Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dying Light 2 na zwiastunie prosto z Xbox Gamescom 2021 showcase

24.08.2021 20:03
Cyberszczur
😊
4
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Cyberszczur
37
Pretorianin

Techland dajta Call of Juarez z powrotem do korzeni z pierwszych dwóch części.

24.08.2021 19:38
1
-20
ramirezrem
42
Pretorianin

Bez szału, grafika tylko ok, do tego dziwnie haczy i muli na tym trailerze, jakaś powolna ta walka na koniec. Do dynamiki nowego DOOMa czy Wolfensteina temu daleko. A szkoda, bo to ważna rzecz w grze z szybką akcją i parkourem.

post wyedytowany przez ramirezrem 2021-08-24 19:40:24
24.08.2021 19:58
👍
2
1
odpowiedz
10 odpowiedzi
krontes
33
Pretorianin

Kogo obchodzi grafika.
Gra zapowiada się naprawdę dobrze, mega klimatycznie.

24.08.2021 20:03
2.1
ramirezrem
42
Pretorianin

Ja bardziej narzekam na płynność i dynamikę walki.

24.08.2021 20:09
😂
2.2
mazurek92
41
Konsul

krontes Niby od której strony?

24.08.2021 20:32
UrBan_94
2.3
UrBan_94
40
Geralt z Rivii

Gdzie tam płynności brakuje?

24.08.2021 20:36
2.4
ramirezrem
42
Pretorianin

UrBan_94 odpal sobie końcową walkę w trailerze a potem gameplay z DOOM Eternal lub Wolfenstein New Colossus. Dying 2 ślimaczy się strasznie przy tych grach. Choćby ten wyskok by uderzyć w ziemie i obalić wszystkich wrogów, jest tak powolny, że zasypiam jak go widzę.

24.08.2021 20:42
😂
2.5
zanonimizowany1349061
16
Generał

Szczególnie fabuła na poziomie "Na Wspólnej"
Nie wspominając już ile rzeczy poszło do kosza bo staff się pozmieniał, bo zarządzanie tam leży jak w innej pewnej firmie na "C" ;)

24.08.2021 20:44
rafq4
2.6
5
rafq4
162
Shadow in the darkness

ramirezrem ale wiesz o tym, że DL2, DOOM, czy Wolf to zupełnie inne gry stargetowane na kompletnie inne doznania? Porównujesz tu grę, w której pierwsze skrzypce ma grać rozpierducha dookoła z grą, w której walka ma być tylko elementem czegoś więcej. DL2 to nie DOOM, to dwie kompletnie inne nastawione na inne doznania.

24.08.2021 20:46
UrBan_94
2.8
1
UrBan_94
40
Geralt z Rivii

Co Ty mi tu porównania dajesz, jak te gry są zupełnie na co innego nastawione, każdy tytuł który wymieniłeś jest inny od siebie.

Nickim4ru

Rozumiem, że grę już przeszedłeś, że wiesz na jakim poziomie jest fabuła i rozumiem, że brałeś udział przy tworzeniu gry, skoro wiesz ile poszło do kosza?

post wyedytowany przez Admina 2021-08-24 21:11:20
25.08.2021 08:09
2.9
ramirezrem
42
Pretorianin

rafq4 UrBan_94 no jak co porównuje, przecież Dying Light to nie jest gra taktyczna, czy RPG. To horror akcji dodatkowo z parkourem, wiec za przeproszeniem musi zapie*dalać jak żyleta. Serio jeśli tego nie poprawią refunduję grę, nie mam zamiaru grać w ślamazarny parkour i naparzanie zombie w żółwim tempie. To już nawet Cyberpunk ma większe tempo niż to co widzę na tym trailerze a przecież to też inny gatunek niż WOlf czy DOOM.

post wyedytowany przez ramirezrem 2021-08-25 08:11:14
25.08.2021 22:14
2.10
TobiAlex
193
Legend

O chłopie, jak ty mnie rozbawiles. Powolna walka? Powaznie. A grales chociaz w jedynke? Bo wtedy bys wiedzial, ze to slomo. Nic wiecej. Aaa, porownywanie Dooma do tej gry… o k#rwa, to trzeba miec beret zryty…

26.08.2021 15:13
2.11
ramirezrem
42
Pretorianin

TobiAlex odczep się od mojego bereta. Jakbyś nie zauważył porównałem też Wolfa i Cyberpunka, że obie gry o wiele szybsze. Grałem w jedynkę, nie było źle, ale znakomicie również nie. A dwójka wygląda powolniej. Brońcie dalej w ciemno gier, zamiast spojrzeć trzeźwym okiem, a później będzie płacz i refundowanie jak przy Cyberpunku, bo trailer i reklama mnie oszukały.

post wyedytowany przez ramirezrem 2021-08-26 15:13:34
24.08.2021 20:02
👍
3
odpowiedz
zanonimizowany1358673
4
Generał

Bardzo fajna gra fantasy, podoba mi się.

24.08.2021 20:03
Cyberszczur
😊
4
5
odpowiedz
1 odpowiedź
Cyberszczur
37
Pretorianin

Techland dajta Call of Juarez z powrotem do korzeni z pierwszych dwóch części.

25.08.2021 08:57
4.1
Dan2510
30
Pretorianin

To by było coś:)

24.08.2021 20:12
Pilav
5
odpowiedz
5 odpowiedzi
Pilav
143
Generał

Walka wręcz prezentuje się dobrze, to niewątpliwie specjalność Techlandu. Ja jednak wolałbym strzelankę. Za slasherami nie przepadam. Moim zdaniem ograniczenie strzelania do śladowych ilości to błędna decyzja projektowa. Powinni byli bardziej wzorować się na Metro Exodus.

Wiosną wychodzi Stalker 2 i na tę grę czekam dużo bardziej.

25.08.2021 11:27
5.1
2
Ratanok
43
Konsul

Pilav a mnie bardzo cieszy, że skupiają się na walce bronią białą. Gier ze strzelaniem do zombie (czy podobnym im maszkar) nie brakuje a tak to Dying Light jeszcze bardziej się wyróżnia na tle konkurencji. W pierwszej części wolałem walczyć w zwarciu nawet gdy już zdobyłem karabin i miałem do niego sporo amunicji. Błędna decyzja projektowa? A dlaczego? W jedynce takie rozwiązanie się sprawdziło. Poza tym ograniczanie się w używaniu broni palnej było dobrze wytłumaczone gdyż hałas, który emitował wystrzał przyciągał agresynwych zombie potrafiących się wspinać po dachach. Zrobienie kolejnej strzelanki z siekaniem zombie było by pójściem na łatwiznę i dobrze, że idą swoją drogą.

25.08.2021 22:15
5.2
TobiAlex
193
Legend

Tez bym wolal bron palna, tak jak to bylo w Dead Island i pierwszej czesci Dying Light

26.08.2021 01:11
Pilav
5.3
Pilav
143
Generał

Ratanok

Nie wiem co masz na myślisz pisząc, że "w jedynce takie rozwiązanie się sprawdziło". W jedynce gracz miał wybór, a w dwójce niemal nie będzie wyboru.

Przedstawiasz to jako innowacyjne rozwiązanie, które będzie grę wyróżniać, ale moim zdaniem to jest po prostu spłycanie rozgrywki. To tak jakby zrobić grę, w której bohater nie może skakać, bo zrobienie kolejnej gry ze skakaniem "byłoby pójściem na łatwiznę".

Ja rozumiem, że siekanie może się komuś podobać. Odbieranie wyboru to jednak zła decyzja projektowa, ponieważ w ten sposób ograniczają sobie grupę odbiorców do tych, którzy wolą siekanie. Tymczasem większa popularność shooterów w porównaniu do slasherów bierze się właśnie z tego, że więcej graczy preferuje strzelanie. Najlepsze byłoby połączenie obu rodzajów walk, bo czyniłoby rozgrywkę najmniej monotonną. Twórcy jak rozumiem tworzą grę nie dla siebie, lecz dla płacących klientów, więc "pójście swoją drogą" to eufemizm dla niszowego produktu.

Gdyby pierwszy Dying Light nie miał broni palnej to mógłbym pomyśleć, że twórcy nie chcą zapuszczać się w nieznane rejony, by nie komplikować sobie pracy nad i tak mocno skomplikowanym projektem, lecz tam w jedynce był całkiem fajny wybór między strzelaniem a siekaniem. Pod tym względem druga część robi krok w tył, obiektywnie rzecz biorąc, niezależnie od tego jakie kto ma preferencje.

Żadne wytłumaczenie fabularne nie jest w stanie tego zamaskować. Najpierw projektuje się rozgrywkę, a dopiero potem dopasowuje się do tego fabułę – nie na odwrót. To jest przede wszystkim gra. Strzelanie wymaga skilla, jest wyzwaniem motorycznym, trzeba mieć refleks, celność itp. Natomiast machanie maczetami, siekierami, pałkami i młotami jest moim zdaniem bardziej prymitywną rozrywką i szybciej staje się nużące.

post wyedytowany przez Pilav 2021-08-26 01:28:06
26.08.2021 10:31
5.4
1
Ratanok
43
Konsul

Pilav nie twierdzę, że nastawienie na walkę w zwarciu jest innowacyjnymi rozwiązaniem a jedynie, że więcej jest gier w który to strzelanie dominuje.

W jedynce broń palna pojawiała się dość późno i dla mnie miało sens ograniczanie w jej stosowaniu. W drugiej części nie ma konkretów na ten temat ale z tego co pamiętam z różnych materiałów z gry to nie wyglądało na to by broń palna była czymś trudno dostępnym i myślę, że jednak będzie można z niej skorzystać wcześniej niż w pierwszej części.

Mi mimo wszystko więcej frajdy sprawiała walka bronią białą. Skoro gra sprzedała się dobrze i kontynuacja jest oczekiwana to wygląda na to, że jest wielu graczy, którym taki model rozgrywki się podoba.

Nie uważam by był to błąd w projektowaniu a raczej świadoma decyzja nad czym się skupiamy. Nie jest to jedyny taki przypadek. Przychodzi mi do głowy choćby Sleeping Dogs, które było trochę takim "GTA w Azji". Jednak tam większość walk odbywała się na pięści w przeciwieństwie do produkcji Rockstara i jakoś nikt nie narzekał, że to błąd przy projektowaniu bo więcej powinno się strzelać z karabinu. Uważam, że podobnie jest tutaj. Rozumiem jednak, że nie każdemu odpowiada taki model rozgrywki.

26.08.2021 18:18
Pilav
5.5
Pilav
143
Generał

Ratanok
Narzekania, jak moje powyżej, nie są miarodajne, bo większość ludzi zamiast narzekać po prostu nie kupuje gry, w której coś im się nie podoba. Sleeping Dogs w porównaniu do pierwszego Dying Light to produkt niszowy. Cena Sleeping Dogs spadała szybko i większość jej kopii sprzedana została bardzo tanio jak na duże sandboxy w stylu GTA. Gdyby Dying Light 2 miało się tak sprzedać to byłaby katastrofa. Nie wydaje mi się jednak by miało być tak źle. Moim zdaniem przychody z DL2 będą gdzieś pomiędzy DL1 a CP2077. Uważam jednak, że sprzedaż mogłaby być wyraźnie lepsza gdyby gra oferowała bardziej urozmaiconą walkę.

Kwestia broni palnej była już omawiana tutaj:
https://www.gry-online.pl/newsroom/dying-light-2-techland-opowiada-o-broni-palnej-i-decyzjach/z11fade
Na podstawie pokazanych trailerów i gameplayów można mniej więcej oszacować ile tej broni palnej będzie i wygląda na to, że znacznie mniej niż w DL1.

post wyedytowany przez Pilav 2021-08-26 18:27:07
24.08.2021 20:28
Olekek
6
odpowiedz
11 odpowiedzi
Olekek
0
Centurion

Nie pamiętam za bardzo już fabuły z 1, ale chyba tam nie było magi? Czy była? Ktoś pamięta? Wydaje mi się, że nie. Mam nadzieję, że to tylko jakiś błąd animacji czy coś i nie będzie takich zdolności magicznych jak na tej prezentacji.

24.08.2021 20:45
😂
6.1
zanonimizowany1349061
16
Generał

Nie było czary mary w DL1.
Możliwe że w Hellraid "DLC"

24.08.2021 20:50
Olekek
6.2
Olekek
0
Centurion

No to twórcy odlecieli nieźle. Rozumie nie realistyczne skakanie , parkur itd, ale nie zdolności na magiczne odpychanie przeciwników po uderzeniu w ziemie. Może kiedyś ogram jak będzie już na jakieś promocji za 10.

24.08.2021 21:05
6.3
1
mago_81
29
Centurion

No słabo to wygląda, koleś wyskakuje w walce nad innego kolesia i sekundke przed upadkiem patrzy na niego z wysokości dobrych 2,5 m. Gdzie tu realizm? To skakanie i wyrzucanie zielonej linki a la spider man też dziwne.

24.08.2021 21:59
😂
6.4
4
zanonimizowany1358673
4
Generał

Doszukiwanie się realizmu w grze o apokalipsie zombi... zajebiście XD

24.08.2021 23:14
Olekek
6.5
Olekek
0
Centurion

Nikt nie oczekuje realizmu na poziomie życia prawdziwego, ale zrobienie tego co widać w 2:13, to po prostu komedia. Nikt nie oczekuje, że bohater nagle będzie zniszczalny czy zwykłym człekiem, ale nie zdolności magiczne czy cholera wie jak oni to tam nazwą.
W braku realizmu też trzeba znać umiar. Zbyt duży jego brak sprawia, że wychodzi kicz.
Nawet w świecie fantasy jest dużo realizmu, by miało to spójność.

24.08.2021 23:30
Dawko062
👍
6.6
5
Dawko062
100
Pora umierać
Wideo

https://youtu.be/ycCgrc2JqHo?t=1

Faktycznie magia której nie było w jedynce.

post wyedytowany przez Dawko062 2021-08-24 23:43:36
25.08.2021 01:48
😒
6.7
zanonimizowany1358673
4
Generał

Spójność a realizm - wybierz jedno.

25.08.2021 10:52
Olekek
6.8
Olekek
0
Centurion

Dawko062 czyli jednak coś było takiego w 1. To słabo. Jak to było wyjaśnione fabularnie?

25.08.2021 17:46
6.9
3
kaagular
72
Generał

A co tu tłumaczyć "fabularnie"? Skaczesz do góry walisz młotem, ziemia się trzęsie i delikwenci się przewracają. Wielkie mi mecyje. Wygląda kozacko i to się liczy w tego typu głupawych grach.
Idźcie poczytać sobie podręczniki do fizyki, a nie grajcie w gry.

25.08.2021 21:57
6.10
Ratanok
43
Konsul

Olekek ale jaka magia? Zwykła fala uderzeniowa w skutek mocnego przywalenia w ziemię i tyle. Nie jest to nic nowego bo w pierwszej części była taka umiejętność. Nazywała się dokładnie "uderzenie w ziemię" i by ją użyć trzeba było mieć w rękach broń dwuręczną. Nazywanie tego magią to przesada. W rzeczywistości przecież też można oberwać falą uderzeniową gdy nie zostało się bezpośrednio trafionym. Co prawda człowiek nie wywoła takiego efektu i wiadomo, że w grze jest to spotęgowane.

26.08.2021 21:29
PUNISHER2908
6.11
PUNISHER2908
32
Legionista

Nie jestem pewny, ale w 1 trailerze DL2 w scenie z zegarkiem gdzie szybko uciekał z budynku, wywnioskowałem/zinterpretowałem scene, że główny bohater przemienia się w zombiaka (co zapewne jakoś powstrzymuje) i może w drzewku umiejętności będą skille/pasywki jakiś cech zombiaków :v

+ podtytuł "stay human" może sugerować że postać będzie walczyć o pozostanie człowiekiem :v

post wyedytowany przez PUNISHER2908 2021-08-26 21:32:53
24.08.2021 20:44
7
3
odpowiedz
zanonimizowany1349061
16
Generał

Kolejny trailer typu: puk puk CIĘCIE, puk puk CIĘCIE.
Ten co to edytował to chyba chciał by ludzie dostali ataku epilepsji.
Ponownie gameplayu jest może max 8sek.

24.08.2021 21:09
Bukary
8
odpowiedz
Bukary
222
Legend

Wydaje mi się, że zapowiedzi pierwszej części były lepsze. Ale to nie oznacza, że gra będzie gorsza. Zobaczymy.

24.08.2021 21:31
xKoweKx [stalker.pl]
👎
9
odpowiedz
xKoweKx [stalker.pl]
136
Stalker

Kolejny wyreżyserowany trailer, do premiery niecałe 4 miesiące a prawdziwego gameplayu nadal nie pokazali.

24.08.2021 21:52
kęsik
👍
10
1
odpowiedz
kęsik
148
Legend

Wygląda to naprawdę bardzo dobrze. Jedynka była świetną grą, nic nie wskazuje aby dwójka miała być gorsza.

24.08.2021 22:41
Wrzesień
11
odpowiedz
Wrzesień
58
Stay Woke

Tak na pierwszy rzut oka, to trochę mało zombie...

24.08.2021 23:24
12
odpowiedz
2 odpowiedzi
dwapierogi
38
Pretorianin

Zabijcie mnie z ale graficznie jest bardzo słabo. Sam początek, jakieś rośliny po lewej się kołyszą na wietrze. DRAMAT.

FAR CRY 3 KTÓRY MA 10 LAT ALBO DEAD ISLAND WYGLĄDAŁY LEPIEJ

25.08.2021 01:46
12.1
1
zanonimizowany1358673
4
Generał

Wydaje ci sie

25.08.2021 12:37
Persecuted
12.2
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Fakt, gra nie prezentuje się najlepiej. Nie jest odpychająca, ale bardzo ładną też bym jej nie nazwał, przynajmniej jak na standardy 2021 roku (w 2017 to byłoby nawet nawet).

post wyedytowany przez Persecuted 2021-08-25 12:37:33
25.08.2021 01:22
13
1
odpowiedz
zanonimizowany1353630
20
Konsul

Nie wierzę, jak czytam te bluzgi, przecież to zaje.bisty trailer. Super otwarte lokacje, poprawiono twarze i graficznie to teraz kozak jak dla mnie wygląda. Walka też spoko wygląda, bloki szybko wchodzą, parkour bardzo płynny i ogólnie jest to 10 razy lepsze niż to skradanie się po ciemnych pomieszczeniach jak w poprzednim zwiastunie.

25.08.2021 01:46
14
1
odpowiedz
KamilW.ab6
20
Legionista

"Dodatkowo podkreślono, że istotną rolę w grze odegra parkour. Pozwoli on bowiem uniknąć wielu niebezpiecznych sytuacji." Cholera, nie domyśliłbym się XD

25.08.2021 02:13
15
1
odpowiedz
Legalizex
69
Generał

Nie wygląda to jakoś rewolucyjnie w stosunku do pierwszej części, nie wiem co oni robili przez 6 lat. Ale to nawet dobrze bo w jedynkę grało się świetnie. Najlepsza gra o zombie. Mam tylko nadzieję że nie zrobią tego błędu co The Walking Dead i że zombie nie zejdą na dalszy plan i nie staną się tylko tłem do jakichś wojenek między ludźmi. Ale mogliby już w koń u pokazać jakiś prawdziwy gameplay bo tutaj widać ze prawie wszystko oskryptowane.

post wyedytowany przez Legalizex 2021-08-25 02:15:01
25.08.2021 02:13
Uniks84
😒
16
odpowiedz
1 odpowiedź
Uniks84
17
Chorąży

Gry od Techlandu jakos nigdy mnie nie zachwycily ani to fabularnie ani gameplayowo np. takie Dead island znudzilem sie po kilku godzinach to samo bylo z Dying Light poszedl uninstall po paru godzinach, nuda nuda i jeszcze raz nuda jak dla mnie wiec nie wydaje mi sie zeby druga czesc miala cos zmienic.

25.08.2021 02:16
16.1
Legalizex
69
Generał

To że Dead Island był nudny to się zgodzę, ale Dying Light to wyższa półka. Nawet samemu fajnie się w to gra, a co dopiero jak się ma znajomków do gry.

post wyedytowany przez Legalizex 2021-08-25 02:16:24
25.08.2021 03:06
Man From The Moon
17
odpowiedz
Man From The Moon
38
Pretorianin

Podoba mi się klimat, ale grafika nie powala.

25.08.2021 09:42
A.l.e.X
👍
18
1
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

Marchewak rozbije bank dl2. Wpompowano w gre niewiele mniej niż w cyberpunka ale nie wydano na pałę. Zapowiada się kandydat do goty :)

25.08.2021 10:32
18.1
zanonimizowany767782
113
Senator

Mimo, że to bardzo słaby rok growo, to wątpię, żeby były duże szanse na goty
Już prędzej chyba Halo, a dla mnie to nic nie przebije re8

25.08.2021 11:18
19
odpowiedz
Danonek112
6
Junior

Mi się tam podoba. Przynajmniej nie jest tak koloryzowany(oby!), jak był cyberpunk. Wygląda to przyziemnie i dobrze. Przynajmniej gracze nie będą mieli kosmicznych oczekiwań, a kto wie, może się zaskoczymy pozytywnie...

25.08.2021 11:23
20
1
odpowiedz
KozoWSP
47
Chorąży

Wszystko spoko, ale co to za blokowanie ciosów kastetem, albo tworzenie jakiejś fali uderzeniowej, która przewraca wszystkich dookoła za pomocą siekierki, którą się uderza w ziemię? Rozumiem, że ten cios jest tak potężny, że wywołuje trzęsienie ziemi, które obala przeciwników? Eh... bardzo wiarygodne.

25.08.2021 13:39
7obo
21
odpowiedz
7obo
18
Legionista

Mam mieszane uczucia. W sumie DL1 + DLC wspominam bardzo pozytywnie to jednak graficznie i fizyka w grze wygląda przestarzale. Do tego nie czuć klimatu. Może jak wyjdzie gra i się w nią pogra to zmienię zdanie. Oby tylko nie przesadzili z wymaganiami bo gra nie powala grafiką a dostępność kart graficznych w rozsądnych cenach ssie.

25.08.2021 13:40
22
odpowiedz
Carlito78
66
Konsul

Zabijanie za pomocą wstrząsów może być. To raczej nie magia. Bardziej martwi mnie to, że znowu będzie jakieś skakanie po ruinach w niebie. To było okropne. Odechciało mi się na moment grać.

25.08.2021 15:00
Barklo
23
odpowiedz
Barklo
114
Generał

Jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził.

25.08.2021 16:47
👎
24
odpowiedz
kilerro
11
Chorąży

grętwo to wygląda

25.08.2021 18:08
25
odpowiedz
KXK
36
Pretorianin

Zombiaczki amortyzują upadek z wysokości równie dobrze jak płachta strażacka. Do tego protagonista tak wyperkował sobie pepegi, że może skoczyć wyżej niż autobus.
Rozumiem, że to bajka, ale rzekomo akcja dzieje się mimo wszystko na planecie Ziemia, ze znanym g.

25.08.2021 20:55
Boss_88
26
odpowiedz
2 odpowiedzi
Boss_88
34
Centurion

Jednynka była super i miała dobra fabule . Tutaj widzę mało zombie w grze o zombie

25.08.2021 21:05
tgolik
26.1
tgolik
136
Generał

Też brakuje mi zombie. Dodatkowo grafika jakaś taka sterylna - chyba artystycznie słabiej niż w pierwszej części.

25.08.2021 21:59
26.2
1
konewko01
38
Monsignore Monokuma

Zostało to wytłumaczone ponad 2 lata temu, dlaczego tak jest Boss_88.

post wyedytowany przez konewko01 2021-08-25 21:59:42
25.08.2021 22:20
27
1
odpowiedz
TobiAlex
193
Legend

Jak czytam niektore komentarze, to rece opadaja. I dopiero teraz dociera do mnie, co tak naprawde ludzie oczekiwali w zwiazku z Cyberpunkiem. A szukanie realizmu w grze, i to takiej. ..No to juz musza byc ludzie z pokolenia zed. Jednemu to przeszkadza fala uderzeniowa z mlota… ch#j, ze obok niego stoi ZYWY trup. Wazne, ze fala z mlota jest nierealistyczna.

25.08.2021 22:25
NewGravedigger
28
odpowiedz
NewGravedigger
184
spokooj grabarza

Ja w sumie nie szukam realizmu ale płynnych animacji. Strasznie mnie rażą te przeskoki, ścinane ruchy itd.

27.08.2021 10:44
manoszek
29
odpowiedz
manoszek
51
Pretorianin

Kupię na premierę jak jedynkę, świetna zabawa.

Wiadomość Dying Light 2 na zwiastunie prosto z Xbox Gamescom 2021 showcase