Cyberpunk 2077- patch 1.2 ma naprawić policję, samochody i więcej
Ta policja nie wygląda na naprawioną, po prostu wrzucono delay w ich proces spawnowania.
Po przeczytaniu newsa liczyłem przez chwilę, że drony będą latać nad ulicami i patrolować miasto, a policja spawnować się gdzieś dalej w momencie gdy strzelimy do cywila w zasięgu "widzenia" któregoś z dronów.
Okazuje się jednak, że cała "zmiana systemu" polega na tym, że po postrzeleniu cywila najpierw spawnuje się dron (znowu na oczach gracza), a dopiero chwilę później policja. 3 miesiące prac i teleportujących policjantów udało im się zmienić na teleportującego drona...
Jeżeli kwestia zmiany kilku wartości w plikach konfiguracyjnych zajęła im 3 miesiące, to może rzeczywiście powinni zająć się już innym projektem, bo w takim tempie łatanie może się rzeczywiście zakończyć w 2077 roku. Przecież przedstawione poprawki to kwestia 1-2 godzin dla kogoś kto wie czego i gdzie szukać.
Największymi problemami gry są pojazdy (pojawianie się, znikanie, brak tekstur, kiepskie SI innych kierowców ...) oraz idiotyczne reakcje ludzi na zachowania gracza. Tu głównie chodzi o kucanie z rękami nad głową przy strzelaniu. Miałem strzelaninę w budynku i po wyjściu spotkałem ze 20 ludzi kucających wokoło tego budynku. Co śmieszniejsze przez ulicę przechodziły inne osoby i spokojnym spacerkiem mijały te kucające. Absurd.
Potrafię przymknąć oko na błędy, jeśli nie przeszkadzają mocno w grze i mi w całokształcie Cyberpunk się podoba i dobrze się bawię. Ale reklamowanie trzech miesięcy prac nad poprawkami możliwością dowolnego przypisania klawiszy i zmianą czułości skręcania aut to w 2021 jakiś żart, bo wydawało mi się, że od wielu lat to standard.
Może się czepiam, ale po ściągnięciu patcha rozpocznę grę od początku i sprawdzę, czy po raz trzeci w wyreżyserowanej części prologu (Ostatnia taka robota) będę ostrzeliwał busa bez tekstur.
Oj tam..Rock & Rojo po premierze twierdzili że to najlepsza gra jaką w życiu grali...;)
Ostatnio widziałem jak gość wbijał wkręty młotkiem w betonową ścianę żeby zrobić z nich "haczyki" na kable żeby po ziemi się nie walały. Myślałem, że to jedna z większych prowizorek jakie można wymyślić a jednak nie.
CDPR podbija stawkę i naprawiają policję po prostu opóźniając jej spawn i wymyślając jakieś drony które mają wytłumaczyć debilne działanie tego elementu xD
To byłby wstyd ale do przełknięcia dzień po premierze a nie 4 czy 5 miesięcy później na trytytkę rzeźbić jakąś prowizorkę.
Wersja 1.2 i juz bedzie mozna konfigurowac przyciski jak w grze komputerowej... Ci od Star Citizen maja przynajmniej na tyle przyzwoitosci by te swoje cudo dopiskiem Alpha ozdobic.
Ta policja nie wygląda na naprawioną, po prostu wrzucono delay w ich proces spawnowania.
Dokładnie a drony mają kamuflować fakt że policja nie wiadomo skąd wie o wszystkim i zawsze.
No ja też liczyłem nie na delay a raczej na urealnienie tej policji. Aby skądś jechali i musieli dojechać/dobiec do gracza nie teleport z dupy tylko trochę później xD
Czyli jest naprawiona... teraz powinni jeszcze dodać pościgi i żeby podjeżdżali samochodzie poza miastem.
To zasadniczo pokazuje, że nic więcej nie zrobią, gdyż tylko ulepszają słabe rozwiązanie, którego nie powinno w ogóle być. To jest ślepa uliczka.
To znaczy w większości gier policja się po prostu spawni a nie jedzie z posterunku policji. Muszą po prostu jeszcze popracować na jakością tego spawnowania.
Pomijając fakt, że nie ma policji w pojazdach to czym się to różni od policji w GTA
Problemem nie jest to, że policja gdzieś tam się spawnuje bo tak to działa w praktycznie każdej grze. Problemem w CP jest AI a raczej jego brak. Przecież jak te głąby zespawnują się gdzieś dalej to nie będą w stanie do naszego bohatera dotrzeć. Oni poza staniem w miejscu i oddawaniem w naszym kierunku strzałów praktycznie nic nie potrafią. W tym aspekcie CDP jest jakieś 500 lat za murzynami i tutaj nie ma widoków na poprawę bo na to trzeba lat ciężkiej pracy.
Spawnów za plecami bronić nie będę, bo faktycznie jest to idiotyczne, ale niektórzy chyba zbyt mocno odjeżdżają z tym "urealnieniem" policji, czyli wprowadzeniem rozwiązań rodem z GTA, gdzie dostajemy trochę czasu zanim zrobi się naprawdę gorąco.
Mam wrażenie, że w Cyberpunku od początku zakładano, ze policja pojawia się bardzo szybko na miejscu przestępstwa, a wnoszę to po reakcji oddziałów specjalnych z prologu, kiedy wracamy z Jackiem do mieszkania V. Jesteśmy tam świadkiem sceny napadu na samochód i MAX-TAC pojawia się dosłownie w kilka sekund. Oczywiście nadal jest to zrobione źle, bo żadne radiowozy nas w tej grze nie gonią itd., jednak wydaje mi się, że reakcje zawsze miały być natychmiastowe.
Niby jak to jest fizycznie wykonalne, by oddział specjalny pojawił się natychmiastowo w losowym miejscu? Gdyby tak działała policja w tym uniwersum, to nie byłoby przestępstw, trochę jak Raport Mniejszości, musieliby przewidywać przyszłość. To mogłaby jakaś pułapka.
Spawnów za plecami bronić nie będę, bo faktycznie jest to idiotyczne,...
A czemu to jest akurat wg ciebie idiotyczne skoro nie jest idiotyczne to, że pojawiają się w sekundę po popełnieniu przestępstwa? Skoro mają takie nadludzkie możliwości to z taktycznego punktu widzenia "teleportacja" za nasze plecy jest wręcz idealnym rozwiązaniem...
Jak już ktoś napisał, jest to jakiś początek. W sumie to chyba nikt nie liczył choćby na to, że się w ogóle za tę policję zabiorą. Jeśli mówimy o świecie, gdzie policja jest skorumpowana i w zasadzie na usługach korporacji, to powinna ona reagować dość szybko na zabicie jakiegoś tam korposa. W przypadku zabicia przypadkowego cywila niech sobie by był ten licznik gwiazdkowy i po osiągnięciu czwartej czy piątej, informacja radiowa do oddziałów max-tacu" : uwaga podejrzenie cyberpsychozy i wchodzą drony, odcięcie dzielnicy, no i mamy przekichane jak goście z początku gry, których widzimy. Takie rozwiązanie wydaje mi się bardziej osadzone w realiach i wzmagające imersję. No ale pogdybać to sobie zawsze można, a tak pozostaje czekać jak to będzie wyglądało po patchu ;) Pewnie ogram drugi raz za jakiś rok, przy okazji 12 fali pandemii :)
radas_b ---> Pewnie dlatego, że MAX-TAC był w powietrzu, czyli w domyśle patrolował teren, a spawnujący się za plecami policjanci nie. Zagraj w grę, zwróć na to uwagę, wtedy nie będzie wydawać się to dziwne. Te dwie sytuacje dzieli wszystko, przede wszystkim kwestia realnego podejścia do sytuacji, bo gra obrazuje to dobrze na starcie (w oksryptowanej cutscenie), ale potem nie potrafi przełożyć tego w żaden sposób na sensowny gameplay.
Lol.... realnego podejścia do sytuacji... Więc skoro specjalsi som tacy szybcy to realnie na to patrząc po co w ogóle pakować do gry krawężników którzy są jeszcze szybsi od specjalsów? Wiesz jak to jeden mędrzec kiedyś napisał. "Zagraj w grę, zwróć na to uwagę, wtedy ... będzie wydawać się to dziwne." Ale darujmy sobie ten realizm. Przecież dobitnie widać dlaczego działa to tak a nie inaczej (bo tak naprawdę policja to tylko pokłosie dużo większych problemów tego tytułu) i tłumaczenie sobie tego oskrypowanymi sekwencjami jest co najmniej zabawne. Czekam teraz z wypiekami na tłumaczenie inną cutscenką żałosnego działania gry w innych aspektów CP i czemu są tak słabo zrealizowane w porównaniu do gier konkurencji. W końcu mam do czynienia z ekspertem który zagrał, zastanowił się...
Za jakiś czas ta gra wreszcie będzie taka jaka miała być od początku.
Mam nadzieję, że dodadzą kiedyś do gry opcję transmogryfikacji, bo jednak to bardzo potrzebne. Musiałem zrezygnować z bojówek i zielonej kurtki edgerunnerskiej na rzecz jakiejś pieluchy i moczowego płaszcza.
Mam nadzieję, że dodadzą kiedyś do gry opcję transmogryfikacji, bo jednak to bardzo potrzebne.
Rzeczywiście potrzeba tego systemu w grze jest iście paląca. Jakby w tej chwili gra nie miała poważniejszych błędów, którymi należy się martwić.
Akurat tutaj kompletnie jest nie potrzebna. Masz przecież możliwość modyfikowania każdego elementu ekwipunku. Nie ma potrzeby, by latać w tym co nam się nie podoba. Wystarczy ulepszyć to co mamy. A to jest banalnie łatwe, bo nie potrzeba nie wiadomo czego, by wbić odpowiedni lewel.
przecież to jest jakiś żart XDD 3 miesiące i 3 rzeczy "naprawili" - bo odległość spawnowania policji nie jest naprawieniem
jak ktoś specjalnie tworzy materiał przedstawiający poprawki to znaczy, że są to jedyne lub największe poprawki, no chyba, że czekasz na poprawienie wielkości przycisków w menu głównym
W sumie pisali też, że gra działa na ps4 i xbox one zaskakująco dobrze.
Zastanawiałem się czy czekać na ten patch, ostatecznie skończyłem grę na wersji 1.11. I dobrze zrobiłem, że nie czekałem, bo po prostu nie było warto. Jeśli te "filmiki" miały być zabawną zapowiedzią super zmian na lepsze, to IMO - nie wyszło :/ . Raczej poczułem się zażenowany, że tak niewiele zrobiono. Z dużej chmury mały deszcz.
ps. Myślę, że to już jest właściwy moment, żeby pomału wycofywać się z modułu multiplayer. Raczej tego nie ogarną, a już na pewno nie na PS4/Xone.
"Nie są to jednak wszystkie zmiany, jakie pojawią się w aktualizacji 1.2. Jak podali twórcy, powyższe usprawnienia chcieli opisać osobno, a pozostałe poprawki pojawią się w nadchodzącej niebawem liście zmian."
Czytaj dokładnie
Czytać dokładnie? A po co? Lepiej ponarzekać.
Czyli dobrze zrobiłem, że z aktualnymi bugami, niedorobionymi mechanikami i wyciętą zawartością nie chciałem się męczyć i grę zakończyłem na pierwszej misji z Panam. Poczekam do końca roku i może wtedy będzie warto. Ta policja to nadal żart :D i pomyśleć, że już 20 lat temu w takim GTA policja chociaż przyjeżdżała na miejsce zdarzenia, a nie przybiegała nagle ze środka ulicy. Bezużyteczne skille i perki dające 2% do czegoś tam i 3% do czegoś innego nadal zostają, poucinane wątki i nieinteraktywne miasto również. Ale w końcu 4 miesiące po premierze będę mógł bujać samochodem :).
Nie chcę Cię martwić ale nie liczyłbym na przywrócenie wyciętej zawartości. Gra jest jaka jest, poprawią niektóre bugi, dodadzą kilka pierdów, może jakieś dlc... ale zdecydowana większość zapowiadanego hucznie CP nie istnieje i została pogrzebana na tyle niechlujnie, że nie mieli nawet czasu jej usunąć z gry. Albo im się nie chce pracować i stąd taki śmiechu warty dziennik zmian albo nie ma już kto pracować. W obu przypadkach korporacji się nie współczuje, a na zbytnią poprawę tytułu nie ma co liczyć.
Bardzo mi przykro jeśli Cię rozczaruję (to tylko moja subiektywna opinia), ale nie liczyłbym na żadne większe zmiany, czy jakąś dużą zawartość, ani wkrótce, ani nigdy. Planowane DLC mają się ograniczać do kilku dodatkowych misji typu "wyczyść kolejną lokację", których jest przecież w brud, paru dodatkowych przedmiotów, może jakieś pojazdy i to wszystko. Na pewno nie będzie to coś, co wpłynie na odbiór całości w porównaniu do wydania na premierę. Więc jeśli Ci się nie podoba stan aktualny, to możesz równie dobrze do tej gry już nigdy nie wracać.
papier masz ?
Widze, że tą grę patchują w tempie jakie ma kilkuosobowe studio, a nie moloch jakim jest CDP. Ludzi mają, ale najwidoczniej są beznadziejnie zarządzani.
U Paradoxu w ostatnich latach jest podobnie. Przekształcili się w wielkiego molocha, kilka licznych zespołów pracuje jednocześnie nad kilkoma tytułami, a tempo prac gorsze niż jak byli małym, 30-50 osobowym zespołem AA.
Ludzie czekali na duże rozszerzenie do CK3 pół roku, a dostali małe DLC zawartością ustępujące modom.
CDPR chwali się poprawkami i fajnie ale dlaczego wrzucili filmy jako niepubliczne, zablokowali możliwość komentowania i oceny?
Bo już mają na Twitterze. Do tego Youtuba prowadzą w formie przejrzystej i wrzucanie 4 filmów tak o nie jest zbyt estetyczne. Tym bardziej jak są to filmiki minutowe mające sens jedynie w poście z tweeta.
a jak myślisz? znowu by szambo wybiło i zaraz by się zlecieli "hehe gra gufno"
Ja to sobie poczekam jak kupię PS5, a to może nastąpić dopiero najwcześniej za rok, to ta gra do tego czasu to będzie wyglądała jak Remake ;)
Ja może już jestem taki mruk ale ani trochę mi taki sposób "przedstawiania" zmian (mimo wszystko bardzo potrzebnych) nie pasuje. Znaczy próbuje zrozumieć że było coś w stylu "hej już 3 miesiące to zażartujemy sami z siebie i swojej gry hehe", ale wystarczyłaby prosta lista z opisem wszystkich zmian/poprawek jakie planują wprowadzić i tyle
Ale skoro na opis 3 punktów silą się na taką oprawę to co będzie dalej xD
Ja sobie tak myślę że jakby wypunktowali te zmiany to pościk byłby bardzo króciutki i pewnie bali się że gracze powiedzą że to bardziej hotfix niż duzy patch. Dlatego przedstawili to w takiej formie, że niby zmian jest bardzo dużo :D
Bo to wygląda jak hotfix. Dwa miechy roboty?! Jednego nie liczę bo poszedł na przygotowanie filmików.
#3 filmik, oni naprawiają grę czy ją jeszcze bardziej psują? :D
Lol beznadziejne zachowanie policji naprawimy przez opoznienie ich spawnowania ale dron bbędzie się spawnowal od razu żeby było niby cool. CDP to jednak zartownisie są.
cdr wstawaj, zesr*** się. Ta jasne i przy okazji spartoli obecnie działające pół gry
"Ostatnią dużą zmianą, jaką pochwalili się twórcy, jest wprowadzenie możliwości wyłączenia uniku za pośrednictwem podwójnego naciśnięcia klawiszu ruchu. Pozwoli to na zredukowanie liczby przypadków, w których wykonanie niechcianego uniku skutkowało np. śmiercią gracza w wyniku upadku z wysokości."
no tak bo ciężko dodać kontrolkę kolizji/lokacji i z automatu zablokować unik poza krawędź gdy grozi to śmiercią albo wtopieniem się w ścianę.
Wg mnie model jazdy był bardzo fajny. Natomiast fizyka kolizji wolała o pomstę do nieba. Zdarzało mi się przy 200 km/h na motorze po czołowce z furgonetka jechać dalej a furgonetka poleciała w kosmos xD
Nie mogą tej grze po prostu odejść, reanimują i reanimują pociąg już dawno odjechał.
Czas zakopać topór, poddać się i usunąć ten syf z dysku. Jeszcze mi ta ilość fuszerki rozpupczy mój super szybki dysk ssd.
Toż to dłużej dział PR notke przygotowywał niż oni to "naprawiali". W sumie świadczy to, że nic się u nich nie zmieniło.
Po kilku patchach, dzięki którym wrócą do PS Store, niestety powinni zamknąć ten rozdział i przejść do następnego projektu. Tak to czasem jest, ze coś nie wychodzi i tyle, a widac już jak na dłoni, nawet po tych patchach i dzisiejszej wiadomości (niemal 3,5 miesiąca od premiery), że gra jest „skopana” od samych podstaw - przecież poprawki, które tu prezentują to tylko „obejścia” istniejących problemów, żeby było je mniej widać (a oni jeszcze się tym chwalą w marketingowym wpisie...). Podejrzewam, ze aby zaradzić największym bolączkom, większość gry, a może nawet silnika musiałaby zostać napisana zupełnie od nowa.
Tia, bo to przez jakość techniczną wylecieli z ps store xD Otwórz oczy, proszę
Na PC ukończyłem i już raczej nie wrócę, może jeszcze na ps5 w jakiejś promocji za rok kupię - ogólnie grę polecam bo była całkiem niezła na PC
Czekam kiedy będzie już w miarę polatana I wtedy zagram.
Niepokoi mnie to że jak dalej takie wpadki będą to mogę czekać do przyszłego roku.
Ta gra potrzebuje gruntownego remontu, wolałbym zeby po prostu siedzieli i napisali po prostu dosłownie paczs 2.0. Akurat gra jest jak najbardziej do odratowania w porównaniu do takiego Anthem.
Pacz najwyraźniej sie udał sądząc po wyłączonych komentarzach na YouTubie. Szczerze to popatrzyłem co oni tam zrobili i to wygląda jak Pacz który wrzuca się na szybko max tydzień od premiery a nie po ponad 3 miesiącach xdd. Jeszcze jakby wydali to 1kwietnia to wisienka na torcie
Tylko, że one od początku były wyłączone, a do tego filmiki są niepubliczne.
Zobaczymy czy i co faktycznie poprawi ten patch, ale dobrze że coś robią z policją bo to aż kuło w oczy.
Przecież nikt nie będzie do gry teraz wracał. Powinni się skupić na jak najszybszym naprawieniu wersji PS4/Xkolcek nawet kosztem dalszych cięć. Potem skupić się na wersji PS5/XsX i Pc by wydać ją jeszcze w 2021 roku wraz z poprawkami mechanik i zawartości. Te drobnice po drodze mogą sobie odpuścić.
niech nie naprawiają, już jeden mówił że lepiej tą gre zostawić taką jaką jest, sie nie odzywać przez kolejne pół roku i wtedy wydać płatne dlc, będzie dobrze, tak jeden gość na tym forum mówił
cieszcie się że chodzi roszczeniowi millenialsi.
ps. pan psyh0zzy mówił że tej grze regularne patche ją naprawiające są zbędne.
Cyberpunk można jeszcze uratować jednak żeby miało to miejsce uważam że należy odciąć się od przeszłości. Wycofać grę ze starej generacji (chociaż podstawowych wersji)oraz zwiększyć minimalne wymagania na PC, tak by mieć zapas mocy obliczeniowej na nową zawartość gry. CDP powinno Cyberpunkiem postawić na przyszłość, a nie przeszłość. Gra ma duże możliwości rozwoju zarówno przez deweloperów jak i moderow. Jednak wiem że tak się nie stanie ( za duże koszta). Wątpię czy wyjdzie tryb Online. Jeśli tak, to na pewno nie ujrzymy go na starych konsolach.
Ja Ci dam zwiększanie minimalnych. Jeszcze mi przestanie działać i co wtedy zrobię :) Muszę się uwijać z ukończeniem.
Jednymi słowy braki w devsach od ai. Zamiast zrobić policję mądrzejsza znów stosują tanie chwyty które widać w grze na każdym kroku.
W trzy miesiące nie da się napisać AI od nowa i jeszcze dokładnie przetestować przed wypuszczeniem, zbalansować rozgrywkę itp. To samo dotyczy pozostałych systemów. Dlatego te patche są drobnymi korektami tego co powstało przed premierą i nie ma co liczyć na rewolucyjne zmiany.
Oj tam..Rock & Rojo po premierze twierdzili że to najlepsza gra jaką w życiu grali...;)
Alex też jeszcze pół roku temu twierdził, że gra dekady nam się szykuje i 10/10. Jakie to wszystko bywa przewrotne :)
Lubię słuchać ich podcastu tylko dlatego że Borys podtrzymuje jakikolwiek poziom. Rock ma tendencję do wymyślania głupot na bieżąco bez względu na temat rozmowy
Oni nie grali tylko oglądali film, fabuła ekstra kto by tam w grze się przejmował kulejąca mechaniką 10/10 xD
Jeżeli kwestia zmiany kilku wartości w plikach konfiguracyjnych zajęła im 3 miesiące, to może rzeczywiście powinni zająć się już innym projektem, bo w takim tempie łatanie może się rzeczywiście zakończyć w 2077 roku. Przecież przedstawione poprawki to kwestia 1-2 godzin dla kogoś kto wie czego i gdzie szukać.
Największymi problemami gry są pojazdy (pojawianie się, znikanie, brak tekstur, kiepskie SI innych kierowców ...) oraz idiotyczne reakcje ludzi na zachowania gracza. Tu głównie chodzi o kucanie z rękami nad głową przy strzelaniu. Miałem strzelaninę w budynku i po wyjściu spotkałem ze 20 ludzi kucających wokoło tego budynku. Co śmieszniejsze przez ulicę przechodziły inne osoby i spokojnym spacerkiem mijały te kucające. Absurd.
Potrafię przymknąć oko na błędy, jeśli nie przeszkadzają mocno w grze i mi w całokształcie Cyberpunk się podoba i dobrze się bawię. Ale reklamowanie trzech miesięcy prac nad poprawkami możliwością dowolnego przypisania klawiszy i zmianą czułości skręcania aut to w 2021 jakiś żart, bo wydawało mi się, że od wielu lat to standard.
Może się czepiam, ale po ściągnięciu patcha rozpocznę grę od początku i sprawdzę, czy po raz trzeci w wyreżyserowanej części prologu (Ostatnia taka robota) będę ostrzeliwał busa bez tekstur.
Faktycznie to jakiś żart, liczyłem że choć trochę upodobnią zachowanie policji do tego co znamy z GTA czy jakiejkolwiek innej gry tego typu. Jedynie na co ich stać to zmiana ze spawnowania policji za plecami gracza na spawn po drugiej stronie ulicy?
Wychodzi na to że nie mają już zamiaru dodawać żadnych funkcjonalności to tej gry, jedynie na co możemy liczyć to "poprawki" typu podwójne wciśnięcie klawisza już nie powoduję dasha... szkoda bo gra jest naprawdę dobra.
Zabójcze jest to, że uciekając przed policją wbiegasz do ślepego zaułka. Ups.. Zawracasz i stawiasz im odpór, ale za chwilę dostajesz w plecy. Odwracasz się, a ze "ślepego zaułka" na ósmym piętrze wali do Ciebie 3 gliniarzy. WTF
Poprawiona zostanie m.in. zbyt szybka reakcja służb na dokonywane przez gracza przestępstwa
Aha, czyli policja zamiast teleportować się za plecy po sekundzie, będzie się teleportowała po pięciu sekundach. Super poprawka.
Słabo to wygląda, stąd pewnie ta przecena którą otrzymałem e-mailem ze zniżką 20% ->
Fajnie że prowadzą wewnętrzne testy rozwiązań które powinny w grze od początku... 4 miesiące temu. Oni są chyba... opóźnieni. Cena spada. Mi to na rękę.
Ostatnio widziałem jak gość wbijał wkręty młotkiem w betonową ścianę żeby zrobić z nich "haczyki" na kable żeby po ziemi się nie walały. Myślałem, że to jedna z większych prowizorek jakie można wymyślić a jednak nie.
CDPR podbija stawkę i naprawiają policję po prostu opóźniając jej spawn i wymyślając jakieś drony które mają wytłumaczyć debilne działanie tego elementu xD
To byłby wstyd ale do przełknięcia dzień po premierze a nie 4 czy 5 miesięcy później na trytytkę rzeźbić jakąś prowizorkę.
no przecież wyraźnie widać że policja spawnuje się o wiele dalej a nie 1 za naszym bohaterem poza tym oni mają większe problemy niż naprawianie tej bezużytecznej mechaniki
Z cyklu "gol uczy gol bawi (z naciskiem na to drugie) w dzisiejszym odcinku możemy dowiedzieć się że stróże prawa w grze z otwartym światem to bezużyteczna mechanika...
https://youtu.be/BwSts2s4ba4
Teraz to chłopie mieszasz dwie rzeczy.
Jeżeli twierdzisz, że system stróżów prawa w takiej grze jest bezużyteczny to najzwyczajniej w świecie bredzisz.
Ale oczywiście zgadzam się że nie powinna być priorytetem i gra ma o wiele poważniejsze problemy którymi należy się zająć w pierwszej kolejności. Ba nawet bez bez poprawienia AI nie da się w żaden sposób naprawić tej policji więc to AI powinna być priorytetem (i myślę, że jest ale na to trzeba czasu który jest raczej mierzony w latach a nie w miesiącach) a ta poprawka z policją to wygląda mniej więcej tak jak ktoś by nakleił plaster na rozerwaną tentnicę.
Tylko teraz do kogo ty kierujesz pretensje? Kto tę policję wyciągną tak naprawdę na światło dzienne przy okazji aktualizacji? Gracze czy jednak CDP robiący z tego sowią sztandarową poprawkę w nadchodzącym patchu? Wiesz bardzo możliwe, że w grze zostaną poprawione inne bardziej istotne rzeczy, ale to ktoś z marketingu w CDP decydował na czym będzie skupiała się uwaga. No i jest jak jest.
Zamiast sprawnie naprawiać grę oni robią patcha? Wstydu nie mają.
Po przeczytaniu newsa liczyłem przez chwilę, że drony będą latać nad ulicami i patrolować miasto, a policja spawnować się gdzieś dalej w momencie gdy strzelimy do cywila w zasięgu "widzenia" któregoś z dronów.
Okazuje się jednak, że cała "zmiana systemu" polega na tym, że po postrzeleniu cywila najpierw spawnuje się dron (znowu na oczach gracza), a dopiero chwilę później policja. 3 miesiące prac i teleportujących policjantów udało im się zmienić na teleportującego drona...
Czyli nie tylko ja jestem zażenowany...
Naprawdę wstydziliby się umieszczać taką zmianę na liście tych najbardziej spektakularnych. Tam chyba już wszystkich programistów przerzucili na front walki z grą multi.
Ja poczekam cierpliwie na definitywną wersję. Zobaczymy jak to będzie wyglądać za powiedzmy 2 lata. Ale na cuda i wspięcie się z Śnieżki na Mount Everest też nie ma co liczyć pewnie pod względem progresu SI, fizyki, balansu, systemu policji, interakcji z NPC itd.
Zresztą byli pracownicy CD Project biorący czynny udział podczas produkowania Wiedźmina 1, Wiedźmina 2 i Wiedźmina 3 twierdzą, że w tej firmie panuje chaos organizacyjny. Na przykład Miąsik pracujący najpierw w Detalion i potem w CD Project.
Za 2 lata dojdą do tego, że dron zamiast pojawiać ci się za plecami przyleci po 5 sekundach, a policja po 10 :)
Ja uważam, że oni już olali naprawę tych błędów. Gra już zarabia na siebie i im to wystarczy.
Dla tych co się burzą na innych " Ale to nie będą wszystkie zmiany! Czytajcie dokładnie! ". Tak to będą te " największe " zmiany, bo zwykle reklamuje się produkt czymś najlepszym i największym. Reszta to będą popierdółki, które zapewne naprawią jeden bug, a dodadzą inny. Także radziłbym się obudzić.
W GTA, a nawet w Need for Speed Most Wanted z 2005 roku mają system patroli, które są powiadamiane o podejrzanych wydarzeniach. W GTA to można nawet policję wezwać, przynajmniej w czwórce. Więc o ile prawdą jest powiedzenie, że gdzieś tam się spałnują, to spełnione są wszelkie warunki, by móc uważać, że są to rzeczywiste osoby, które przybywają z komisariatów i patroli. Tutaj tego nie ma, jeśli policja pojawi się poza zasięgiem widzenia gracza, to nic mu nie zrobi, nie ma żadnego sposobu na dostanie się na górę budynku, lub w inny sposób stworzenia zagrożenia dla gracza w tamtym miejscu. Nie jest w stanie gracza dogonić, jeśli ten jedzie samochodem, a z drugiej strony ze względu na swoje spawny, jest zabójcza jeśli spróbujemy po prostu przejść gdzieś indziej.
W GTA V oddasz jeden strzał na kompletnym odludziu. Gdzie nie ma żadnych zabudowań, ludzi, dróg czy samochodów i zaczyna cię policja gonić.
Super. Teraz w zamkniętych bunkrach z jednym wejściem policja będzie się teleportować za plecami z opóźnieniem. A najpierw objawi się wcześniej niewidzialny dron. K****, czy tą grę piszą hinduscy studenci pierwszego roku z erasmusa?! Bo ten poziom żenady na to właśnie wskazuje.
Rotfl. I tyle w temacie.
Wersja 1.2 i juz bedzie mozna konfigurowac przyciski jak w grze komputerowej... Ci od Star Citizen maja przynajmniej na tyle przyzwoitosci by te swoje cudo dopiskiem Alpha ozdobic.
ja mam dla nich 1 pomysł który dość znacząco zmieni grę
niech wszystkim zadaniom z randomizera polegający na przynieś wynieś pozamiataj dadzą inny kolor na mapie jak żółty
ponieważ gram w grę od ponad miesiące i mam wrażenie że fajnych zadań pobocznych z fabułą jest w tej grze z 5 reszta to randomizer na tym samym schemacie tylko w innej części mapy
co do tych 5 to mijsje z
Panam
Judi
jakiś dedektyw z policji
babka z Afterlife
Delamein
to te 5
nie wiem może są jeszcze jakieś, ale one giną w natłoku tych żółtek kropek na mapie
Masz niestety rację. Dla mnie w tej grze nie jest największym problemem system policji (bo nie mam 12 lat, żeby strzelać do wszystkiego co się rusza), ani bugi (bo te na pc nie są zbyt poważne, przynajmniej u mnie), ale słabe wypełnienie świata. Poza questami które wpadają do dziennika same, to cała reszta tych znaczników to straszny syf, rodem z gier ubisoftu. Masa niemal identycznych i nudnych kontraktów, oraz cyberpsychoza. Plus oczywiście jacyś przestępcy do rozwalanie na każdym kroku. Przy wiedźminie 3 wszyscy byli oczarowani jak to każdy ich quest poboczny jest ciekawy i ma jakąś głębię. Teraz tego już nie ma... Do takiego ac Odyssey ubisof dodał niedługo po premierze kilka nowych misji pobocznych. CDR mógłby zrobić to samo, wtedy przynajmniej byłoby do czego wrócić.
Ta gra nigdy nie zostanie naprawiona, skoro ten wielki hucznie zapowiadany Patch 1.2! to w zasadzie niczego nie naprawia, jakaś kosmetyka i próby kamuflowania problemu zamiast naprawiania.
Najbardziej wyczekiwana gra zmienila sie w mocno ignorowana gre. Ile ma wyjsc patchy, zebym wrocil? Na razie jeszcze nie widze powodu.
Jeżeli tak oni naprawiają gry, to nawet kilkuletni delay premiery nic by nie dał.
Z drugiej strony każdy po kolejnych nędznych cdprojektowych informacjach nakręcających niesamowite zawartości poprawek w 'paczach' liczył na naprawę gry a'la No Man's Sky. Chyba powinni się zamknąć ze swoimi marketingowymi zapewnieniami albo serio wierzą, że gra jej w cacy stanie i nie wymaga żadnego głębszego przebudowywania niektórych elementów gry.
xD
Przyznam, że ta gra przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Spodziewałem się przehajpowanego średniaka a dostaliśmy kandydata na crap dekady. I, patrząc na tempo prac twórców, raczej bez szans na poprawę tego stanu na miarę No Man's Sky.
Gra musiałaby wrócić do tłoczni jak dawniej Batman i wtedy mogliby spróbować naprawić (nawet o kilka miesięcy przesunąć premierę) ale teraz jest już za późno. Mi się udało skończyć w grudniu i zapomniałem całkowicie o tej grze. Osobiście jak mam marnować czas to wolę sobie odpalić Wieśka po raz X.
Wersja na PC była tylko zepsuta, ale sama gra w sobie była ukończona. Tutaj tak nie jest.
Człowiek się łudził, że Redzi będą naprawiać grę, a to zwykła paczka modów z Nexusa, która już w grudniu była dostępna...
Pewnie na One X dalej rozdzielczości, nie obniżą do 1080p. Więc ludzie posiadający poprzednią generację, nie mają po co uruchamiać tego optymalizacyjnego gówna. :D dobrze, że tego nie kupiłem, tylko dostałem to do konsoli cp2077 Edition. :D Ale nie mam zamiaru tego nawet pobierać. :D
Pamiętaj, że masz w cenie jeszcze pierwszy płatny dodatek. Tak, też mam 1X w wersji cyberpunkowej. Fajna konsola i fajny pad, a dołączona gierka eeeee... :D
Jak by nie patrzyć to i tak jest najlepsza gra która ostatnio wyszła
To poleć jakiś fajny rpg
Haha już się zebrali hejterzy i wszystkowiedzący, którzy wiedzą już lepiej jak będzie to działać. Chyba jużsami nie macie pomysłu jak tu jeszcze dowalić redsom - jedni, że po co naprawiać, nie ma już sensu, inni, że co tak wolno, już powinna być wersja przynajmniej 1.5. Szczekajcie dalej, co więcej wam zostało, a karawana jedzie dalej.
Jakie "karawana jedzie dalej"? Chyba fora ci się pomyliły, to nie bankier że z takim tekstami wyjeżdżasz. Ta twoja karawana to taka z jednym kołem, połową konia i woźnicą bez ręki.
ramirezrem - A te osobiste wycieczki to po co ? Co cie powinno obchodzić to twoje własne wrażenia, jak ci przeszkadza opinia kogoś innego no to masz problem
Co to znaczy normalni? Normalnym ludziom gra się nie może nie spodobać? To nie hejt, jeśli jest konstruktywny i oparty na faktach. Ta gra ma wady i gdyby nie ci "hejterzy" to byś sobie mógł czekać na poprawki do śmierci, bez krytyki nie mieliby ochoty tego poprawiać.
Ja nie wiem czemu wy dyskutujecie z gościem używającym słów, których znaczenia nie rozumie...
Nadal czekamy na aktualizacje do Anthema i DLC z Quarianami do Andromedy. Ale obiecali, wiec pewnie będą.
Oni nie potrafią wydać dobrej dużej łatki w terminie, a ten się łudzi, że zaraz dostanie dodatki i multi. Jeśli kiedyś wyjdą to ta gra będzie już martwa i wcale się nie zdziwię jak skończą wsparcie na załataniu i wydaniu patcha do nowej generacji. Póki co CP to jedna wielka wtopa. Może nie finansowa, ale wizerunkowa i organizacyjna.
Na filmiku z jazdy samochodem w wersji 1.2 jakby mniej klatek, to też jeden z nowych ficzerów?
To za mało. Podstawowy błąd, który powinien zostać jak najszybciej naprawiony to sztuczna inteligencja. Ucieczka przed policją mimo pojawiania się znikąd była zerowym wyzwaniem więc teraz będzie to tym prostsze. Rozumiem opóźnienia przez atak hakerski ale to i tak za dużo hałasu o zbyt małe poprawki.
Po co uciekać przed policją skoro przy wpakowaniu modyfikacji pod pancerz zadają nam po 1 punkcie obrażeń ? Dodatkowo berserk jest zepsuty i zamiast działać 10 sekund trwa 60 - odpala się berserk + legendarny kij bejsbolowy i nie ma takiej ilości przeciwników, która jest nas w stanie zabić. A w pogotowiu jeszcze czeka drugie życie i oszołomienie ze wszczepów
To kolejny aspekt gry, który czeka na naprawę - wszczepy, perki, które albo nie działają albo działają w dziwny, niezrozumiały sposób.
W temacie rebalansu mechanik które są ewidentnie zepsute to już liczę tylko na moderów z nexusa
Po co uciekać jak wystarczy kucnąć za skrzynią czy wejść do jakiegoś sklepu itp
Policja sama odpuści
Po co uciekać przed policją skoro przy wpakowaniu modyfikacji pod pancerz zadają nam po 1 punkcie obrażeń ?
To modyfikacje pod pancerze działają w grze? Bo pancerze ani trochę :)
Jak grałem po premierze to działały ( chyba ). Z maksymalną siłą, wszczepami i perkami dostawałem konkretny łomot. Po założeniu modyfikacji, przy pancerzu 11 tysięcy, w zasadzie nic nie robiło na mojej postaci wrażenia. Chociaż co do mechanik w tej grze to niczego nie można być pewnym czy działa to w prawidłowy sposób.
To mnie zdziwiło, że mimo redukcji obrażeń z umiejętności, sporego paska zdrowia i w miarę ogarniętego ekwipunku dostawałem tyle obrażeń. Inwestowanie w sumie siłę mija się z celem ... wystarczy załadować odpowiednią ilość modyfikacji pod pancerz i jesteśmy tak samo twardzi jak paker z siłą 20 ... ( szczególnie z wszczepem i umiejętnością przywracającą zdrowie .... o ile działają)
Akurat policja jest tosunkowo łatwym przeciwnikiem szczególnie, że mają ograniczoną ilość policjantów na dany region. To nie GTA, że będą się pojawiać znikąd aż gry nie wyłączysz. W CP na dany region jest dana ilość policjantów. Jak wszystkich wybijemy, to kolejni pojawią sie dopiero za jakiś czas. A częściej w ogóle już nie, bo zdążymy im w tym samym czasie uciec. Jest to bardziej realistyczne niż np. to w GTA, gdzie spamują się w około aż gry nie wyłączysz.
Policja mogłaby autami przyjechać na miejsce akcji, ale że AI pojazdów nie działa w ogóle to będą przybiegać tylko z większej odległości. No nadal słabo, wygląda na zastąpienie jednego placeholdera drugim placeholderem...
też dziś śmiechłem jak jechałem z Roug do jakiejś misji, a ta autem taranowała wszystkie inne po drodze.
Jeszcze nie wiem czy coś ciągnęła za sobą czy co bo ciągle słychać było jęk piszczącej gumy, jakby na ręcznym jechała.
Niestety ale w cdpr to chyba samych stażystów musza mieć wśród programistów, szczególnie od fizyki.
BURN THE WITCH !!!!!!!!!!!!!
z gowna bata sie nie ukreci... oni juz powinni pogodzic sie z ta katastrofa i porzucic projekt a zeby udobruchac fanow zapowiedziec nowy tytuł Wiedzmin 4 - czy cos w tym uniwersum ale w styu W2 lub W3 nie jakies karcianki .
ogralem CB77 skonczylem fabule i tyle, okolo 70h, nic wiecej.
w w3 gdy bylem w robocie to myslalem co bede robil w tym swiecie czym sie zajme, czy poboczne czy fabula czy moze eksplor, a w cb77 tego nie bylo,
powinni wrocic do tego w czym sa dobrzy i zrobic nowa gre ale w uniwersum ktore znaja,
ogrywam wlasnie w2 i zaluje ze przez tyle lat tego nie zrobilem, mimo ze grafia widac ze starawa to po kilku modach i w 5K daje rade i fajnie wrocic do tego swiata i cos czuje ze spedze tam dlugi godziny, mam nadzeje, ze dozyje czasow, ze bedzie mi danym zagrac w Wiedzmina 4
Gdyby teraz porzucili cp2077 to już widzę jakie wiadro (a tam wiadro cysterna) szamba by się na nich wylała. Podejrzewam też że ich akcje zaliczyły by najlepszą jazdę w dół w swojej historii. Nie jestem pewien czy przy takim kroku zapowiedzenie W4 dało by cokolwiek.
Chyba w każdej grze w mieście z otwartym światem i samochodami o poziomie powyżej amatorskiej policja działa lepiej niż w Cyberpunku.
W Saint Rows 4 niby też były portale do teleportowania się obcych przy większej liczbie gwizdek ale można było je zniszczyć, byli też normalni obcy w samochodach i czymś latającym a nawet boss przy wszystkich gwiazdkach. Pościg gubiło się goniąc super szybko uciekającą złotą kulę
W Saints row 4 to wszystko działało. Była normalna policja, która generowała również zdarzenia na mieście a system jest o wiele bardziej zaawansowany. Jednak co zrobić jak nie ma nawet w mieście systemu odpowiedzialnego za prowadzenie pojazdów przez NPC.
Nie wiem czy ktoś to wcześniej dodał. Trzy miesiące pracy nad naprawieniem policji https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/m97zax/leaked_footage_of_3_months_worth_of_patching/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3 Ja bym oddał cały kod moderom oni zrobili by to szybciej i lepiej
Sie doczepiliście tej policji jak gów... buta. Czy to jest symulator policji ? chyba pomyliliście gry panowie, naprawili to by nie było tak źle i wystarczy, czas sie zacząć brać za ważniejsze rzeczy a nie policje, ogólnie chodzi by nie zabijac cywilów bo szybko będziecie mieli problemy i już, większość chyba w tej grze myśli by napierdzielać w cywilów i się ścierać z policją....
NCPD to część uniwersum, tak samo jak Trauma Team którego potencjału cdpred nawet nie wykorzystał, partacze i tyle
Zgadzam się...w ciekawe czy ludzie w Wiedźminie też latali po Nowigradzie z mieczem na wierzchu i tłukli cywili...aby pogonić się ze strażnikami...
A ciekawe czy hamulce naprawią. Bo w tej chwili te samochody wogóle nien hamują.
Jak tak wygląda ich wsparcie gry, Dobrze że ją ukończyłem i przestałem grać. Odinstalowana i zapomnieć.
Pudełko sobie zostawiłem, ale ta gra moim zdaniem powoduje zażenowanie ukazaną sytuacją. Po prostu przestałem interesować się tą grą i mam inne gry do ogrania. Tak wygląda aktualizacja do x4 foundation przy mniejszym zespole i budżecie.
spoiler start
ht tps://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=5020635#p5020635
spoiler stop
Pewne mechaniki są powiązane z kolejnymi mechanikami. Olanie jednej mechaniki, spowodowało problemy z kolejnymi i to się ciągło. Cała gra oparta jest na tak zwanych placeholderach by tylko jakoś to wyglądało. Fizyka w grze prawie nie istnieje a na początku widać, że miała być bardziej rozbudowana. Po prostu spaprano cały proces produkcyjny gry i tego już raczej nie naprawią. Oni chcieli wprowadzać ciekawe mechaniki, które widać podczas misji fabularnych, ale w pewnym momencie olano je i zajęto się tym by gra w ogóle wyszła i to wszystko.
Nienawidzę cię... Przez ciebie właśnie ubyło mi 300 zł na koncie... A tak na poważnie to X4 nie do końca mi odpowiadał (wolę starsze odsłony) ale mimo wszystko warto wspierać deweloperów którzy i starają się dostarczyć fajny produkt.
x4 to okropny przykład bo gra jest już 3 lata, długo po swojej premierze była wciąż niegrywalna, dziurawe mechaniki itp, stan gorszy nic cp w dniu premiery
Właśnie idealny. X4 to takie NMS tylko w mniejszej skali. Minęły 3 lata, powitają duże dodatki, łatki a i deweloperzy pokazują w różnego rodzaju wpisach czy vlogach, że mają jeszcze masę świetnych pomysłów. Mam dziwne przeczucie, że za 3 lata o CP będzie już martwą grą. Znaczy pod względem wsparcia. Bo ludzie pogrywać oczywiście będą.
Czy to będzie 40GB do ściągnięcia? Bo zmiany są tak szerokie, opóźnienie reakcji policji o kilkanaście sekund i możliwość zmiany klawiszy sterowania. Napracowali się chłopy.
Podejrzewam, że większość tego czasu który mieli poświęcili optymalizacji gry na stare konsole, bo poprawek o których zdecydowali się wspomnieć jest tu naprawdę mało jak na ponad miesiąc pracy. Proponuję nie uprzedzać faktów i poczekać na wyjście patcha.
Faktem jest, że jest wiele mechanik które mogliby zrobić lepiej ale oni muszą się trzymać jakiegoś kierunku/wizji którą sobie obrali dla tej gry, niezależnie od tego czy to się będzie podobało większości graczy czy nie. Inaczej spędzą kolejne 8 lat naprawiając CP zamiast zająć się DLC lub zupełnie nowym projektem.
Nie naprawili jednej najważniejszej trzeczy - mnimapy.
Model jazdy jest bardzo dobry. Zaraz po premierze wyszła łatka, która naprawiła model jazdy, bo ten w dniu premiery był fatalny.
Jak coś pozmieniali teraz, to raczej nic dobrego z tego nie wyszło.
Model był jednym z lepszych jakich można wymagać w takich grach. Było rozróżnienie miedzy mocnymi autami, a słabszymi. Tymi mocniejszymi można było fajnie driftować. Podobny system jak w ostatnich NFSach. Wciskasz szybko 2x hamulec, a auto wpada w poślizg. Do takich gier jak CP idealnie pasuje taki model. Rozróżnienie na auta terenowe i miejskie. W terenowych zawieszenie fajnie tłumiło wyboje na pustkowiach. Miejskim, niskim autem nie dało sie tam jeździć, co było bardzo dobrym rozwiązaniem. Nie jak w GTA, gdzie sportowym autem jedziesz z maksymalną prędkością po górach, bez większych kłopotów. Ludzie mieli kłopot z wchodzeniem w zakręty właśnie przez minimapę, która sie nie oddala w zależności od prędkości. A to skutkuje tym, że nie jesteśmy w stanie na czas zareagować na zakręt. Wystarczyłoby to poprawili i w zasadzie nic więcej w modelu jazdy nie trzeba było grzebać. Mogliby też trochę lepiej rozwiązać to bujanie, bo w CP nie sprawuje się to tak dobrze jak w GTA. W CP jest więcej elementów na które można najechać, przez co takie bujanie mamy co chwilę. Gta jest mało szczegółową grą, wiele elementów otoczenia przelatuje przez samochód. W CP auto możemy zawiesić na każdym możliwym twardym przedmiocie, który jest wyższy niż nasze zawieszenie.
Sterowanie samochodami jest jak dla mnie świetne. Każdy inaczej się zachowuje.
Widać ile tu jest niecierpliwych dzieciaków w wypowiedziach, pisali że to tylko mała część tego co dadzą a resztę podadzą później a teksty typu że sie nie napracowali przez te miesiace z tylko takimi zmianami ... albo jest dużo osób nie zorientowanych albo już ma w głowie zakodowane, że trzeba na nich jechać co by nie zrobili i już.
Jeszcze po podaniu wszystkich zmian nie jednemu oczy wyjdą.
Się ludzie przywalili do tej policji, którą spotykasz może w grze raz i to jeszcze jak kogoś przypadkowo przejedziesz lub postrzelisz XD To jest tak zbędna rzecz w przypadku Cyberpunka, że niech się skupią bardziej na innych rzeczach, a nie na tym.
Opowiadasz farmazony aż się słabo robi. Jeżeli spotkałeś podczas grania policję "może raz" to nie wiem jak grałeś w tą grę. Ja nie doszedłem do połowy fabuły, a policja była jedną z najbardziej irytujących rzeczy w tej grze.
Ja to samo, więcej jak 5 razy nie miałem z nią styczności, no ale ja nie robię rozróby na mieście żeby się ganiać z policją, za równo w GTA jak i tu jest to najnudniejsza rzecz jaką można robić.
Kurde ktoś jeszcze gra w to? Ja odpadłem po 15 godzinach. Policji w tej grze nie spotkałem, także nawet nie wiem o co chodzi xD
Kurcze, ludzie. To nie grajcie, nie kupujcie. Czytać już tego jojczenia nie można.
Oni tej minimapy chyba nie mają zamiaru poprawić. Przez to się nie da jeździć pojazdami!
To jakis zart? hahaha
na zachodnim rynku - Produkcja spalona!.
Ta gra jako nasz produkt narodowy jest kiblem w
Buckingham Palace !! Katasrofa Smoleńska sie kryje!!!Kupa Królowej!!!!!!!Elżbiety.
https://www.youtube.com/watch?v=2yfwePfD-iU
gdyby tworcy wychowali się na punck rocku moze bylo by inaczej, Nawet Elżbieta Aleksandra Maria, ma papier toaletowy ze znakeim wodnym CB2077- Royal Shit.
Prędzej Gothica zrobią niż CB naprawią
https://dziejekhorinis.org/ THX
Ja wczoraj ukończyłem Cyberpunka2077 na XSX i powiem tak, jest jeszcze dużo do poprawy, ale mimo to bawiłem się świetnie i bardzo chętnie przejdę grę ponownie, ale to dopiero jak już będzie pełnoprawną wersją pod nową generację. Tymczasem wracam do Wiedzimna 3 na XSX bo już ponad rok w niego nie grałem a według mnie jest to świetna gra i lubię do niej wracać......
Przyszedłem poczytać komentarze tylko i no bez ujawnienia patch note ludzie już popuścili jakby byli po ostrym kebsie.
"Lead designer Cyberpunk 2077 pożegnał się z CDPR" brawwo hejterzy, tego chcieliscie to macie, Wieska 4 niedlugo nie bedzie miał kto robic, dlaczego odszedl ?
Podobno źle znosił psychicznie hejt związany z CP2077
Wszyscy chcieli dobrej i dopracowanej gry. Że się im dostało po dupie za to, to wszyscy się mogli spodziewać. Z Bethesdą i F76 było tak samo. I tak samo będzie z każdą inną grą, która będzie przed premierą reklamowana jako rewolucja i ciul wie co a po premierze wyjdzie szmira...
Wg. mnie wiekszosc rzeczy jest nie do naprawienia i chocby latali ta gre przez 2 lata to za wiele z tego nie wyniknie ;]