Cyberpunk 2077 - narzędzia modderskie udostępnione fanom
Skyrim żyje do tej pory dzięki modom, więc pominąwszy fakt że gra wymaga łatania, to bardzo dobre posunięcie.
pytaniem nie jest czy fani załatają cyberpunka, tylko czy te narzędzia zadziałają z wiedźminem 3 :D
I dobrze, może chociaż modderzy ogarną ten tytuł, żeby przynajmniej gameplayowo zaczął mieć ręce i nogi.
Na naprawę AI nie ma co liczyć, choć cuda się zdarzają, ale w pierwszej kolejności mogliby ogarnąć balans wyrzucanych przedmiotów, urozmaicą perki i najważniejsze: dorobią skalowanie poziomu trudności przeciwników wywalając całkowicie ten żenująco archaiczny system poziomu wytrzymałości przeciwnika nie opartego na statystykach czy wyposażeniu a jedynie na cyferce poziomu postaci...
Bez sensu .... sami powinni naprawiać grę, lub wydać jak w przyzwoitej formie.... a nie wyręczać się modernami Mody mają urozmaicić grę nie ją naprawiać...
No i z pewnością urozmaicą.
Poza oczywistymi poprawkami, które zbalansują rozgrywkę i naprawią system atutów, liczę chociażby na w pełni funkcjonalną kolejkę. To wyzwanie w sam raz dla moderów, bo w grze jest odpowiednia infrastruktura i nawet teraz można jeździć po mieście (bez używania jakichś modów), tyle że wymaga to odrobiny samozaparcia i umiejętności alpinistycznych. W tym momencie (po przejściu gry) to mój ulubiony sposób spędzania czasu w NC, co widać na załączonym obrazku. ;)
czemu od razu uważasz że zrobili ten Modkit tylko dlatego aby nie naprawiać błędów? CDP już dawno zapowiadał że taki ModKit będzie po premierze i nawet fani to chcieli
Oho, czyli będzie jak z Bethesdą, tam też można niby wgrać ze 200GB modów ale fundamentalnych problemów danej gry one nie naprawią.
Idealny ruch czekam na jakieś fajne przygody. Czy wprowadzenie marketów.
sorry i o tym cały czas trąbię Od razu widać kto tutaj nakręca hype.... "fajne przygody." w zbugowanej grze mało do szczęścia wam trzeba A ja pamiętam gry z lat 80-90 gdzie były biedne graficznie ale grywalne i było masa frajdy A tutaj ok fabułą średnia gameplay średni i masa błędów czyniąc tą gre nie grywalną ..... Wole zamknięty świat dopracowany z dobrą fabułą ... Lub stare gry które dawały frajdę ale nie miały żadnych błędów .....
Lub stare gry które dawały frajdę ale nie miały żadnych błędów
Ohh boy jaki bullshit. Dawno większego zakłamania rzeczywistości nie widziałem
A tutaj ok fabułą średnia gameplay średni i masa błędów czyniąc tą gre nie grywalną
Dla ciebie. Dla mnie fabuła bardzo dobra (choć cierpi na braki po cięciach), a grywalność znacznie lepsza niż w wielu innych grach AAA.
A co do starych gier, które nie miały niby błędów... Nawet nie żartuj.
Crod4312 dlaczego Zobaczmy np na przygotówki, i tak tak tak .... to inny rodzaj rozgrywki Ale wydaje mi się że kiedyś wkładano w tworzenie gry więcej pasji i zaaranżowania wychodziło to naprawdę ok Bez zbędnego marketingu ... Teraz ok moda na otwarte światy np Skyrim pograłem przez chwile graficznie super ale mnie znudził... gta v nie powiem podobało mi się tak samo jak IV i vice city ,swojego czasu 3 też dawała rade noo ale już nie dziś SA nie przekonało mnie. Ale np dla mnie genialna gra nie sandbox Alien Izolacja ,było widać ile pracy w to włożono ,żeby zbudować klimat i co zero bugów ... RDR2 pograłem wszystko ok ale nie moja tematyka .....ok bugi były przy przekombinowaniu z np ustawianiu ciał jeden na drugie i podpalaniu , ale np zero problemów z texturami bugami w czasie rozgrywki . Sanitarium genialna starsza gra fabuła super.. grafika ręcznie rysowana bajka p&c Deus Exy bajka..... Więc nie ma się co tutaj tłumaczyć otwartym światem że ciężko to ogarnąć gta,mafie dały rade fest ! Moim zdaniem błędem CDP było zrobienie otwartego świata piaskownicy ..... Było zrobić korytarzowe poziomy jak deus ex ... Lub coś w klimacie wiedźmina 1 lub w ogóle coś jak Shadowrun czy coś innego I przede wszystkim nie wydawać gry w tej formie czy graj jest słaba nie wiem puki co ... czekam na kolejne patche dopiero zagram...
Bukary może i błędy miały .. może im człowiek starszy to bardziej to zauważa nie wiem , w każdym razie mnie tam kiedyś to nie raziło .. A w cp 2077 glicze i te tekstury wiem powtarzam się to mnie najbardziej męka... no i statyczne niestety miasto
Jeżeli Cyberpunk ma być czymś jak Skyrim, który żyje wieki dzięki modom to jak najbardziej. Oby tylko sami Redsi połatali grę swoją lepiej od Bugthesdy.
I bardzo dobrze. Gra jest w tak tragicznym stanie vs to co obiecywali , że każda pomoc jest na miarę złota.
Redzi będą mieć wywalone na cybera pod koniec 2021 zapowiedzą ci wiedźmin 4 serial edition ten na bazie serialu z netflixa.
Co nie zrobią to już narzekają... Fajnie, ze dali taką możliwość, w każdej mojej ulubionej grze chciałbym mieć narzędzia modderskie które zawsze przedłużają żywotność gry.
Czyli bugi i problemy techniczne poprawią sami, a duże braki w mechanice i SI zostawią moderom.
Mimo wszystko się cieszę, że wydali narzędzia moderskie. Mam nadzieję, że zainteresowanie wśród moderów będzie spore.
duże braki w mechanice i SI zostawią moderom
To pierwsze mody mogą poprawić, ale to drugie - nie sądzę.
mówili że nie dadzą za nim nie wyjdą dodatki a nawet wtedy się zastanowią :) scena moderska może jednak coś tam poprawi ale większość położyło krzyżyk na cyberpunku
Gdzie czasy, że narzędzia developerskie = całe pakiety SDK w tym edytor...
Owszem, coś takie marne te "narzędzia"...
Niestety te narzędzia to nic w porównaniu do narzędzi Bethesdy, więc jeśli ktoś się spodziewa wielkich modów typu Enderal, czy zmiany mechanik to się srogo rozczaruje.
Szkoda, że nie zdecydowali się udostępnić edytorów świata, na których tworzyli grę. Faktem jest jednak to, że takie narzędzia są zwykle kompletnie nieprzystępne dla przeciętnego użytkownika, a doprowadzenie ich do stanu przystępności wymaga olbrzymiego nakładu pracy. Jestem jednak pewny, że co zdolniejsi modderzy zdołaliby takie narzędzia ogarnąć i ujrzelibyśmy wiele nowych zadań oraz obszarów do zwiedzenia. Pozostaje tylko apelować, żebyśmy otrzymali te narzędzia w przyszłości. :) Nie pogardziłbym też edytorem do Wiedźmina 3, nawet po tych wszystkich latach od premiery. Aktualizacja z ray tracingiem byłaby dobrą okazją, żeby te narzędzia udostępnić...
To nie tak działa, raczej miasto (mapa) było generowane proceduralnie, do tego prawdopodobnie użyli Houdini plus assety czyli modele 3D. Naucz się Houdini to zrobisz sam takie miasto z assetami kupionymi na Unity store.
Oczywiście miasto w CP 2077 wygląda totalnie jak z generatora wszędzie takie samo, a assety w nim wyglądają jak pierwsze lepsze z asset stora za góra 10$ a grę zrobiło kilku studentów w ostatni miesiąc przed premierą
W CP są dziesiątki ubrań niedostępnych dla gracza, więc nie mogę się doczekać jak tutaj moderzy poszaleją, no i mam nadzieję że szybko pojawi się mod z A2 z Automaty, w końcu dzieli głos z V, więc chętnie przejdę grę jeszcze raz używając katany <3
Złośliwi obserwatorzy mogą podejrzewać, że deweloperzy liczą po cichu na to, iż modderzy pomogą im w eliminacji niezliczonych błędów w grze
Złośliwi?
To ja powiem, że twierdzenie, że cel jest inny jest naiwne.
Gdyby chcieli dorównać Skyrimowi to dawno wydali by RedKit do W3, a później zrobili upgrade do C2077. Najwidoczniej nie zależy im na rozwijaniu gry przez graczy, do tego trzeba mieć kompletne narzędzie moderskie jakim jest edytor.