Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Oto, czego kolejna część Civilization może nauczyć się od Humankind

30.06.2022 11:23
1
Odison
26
Pretorianin

Humankind to niewypał, a szczególnie walka.

30.06.2022 11:36
2
odpowiedz
Absolem
128
Generał

Mnie gra Humankind szybko znudziła. Ale to, czego obie gry mogą uczyć się od starszych części civki, to rozwój miast. Moim zdaniem zawalanie mapy tymi dzielnicami wygląda fatalnie, nieczytelnie i ogólnie jest głupie. Gry pokroju civki powinny skupiać się na czymś innym niż mikrozarządzanie miastami w takim stopniu. W Humankind to jest doprowadzone do absurdu, gdzie całe mapy pod koniec gry to jedno wielkie miasto.

30.06.2022 13:11
3
odpowiedz
humman
72
Generał

Największym problemem w Cywilizacji jest drzewko technologii, bo każda gra jest inna ale za każdym razem trzeba wszystko odkrywać.
To powinno być prawdziwe drzewo a nie 4-rzędowa lista, gdzie można się skupić na jedynych obszarach i kompletnie olać inne
Dodatkowo dzielnice w civ6 są zbyt liczne, ich dostępna liczba powinna być mała i rosnąć z całym miastem ale powinno się dać więcej w nich zbudować
Podobnie jak z drzewkiem chodzi o wybór i unikalność zbudowanych miast i imperiów

30.06.2022 14:24
4
1
odpowiedz
1 odpowiedź
nowiutki18
63
Centurion

Co Wy tak lansujecie ten Humankind? Przecież to największa porażka zeszłego roku. Wg steam charts odeszło ponad 90% graczy. Gra w to 1tys osób dziennie kiedy ponad 10-letnia civ5 gromadzi przed kompem x10 więcej graczy (że z litości nie wspomnę o 6). Youtube jest zawalony materiałami "why did humankind fail?", a Wy jakby żyjecie w innej rzeczywistości.

Humankind nic nie robi lepiej i mam nadzieję, że Firaxis totalnie odetnie się od tego niewypału.

post wyedytowany przez nowiutki18 2022-06-30 14:26:03
01.07.2022 11:22
4.1
Odison
26
Pretorianin

Dokładnie tak. CIVka ma sporo wad, ale o humankind nie da się nic innego powiedzieć niż porażka.

Wiadomość Oto, czego kolejna część Civilization może nauczyć się od Humankind