Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dishonored 3 może nigdy nie powstać; Arkane ma dość liniowych gier

20.07.2022 21:33
rebornnarsil
7
6
odpowiedz
5 odpowiedzi
rebornnarsil
96
Krytyk

Mówi tak, jakby Dishonored 1 i 2 oraz Prey były grami nudnymi, nie wprowadzającymi żadnych nowości i nie dającymi wolności graczowi. Że co proszę? Otwartego świata owszem nie mają, ale swoboda jest tam wszędzie.

20.07.2022 22:30
UltRafaga
9
6
odpowiedz
UltRafaga
189
Wolf Time

Arkane nie jest zainteresowane tworzeniem gier w stylu Dishonore?
Ok. W takim razie ja nie jestem zainteresowany dawaniem Arcane moich pieniędzy.

20.07.2022 21:03
5
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany935386
37
Generał

A nie da się zrobić nieliniowego Dishonored?

20.07.2022 20:28
1
wcogram
153
Generał

Co za problem stworzyć Dishonored 3 w nowej koncepcji jako gra SP bez multi.

20.07.2022 20:30
-=Esiu=-
😢
2
odpowiedz
-=Esiu=-
198
Everybody lies

Via Tenor

Przykro...

20.07.2022 20:39
3
odpowiedz
sticky_dude
67
Generał

Rozgrywka zawsze jest u nich super, niech chociaż oni próbują czegoś nowego zamiast ciągle klepać to samo. Jak dla mnie świetna wiadomość.

post wyedytowany przez sticky_dude 2022-07-20 20:41:29
20.07.2022 20:40
Harry M
4
odpowiedz
Harry M
188
Master czaszka

Strasznie smutna informacja. Mimo wszystko jest to Arkane, więc jestem jeszcze w stanie uwierzyć że wiedzą co robią.
Tak czy siak szkoda i mam nadzieję że już tak kompletnie od liniowych gier nie odejdą.

20.07.2022 21:03
5
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany935386
37
Generał

A nie da się zrobić nieliniowego Dishonored?

21.07.2022 16:04
5.1
makaronZserem
35
Generał

No masz (nudny fabularnie) Deathloop, który jest sporą jego kopią. Drugi powód to zapewne lenistwo.

post wyedytowany przez makaronZserem 2022-07-21 16:07:15
21.07.2022 20:50
Forcebreaker
5.2
Forcebreaker
54
Generał

No masz (nudny fabularnie) Deathloop, który jest sporą jego kopią
Nie jest żadną kopią Dishonored. Gameplay w różnych obszarach jest zbliżony, ale tak jest w przypadku wszystkich gier Arkane. Deathloop jest kopią Dishonored tak jak PREY czy Dark Messiah.
Jak już to bliżej mu do PREY, a dokładniej do rozszerzenia Mooncrash. Między nim a Deathloop jest najwięcej mechanicznych zbierzności, a konkretniej doświadczenia z pracy nad Mooncrash w największym stopniu wpłynęły na kształt Deathloopa.
Ale nawet wtedy, problemem jest to że Deathloop nie nauczył się na wielu jego powiedzeniach i błędach (ich było niewiele, ale jednak) i nie wyciągnął odpowiednich wniosków. Problemem jest streamlining, balans, głębia.

I myślę że osoby chcące Dishonored 3 nie chcą 'nudnego, spłyconego produktu dla mas', wiec nie wiem gdzie tu argument.
Istniał by on, gdyby pojawił się Dishonored 3, był dobry ale się kompletnie nie sprzedał. Wtedy byłby argument 'dostaliście, nie wyszło, nie narzekajcie i nie marudźcie o kolejnej części'.

Arkane się sporo rozwinęło i nie ma 1:1 relacji w twórcach między starszymi grami a Deathloopem. Zwłaszcza teraz, gdy parę kluczowych osób odeszło do swojego studia WolfEye i zrobiło Weird West.https://store.steampowered.com/app/1097350/Weird_West/

20.07.2022 21:16
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
radek1982
20
Konsul

Czy zakończenie 2 jest zamknięte czy otwarte że była możliwość zrobienia 3?

20.07.2022 21:35
6.1
bor3k
2
Junior

Zakończenie całej serii jest zamknięte w dodatku do dwójki, ale zdecydowanie jest dalej jest materiał no kolejną część, chociażby prequel o początkach outsidera.

21.07.2022 08:40
6.2
FeanorRR3
80
Pretorianin

Zawsze można zrobić kontynuacje nawet po dodatku Death Of The Outsider. Nie ma problemu z wymyśleniem kolejnego sposobu na "połączenie" pustki z rzeczywistością. Nie takie rzeczy scenarzyści wymyślali żeby kontynuować serie filmowe i gier.

20.07.2022 21:33
rebornnarsil
7
6
odpowiedz
5 odpowiedzi
rebornnarsil
96
Krytyk

Mówi tak, jakby Dishonored 1 i 2 oraz Prey były grami nudnymi, nie wprowadzającymi żadnych nowości i nie dającymi wolności graczowi. Że co proszę? Otwartego świata owszem nie mają, ale swoboda jest tam wszędzie.

20.07.2022 22:26
7.1
Znubionek
42
Konsul

jaka swoboda? w tym ze musisz milony smietnikow przeszukiwac? bo na tym glownie polegaja dishonored i prey

20.07.2022 23:16
Mówca Umarłych
7.2
5
Mówca Umarłych
118
Pan Milczącego Królestwa

Swoboda w eksploracji, eliminacji/bądź nie przeciwników, pewien zakres swobody w sposobie realizacji celów.

21.07.2022 09:57
7.3
Znubionek
42
Konsul

Mówca Umarłych
i przez ta swobode eksploracji musisz duzo czasu spedzac wlazac w kazdy zakamarek. chyba ze wolisz grac postacia bez many, bez ulepszen itp. no to mozesz olac eksploracje ale to srednia opcja

21.07.2022 10:35
Mówca Umarłych
7.4
Mówca Umarłych
118
Pan Milczącego Królestwa

Nie, nie musisz.

22.07.2022 19:09
7.5
zanonimizowany1372612
2
Centurion

Znubionek

Nie, nie musisz lolcowie

Twój styl gry nie jest uniwersalny, wracaj do do przenoszenia drabin w TLOU

20.07.2022 21:33
Dzienciou
8
odpowiedz
Dzienciou
159
Generał

mhm.. po premierze Redfall szybko im wróci apetyt na stare.

20.07.2022 22:30
UltRafaga
9
6
odpowiedz
UltRafaga
189
Wolf Time

Arkane nie jest zainteresowane tworzeniem gier w stylu Dishonore?
Ok. W takim razie ja nie jestem zainteresowany dawaniem Arcane moich pieniędzy.

20.07.2022 22:32
10
odpowiedz
noobmer
41
Generał

Na żadnej ich grze się nie zawiodłem, Deathloop też mi się podobał. Mam nadzieję że przy okazji takiego odejścia od liniowych gier nie stracą w innych aspektach.
Byle nie poszli w coopowe usługowe gry, nie mam kolegów.

post wyedytowany przez noobmer 2022-07-20 22:33:20
20.07.2022 22:34
Herr Pietrus
😂
11
3
odpowiedz
4 odpowiedzi
Herr Pietrus
224
Ficyt

Tak jest, powtarzalne rogale w pętli czasu to jest to, rynek pixel-indie się nie myli! Hurra, nadchodzi rewolucja, przełomowe gry, nowe otwarcie!

20.07.2022 22:47
😂
11.1
Znubionek
42
Konsul

rogale maja lepszy gameplay niz typowe gry z checkpointem co pol minuty gdzie nawet nie musisz unikac atakow bossow bo jak ewentualnie padniesz to masz checkpointa midfight i jeszcze ci przywroci hp, lol. albo np. w mirrors edge catalyst jak cie policja sciga to bardziej oplaca sie zabic niz uciekac. bo za padniecie jedyna kara jest czekanie 10 sekund loadingu i przeniesienie w jakies losowe miejsce obok padniecia. zenada. dobrze ze rogale i soulslike'i to naprawiaja.

21.07.2022 01:20
Herr Pietrus
😁
11.2
Herr Pietrus
224
Ficyt

Dobrze, że jak już wszystkie gry sparszywieją, to będę mógł i tak przez najbliższe 10 lat grać w Asseto Corsa Competizione i CARS 2. A te wasze rewolucje, przełomy, rogale i soulsy (i piksele) to sobie możecie... Symulatory wyścigów to chyba jedyny gatunek, który JESZCZE nie zszedł na psy. Ale w sumie i tu nie mam złudzeń - grupa fanatyków, którym wiecznie zbyt łatwo, jest silna - kiedyś zabiorą nawet istniejące w realu asysty i lekko znerfione AI :)

Nie no, oczywiście, że na stawione na co-op i monetyzację, "krindżowe" gry usługi AAA to taki sam rak jak segment indie dla oświeconych ubermenschen, ot, taki rozlany nowotwór z przerzutami, można tylko wybierać, krtani czy jelita grubego.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2022-07-21 01:27:25
21.07.2022 09:40
vorimenn
😉
11.3
1
vorimenn
68
Generał

Herr Pietrus Tak jest, powtarzalne rogale w pętli czasu to jest to
Tylko że "DEATHLOOP” nie jest „rogalem”.

21.07.2022 11:09
Last_Redemption
👍
11.4
Last_Redemption
40
Senator

Deathloop akurat był mega

20.07.2022 22:45
Szefoxxx
12
odpowiedz
Szefoxxx
75
Doradca

Mają dość liniowych gier, zrobią rozwodnioną strzelankę ala ubi, aha.

20.07.2022 23:03
13
odpowiedz
zanonimizowany1359977
9
Senator

Prey byl liniowy?

20.07.2022 23:04
Szyszkłak
😂
14
1
odpowiedz
Szyszkłak
203
RZUŁTY WONSZ PIENĆ

I wszyscy razem - battle royale albo generyczna gra usługa z open worldem.

20.07.2022 23:18
15
odpowiedz
zanonimizowany1373004
9
Generał

Czyżby nie mieli ciekawe pomysły na Dishonored 3?

20.07.2022 23:35
16
odpowiedz
1 odpowiedź
Elementchaosu
25
Chorąży

Straszna lipa bo dishonored to jedna z moich ulubionych serii. Chciałbym znów wrócić do tego świata. Deathloop był spoko bo to była zabawa mechanika ale świat dishonored ma w sobie to coś czego nic nie podrobi

21.07.2022 02:28
16.1
wojnanaukrainie
9
Chorąży

Elementchaosu

//// ale świat dishonored ma w sobie to coś czego nic nie podrobi ////

... i tak i nie.

Otóż to coś, to design poziomów i ten ciągły niepokój wytwarzany przede wszystkim właśnie prze ten design ..... nie strach, a .... niepokój właśnie, co dawało świetną atmosferę.
To samo było w Half-Life 2.

Level dsigner w obydwu tych grach, to Viktor Antonov (Bułgaria) .
To moim zdaniem głównie jego zasługa, dlaczego te gry są tak dobre.

Wracając jednak do decyzji Arkane, to ZAWSZE mnie bawi, jak te wszystkie firmy od gier ubijają własne tytuły które są świetne (i na kontynuację których czekają gracze), promując na siłę co innego i ZAWSZE są później zdziwione ..... no jako to ... przecież my jesteśmy tacy znakomici, a nasza nowa gra genialna, a tu .... taka klapa sprzedażowa.
Dlaczego nie rozumieją, że kolejna odsłona bardzo dobrej, znakomicie sprzedającej się gry, w dodatku gr na którą czekają gracze, to kura znosząca złote jajka, pod warunkiem że będzie to KONTYNUACJA tego samego i więcej tego samego.

20.07.2022 23:56
_Luke_
17
odpowiedz
_Luke_
253
Death Incarnate

Porazka na calej linii :<

21.07.2022 00:04
Metaverse
18
1
odpowiedz
Metaverse
63
Senator

Szkoda ze nie bedzie kolejnego Dishonored bo do tej serii wracam. Deathloop okazal sie dla mnie swietny, mimo wczesniejszych watpliwosci. Jednak motyw wampirow, ktory ma sie pojawic w Redfall pasowalby mi bardziej do klimatu z Dishonored a to co sie zapowiada mnie na razie wcale nie przekonuje.

21.07.2022 05:46
Wielki Gracz od 2000 roku
19
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
173
El Kwako

Z jednej system moralny w Dishonored był fajny, z drugiej mocno męczący z powodu w jaki wymuszał styl grania jeśli chciałeś być tym dobrym. Zdecydowanie Deathloop dawał po tym względem więcej zabawy i możliwości, bo nie ograniczał nas tak bardzo. Więc porzucanie systemu z Dishonored nie boli mnie za bardzo.

21.07.2022 09:16
20
odpowiedz
taffer33
31
Centurion

Pewnie, robienie w kółko tego samego na pięciu mapach na krzyż to jest dokładnie to czego pragną gracze !!! Ok, a może tak jest i to ja jestem jakiś dziwny, że uważam Dishonored i Prey za arcydzieła i gry, które mogą stać śmiało obok Deus Ex, System Shock czy Thiefa - a Deathloop to najgorzej wydane pieniądze w moim życiu.

21.07.2022 09:40
21
1
odpowiedz
siera97
53
Senator

Niech robią to co im się podoba. Owszem, chciałbym kolejnej gry w stylu Dishonored, ale jeszcze bardziej chciałbym gry, która nie jest robiona na siłę. Nie ma sensu ich do niczego zmuszać, jeśli gra mnie nie będzie interesowała, to jej nie kupię i tyle. Jeśli jednak będzie zrobiona z pasją i pomysłem na siebie, jak ich poprzednie tytuły, to nie powinna mieć problemu z wywarciem dobrego wrażenia, wśród fanów swojego gatunku, jaki on by nie był.

Tyle ludzie tutaj narzekają, że ktoś tam robi cały czas to samo. Tutaj mówią, że chcą zrobić coś innego, to oczywiście mamy oburzenie. Niech co niektórzy poczytają swoje poprzednie posty, śmiejące się z co niektórych twórców, którzy robią cały czas to samo.

21.07.2022 09:48
marcing805
22
odpowiedz
marcing805
186
PC MASTER RACE

Gry mogą ze sobą koegzystować. Mogą być i liniowe produkcje, misja po misja i gry nieliniowe z bardziej otwartym światem i dużą regrywalnoscią. Ewentualnie roguelike, jak Deathloop, często wymieniany we wiadomości. Już dawno temu zauważyłem, że jeśli chce pozostać przy tym hobby, to muszę zmienić swoje horyzonty growe, bo moje ulubione liniowe misja po misji gry, stają się powoli niszowe i wychodzi ich coraz mniej, nawet w produkcjach niezależnych. Inwestowanie w drogi PC czy konsole jest niepotrzebne, żeby zagrać w kilka linowych gier no chyba, że pod koniec generacji, kiedy już wszystko ciekawe co miało wyjść, wyszło. Cały czas lubię pograć w jakąś liniową kampanie, nawet jeśli grę przechodzę i szybko zapominam. To jest ich największa wada. Gry muszą iść w regrywalność, muszą być skonstruowane tak aby przyciągać na długie godziny. Nie fabułą, scenariuszem ale głównie mechanikami, konstrukcją świata czy swobodą w rozgrywce. Ludzie, co szybko przechodzą gry i równie szybko szukają następnej tego nie zrozumieją. Tym bardziej, jeśli dla kogoś jest to tylko sposób na zabicie czasu a rozgrywka sama w sobie jest bez znaczenia.

21.07.2022 10:41
Mówca Umarłych
23
odpowiedz
Mówca Umarłych
118
Pan Milczącego Królestwa

marcing805 "Gry mogą ze sobą koegzystować."
W idealnym świecie każdy robiłby gry takie jakie chce, w naszym to przede wszystkim biznes oparty na wykresach, w dużej mierze korporacyjny, więc egzystencja jednych gatunków wypiera lub ogranicza istnienie innych.

Póki wychodzą jeszcze gry o różnej charakterystyce, mechanikach i pomysłach, póty nie będę zbytnio narzekał (choć na pewno brakuje mi gier pokoju Mass Effect czy Thief/Dishonored). Jeśli branża pójdzie jeszcze bardziej w kierunku multiplayera i gier-aren, w których tłucze się przeciwników (sterowanych przez grę lub graczy) dla samego tłuczenia, cóż... Jest tyle możliwości zmianny hobby :-)

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2022-07-21 10:59:32
21.07.2022 16:06
24
odpowiedz
makaronZserem
35
Generał

Jak widać kolejne znane studio zaczyna odcinać kupony i jak najmniejszym kosztem (lenistwo) robić kolejne produkcje pewno ich następne gry będą wyłącznie on-line z jakaś monetyzacją. Po Deathloop widać, w jakim kierunku będą szli.

21.07.2022 16:06
Bukary
25
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Bukary
222
Legend

Ech, myślałem, że przynajmniej Arkane zachowa duszę...

Trzeba będzie pożegnać kolejne studio.

22.07.2022 08:51
Angry Zeus
25.1
Angry Zeus
33
Generał

Po przeczytaniu tego newsa zaczynam mieć bardzo podobne zdanie.

21.07.2022 20:25
😢
26
odpowiedz
wiko123
87
Pretorianin

Tak oto wysokobudżetowe immersive simy umarły...

21.07.2022 20:54
27
odpowiedz
zanonimizowany1374157
1
Junior

Dishonored 2 i Prey, mówiąc delikatnie, nie sprzedały się najlepiej, a przed premierą Prey, ze studia odszedł jego założyciel. Jak widać, nowe kierownictwo miało od początku nowe pomysły.

Deathloop swoją stylistyką i konstrukcją zupełnie mnie odrzucił. Redfall zapowiada się jeszcze gorzej (przynajmniej w aspekcie single player). Mówi się trudno, są inne gry.

21.07.2022 21:01
28
odpowiedz
4 odpowiedzi
Dron99
0
Pretorianin

Kolejna firma do odstrzału. Czy twórcy nie nauczą się, że ludzie wręcz błagają o liniowe gry i rzygają sandboxami? Powtarzam: gracze - ci prawdziwi po trzydziestce, nie 11+ Jednocześnie jest to kolejna firma, która powinna iść na szkolenie do Naughty Dog i Valve jak się robi gry

post wyedytowany przez Dron99 2022-07-21 21:03:02
21.07.2022 23:26
28.1
PEEPer
76
Konsul

ND zrobilo to cos o nazwie TLOU2 wiec lepiej nie a Valve nie zrobilo gry single od ponad 10 lat nie liczac Alyx ale to niestety nie trafi nigdy do najwiekszej grupy odbiorcow bo VR-only.

22.07.2022 20:45
😂
28.2
zanonimizowany1372612
2
Centurion

Dron99

Naught Dog, które rozciągnęło dosyć płytkie TLOU2 do 30h ?

Płaczę ze śmiechu

23.07.2022 03:28
28.3
Dron99
0
Pretorianin

Jakby porównać do gier Arkane czy Ubisoftu to mamy tu produkcje idealne. Także tego

post wyedytowany przez Dron99 2022-07-23 03:28:15
23.07.2022 15:35
28.4
zanonimizowany1372612
2
Centurion

Dron99

Dawno mnie tak ktoś nie rozśmieszył, albo słaby troll, albo słaby gust

22.07.2022 08:59
Angry Zeus
29
odpowiedz
2 odpowiedzi
Angry Zeus
33
Generał

Reżyser Dinga Bakaba i reżyserka kampanii Dana Nightingale z Arkane Studios nie chcą tworzyć kolejnej liniowej produkcji.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/dishonored-3-moze-nie-powstac-arkane-studios-ma-dosc-liniowych-gi/z122634

Coś widzę duży regres: od wspaniałych Dishonored (cz.1 i cz.2) poprzez w miarę dobry (a raczej ciekawy) Prey do ledwie dostatecznego Deathloopa... To że kobieta nie wie czego chcą gracze wcale mnie nie dziwi, ale żeby facet z doświadczeniem opowiadał takie głupoty trochę mnie boli. Dishonored 3 to była (wraz z TW4) jedna z 2 gier, na które czekałem. Teraz widzę, że się nie doczekam...

22.07.2022 20:43
29.1
zanonimizowany1372612
2
Centurion

Angry Zeus

Prey jest lata świetlne przed Dishonored pod względem głębi rozgrywki, mówienie o regresie to jakiś żart

post wyedytowany przez zanonimizowany1372612 2022-07-22 20:43:55
25.07.2022 20:57
Angry Zeus
29.2
Angry Zeus
33
Generał

Ichneumon

Może dla Ciebie jest, dla mnie nie. Sam art design świata, w którym osadzona jest przygoda ma się nijak do Dishonored. Do tego gameplay - pomimo, iż wprowadza kilka ciekawych rozwiązań - także nie jest przyjemniejszy lub ciekawszy. Fabularnie każda kolejna gra Arcane jest gorsza od poprzedniej. No i sprawa najważniejsza - odczucia gracza i level design. W mało której grze mogę dostać tak dobrze zaprojektowane poziomy i rozgrywkę, w której czuję się tak "niepewnie". Horrory i survivale przy Dishonored to głupie "giereczki" - w żadnej innej grze nie miałem takiego "strachu" wewnętrznego przed kolejnymi wydarzeniami jak w Dishonored. Ta gra to jedna z najlepszych gier ever, oczywiście w moim odczuciu.

I nie krytykuję Preya gdyż to jest także dobra gra, brakuje jej jednak dużo do Dishonored cz.1 czy cz.2. Natomiast Deathloop - poza kilkoma śmiesznymi akcentami - jest zwyczajnie nudny.

22.07.2022 23:35
graczo1818
30
odpowiedz
1 odpowiedź
graczo1818
71
Avikara

Pomysłowość i ich mocno zauważalne markowe inklinacje w kierunku tajemnic oraz wątków okultystycznych najlepiej im wyszły w Dishonored. Możliwości przechodzenia poziomów połączona z dość bogatym światem i świetnym klimatem, sprawiało że gra wciągała od razu (czy to 1 czy 2 wraz z DLC). Dobrze skonstruowana liniowość, z bogatym światem, nieskomplikowaną grywalnością (jednak nie wykluczająca jakiegoś rozszerzenia),wciągającą fabułą i ciekawymi postaciami, to szczerze na dzień dzisiejszy, coś mocno pożądanego wydaje mi się przez graczy. Ile można tworzyć puste, otwarte światy, które są dosłownie wypełnione gównotreścią i drewnianą historią, która często bardziej ogłupia i jest pusta w odbiorze? Przechodząc taką gre, o ile dotrwa człowiek do końca, zapomina ją bardzo szybko.

Coś co jest dobre, nawet jeśli i krótkie to zawsze gdzieś zapada w pamięć i częściej się wraca oraz rozmawia o takich tytułach. Argument że gra która mówi nam, co jest słuszne, a co nie nas w ten sposób ogranicza, szczerze jest nietrafiony, bo i tak liczy się ostatecznie, to jak gracz to osobiście odbierze i oceni. Dodatkowo ma nad czym pomyśleć, a historia służy jako baza do wyciągania wniosków (im lepsza, tym bardziej rozbudzona głowa). Jak ktoś chce się pobawić w tzw. relatywizm moralny w grach to ma na rynku dzisiaj dość szeroki wybór, tylko jak można się przekonać, takie gry za wiele nie wnoszą do życia, a wręcz tworzą niepotrzebny chaos. Dla młodszych odbiorców dla których liczy się głównie zabawa i podejmowanie decyzji pod wpływem impulsu może być i dobre, ale dla bardziej dorosłych graczy? Nie wydaje mi się. Poczucie odpowiedzialności za popełniony wybór jest dobrym uzupełnieniem w grach, pod wieloma względami.

Jeśli mają iść w takim kierunku jak Deathloop, który osobiście w ogóle do mnie nie trafił (mimo że Dishonored jak wyżej opisałem, cenie sobie bardzo), to nie wróże im przyszłości, przynajmniej jeśli chodzi o moje zainteresowanie ich produktami. Ot kolejna "masarnia" gier lecąca tylko na zysk. Bo zasłanianie się pustą unikatowością i różnorodnością, tylko żeby nie zostać zhejtowanym od smażonych i podrabianych kotletów nie na wszystkich działa. Szkoda, bo Arcane ma nowatorskie podejście do tworzenia gier, a takich brakuje ostatnio coraz bardziej. Dishonored jest czymś takim i możliwym do rozbudowy, no ale...

26.07.2022 10:58
Hayabusa
30.1
Hayabusa
231
Tchale

Jedyną wadą Dishonored dla mnie był czas przejścia - w sumie dość krótka gra, nie tak wiele misji.

23.07.2022 03:29
31
odpowiedz
Dron99
0
Pretorianin

Prey to byl w 2006. Twór Arkane obok arcydzieła Prey 2006 nawet nie stał

30.10.2022 22:40
32
odpowiedz
pszenica6
1
Junior

Nawet jeżeli samo w sobie Dishonored nie będzie miało kolejnej części i tak liczę na jakąś gre w podobnym stylu.
Pomimo że lubie gry jak Deathloop i Prey styl które miało Dishonored jest dla mnie nie zastąpiony. Gameplay jest również moim zdaniem niezastąpiony.
Tak naprawde mam tylko nadzieje że będziemy mieli szansę odwiedzić jeszcze raz pustkę okupowaną może przez inne Bóstwo.

Ps. Naprawdę myślę że jak by miało powstać nowe dishonored albo gra osadzona w tym uniwersum i podobnym okresie czsowym Tyvia była by naprawde idealnym miejscem (które było wspominane wiele razy i było na tylu obrazach w dwójce że to nawet by logiczne nie było aby nie usadowić kolejnej gry w tym miejscu)

Wiadomość Dishonored 3 może nigdy nie powstać; Arkane ma dość liniowych gier