Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Remedy ma na głowie aż 5 projektów; raport z prac nad Control 2 i innymi

14.05.2022 13:02
1
kasidelvar
8
Legionista

Tysięcy euro? Chyba milionów.

post wyedytowany przez kasidelvar 2022-05-14 13:04:48
14.05.2022 13:15
vorimenn
😢
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
vorimenn
68
Generał

Szkoda, że nie ma już żadnych szans na to, aby powstał sequel Quantum Break.

14.05.2022 13:59
2.1
amigo2000
185
Generał

Powstało jakiekolwiek spolszczenie do tej gry ?

14.05.2022 14:06
-=Esiu=-
2.2
-=Esiu=-
198
Everybody lies

amigo2000

Z tego co wiem to spolszczenie wciąż powstaje, ale to potrwa jeszcze baaardzo długo bo siedzi chyba nad tym tylko jedna osoba...

Brak choćby polskich napisów w takiej grze to olbrzymia porażka Microsoftu w poprzedniej generacji.

14.05.2022 14:02
kęsik
😒
3
odpowiedz
4 odpowiedzi
kęsik
148
Legend

Szkoda tylko, że na PC ugrzęźli w martwym sklepie, z którego na przykładzie remastera Alana Wake nie mają złamanego grosza zysku.

post wyedytowany przez kęsik 2022-05-14 14:03:22
14.05.2022 14:25
vorimenn
3.1
vorimenn
68
Generał

kęsik No cóż. Epic Games sfinansował remaster, finansuje w całości dwójkę (produkcja, QA, marketing, lokalizacja, wypłaty w jakimś stopniu dla deweloperów), są wydawcą obu gier. Remedy raczej nie narzeka, ale gracze nie mają co liczyć na obecność na Steam.

14.05.2022 18:54
Szefoxxx
3.2
Szefoxxx
75
Doradca

Widocznie im się opłacała kasa z góry od epica, proste, więc zysk jak najbardziej jest, wręcz musi.

14.05.2022 19:10
kęsik
😒
3.3
kęsik
148
Legend

Nie wiem czy w przypadku Remedy jest kaska z góry. To nie jest zwykła umowa na wyłączność jak w przypadku innych gier. Tutaj Epic grę wydaje i finansuje. Dopóki nie zwróci się koszt produkcji i marketingu to zysku ni ma.

17.05.2022 12:18
Szefoxxx
3.4
Szefoxxx
75
Doradca

Tylko, że remedy to nie interesuje, bo w najgorszym wypadku po prostu pracowali xx czasu tworząc grę i przez ten czas każdy miał płacone za pracę, wiesz, praca, takie coś czym się zarabia na życie, nie musisz dostawać bonusów, dywidend, premii zależnych od czegoś tam itp.

Dla pracowników to jest stabilne zatrudnienie i tyle.

Jeżeli ktoś straci to epic, remedy w najgorszej opcji jakby co po prostu nie zarobi premii, ale za pracę przez ten czas każdy będzie miał zapłacone.

Też by wolał na steam, ale widocznie im się umowa opłaca.

post wyedytowany przez Szefoxxx 2022-05-17 12:19:51
14.05.2022 16:22
4
odpowiedz
zanonimizowany1359977
9
Senator

Remedy nie robilo przypadkiem singlowego crossfire X?
Jesli tak to wyszlo im zdecydowanie ponizej poziomu, ktorego można by po nich oczekiwać.

14.05.2022 16:31
5
odpowiedz
wcogram
153
Generał

MP 4 i do przodu

14.05.2022 20:18
6
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Felipesku
57
Pretorianin

Trochę mnie martwi brak skupienia na jednym projekcie czyt. Alan Wake 2. Dużo oczekiwałem ale wygląda na to że nie będzie to nic wyjątkowego bo należało by się bardziej skupić na jednym tytule zamiast robić wiele na raz. Rzut na kasę? Czy może mają jakiś fajny nowy system który pozwoli im aby 2szystkie tytuły miały wysoka jakość realizacji scenariuszy? No 5 tytułów na raz to sporo.

post wyedytowany przez Felipesku 2022-05-14 20:19:10
14.05.2022 23:37
deton24
6.1
deton24
108
Pretorianin

Podobno firma jakiś czas temu przeszła jakąś restrukturyzację pod kątem pracy nad wieloma projektami na raz, być może mają też jakiś rozrost ilości pracowników.
Ale rzeczywiście, jak na studio, które jeden tytuł potrafiło robić 5-6 lat, to do nich niepodobne.

14.05.2022 21:25
Barklo
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
Barklo
114
Generał

Aby te gry była wciągające to przydał by się pasek doświadczenia , zbieranie expa i ekwipunku . Czego nie było niestety w AW i Control

post wyedytowany przez Barklo 2022-05-14 21:26:21
14.05.2022 21:29
-=Esiu=-
😐
7.1
5
-=Esiu=-
198
Everybody lies

Via Tenor

No chyba Cie pogrzało... :|

14.05.2022 22:34
7.2
1
wygwozdek
36
Chorąży

Jeśli kiedyś powstanie remake i zrobi go Ubisoft, to Control tak właśnie będzie wtedy wyglądał, czyli jak każda ich gra od wielu lat.

22.05.2023 11:46
7.3
geohound
122
Generał

xD Mistrz. No i koniecznie odbijanie posterunków i synchronizowania otoczenia.

Internet to piękne i niebezpieczne medium, bo bez tonu wypowiedzi i mimiki nigdy nie wiesz, czy po drugiej stronie troll, czy idiota.

16.05.2022 02:07
8
odpowiedz
pawel1812
55
Generał

Patrząc, że zatrudnienie w tej firmie jest na poziomie 290 osób. Nie będą to raczej duże gry. Idą trudne czasy dla graczy. Gry na 10-20godzin za 350zł.

16.05.2022 11:03
Szatek iks de
9
odpowiedz
2 odpowiedzi
Szatek iks de
108
Konsul

Czy Ci ludzie potrafią zrobić cokolwiek innego niż trzecioosobowa strzelanina na 8h? Technologicznie ich gry zawsze są w najwyższej lidze, ale ta odtwórczość w gameplayu mnie już znużyła, do Control podchodziłem dwa razy i w obu przypadkach byłem znudzony po 3h i odpadałem. Z ich ostatnich gier to mi się podobało tylko Quantum Break, bo miało niezłą fabułę i przyjemnie oglądało się serial między epizodami.

post wyedytowany przez Szatek iks de 2022-05-16 11:06:19
16.05.2022 20:05
😒
9.1
zanonimizowany1372265
1
Legionista

Szatek iks de

Dosłownie nie ma nic dziwnego w specjalizowaniu się w jednym gatunku, twoje kochane From Software, dd kilkunastu lat robi tę samą grę w trochę innych szatach

Zresztą same Control jest średnie pod względem rozgrywki, ale błyszczy w innych aspektach...

16.05.2022 20:08
😒
9.2
zanonimizowany1372265
1
Legionista

Nawet nie wspominając o tym, że ich różne serie wyraźnie się od siebie różnią - w Max Payne gra się zupełnie inaczej, niż w AW, QB czy właśnie Control więc tym bardziej dziwny take

Wiadomość Remedy ma na głowie aż 5 projektów; raport z prac nad Control 2 i innymi