Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Stworzył własne Starfield na Unreal Engine 5, Bethesda ma czego pozazdrościć

19.05.2022 09:45
1
15
sticky_dude
67
Generał

Bethesda ma czego pozazdrościć
Czego? Wrzucenia kilku assetów i animacji chodzenia? xD

19.05.2022 09:55
Hagetaka
2
odpowiedz
Hagetaka
7
Generał

Nie ma czego zazdrościć. Ten silnik nie wspiera nawet modów. To gwóźdź do trumny.

19.05.2022 09:58
wytrawny_troll
3
1
odpowiedz
wytrawny_troll
77
Exactor

Czego możemy się spodziewać po Starfield?
Tego, że zostanie wydany? xD
Może.....
Kiedyś....xD

19.05.2022 10:54
4
odpowiedz
lyx
93
Pretorianin

spoiler start

Nie - nie ma.

spoiler stop

19.05.2022 10:59
Persecuted
5
12
odpowiedz
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Trzeba przyznać, że news bardzo kreatywny :).

Niby zwykła mapka z kosmiczną scenerią, zbudowana z kilku assetów na krzyż, ale i tak udało się nawiązać do Starfielda :d.

Jeszcze tylko szybkie porównanie do Cyberpunka 2077, od którego już bardzo łatwo można przeskoczyć do Wiedźmina 3 i fajrant ;].

19.05.2022 11:04
ddawdad
6
1
odpowiedz
ddawdad
63
Przegryw

Bethesda ma czego pozazdrościć
Nie.

19.05.2022 12:35
7
odpowiedz
Erlan012
86
Generał
Image

Tymczasem dzisiaj w Bethesdzie

19.05.2022 13:46
Soul33
8
odpowiedz
Soul33
62
Pretorianin

No, faktycznie urywa d... Prawdziwie XX wiek.

post wyedytowany przez Soul33 2022-05-19 13:47:45
19.05.2022 14:01
9
odpowiedz
Jaya
55
Generał

Ładna skalista pustynia, tyle, że pustynia zazwyczaj jest najmniej obciążająca GPU i w chaosie prosta do wykonania (choć jak na pustkowia nieźle wygląda).
Wygląda na to, że UE5 na pewno wybije się kiedyś z porządnym open world'em, ale nie przez najbliższe 2 lata, chyba, że o jakiejś produkcji jeszcze nie wiem. Matrix'a jak inne produkcje bazujące na filmach zazwyczaj przekreślam (chyba, że będzie tylko universum Matrix'a i nowa całkiem historia nową postacią). Oprócz grafiki liczą się pomysły na rozgrywkę. Skyrim/Fallout tworzyły długie lata universum, bardzo złożone open worldy i przyjemne zasady gry. Po ESO i potem Falloucie 76 zacząłem wątpić w zdrowy rozsądek Bethesdy. To są wybrakowane wersje wcześniejszych gier. Nowy engine/technologia to często z początku wybrakowanie funkcjonalności, ale upgrade zmiana silnika przynajmniej graficznego jest bardzo prawdopodobna po Starfieldzie. Dużo uzależniałbym od tego, czy czasem UE5 nie ma zbyt dużo błędów, albo zbyt trudną optymizację tego gotowca do open worlda.

19.05.2022 21:01
eJay
10
odpowiedz
eJay
241
Quaritch

gameplay.pl

Poprawiam tytuł bo autora troche poniosło w tej pudelkowej atmosferze tworzenia sensacji na siłę - "Jak mógłby wyglądać Starfield na Unreal Engine 5?"

Wiadomość Stworzył własne Starfield na Unreal Engine 5, Bethesda ma czego pozazdrościć