Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dead Space Remake z lepszymi dźwiękami broni w reakcji na krytykę fanów

14.04.2022 12:05
1
zanonimizowany637308
81
Konsul

Niech jeszcze wyeliminują ten śmieszny odrzut w remasterze bo wygląda to tragicznie.

14.04.2022 12:17
Frosty el Banana
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Frosty el Banana
32
Centurion

diuran, odrzut w remake'u wygląda niemal tak samo jak w oryginale. Imo całkiem spoko.

14.04.2022 12:17
2.1
zanonimizowany1370352
6
Pretorianin

Ta druga broń wygląda dziwnie

14.04.2022 17:19
Secvent
2.2
Secvent
65
Pretorianin

Chezior przeszedłem dead space 1 kilka razy i akurat ta broń mi kompletnie nie pasowała, to było coś w rodzaju broni maszynowej, ale nie korzystałem z niej gdyż wydawała mi się mało efektywna, nawet po jej ulepszeniu odstawała od innych, może głównie dlatego, że nie służyła do odcinania kończyn, a przynajmniej mnie się to jakoś nie udawało.

14.04.2022 13:23
pieterkov
3
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
pieterkov
143
Senator

A czemu nie zostawią oryginalnych tylko na siłę zmieniają?
Te nowe nadal brzmią jak współczesny karabin szturmowy, a nie plazmowe futurystyczne coś.

14.04.2022 17:20
Secvent
3.1
Secvent
65
Pretorianin

pieterkov też się nad tym zastanawiam, ale najwyraźniej uznali, że jak robić remake to na całego.

post wyedytowany przez Secvent 2022-04-14 17:20:48
14.04.2022 18:45
3.2
gutry
16
Generał

przecież nowy brzmi o niebo lepiej

Te nowe nadal brzmią jak współczesny karabin szturmowy, a nie plazmowe futurystyczne coś.

może dlatego że puls rifle to nie jest plazmowe coś

14.04.2022 20:44
pieterkov
3.3
pieterkov
143
Senator

"discharges ultra low caliber rounds at hypersonic speeds, each carrying tremendous amounts of kinetic energy: these rounds are designed to squash (or "mushroom") on impact, transferring their energy to the target and causing immense localized trauma" czyli w sumie zwykły karabin szturmowy małego kalibru. Powinno brzmieć bardziej jak UZI lub MP5.

A odnośnie recoil: "Kinetic shock absorbers are speculated to have been implemented into the weapon's stock, as Isaac/Gabe experiences little to no recoil even from protracted firing"

https://deadspace.fandom.com/wiki/SWS_Motorized_Pulse_Rifle

post wyedytowany przez pieterkov 2022-04-14 20:45:14
14.04.2022 13:51
4
1
odpowiedz
Kihuj
1
Junior

Moja ulubiona i w sumie najlepsza gra. Przechodzę to na najtrudniejszym poziomie, i mam mnóstwo frajdy. Kolejne po niej bioshock, mass effect, halo. I ..Stary doom 1 i 2, które da się przejść na najtrudniejszym poziomie sama pila spalinowa, oprócz bossa

14.04.2022 14:12
Persecuted
5
odpowiedz
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Wygląda to i brzmi super, zwłaszcza z poprawkami zasugerowanymi przez fanów.

Oglądając dev-logi z produkcji tej gry trudno nie odnieść wrażenia, że twórcy podchodzą do projektu bardzo poważnie, z niesamowitym wręcz pietyzmem i dbałością o detale. Z pewnością nie jest dla nich "taki tam projekcik dla szybkiego hajsu" (choćby nawet takie były wytyczne EA), tylko próba stworzenia czegoś naprawdę dobrego.

Oczywiście samo nastawienie jeszcze nie gwarantuje sukcesu, ale dobrze rokuje na przyszłość. Być może uda się nie tylko odświeżyć markę, ale też rozbudować ją o kolejne odsłony.

post wyedytowany przez Persecuted 2022-04-14 14:13:14
14.04.2022 14:56
marcing805
6
odpowiedz
marcing805
186
PC MASTER RACE

Bardziej zwróciłem uwagę na odrzut broni niż sam dźwięk. Jeżeli chodzi o dźwięk, to chciałbym aby gra tego typu miała dobrze rozbudowane audio i to zrobione na podstawie samego kodu niż dopiero po podłączeniu dobrych słuchawek i to jeszcze z jakimś bajerem 3D audio czy coś. Niektóre gry, oferują różne typy udźwiękowienia do wyboru w opcjach, czy to 3D audio na słuchawki, zwykłe stereo czy 5.1 i przodują tu gry Sony( duży plus dla nich, za udostępnienie 3D audio dla wszystkich słuchawek podpiętych do pada a nie tylko tych firmowych Sony). Jedynka miała cudne udźwiękowienie i można było dobrze się bawić nawet na zwykłych słuchawkach.
Fajne jest też to, że słuchają fanów i społeczności, co jest dzisiaj już niejako standardem, nawet jak na takiego molocha jakim jest EA.

14.04.2022 15:18
dzony85
😍
7
odpowiedz
dzony85
42
Generał

Jedna z lepszych gier jaka wyszła, nareszcie bede grał w gre!!!!

14.04.2022 15:21
8
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany1371103
1
Pretorianin

Niech zmniejszą ilość wrogów na danej mapce.

14.04.2022 17:15
Secvent
8.1
Secvent
65
Pretorianin

Prehistoryk w jedynce w mojej ocenie nie było z tym problemu, natomiast w drugiej części były momenty, że było ich zwyczajnie za dużo.

14.04.2022 17:39
8.2
zanonimizowany1371103
1
Pretorianin

Było też w jedynce ich sporo ale dwójka to masakra. Np. scena na windzie towarowej. Nie ma gdzie się schować, ciasno a tu wszędzie te stwory atakują. I też takie duże skupiska wrogów zaczęły psuć klimat gry.

post wyedytowany przez zanonimizowany1371103 2022-04-14 17:40:42
14.04.2022 18:39
pieterkov
8.3
pieterkov
143
Senator

Każda kolejna część była bardziej akcją niż horrorem i było to widać w broni, wrogach czy zmniejszeniu toporności postaci. 3 była już praktycznie jak mass effect gdzie tylko biegasz i strzelasz (pomijając elementy rpg, dialogi itp. w ME oczywiście).

14.04.2022 18:47
8.4
zanonimizowany1371103
1
Pretorianin

W trójkę nigdy nie grałem, bo po dwójce dałem sobie spokój. Ale czytałem, że to była już czysta strzelanka, więc nic specjalnego mnie nie ominęło.

Wiadomość Dead Space Remake z lepszymi dźwiękami broni w reakcji na krytykę fanów