Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cyberpunk 2077 - wycięte lokacje zwiedzane przez graczy. CD Projekt komentuje

07.04.2021 22:54
WolfDale
👍
16
2
odpowiedz
WolfDale
74
Sztuczny Wytwór Forumowy

Takie ciekawostki to ja lubię.

07.04.2021 19:18
8
1
odpowiedz
6 odpowiedzi
deathcoder
50
Pretorianin

Często gdy rozmawiam z klientami i mówię im: chce Pan aplikację, której budowa potrwa 3 miesiące? Proponuję NAJPIERW rozpisać ją na papierze, a dopiero potem przystąpić do programowania trzymając się na tyle na ile się da skryptu.

Wiecie ilu klientów na to idzie? ZERO. Wiecie ilu klientów ma potem pretensje, że danej funkcjonalności nie da się ot tak wdrożyć, bo z racji tego, iż nikt jej wcześniej nie awizował, jej powstawanie wymaga przebudowy częsci innych funkcjonalności, co drastycznie podnosi koszty? NA PĘCZKI.

CP77 wygląda na grę, która sama w sobie była dla nich piaskownicą, z której dopiero ukształtował się ostateczny produkt. NIE MOŻŃA tak programować jeśli nie chce się doprowadzić do katastrofy. To marnuje niebotyczne ilości czasu, a więc pieniędzy i zasobów, które można by poświęcić na dopieszczenie innych mechanik.

07.04.2021 17:57
Asasyn363
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Asasyn363
160
Senator

Twórcy dodają również, że wiele pomieszczeń nie zostało nawet ukończonych, więc byli zmuszeni je zablokować. Dlatego dużo pokoi to bardziej resztki niż rzeczywiście wycięta z gry zawartość

I to właśnie pokazuje jak szybko gra była sklejana "na kolanie" z dostępnych kawałków, aby tylko dotrzymać grudniowej premiery i zadowolić akcjonariuszy i jak wiele pracy jeszcze potrzebowała zanim powinna się ukazać. Wycinane było wszystko od lokacji, po questy i fabułę co widać na każdym kroku. Szczególnie po prologu, który zawiódł masę ludzi.

a zagospodarowane obszary ukryte na terenie całego miasta to jedynie miejsca, które nie zadowoliły twórców swoim funkcjonowaniem i postanowili je wyciąć

Ponownie to samo. Nie nie zadowoliły programistów swoim funkcjonowaniem, tylko Ci programiści nie mieli czasu, aby doprowadzić je do staniu funkcjonalności, bo przecież słupki by spadły jakby mieli kolejne opóźnienie. Dam sobie uciąć rękę, że gdyby na stanowiskach kierowniczych byli tam ludzie, którym nie zależałoby na akcjach i tym co mówią inwestorzy i dali programistom spokój na kolejny rok w celu dokończenia gry, to mielibyśmy wszystko co pokazywali na wcześniejszych prezentacjach, od metra do podziemi czy większej ilości pomieszczeń i znacznie lepszy, rozwinięty prolog z postacią Jackiego, która została zmarnowana.

post wyedytowany przez Asasyn363 2021-04-07 18:07:14
07.04.2021 18:35
KUBA1550
6
odpowiedz
1 odpowiedź
KUBA1550
57
Generał

A jest noclip do GTA 5 ?

07.04.2021 21:17
BartekTenMagik
13
odpowiedz
BartekTenMagik
65
World Owner

Aż mi się przypomniała siłownia i jetpack wywołany kodem z pewnej gry :P

Takie lokacje zawsze są ciekawe.

post wyedytowany przez BartekTenMagik 2021-04-07 21:18:24
07.04.2021 22:40
FireJach
15
odpowiedz
1 odpowiedź
FireJach
90
Generał

Niestety ambitny projekt ich przerosl. Na szczescie po tym, wyciagna wnioski i nastepne produkcje beda miec mniejsze klopoty. Niemozliwe, aby znowu popelnily te same bledy w przyszlosci, nikt dwa razy nie polozyl dloni na goracym zelazku.

08.04.2021 00:27
MANTISTIGER
😁
18
odpowiedz
4 odpowiedzi
MANTISTIGER
75
Generał

Ja myślę że wina leż po obu stronach Redzi bo naobiecywali graczom złotych gór i nie dotrzymali słowa. Graczy którzy cisneli na Redów żeby wydali jak najszybciej grę która nie była w pełni doszlifowana jak przesuwali premierę do straszne oburzenie było.Więc wydali i wiadomo jak wyszło.

post wyedytowany przez MANTISTIGER 2021-04-08 00:28:28
08.04.2021 10:38
Davnoniessany
😉
19
odpowiedz
1 odpowiedź
Davnoniessany
46
Konsul

Cały czas mam nadzieję, że powtórzy się sytuacja jaką miałem z gothicem 3 i zagram po latach, ale w produkt kompletny (g3 enhanced edition), a moje pierwsze wrażenie będzie świetne. W kontekście tego cieszę się, że empik dwukrotnie anulował mój preorder - dzięki empik, dobrze wyszło, że wam nie wyszło.

08.04.2021 15:50
Klimot221
😂
21
odpowiedz
Klimot221
28
Pretorianin

To ta gra ma jakieś błędy?

08.04.2021 16:05
22
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1311749
13
Konsul

Nie na tym portalu ale innych o grach już wspominają że cdp szykuje się pokazania czegoś na e3 i nie być to wiedźmin ani cyberpunk mało tego gra nawet nie będzie rpg.

09.04.2021 06:08
pawelx9
24
odpowiedz
pawelx9
16
Chorąży

to nie była zła gra, po prostu szkoda potencjału, który został zmarnowany

09.04.2021 13:28
25
odpowiedz
zanonimizowany1348893
11
Chorąży

przepis na "sukces" cdprojekt
30% kobit
30% managerów
30% programistów juniorów i testerów którym płacisz głodowe stawki
10% to pewno seniorzy którzy szukają innej pracy
xD

07.04.2021 17:35
😂
1
Zigdris
106
Pretorianin

"Jest to spowodowane tym, że dosłowne usuwanie niechcianej zawartości mogłoby uszkodzić już i tak delikatną strukturę gry i sprawić więcej złego niż dobrego."

To dało się ją uszkodzić jeszcze bardziej?

07.04.2021 18:23
😂
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
epilepsja
48
Pretorianin

"miejsca, które nie zadowoliły twórców swoim funkcjonowaniem"

a może dlatego że nie zdążyliby ich na premierę skończyć hahaahahahhahaah

07.04.2021 19:05
ereboss
😂
7
odpowiedz
1 odpowiedź
ereboss
64
Tutejszy troll

Człowiek pierwszy raz skusił się na Early Access i się zawiódł ehh...

08.04.2021 16:08
23
odpowiedz
dawdi7
22
Legionista

Wiadro pomyj na cdp wylane. Szkoda, że aktualizacji nikt nie przeczytał tylko już wzięto widły. Ktoś tam pisze o płytkich dialogach... weź zagraj najpierw w tą grę a nie .... kolejni co wiedzą jak się programuje aplikacje... i porównują to do dużego studia deweloperskiego... no nie mogę, oczy bolą...

ps. każda gra ma nieużyte lokacje... jeez...

post wyedytowany przez Admina 2021-04-08 17:22:18
07.04.2021 19:40
10
odpowiedz
1 odpowiedź
firebird18
62
Pretorianin

"Zespół przyznaje, że lokacje nie są powiązanie z dodatkami do gry"

"przyznają oni, że w przyszłości niektóre z tych miejsc mogą zostać faktycznie dokończone i wprowadzone do Cyberpunka 2077"

Well YES ,but actually NO a raczej well NO but actually YES

Niesamowite jak Redzi się "miotają" tylko ,żeby się nie przyznać jakiego paszkwila zrobili...

07.04.2021 20:40
11
odpowiedz
nicolas_77
58
Pretorianin

Inne firmy wypuszczają dużo i często gry a redzi chcieli dobrze wypuścić co parę lat super grę nie wyszło i w takim tempie to i do końca roku arcydzieła z niej nie zrobią powinni co się da załatać i skupić się na czym innym najlepiej wiesku

07.04.2021 21:16
Perplexagon
12
odpowiedz
2 odpowiedzi
Perplexagon
7
Konsul

Najbardziej szkoda dzielnicy Pacifica imho. To co jest w grze, to w sumie mogloby jej nie byc wogole. Zreszta duzo jest w tej grze rzeczy, ktorych mogloby w sumie nie byc i nie byloby za bardzo roznicy. Taka jest skala niedorobienia "RPGa wszechczasow".

post wyedytowany przez Perplexagon 2021-04-07 21:18:46
07.04.2021 23:29
17
odpowiedz
zanonimizowany1225324
45
Generał

Sranie w banie. Mieli dodać w płatnym dlc. Pod włos to sołtysa z pierdziszewa a nie nas graczy.

07.04.2021 21:29
14
odpowiedz
2 odpowiedzi
Tasdeadman
45
Generał

No i się dziwić, że optymalizacja tej gry leży. Jak się CDPR uparł zawzięcie na to, że każda jedna lokacja ma być w otwartym świecie bez ekranów ładowania, próbowali tego w Wiedźminie, musieli usunąć bo nie dali rady tego ogarnąć to do Cyberpunka się zmusili i teraz gra zwala bebechy lokacjami których nie widzimy jak cały megablok 8, tam gdzie są Chmury, łącznie z piętrami technicznymi i biurem do którego idziemy tylko w ramach misji czy tak jak teraz widzimy, lokacjami do których nigdy nie wejdziemy bo się autorom nie podobały ale nie było czasu posprzątać śmieci.

07.04.2021 17:50
3
odpowiedz
8 odpowiedzi
Lookinowt
38
Generał

Chyba jeszcze nigdy "duży" deweloper tak się nie skompromitował jak cd project z cyberpunkiem. Co by nie mówić o call of duty, mass effecrt, fifa, battlefield, far cry, assassin creed, shadow of war i wielu wielu innych to żadna gra nie miała takich problemów jak Cyberpunk, jedyne co przychodzi na myśl to gta 4 ale to tylko optymalizacyjnie i najlepsze jest to że chwilę po premierze grałem u kolegi na pc i grało się dobrze a nie miał komputera z kosmosu.

07.04.2021 19:32
Krothul
9
odpowiedz
1 odpowiedź
Krothul
59
Generał

Nie dziwne że zwiedzają z nudów ponieważ w grze nie ma podstawowych mechanik i wszystko jest zrobione na janusza to ludzie szukają sobie dodatkowej rozrywki buszując po mapie nawet w zakazanych strefach.

07.04.2021 17:46
😱
2
-11
odpowiedz
3 odpowiedzi
mamut_mamutek
36
Chorąży

już by dali spokój i zajęli się produkcją Wiedzmina 4

Wiadomość Cyberpunk 2077 - wycięte lokacje zwiedzane przez graczy. CD Projekt komentuje