Capcom zdecydowanie odrzuca mechaniki gacha oraz lootboksy w swoich grach
Brawo. Właściwa podejścia.
gdyby jeszcze usunąć mikropłatności to zostaliby Mojżeszem branży.
spoiler start
Wiem, przesadzam
spoiler stop
Ja bym powiedział, że Łazarzem, bo już raz prawie się pogrzebali.
Lubię "gacha" ale nie w normalnych grach. Np. gry mobilne w których gacha jest jednym z podstawowych filarów, są nawet dobre... ale nie dla ludzi o słabej woli którzy wlewają w to cały majątek.
Gacha w normalnych pełnych zachodnich grach *cough*ANTHEM*cough* czy *cough*battlefront*cough* to nieporozumienie.
Capcom, Nuggy Dogs i Redzi, to dla mnie obecnie jedyne studia, których gry mogę brać w ciemno, bo wiem że od nich dostanę gre nastawianą na fabułę, a nie właśnie mikro.
Capcom uważa, że radość czerpana z gier powinna wynikać z rozgrywki, a nie dreszczu emocji wywołanego udanym losowaniem wirtualnego przedmiotu lub karty. Firma nie chce też, by ta forma rozrywki doprowadzała do problemów finansowych oraz dalszych zmartwień jej odbiorców, które wywołane są nadmiernymi kosztami zabawy.
Czytam to już dziesiąty raz i już mnie ręka od szczypania boli, bo wydaje mi się że dalej jestem we śnie.
Min. EA czytając takie wiadomości pewnie w pokoju konferencyjnym rzucają do siebie teksty w stylu "kolejni debile".
I to należy chwalić, promować, doceniać a także wspierać. Dawne EA z czasów bardziej prohazardowych/prolootboksowych mogłoby się wiele nauczyć od obecnego Capcomu. Byle tylko tak dalej a może nawet doczekamy się świata, w którym rynek growy byłby całkowicie wolny od mikropłatności. Wiem. To marzenie ściętej głowy.