Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Premiera Outward Definitive Edition; RPG zaliczyło zasłużony lifting

17.05.2022 09:33
Edziek
1
Edziek
38
Generał

Spoko ta giereczka? Umknęła mojej uwadze przyznaję.

17.05.2022 09:39
2
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
siera97
53
Senator

Do niczego, hitboxy nie istnieją, najlepsza taktyka to chodzić w około przeciwnika, bo unikanie ich ataków i tak nie ma sensu. Większość mapy jest pusta, choć i tak bogatsza zawartością od fabuły, która zupełnie nie istnieje. Szczerze mówiąc, to nie mam pojęcia, jak ta gra się utrzymuje.

17.05.2022 10:14
2.1
zanonimizowany637308
81
Konsul

To tak samo jak elder ring dużo wszystkiego ale jednak pusto nie którzy piszą, walka jak dla mnie jest dobra, trzeba się nauczyć jak w elder ring, bzdury piszesz co do hitkboxów. Fabuła na pewno jest bardziej zrozumiała niż elder ring czy wszelakie dark soulsy. Jedyny poważny minus to dla niektórych będzie brak szybkiej podroży i oznaczeń na mapie, trzeba rozglądać się na poszczególnymi konstrukcjami, górami, orientować się w terenie aby ruszyć we właściwym kierunku i to dużo czasu większości graczom zajmuje, najbardziej odpycha w tej grze.

Gra ma mnóstwo przeróżnej broni , bardzo fajny system ulepszeń czy czarów, trochę obawiam się zwiększonej ilości chorób które można wyłapać ale to się zobaczy za 5-6 godzin jak steam się zaktualizuje w tedy pojawi się to ulepszenie gry.

Co do częstego narzekania że gra jest pusta hmm ... czy pustynia musi co 5 min drogi mieć pełne żyjących osady, oazy, npc miejsca hmm...
czy góry osamotnione, góry też muszą mieć zbudowane miasta lub miejsca gdzie znajdują się mieszkańcy czy lochy, jaskinie itd co 5 min drogi bo gracz nie ma co robić hmmm .... no nie. Są od tego miasta a w tej grze spotykamy mnóstwo NPC/nauczycieli różnego fachu w różnych rejonach i nie tylko w miastach, pojedyncze chałupy, jaskinie pełne skarbów, potworów czy ludzkiego przeciwnika itd więc uważam że nie jest tak pusta jak inni to piszą.

17.05.2022 11:39
2.2
2
siera97
53
Senator

Walka była dla mnie trudna, dopóki właśnie nie zacząłem chodzić dookoła przeciwników, wtedy nagle byłem w stanie pokonać większość, bo przeciwnicy zachowują się jak czołgi, nie mają żadnej dynamiki i obracają mozolnie swoje kadłuby, ewentualnie zaczynają dziko biegać dookoła bez ładu i składu.

Hitboxy są skopane, w mojej pierwszej walce z bandytami zostałem dźgnięty włócznia, mimo że czubek tejże był dobry metr ode mnie. Ataki czasem przenikają przez przeciwników, bo animacje są źle skoordynowane z faktycznym położeniem hitboxów.

Gra posiada wiele mechanik, z których większość wygląda jak koncept, nie mający większej głębi. Świat gry jest duży i są w nim ciekawe miejsca, tylko co z tego, skoro oprócz paru miejscówek, mamy do czynienia z pustynią, przez którą trzeba przejść? Rozumiem, ze jest to "realistyczne" (szkoda że tylko to), jednak trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie: Czy chcę poświęcać ponad połowę czasu gry na przemieszczanie się z jednego ciekawego miejsca do drugiego?

Fabuła może i jest bardziej zrozumiała od Dark Soulsów, ale nawet DS, gdzie mamy głównie lore, jest bardziej rozbudowany pod tym aspektem, choć chowa to w dziwny sposób. Fabuła tej gry: Rozbiłeś się, wracasz do domu, jesteś dłużnikiem, oddaj hajs. Potem wybierasz jedną z frakcji, które mają po 4 questy. Koniec.

No i warto jeszcze wspomnieć o cenie tej gry. Kosztuje 160 złotych, ja bym się nad tym mocno zastanowił, bo można wiele ciekawszych gier za mniejsze pieniądze.

post wyedytowany przez siera97 2022-05-17 11:41:14
Wiadomość Premiera Outward Definitive Edition; RPG zaliczyło zasłużony lifting