Project Orion | PC
Ja poprosze:
- bardziej rozbudowane misje poboczne
- walki z duzymi bossami (np. czolg-pajak z "ghost in the shell")
- kupowanie mieszkan i garazy na tuningowane pojazdy
fajnie by było gdyby można było wybrać pomiędzy kamerą pierwszo osobową a trzecio, tylko nie wiem jak by to ugrali z cutscenkami żeby nie było tak jak np w Far Cry 6.
Project Orion wkracza we wczesną fazę rozwoju.
Do zespołu pracującego nad kontynuacją Cyberpunka 2077 dołączyli m.in.
* Dan Hernberg dołącza do zespołu jako producent wykonawczy. Dan pracował wcześniej w Amazon Games, czy Blizzard Entertainment i brał udział między innymi w takich produkcjach jak New World, Apex Legends i Diablo III.
* Ryan Barnard, był m.in. dyrektorem gry w Massive Entertainment i Ubisoft, a także dyrektorem rozgrywki w IO Interactive, deweloperze Hitmana. Na nowym stanowisku będzie dyrektorem ds. projektowania.
* Anna Megill to wielokrotnie nagradzana autorka gier z 20-letnim doświadczeniem w grach wideo. Dołącza do Project Orion jako główny scenarzysta zaraz po narracyjnym wkładzie do takich tytułów jak Control (Remedy), Dishonored: Death of The Outsider (Arkane), Avatar: Frontiers of Pandora (Ubisoft Massive) i Guild Wars 2 (ArenaNet).
* Alexander Freed, autor bestsellerów New York Timesa, projektant narracji i autor komiksów z ponad 15-letnim doświadczeniem w pisaniu gier, pracował wcześniej jako główny scenarzysta w BioWare między innymi nad Star Wars: The Old Republic. Pisał także scenariusze i konsultował je dla różnych dużych studiów, w tym DICE, Obsidian Entertainment, Wizards of the Coast i FoxNext i działu gier 20th Century Fox.