Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cztery polskie gry w top 20 premier września na Steam

26.10.2021 10:30
1
Derag
3
Junior

Potion Craft: Alchemist Simulator jest zrobione przez Mikhail Chuprakov, solodevelopera ktory mieszka w Petersburg.
Więc czemu jest to 'rodzima' produkcja?

26.10.2021 10:33
😉
2
2
odpowiedz
fix_the_game_journalism
16
Chorąży

Szybko ogarnęliście tym razem. Całe szczęście, że nikt nie zauważy, iż na początku po wejściu w link wyświetlał się wpis o Strażnikach Galaktyki i tego ile potrzebują miejsca na dysku :P

post wyedytowany przez fix_the_game_journalism 2021-10-26 10:37:20
26.10.2021 10:35
keeper_4chan
3
odpowiedz
keeper_4chan
104
Generał

New World sprzedał/posiada się w 17mln~ na Steam.
Spora przepaść co do reszty.
Raczej rzeczywiście coś źle zostało policzone.

Ciekawe czy ma to odzwierciedlenie też w dziennej aktywności:
https://steamcharts.com/app/1063730#1m

post wyedytowany przez keeper_4chan 2021-10-26 10:37:53
26.10.2021 11:51
Raistand
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
Raistand
172
Legend

Ale wiecie gdzie można sobie szacunki SteamSpy włozyć?

26.10.2021 12:36
Łosiu
4.1
1
Łosiu
268
German quality

GRYOnline.pl

Pewnie że są obarczone dużym błędem i nie można ich brać dosłownie - to jasno napisano w treści.

Ale pokazują pewne zależności i mniej więcej można zobaczyć jak ma się do siebie popularność danych gier. To zawsze lepsze info niż żadne.

26.10.2021 15:18
4.2
humman
72
Generał

Jest jeszcze prostszy sposób, mnożenie liczby recenzji na steamie przez pewien mnożnik, każda gra ma inny ale obecnie steamdb uznaje sie ze jest gdzieś między 20 a 55

26.10.2021 15:20
Forcebreaker
4.3
Forcebreaker
54
Generał

W dupę, ale póki nie będzie lepszego narzędzia - trzeba się cieszyć tym co się ma. Na innych platformach nie ma nawet tego.
Plus nie ma znaczenia jak zła jest miarka- jak mierzy się nią wszystko. Wtedy mniejsza o konkretną liczbę vs. faktyczny stan, a ogólne powodzenie vs. inne gry.

Teraz też jest dobrze- The Riftbreaker dał radę i jak na wielkość studia wielki sukces. Cieszę się bardziej z tych developerów małej/średniej wielkości bardziej niż z jakiegoś giganta - przynajmniej jestem zainteresowany tymi grami. Po co komu kolejny bezduszny, korporacyjny twór. Od samego EA jest tego pod dostatkiem.

post wyedytowany przez Forcebreaker 2021-10-26 15:31:17
26.10.2021 16:43
5
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1353630
20
Konsul

A najgłośniejsza premiera polska - Gamedec - przepadł z kretesem, tak to jest jak się kłamie co do gatunku gry.

Październik też zapowiada się dobrze, polecam Succubus - nic o nim nie piszą, a gra zaskakująco dobra.

27.10.2021 07:56
Wielki Gracz od 2000 roku
5.1

To prawda, grę ukończyłem całą i prawie wymaksowałem (nie jestem w stanie w jednej misji zrobić zadania, aby otrzymać mniej niż 500 obrażeń, to ponad moje umiejętności). Przyjemna sieka z dodatkiem erotyki, która widać, że spodobała się graczom.

post wyedytowany przez Wielki Gracz od 2000 roku 2021-10-27 07:57:15
26.10.2021 19:20
Khedron68
6
odpowiedz
Khedron68
21
Legionista

"Wrześniem był również bardzo dobrym okresem dla polskich deweloperów."Polska język trudna język.

26.10.2021 23:37
7
odpowiedz
zanonimizowany1358724
7
Pretorianin

Artykuł zrobiony na podstawie nie wiarygodnego źródła - tylko na Gry online.

30.10.2021 16:25
8
odpowiedz
monsta119
11
Legionista

dlaczego Madness: Project Nexus nie ma strony w encyklopedii

Wiadomość Cztery polskie gry w top 20 premier września na Steam