Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Nowa technologia Nvidii obniża opóźnienie w Overwatchu o nawet 50 procent

13.03.2021 20:26
1
krykry
42
Generał

...o 50%, ale na Pentium 133 chyba.

Nie łykam tej bajki o odciążeniu procesora, gry nie wykorzystują dostępnych im rdzeni które "leżą" odłogiem i nic nie robią.

Co ma w ogóle "ograniczenie klatek czekających na renderowanie" oznaczać? Klatek czekających w buforze są zawsze dwie, chyba że włączysz triple buffering, wtedy będą trzy.

Inna sprawa jest taka że nie reakcja klawiatury i myszy się tutaj liczy, tylko to jak szybko na ekranie jest wyświetlana reakcja na twój ruch. Co z tego że system szybciej reaguje, skoro ty tego nie uświadczysz.

Nie wiem, wygląda jak jakiś marketingowy syf, który może być pomocny tylko na słabych procesorach. Z ogromną ciekawością czekam na Hardware Unboxed czy Gaming Nexus które zapewnię podejmą ten temat, i oby udowodnili mi że się mylę.

post wyedytowany przez krykry 2021-03-13 20:27:34
13.03.2021 20:32
Orzołek
2
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Orzołek
152
Haters gonna hate
Wideo

krykry
Mylisz się, to nie jest żadna bajka. Ta technologia działa i wcale nie jest bardzo świeża. Tutaj świetny film wyjaśniający i testujący to rozwiązanie https://youtu.be/QzmoLJwS6eQ

post wyedytowany przez Orzołek 2021-03-13 20:33:01
13.03.2021 20:45
2.1
krykry
42
Generał

W momencie gdy domyślnie ustawiony jest na off, to można domyślać się że jest gdzieś haczyk.

14.03.2021 01:23
bmwbmw2
😂
2.2
1
bmwbmw2
61
PAPIEŻ GIER IV

haczyk bo na off osłabia??? tam na pewno twórcą zależało na tym by 96 % grającym bez tej technologi osłabić wyniki XDXDXD

14.03.2021 20:31
Legion 13
2.3
1
Legion 13
158
The Black Swordsman

Domyślnie jest na off bo w niektórych sytuacjach (niewystarczająco szybkie GPU) ta opcja może spowodować stuttering.

13.03.2021 20:37
3
odpowiedz
Albert-san
19
Chorąży

Skoro spada obciążenie procesora tą technologie powinni dać do gier nie tylko multi ale i single które mają wysokie wymagania co do procesora.

13.03.2021 21:12
TRX
4
odpowiedz
1 odpowiedź
TRX
196
Generał

krykry
A skąd wziąłeś te rewelacje, że współczesne gry nie wykorzystują wszystkich rdzeni procesora? Owszem, 10 lat temu tak bywało. Obecnie każda gra skutecznie radzi sobie z rozdzielaniem zasobów CPU.

13.03.2021 22:27
4.1
siera97
53
Senator
Wideo

Z tymi dziesięcioma latami i każdą grą współcześnie bym nie przesadzał. Jeszcze z 5 lat temu, nie potrzeba było więcej niż czterech rdzeni do gry. Obecnie cztery to minimum, a 6 to optimum. Powyżej tego, przyrosty są marginalne:
https://www.youtube.com/watch?v=EXtMjxC0M4U

Wiadomość Nowa technologia Nvidii obniża opóźnienie w Overwatchu o nawet 50 procent