W Cyberpunka 2077 wreszcie da się grać na PS4; gracze chwalą stabilność fps
Wywali większość przechodniów i pojazdów żeby poprawić wydajność, po prostu mistrzowie kodu... szkoda że jeszcze budynków i pozostałych dekoracji nie wywalili bo może na pustej planszy jakby gra nie musiała nic wyświetlać to udałoby im się dobić do 60 klatek. Partacze i tyle :-/
Przecież to ledwo 30 klatek trzyma a miasto puste, nieliczne auta i przechodnie.
O czym tu mówić, jeśli GTA V na PS3 oraz X360 miało ładniejsze i żywsze miasto. Działało też nieporównywalnie bardziej płynie...
To wygląda po prostu smutno. Nie dość, że wszystko jest zamglone i brzydkie to jeszcze całkowity brak przechodniów i pojazdów, całkowicie psuje odbiór i klimat gry. Tego się już nie uratuje na starej generacji...
Czyli wychodzi na to, że gdyby więcej środków zainwestowali w testerów i dział optymalizacji i opóźnili grę o 3-4 miesiące to może byśmy mieli GOTY. Jednak miło w końcu słyszeć coś pozytywnego w ostatnim czasie o Cyberpunku.
Przecież to ledwo 30 klatek trzyma a miasto puste, nieliczne auta i przechodnie.
No i? Przecież u sony to standard takie coś dopuszczać w wielu grach, także ich, i się nie czepiać, da się grać.
Jakoś GTA V nie miało problemu i utrzymywało klatki i liczbę ludzi w mieście i ruch samochodowy ;] RDR2 to samo. Cóż za ślepy patriotyzm.
Jakoś Wiedźmin 3, Red Dead Redemption 2 czy Spider-Man nie mieli problemu z tego.
Nie wiem co odpowiedzieć na RDR 2, tam też raz na ruski rok przejeżdza obok ciebie ktoś na koniu a w miastach zagęszczenie na ulicach wcale nie jest wiele większe, Traffic, NPC jest zależny od możliwości CPU, Jaguar z PS4/XONE jest prześmiewczo nazywany tabletowym procesorem, co może poza architekturą nie jest dalekie od prawdy.
A GPU, no cóż GPU jest po prostu słabe, jeżeli miało by renderować więcej modeli samochodów to raczej by nie było tych 30 FPS, szczerze wątpie w 20.
z tego co widzę to wiedzmin miał ten sam problem (chodzi o podróżowanie po mieście) kilka npc i klatki w 25 fps
BIGPSFANBOY RDR2 akurat w miastach, nawet mimo ich wielkości, ma mnóstwo ludzi i życia. Nie ma porównania do tego co jest w Night City na PS4. A GTA V może sobie być i starszą grą ale nadal była na premierę lepiej zrobiona niż Cyberpunk. I nic gry od CDPR nie obroni.
GTA V jest stare, rozmawiamy o ilości AI więc nie przywołuj stanu technicznego.
Kompletnie pomijasz fakt że RDR 2 (Przynajmniej w wersji PC) jest dalej mniej procesorożerny od CP77, pomijasz fakt że zabudowa w RDR 2 przez większość mapy jest o wiele rzadsza, Pomijasz fakt że Saint Denise też nie jest tak gęsto zabudowane i ozdobione obiektami jak NC z CP77.
Pomijasz fakt że RDR 2 to gra z 2018, tak 2018, wtedy w przeciwieństwie do teraz większość gier działała na Pastgenach ze stałymi framerateami na normalnych ustawieniach, w 2 lata wymagania sprzętowe wszystkich gier się zmieniły. Tak samo jak grafika i złożoność tekstur/obiektów się polepszyła.
I POMIJASZ FAKT ŻE RDR2 BYŁO ROBIONE Z MYŚLĄ O KONSOLACH i dopiero później przeniesione na PCty (Zresztą przed aktualizacjami był to bardzo mierny port.)
A czyli Cyberpunk był robiony na PC a potem przeniesiony na PS4/XBOXO i dlatego chvj0wo działa? Ok, to im wybaczam!
No to sony ma wywalone już, tak samo jak mają na inne gry które nawet przez długie sekwencje trzymają 25 czy wręcz 20 fps np. control, i problemu nie mieli, ba, swoich gierek też nie ściągają ze sklepu wtedy, jak tego technicznego gniota last guardiana, days gone przy hordach chrupało niemiłosiernie swego czasu, też nie ruszali, więc tym bardziej cp 2077 już nie ruszą, a że pograsz sobie od czasu do czasu w 25 fps, spoko.
Niestety tego że gra jest tragicznie słaba i kłamali na każdy możliwy temat na jaki się dało to już nie poprawią.
Czyli wychodzi na to, że gdyby więcej środków zainwestowali w testerów i dział optymalizacji i opóźnili grę o 3-4 miesiące to może byśmy mieli GOTY. Jednak miło w końcu słyszeć coś pozytywnego w ostatnim czasie o Cyberpunku.
Nie, oznacza to zgodnie z FAKTAMI, że zarząd wypuścił grę za wcześnie, mimo że dostawał sygnały z działu produkcji ze gra jest jeszcze nie gotowa. Przeznaczone środki finansowe na reklamę czy na finansowanie produkcji nie miały tu wpływu, tylko decyzja zarządu.
Wywali większość przechodniów i pojazdów żeby poprawić wydajność, po prostu mistrzowie kodu... szkoda że jeszcze budynków i pozostałych dekoracji nie wywalili bo może na pustej planszy jakby gra nie musiała nic wyświetlać to udałoby im się dobić do 60 klatek. Partacze i tyle :-/
Ta wersja z tym patchem powinna być bazą pod naprawę tej gry, bo to co dostaliśmy w dniu premiery to ponury żart.
7 miesięcy minęło a ludzie się cieszą że tytuł ledwo działa, ale jakoś działa.
Eh, szkoda.
Włączyłem CP przed chwilą po tej aktualizacji i o matko...Jak ta gra paskudnie wygląda na XsX. Dramat niesamowity. Wydaje mi się, że obecnie GTA IV wygląda dużo lepiej. Nic dziwnego, że na One i PS4 zaczęła stabilnie trzymać 30 klatek jak downgrade graficzny jest zatrważający. Nie zależnie od wybranego trybu (graficzny czy wydajność) gra po prostu wygląda paskudnie. Cieszę się, że grałem na jeszcze ładnej wersji bo obecnie to za grafikę obciąłbym ze 2pkt przy ocenie ogólnej.
Jak ja słyszę o downgradzie graficznym to wiem, że mam doczynienia z deb***m.
Porównaj sobie wersję 1.0 do 1.2:
https://www.youtube.com/watch?v=OWsAqY5psiA
Dalej wyrabiaj sobie opinie na podstawie filmików z YT, a ja tym czasem wiem jak wyglądała gra w grudniu-styczniu, gdzie spędziłem z nią grubo ponad 100h, a jak wygląda teraz. Wtedy wersja na XsX (czyli na XOneX z trybami wydajności) była drugą najlepszą po PC'towej. Obecnie nie mogę patrzeć na doczytujące się wszędzie tekstury, martwe miasto i samochody raz na kilka minut. No ale to ja jestem debilem bo oceniam grę na platformie, którą posiadam, a nie po filmikach na YT...
Gameplay z 2013 i 2019 z GTA5 na PS3
https://www.youtube.com/watch?v=d0KJhFMnWRI
https://www.youtube.com/watch?v=wWVY8ducBG4
Odchodząca stara generacja konsol PS3 nowa gra Rockstar Games i miasto widmo.
30 FPS i puste miasto?
Jakoś Wiedźmin 3 czy Red Dead Redemption 2 nie mieli problemu z utrzymanie 30 FPS i zapełnianie mieszkańcy w mieście, nawet jeśli nie dużo.
To pokazuje, jak Cyberpunk jest mocno niedopracowany i słabo optymalizowane z powodu błędne decyzji szefowie CD-Projekt i słabe zarządzenie w firmie. Odejście wielu specjalistów z firmy mocno odbije się na jakość CD-Projekt. Było widać, że powinno być tylko dla PS5 i nowy XBOX.
Downgrade to częsta praktyka, gdy jest problem z optymalizacją. Najprościej obniżyć poziom graficzny. Najmniej traci się czasu, którego nie mają, bo DLC też mają w planach i wersje pod nowe konsole.
Na pokazach Wiedźmin 3 też lepiej prezentował się niż finalna wersja do kupienia co mogło trochę zasmucić fanów. Dopiero po kilku latach na najlepszych modach graficznych jest blisko powiedzmy tego co na prezentacjach w przypadku W3. Też w pewnym sensie oszukali. Na Youtube wszystko zostało jak prezentował się W3 przed premierą.
No może dlatego, że RDR 2 czy Wiedźmin 3 to nie skala Cyberpunka, w grze masz wertykalne miasto, ruch uliczny, dużą ilość przechodniów w centrum miasta...
po raz kolejny to napiszę
z tego co widzę to wiedzmin miał ten sam problem (chodzi o podróżowanie po mieście) kilka npc i klatki w 25 fps
A RDR2 działa w 1080p, w mieście jest dużo więcej NPC, interaktywność, AI jest na wysokim poziomie, animacje są o wiele lepsze, więcej detali i ogólnie lepsza grafika pod każdym względem
WestSamples
Przy RDR2 i TLOU 2 wycisnęli z Ps4 Pro wszystko ile fabryka dała.
Studia Rockstar i Naughty dog znakomicie poradziły sobie w kwestiach technicznych.
Wszystko zależy od umiejętności ludzi, zarządzania zespołem i silnika gry.
Ale da się zrobić w taki sposób, że mieszkańcy będą widoczne tylko w zasięgu widzenia bohatera, a nie na CAŁEGO miasta. Pierwsze gry Assassin's Creed, Gothic 1-2, Wiedźmin 3 czy inFAMOUS 1-2 i wielu innymi pokazali, że da się zrobić na DUŻO słabsze komputery.
Tak jak napisał Wiedźmin, to wszystko zależy od umiejętności ludzi, zarządzania zespołem i silnika gry. Cyberpunk 2077 pozostawia wiele do życzenia w kwestiach technicznych. Po prostu CD-Projekt dali plamę i tyle.
Mniej wiecej 30 klatek :D Shootera gra sie tylko w plynnych klatkach a nie ze spadkami. Ogram na konsoli nowej generacji. Mam ps4 pro ale wole zagrac w 60 klatkach.
Czyli po dwóch miesiącach myślenia :) wymyślili! Wyczyśmy miasto z ruchomych elementów :D ja pierdziu :D no to jest miazga jakaś :D
Jak najbardziej zyskowna platforma dopuściła cp To będą wzrosty w cdp.
O czym tu mówić, jeśli GTA V na PS3 oraz X360 miało ładniejsze i żywsze miasto. Działało też nieporównywalnie bardziej płynie...
Nie wiem czy to troll, ale yhym.. to mapka Vice City. No wiesz tego GTA z 2002 roku.
Może mapki pomylił, ale VC ma bardziej żywe miasto niż Cyberpunk.
Porównanie wersji PS3/PS4
https://www.youtube.com/watch?v=09lqWdLkVoQ
W innym komentarzu dałem linki do gameplayu GTA5 na PS3 z 2013 i 2019 miasto tak samo praktycznie bez NPC.
jeśli GTA V na PS3 oraz X360 miało ładniejsze i żywsze miasto.
no ale nie miało lol
Działało też nieporównywalnie bardziej płynie..
no faktycznie 28 fps z dropami do 23 to faktycznie płynność w uj
Porównywałem obie gry, wiem że nie macie racji.
Gołym okiem widać, że GTA jest dużo bardziej żywsze, nawet na starych konsolach.
W innym komentarzu dałem linki do gameplayu GTA5 na PS3 z 2013 i 2019 miasto tak samo praktycznie bez NPC.
Mówisz o tym filmie, w którym co kilkadziesiąt metrów pojawia się rozmawiająca grupka osób lub spacerujący przechodnie? W Cyberpunku nie uświadczysz nawet połowy z tego.
Mówisz o tym filmie, w którym co kilkadziesiąt metrów pojawia się rozmawiająca grupka osób lub spacerujący przechodnie? W Cyberpunku nie uświadczysz nawet połowy z tego.
Nie, mowie o momentach, w których jeździ po mieście, a nie oskryptowanych małych terenach zasłoniętych "czterema ścianami" tak samo puste miasto było w GTA5 na PS3 jak i teraz jest w CP2077 na PS4 kiedy generacja się kończy i wychodzi całkowicie nowy tytuł, który ma sporych rozmiarów mapę z wielkim miastem. PS3 tak samo sobie nie radził z wyświetlaniem dużej ilości NPC.
I tak samo jak wtedy kiedy gra dostanie pacza na nowe konsole będzie wyglądała lepiej i miała więcej szczegółów jak wersja na PC.
No śmieszkujcie sobie z PS3 i Xbox 360 wraz z GTAV. Nadmienie tylko, że... ehm, jakby co niektórzych niezawstydzić, albo żeby nie bylało, bo ego ucierpi... że obie te konsole miały po... werble... 256MB RAM. Słownie - dwieście pięćdziesiąt sześć megabajtów! Mój telefon obecnie ma 12GB. Skoro GTA V przy takiej ilości pamięci (o mocy procka nawet nie będę wspominał, bo wtedy to tak jakbym kopał leżącego, w sensie tych śmieszkujących) wyglądała i działała REWELACYJNIE, to jest to tym bardziej porażka redsów, bo ich gra powinna zpierd... na PS4 z palcem w d... Są partaczami i tyle. Myśleli, że są bogami. A znowu Polacy pokazali jakim są zadufanym w sobie narodem.
To wygląda po prostu smutno. Nie dość, że wszystko jest zamglone i brzydkie to jeszcze całkowity brak przechodniów i pojazdów, całkowicie psuje odbiór i klimat gry. Tego się już nie uratuje na starej generacji...
"Cyberpunk działa w mniej więcej stałych 30 klatkach na sekundę." To albo działa w stałych 30 klatkach albo nie działa. Dawno takiego idiotyzmu nie czytałem.
Ja czytałem gry online i wiedziałem od razu żeby nie kupować na ps4 bo od czasu do czasu ktoś pisał w komentarzach . "Mój znajomy zna kogoś kto pracuje w CD projekt i mówi ze ta gra na konsolach to będzie katastrofa" i tak parę razy sie to powtarzało ze ktoś zna kogoś. Raz był taki jeden i sie tak rozpisał o błędach , jakieś techniczne sprawy o silniku gry a jeszcze premiery nie było ( gdzieś ten wpis tu jest ) od razu wiedziałem ze to jakiś pracownik CDProjektu
Wiec kupiłem kartę graficzna i ograłem tą grę na PC ale w życiu bym się nie spodziewał że będzie taka wtopa .Swoje jednak wiedziałem przed premierą i to nie tylko ja wystarczyło czytać komentarze .
No tak...
Zapowiedziano CP2077 kiedy ps4/xbox one jeszcze na rynku nie było, a teraz gracze mają czelność narzekać, że tak słabo ta gra chodziła i chodzi na tych konsolach.
Już zaczynają narzekać. A czego się spodziewaliście po przedawnionym ps4? :D to tak jak grać w GTA Online na PS3, da się, ale nie jest to zbyt przyjemne.
Śmieją się że Redzi wywalili ruch uliczny bo ps4 takie słabe. Ja się śmieje że Redzi nie potrafili zrobić w miarę normalnego ruchu ulicznego, gdy taki głupi Manhattan w Spider-Manie, gry zrobionej tylko na to "słabe" ps4 to tętniąca życiem metropolia...
No i że po pół roku ale zrobili :)
Night City jest odicjalnie zamknięte! Nawet jednego NPC na ulicy (via YouTube – Jean Michel Silva).
Nie wiem kto wam to tłumaczył, ale zepsuliście cały kontekst tego komentarza po przełożeniu na nasze. Nic z niego nie wynika, gdybym nie przeczytał oryginalnego komentarza na YT, to "zamknięcie" miasta nic by mi nie mówiło.
Smiesznie to wyglada jak NPC sie rownomiernie rozlozeni na mapie :D Nie ma skupisk ludzi, moze COVID maja i trzymaja dystans? Co wy na to :D
Na tej rozgrywce to jest dalej tragedia..."Stabilność rozgrywki", ledwo wszedł do auta i 26fps...
To sobie gracze PS4 chwalą?
To jest nadal alfa.
Oglądnąłem filmik z patcha 1.1 i tego dla porównania ruchu w tych samych miejscach poszli tak po łepkach by to wypchnąć.
Oni nie mają całkowicie skilla jeśli idzie o wykonanie tego silnika jak by to było open source to modeży by to 100x lepiej połatali do tej pory a nie musieli zmniejszać populacje tylko by jej dodali, redzi w moich oczach tracą niestety z każdym updatem.
"moder-moderzy"
Ja nadal nie wiem kiedy kupię grę. Ale jakoś mi się nie spieszy, chociaż przed premierą miałem kupić od razu, ale wolałem poczekać kilka dni aż się sytuacja rozwinie.
Sory za błąd no ale to wina firefoxa :P miałem przez 'rz' i mi podkreślił a że po poprawieniu on czasem podkreśla a czasem nie no to jak nie podkreślił w pośpiechu myślałem że jest ok.
Niestety nie poprawię bo GoL to specyficzna stronka :
"Funkcja edycji postów w dowolnym momencie dostępna jest dla posiadaczy Abonamentów GRY-OnLine" a musieli by mnie zabrać do wariatkowa potem jak bym zapłacił abonament za edycje postów :D
"W Cyberpunka 2077 wreszcie da się grać na PS4"
A obchodzi to tylko nielicznych
Kto w ogóle gra w nowe gry na podstawowej wersji PS4? xDDDD. Mam pro tipa dla ludzi, którzy grają na konsolach: za 7 lat wyjdzie kolejna generacja, odkładajcie sobie 30 zł miesięcznie i sobie kupicie na premierę next gena, nie będziecie wtedy płakać, że gry zrobione na ps6 chujowo działają na ps5 xD.
Tak na ps4 już lepiej ale pc ze starszymi kartami dalej są olewane. Ja na moim GTX 1060 6 GB nadal mam na najniższych 45 klatek mimo że mam mocny procesor i wystarczającą ilość pamięci ram... Ta gra od podstaw jest fatalnie zrobiona a już nie wspomnę o optymalizacji...
w momencie kiedy sony umieści z powrotem cyberpunka na psn to możecie zapomnieć o szybkich update'ach bo hajs dalej będzie się zgadzał, i będą już musieli cisnąć bo przecież gra "chodzi" nie ?
Mi ten patch popsuł grę na Series X, wcześniej grało się ok , a teraz co chwile jakieś glicze graficzne, dzisiaj przez 40 minut widziałem więcej Bugów niż wcześniej przez 60 godzin gry :(
"Działanie najnowszej gry CD Projekt RED na PlayStation 4 pokazuje powyższe wideo. Spadki fps da się dostrzec – zwłaszcza gdy rozpędzimy się samochodem lub motocyklem do dużej prędkości"
Czyli wystarczy nie jeździć szybko i gra została naprawiona. CDPR powinien zawrzeć w grze takową informację.
Szybka jazda powoduje spadek klatek - ZWOLNIJ!
Powinni odpuścić sobie poprzednią generację. Nie naprawią tego. Co jeszcze wytną aby lepiej chodziło? Chociaż kto wie, może już sobie odpuścili i pracują tylko nad naprawą na nową generację i PC.
Powiem wam coś czego wam twórcy Cyberpunka powiedzieć nie mogą jeśli nie musicie, NIE grajcie na podstawowych wersjach konsol. Kupcie gre później, albo po prostu odłóżcie na półkę i zagrajcie jak będziecie mieć mocniejszy sprzęt, a gra będzie bardziej dopracowana. Nie ma co się denerwować. Każdy wie że dali ciała oni to wiedzą.
Moim zdaniem to nie jest gra pod konsole, a już na pewno na starą generację.
przecież to zajeb**** wygląda jak na taki przedpotopowy złom jak bazowe ps4 a z tego co widzę działa lepiej niż chociażby the fallen order, które na pro nie wiem czy chociaż przez chwilę wchodzi na te 30 fpsów (diabli mnie podkusili kupić tego gniota na ps). Lepiej niech dodadzą kontent i to DUŻO, bo bolą te wszechobecne cięcia, że szkoda mi w to grać...
trzeba mieć ostro nie równo pod sufitem aby grać w CP2077 na ps4fat/slim lub xone FAT !!!!
to gra minimum na ps5/xsx lub najelpiej na dobrego PCta i tyle.
Na ten moment to chyba najmniej wspierana gra od premiery. Już nie chodzi o to jak działa, bo tego się nie da ogarnąć na ps4 i one, ale żadnych DLC, żadnego NG+. Nic.
Paradoksalnie jest zupełnie odwrotnie. To jest jedna z najbardziej wspieranych gier od premiery ever. Wiesz w czym tkwi problem? Została tak mocno spie****a w kontekście technologicznym, że każda zmiana zajmuje im mnóstwo czasu.
Gra jest wspierana i niestety nie wiesz co mówisz lub mówisz to bo Ci płacą za nagonkę. No cóż...
Okej to jakie do tej pory wyszło DLC? Jakie mamy dodatki i czy jest NG+ ?
Bo te patche naprawiające ( tiaa ) grę chyba nie macie na myśli? Jeśli tak to śmiech na sali.
Już są super komentarze jak to działanie gry na ps4/xbox one jest nie do odratowania, że w ogóle nie powinno się w cyberpunka 2077 na nich grać. W takim razie, po co był wydany na starą generację skoro jest tam nie do ogarnięcia technicznie? Ja rozumiem że baza użytkowników i tak dalej, ale jeśli gra nie działa na tych konsolach dobrze to lepiej jej tam nie wydawać. A skoro już wydali, to niech naprawią i doprowadzą do porządku.
Był wydany po 8mln preorderów. 4mln na konsolach. Plus premierowe kopie. Poszukaj ile się sprzedało kopii w tym roku. Bida z nędzą. Dobrze wiedzieli co robią. Brak słów po prostu na nich.
Kogo Wy cytujecie? Chlop narzeka na ziarnistość, która jest opcją gry, ktora mozna nawet na ps wyłaczyc
Nadal wygląda to źle. Ta gra nie powinna być przeznaczona na past-geny. FPSy i tak nadal spadają do 20-22, miasto jest puste i jakieś takie bez życia, znikomy ruch uliczny, jakby miasto było wymarłe, tekstury doczytujące się jak w grach sprzed 15 lat, animacje przechodniów zawieszają się, idąc po chodniku uciekają przed samochodem, który jedzie po ulicy(wtf), ragdolle jakieś dziwaczne, no i ten spawning policji - tego najbardziej nie mogę zdzierżyć w tej grze. Na PC wygląda to już nieco lepiej, ale i tak nie zapłaciłbym pełnej ceny za tą grę.
Wie ktoś ją sprawa wygląda na XBOX ONE X i PS4 Pro, czy tam też NPC są okrojeni do minimum jak w podstawowych konsolach ?
To teraz przy wszystkich grach z otwartym światem będziecie informować cyt: "bądźcie świadomi wciąż obecnych w niej błędów i gliczy". Bo nie znam gry z otwarty światem w którym nie można wycisnąć błędu czy glicza, no i twórców którzy by je wszystkie usunęli - TO JEST NIE MOŻLIWE ze względu na konstrukcję samej gry i kodu. Całkowicie nie rozumiem retoryki i środka ciężkości tej dyskusji. PS4 jest farelką do niczego się nie nadającą (no może do starych gier - takich retro ;). Nie mniej błędów i zwiech miałem na PS4 przy Fallen Order (a chyba nie muszę tłumaczyć, że to gra TUNELOWA). Tu mówimy o arcydziele (CP2077), którego żadna firma UBi, ACtivision, bethesda by się nie powstydziła, a my tu dywagujemy, że za mało NPC. Kuźwa, ludzie jak wam mało NPC to se kupcie lepszy komp i zagrajcie na PC. Nikt nie ma pretensji do SONY, że kuźwa tej nowej konsoli nie można nigdzie kupić.... swoją droga chyba zrezygnuje z PS5 i przejdę na Xkloka bo pierwszy raz mnie SONY zawiodło jeżeli chodzi o dostępność konsoli, żenada. Na na CDR jest nagonka i nic więcej, negatywne info o CDR = więcej kliknięć i tyle. Szkoda, że na tym zaczyna funkcjonować dzisiejsze dziennikarstwo.
Rozumiem dlaczego Cyberpunk może się niektórym podobać ale obiektywnie arcydziełem nie jest. Sam CDPR czerpał garściami z dram w growym światku i zwyczajnie doczekał się swojej kolejki. Było ludziom pokazać jak Cyber działa na bazowych konsolach, a nie ogłaszać przed inwestorami, że gra działa "zaskakująco dobrze".
W sumie to nie działa jakoś wiele lepiej od GTA IV na PS3, biorąc zwłaszcza pod uwagę, poziom zaludnienia i samochodów na ulicach.
A ja mam w dupie te hejty i dla mnie ta gra to arcydzieło nawet po tym jak przeszedłem cyberpunka na ps4 slim
Nie ma to jak futurystyczna megametropolia gdzie połowa budynków sięga chmur, a ulice są puste jak w mojej rodzinnej 7tysiecznej mieścinie. Wtf
Żeby niej było nam na myśl zarówno wersję PS4 jak i na każdej innej platformie
Musieli zrobić downgrade grafiki i usunąć większość mieszkańców, żeby gra ukazała się na PS Store. Musieli wywiązać się z pewnych rzeczy na które Sony narzuciło im. Redzi nie są w stanie ogarnąć własnego silnika, dlatego poszli na kompromis i oprócz mieszkańców nawet zaczęli usuwać część reklam, szczegóły na budynkach, wszystko po ty by w mieście uzyskać stabilne 30 klatek. Sasko informował ostatnio na twitchu w niedziele.
warto instalować na ps5 czy dalej marne 57 fps w 4k ?