Autopilot Tesli po aktualizacji zaczął dziwnie jeździć, Elona Muska to nie dziwi
Większej bezczelności chyba nie widziałem. Beta testy oprogramowania samochodu, gdzie w grę wchodzi ludzkie życie i zero odpowiedzialności, no bo przecież to testy były.
Pisałem to już kiedyś i zostałem negatywnie skomentowany, w takiej branży wypuszczanie beta testów do użytkowników końcowym to jakaś kpina. Aż dziw, że nigdzie nie słychać głosów niezadowolenia :/ Choć z drugiej strony Musk dla wielu to bożyszcze, złote dziecko współczesnej ignorancji...
Wszyscy jesteśmy beta testerami, technologie tak pędzą iż by nie zostać w tyle nie ma innego wyjścia.
Kolega
Tesla właśnie podpisała kontrakt z Hertz na 100 tys pojazdów. Akcje zaliczają ATH - 1000 dolarów za sztukę. Majątek Elona - 288 miliardów dolarów.
Było już parę wypadków spowodowanych przez autopilota, w tym parę śmiertelnych. A mimo tylu niedoskonałości tej technologii nadal jest dopuszczona do użytku. Nie mówiąc już o systemie samodzielnego parkowania i przyzywania pojazdu, który również spowodował trochę wypadków. A pamiętacie ostatnią wpadkę Tesli, gdy system pojazdu uznał Księżyc za sygnalizację uliczną?
Albo chcecie miec testy trwajace 3 lata, albo chcecie miec testy trwajace 30lat w trakcie ktorych i tak nie przetestujecie wszystkiego. Coz, nie da sie inaczej. To MUSZA byc publiczne testy. Dlatego Tesla NAKAZUJE trzymanie rak na kierownicy oraz wskazuje, ze to NIE JEST autopilot, ktory sobie ze wszystkim poradzi.
Komentarze jak wyzej to pewnie ci sami ludzie, ktorzy wymagaja by na kubku z herbata z Maca byla informacja, ze napoj jest goracy xD.
PS. Szkoda, ze ci sami ludzie nie mowia tez ile razy Tesla uratowala komus zycie, bo albo uniknela wypadku albo zatrzymala pojazd gdy kierowca tegoz zaslabl.
Jednak to Tesla 3 jest najpopularniejszym autem w Europie :)
Ciekawe ilu z was prowadzilo Tesle :p Osobiscie, jakbym mogl sie przelamac to tego teslowego kokpitu to mialbym wlasne Tesla 3 Performance bo poki co, posrod wielu elektrykow, jest to najlepszy wybor.
A same sytemy kontoli aut samojezdnych sa nadal rozwijane. Bez udostepnienia tych systemow w autach komercyjnych ich rozwoj bylby znacznie spowlniony. Wiele tez zalezy od drogowej infrastruktury, ktora akurat nie jest do tego jeszcze przystosowana.
W swoim aucie nie mam pelnego autonomicznego automatu, ale po wcisnieciu jednego guzika, auto jedzie samo i dostosowuje predkosc do warunkow drogowych. Zintegorwany radar, czujniki i 360 stopni kamery pozwalaja autu na unikniecie kolizji, zdecydowanie lepiej niz w przypadku kontoli przez kierowce, ktorego reakcja jest znacznie nizsza.