękuje drogi kęsik pszepraszam za błędy

30.06.2009 22:40
kęsik
😍
69
odpowiedz
kęsik
94
Legend

smerfetka---> OMG. Tu nie chodzi o błędy!

30.06.2009 22:41
70
odpowiedz
zanonimizowany649663
2
Junior

kęsik a o co???

01.07.2009 00:21
😒
71
odpowiedz
zanonimizowany649663
2
Junior

kęsik czy umiałbyś mi pomoc co do kodu o ile jesteś na forum

03.07.2009 23:35
72
odpowiedz
zanonimizowany603602
3
Legionista

Pewnie chodziło mu o to, że jesteś piratem i się do tego przyznajesz (większość tutaj to piraci, ale jedynie przyznawanie się do tego jest złe według niektórych)

04.07.2009 13:23
😈
73
odpowiedz
zanonimizowany619836
71
Generał

ja piratem nie jestem wszystkie gry jakie mam to ze sklepu mam tylko 3 lub 2 piraty

09.07.2009 15:10
74
odpowiedz
zanonimizowany478283
14
Legionista

I dlatego gry na PC powoli umierają a konsole królują :D
(patrz: smerfetka)

01.08.2009 23:26
75
odpowiedz
skatedarecki
12
Legionista

Ludzie ratunku 2 i 3 czesc harrego pottera na kompa chodzi mi w spowolnionym tempie wie ktos o co to moze chodzic??? Musze wam powiedziec ze sprzet mam wyjebisty i dziala nawet harry potter 5 bez zacinania. Wiec w tej gierce wszystko chodzi w spowolnionym tempie oprocz glosu i sie nieda grac wie ktos o co chodzi? A np. w grze Hitman, hitman dziala mi w przyspieszonym tempie. Ale to pewnie dlatego ze ma prehistoryczna grafike to dlatego. To jak wie ktos co mam robic?

06.08.2009 14:58
👍
76
odpowiedz
zanonimizowany657614
1
Legionista

Super gra ;D Wiele razy się w nią grało ;p

28.08.2009 18:45
raziel88ck
77
odpowiedz
raziel88ck
141
Reaver is the Key!

Również dobra odsłona. Mimo, że najłatwiejsza i najkrótsza z serii. Lepsza graficznie niż poprzednicy. Lot Hardodziobem bardzo przypadł mi do gustu. Po nim wyszły dwie słabe części, na szczęście najnowszy produkt wrócił do formy i to w jakim stylu!

05.09.2009 17:15
78
odpowiedz
Hazorek
20
Konsul

ja oceniam harrych tak kamien 2/10 komnata 4/10 wiezien 7/10 czara 5/10 zakon 9/10 ksiaze 8,5/10

17.10.2009 16:44
😊
79
odpowiedz
kondzior buku
1
Junior

ja wam powiem ten kod instalacyjny jest taki: HG7P-PKY7-MTZA-3TJF-9952

07.04.2010 18:04
a2t1
😜
80
odpowiedz
a2t1
28
Chorąży

WERYPO --------> Zdarzy mi się nie raz ściągnąć grę z internetu (rzadko). Wpisz w Google "serials" i na stronie nazwę gry. A co do gry chyba najlepsza aż do zakonu feniksa.

14.04.2010 15:47
😊
81
odpowiedz
Criss
9
Legionista

jejku ta gra kosztuje 49zł tyle co zakon feniksa:) jak miałem 9 albo 8 lat to w nią grałem wtedy mi się nawet podobała chociaż i tak za duży na nią byłem xd

09.07.2010 09:29
konriiiiiiiiiii
82
odpowiedz
konriiiiiiiiiii
59
Generał

ta gra nie jest dla 5 latków bo by jej nie przeszli jest nie kiedy dość trudna wiec czeba miec troche lat zeby ją przejść ,a gra fajna jest!

27.09.2010 21:30
kuba1711
👍
83
odpowiedz
kuba1711
94
Ten post może kłamać?

Świetna część, tylko głos Harry'ego podczas skakania jest okropny i męczący. 9/10.

27.09.2010 21:35
raziel88ck
84
odpowiedz
raziel88ck
141
Reaver is the Key!

kuba1711 - swieta racja, a grze dalbym 6.5, choc milo ja wspominam, jednak uwazam, ze Komnata Tajemnic to do dzis najlepsza czesc.

05.10.2010 20:01
85
odpowiedz
Trader302503962
14
Legionista

Ta gra nie chce mi się zainstalować, bo prosi o dysk numer 1.

25.11.2010 16:26
😍
86
odpowiedz
Ziomek93pl
3
Legionista

Trader302503962 KUP ORYGINAŁ. Piratom nie POMAGAMY

14.12.2010 12:46
87
odpowiedz
Grajcz
2
Chorąży

Ostatnia dobra część i jednocześnie najlepsza gra z serii.

30.12.2010 20:09
a2t1
👍
88
odpowiedz
a2t1
28
Chorąży

Najlepsza gra z serii, aż do Zakonu Feniksa ;]

11.02.2011 12:26
89
odpowiedz
konrad33 big
6
Legionista

Przeszedłem tą grę już kilka razy,i znowu zacznę w nią grać.Ocena 6,5/10

06.03.2011 13:14
90
odpowiedz
konrad33 big
6
Legionista

Zmieniam zdanie.Daję grze ocenę 8,5/10

30.03.2011 06:57
91
odpowiedz
zanonimizowany579358
105
Senator

Chyba najłatwiejsza z pierwszych trzech części. Jednak nigdy nie mogę znaleźć wszystkich kart... Może jeszcze raz ją przejdę i napiszę swoje wrażenia.

22.05.2011 17:05
92
1
odpowiedz
MatiZ815
49
Pretorianin

Całą serię można podzielić na 4 segmenty. Więzień zamyka pierwszy z nich. Podobnie jak poprzednie gry jest to prosta platformówka skierowana do dzieci. Więźnia uważam za najlepszego pierwszych 3 gier. Plusy to:
-Klimat.
-Rozbudowany Hogwart.
-Możliwość sterowania trzema postaciami.
-Dużo zajęć dodatkowych.
-Urozmaicenie rozgrywki.
-Całkiem dobry polski dubbing.
-Ładna oprawa graficzna.
-Muzyka.
Niestety gra w niektórych aspektach cofnęła się względem poprzedniczki. Gra słabo nawiązuje do książki i filmu, nie ma Hogmeade, brak konkretnego finału, brak Quidditcha, bardzo krótka. Ale klimat powala i jest to bardzo dobra gra.

02.01.2012 19:06
😜
93
odpowiedz
karciaxdee
1
Junior

ej gdzie się tutaj pobiera xd !?
bo jestem tu nowa

12.02.2012 12:25
94
odpowiedz
mckk
28
Senator

w sklepie

12.07.2012 00:07
95
odpowiedz
zanonimizowany778857
12
Chorąży

7/10 wg mnie.

02.04.2013 14:16
96
odpowiedz
Vitos268
20
Legionista

Pamiętam jak w dzieciństwie grałem w tą grę. Było przepięknie <3

11.01.2014 22:27
beowulf117
97
odpowiedz
beowulf117
60
Dragonslayer
7.0

bez szału.

23.02.2014 20:53
rafi894
👍
98
1
odpowiedz
rafi894
26
Wiedźmin
10

Bardzo dobrze wspominam tą grę. Nawet po tylu latach dobrze się w nią gra.

18.03.2014 10:16
😊
99
odpowiedz
TheBest12322
1
Junior

Spoko gierka

07.09.2014 21:59
100
odpowiedz
daro7557
2
Legionista

Druga w moim rankingu gier o Harrym Potterze po QWC. Ładna grafika, najlepsza optymalizacja ze wszystkich części. Naprawdę polecam. Lepsza niż Rayman 3

07.03.2016 17:41
Britni
😉
101
odpowiedz
Britni
2
Legionista
8.5

Ta część jest taka sobie... Czyli zdecydowanie gorsza od 1, a zwłaszcza od 2... ale zaś lepsza od 4,5,6... czyli podsumowując = może być ;)

Dobrze wspominam, nawet teraz się dobrze w nią gra:)

12.03.2018 00:11
102
odpowiedz
GeDo
19
Centurion

Własnie ukonczyłem.Gra bardzo podobna do dwóch poprzednich chodzonych czesci o Harrym Potterze.Podejrzewam ze robiona jeszcze na tym samym silniku graficznym.Grafika praktycznie taka sama(troche sie zestarzała , w koncu to juz 14 lat), identyczne sterowanie jak poprzednio ale to na plus.Bardzo dobra muzyka,dubbing i klimat Hogwartu.Gra jest bardziej rozbudowana,posiada wiecej aktywnosci,sporo kart do zebrania i fajny sklep Freda i Georga gdzie kupujemy rozne fanty.Ciekawe nowe czary(zwłaszcza sterowanie królikiem i małym smokiem wprowadza sporo swiezosci).Tym razem gramy 3 postaciami a nie tylko Harrym.Troche szkoda ze jest taka krótka i dosc szybko i niespodziewanie sie konczy bez zadnego finalnego bossa.Moja ocena to mocne 8.

Gra Harry Potter and the Prisoner of Azkaban