Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Więcej klatek w No Man’s Sky i Everspace 2; DLSS w kolejnych ośmiu grach

19.05.2021 12:57
1
radas_b
62
Generał

Fajnie to wygląda na NMS w takim syntetycznym trailerku. Ciekawe czemu taki test nie został przeprowadzony przy jakiejś konkretnej konstrukcji zbudowanej przez gracza. Tam już pewnie nie jest tak różowo.

19.05.2021 13:15
Rumcykcyk
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Rumcykcyk
114
Głębinowiec

Bardzo dobra technologia dla której warto było kupić 30xx.

19.05.2021 14:05
HETRIX22
2.1
HETRIX22
196
PLEBS

Ta technologia jest już obecna w serii 20XX

19.05.2021 13:38
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Iutz
6
Generał

Fajnie to wygląda na NMS w takim syntetycznym trailerku. Ciekawe czemu taki test nie został przeprowadzony przy jakiejś konkretnej konstrukcji zbudowanej przez gracza.

Geometria to juz raczej cpu

20.05.2021 06:24
3.1
radas_b
62
Generał

No właśnie dochodzimy do sedna. Jak procesor jest wąskim gardłem to i DLSS nie pomoże. NMS to nie jest jakaś super wymagająca gierka i działa w FHD i 60+ FPS na leciwych komputerach. Problem zaczyna się w pobliżu dużych baz.

19.05.2021 13:42
4
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1349061
16
Generał

Ciekawe jak im wyszła implementacja DLSS bo w Modern Warfare oraz Warzone wyszło fatalnie.
Ghosting. gorsza jakość obrazu, gorsza widoczność, celowniki nie działają jak należy, celujesz w jeden punkt trafiasz 2-3m obok.

19.05.2021 18:32
BIGPSFANBOY
4.1
BIGPSFANBOY
26
Generał

W jakiej rozdzielczości? Jeżeli 1080P to się nie dziw...

Do DLSS to minimum monitor 1440p żeby nie było rozmytej papki niezależnie od gry.

19.05.2021 13:42
Novameh
5
odpowiedz
Novameh
74
Pretorianin

<3 DLSS

Mam tylko nadzieje, że z czasem deweloperzy nie przestaną zaniedbywać optymalizacji bo "po co optymalizować skoro jest DLSS" :D

19.05.2021 14:44
iydem
6
odpowiedz
iydem
66
Centurion

Eh a mi zamiast tych super duper algorytmów wystarczyłaby opcja wyboru niższej rozdzielczości na ps4 (1080 zamiast 4k).
Niestety ps4 pro nie daje rady z 4k a ciągłe żonglowanie z ustawieniami konsoli dla jednej gry skutecznie odpycha...

19.05.2021 15:08
Dzienciou
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
Dzienciou
159
Generał

NMS ma być pierwszą grą w VR wspierającą DLSS. No rewela!

19.05.2021 18:36
BIGPSFANBOY
7.1
BIGPSFANBOY
26
Generał

Zobaczymy jak to wyjdzie, problem jaki mam na VRACH jest to że w większości googli trzeba upscalować rozdzielczość tym śmiesznym suwaczkiem w ustawieniach Steam VR, a DLSS działa tylko na natywną rozdzielczość, więc defakto gra dalej będzie wyświetlana w rozdzielczości twoich googli i obrabiana w DLSS a dopiero później Upscalowana przez Steam VR.

Chyba że znasz jakiś program który oszukuję gry co do natywnej rozdzielczości twoich googli i wyświetlo go np w 2x wyższej to poproszę o nazwę programu :P

post wyedytowany przez BIGPSFANBOY 2021-05-19 18:37:05
19.05.2021 20:22
Dzienciou
7.2
Dzienciou
159
Generał

zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce. Mnie też te suwaczki i dynamiczna rozdziałka denerwują, bo nigdy nie wiem w jakiej w końcu rozdzielczości gram. Generalnie z tego co pamiętam to gra na 100% upsacalling sama ustawia rozdzielczość odpowiednią do wydajności. Więc rozumiem to tak, że w zależności od specyfikacji masz inną "natywną" rozdzielczość a ta się dopiero skaluj suwaczkami. Pewnie bzdury plotę, ale nigdy nie miałem cierpliwości zagłębiać się w temat,
Tak czy inaczej jak się chwalą lepszą wydajnością w VR to jakaś poprawa pewnie będzie. A że na tę technologię w NMS nie czekałem to po prostu jest to miły prezent.

Wiadomość Więcej klatek w No Man’s Sky i Everspace 2; DLSS w kolejnych ośmiu grach