Zapraszam do dzielenia się swoimi zrzutami z gier. Uchwyciłeś coś ciekawego? Tematycznego? A może po prostu lubisz pstrykać screeny? Koniecznie podziel się nimi z nami :)
W wątku obowiązuje tylko jedna zasada - zakaz spamowania zdjęciami z jednej gry (w nawiązaniu do poprzedniego wątku) no chyba że masz do zaprezentowania coś co się wyróżnia. Wtedy przymkniemy oko :)
Zachęcam do zabawy!
Największy mordownik w DS3. Tyle problemów to ja nie miałem z Bezimiennym Królem co z Midirem. Ale sama walka cacy.
Bezimienny to pikuś przy Midirze. W pierwszym przejściu solo przy większości prób nie potrafiłem zjechać mu nawet ułamka życia, bo zawsze odwalał jakieś cuda w najmniej spodziewanym momencie i na moją reakcję było już za późno.
Jednak przy odrobinie szczęścia udało mi się go w końcu ubić, a satysfakcja z tego była ogromna. :D
Okazało się że w oczekiwaniu na Yakuzy granie w Sleeping Dogs to dla mnie za mało. Poszedłem więc o krok dalej...
Zawszę chciałem wkręcić się w tę serię, ale jakoś odrzucał mnie ten mozolny gameplay polegający na wiecznym czekaniu i niezbyt ciekawym łażeniu z punktu A do B.
Kto mówił, że w Cyberze nie ma latających samochodów :P
Quake - Tears of the False God
Jedna mapa którą czyścimy kawałek po kawałku i co jakiś czas respią się stworki.
Ostatnio po podpatrzeniu kilku fajnych tricków z realnego życia urban plannerów, oraz kilku sesyjkach ze starusieńkimi Sim City 3000 i Sim City 4, postanowiłem znowu zasiąść do Cities Skylines w celu ogarnięcia i praktycznego zastosowania tych taktyk i stworzenia miasta, które miałoby sens w realnym świecie. Analizowałem trochę sposób w jaki planowane są wszelkiego rodzaju węzły komunikacyjne w prawdziwych amerykańskich miastach jak chociażby Phoenix, a także starałem się odpowiednio dopasować rozmiary zabudowy tak, aby nie tworzyć mocno abstrakcyjnej metropolii.
Uwielbiam city buildery i nie oszukuję, że jednym z głównych powodów, dla którego wróciłem do PC, to właśnie takie gry jak Cities Skylines czy Planet Coaster.
Tutaj to bardziej Seattle :P
Oczywiście jak to miasta w USA, centrum (jak i właściwie większość miasta, oczywiście z wyjątkami) oparte o siatkę. Zdecydowanie muszę ograniczyć ilość skrzyżowań, które przecinają główne aleje.
Wymaga to to jeszcze sporo pracy, ale takie budowanie zgodnie z dekalogiem prawdziwych projektantów daje mnóstwo zabawy i pokazuje jak złożone są systemy tej gry (w sumie to samo co w przypadku Sim City 4).
To się ładnie zgraliśmy, bo też mam podobne plany odnośnie C:S. W planach mam zbudowanie realistycznej, funkcjonalnej metropolii, która mogłaby działać również w realu. Trochę jest z tym zabawy. Jak na razie zbieram materiały do przejrzenia, m.in. jak powstają miasta, różne rodzaje zabudowy, drogi, etc.
Trochę tego będzie więc raczej szybko się za to nie zabiorę.
Mnie osobiście dosyć mocno natchnął ten letsplej robiony przez prawdziwego urbanistę i który jednocześnie całkiem nieźle ogarnia systemy samej gry. Dzięki niemu zacząłem dużo lepiej rozumieć sposoby tworzenia infrastruktury drogowej jak i komunikacji miejskiej, które do tej tworzyłem na swoje pokręcone sposoby i które nie miałby szansy przetrwania w prawdziwym życiu ;) Dalej mam problem z sensowym rozmieszczaniem linii autobusowych.
https://www.youtube.com/watch?v=2h-Qwh-yzO4&ab_channel=CityPlannerPlaysCityBuilders
Ogólnie jak tak patrzę to bliżej mi do jakiegoś Toronto czy Montrealu, które łączą europejski i amerykański styl projektowania miasta jak i samej infrastruktury.
Dzięki! Taki materiał na pewno mi się przyda.
Mi natomiast zainspirował facet, który postanowił odtworzyć Berlin.
https://www.youtube.com/watch?v=FSooS_JR5WY
Screen z GRIS, specjalnie w osobnym komentarzu, bo ta gra jest po prostu piękna.
I śpiewamy "taaaaak, tak wygląda moje miasto nocą!". Choć nie - może to w sumie nienajlepszy pomysł.
Muszę koniecznie jakoś przemodelować tę dzielnicę z małymi domkami w lewym dolnym rogu. Może jakiś park albo coś. No i te wysokie zabudowania na północy też trochę średnio mi robią.
Ehhh nie rób mi smaka Adam. Super gierka, pamiętam jak grałem wiele godzin w 2015 chyba aż gra mi się zaczęła sypać bo przestało działać przyśpieszanie czasu a miasto nadal było małe jak na mój gust.
Kęsik, teraz masz mody, gdzie możesz sobie budować miasto nawet w wielkości 9x9 kafelków zamiast domyślnie 3x3 maksimum. Możesz sobie od nowa zbudować kolosalną metropolie. :)
Pamiętam że już w 2015 mogłem budować na wszystkich dostępnych kafelkach na mapie. Ale to nie z tym był związany mój problem, będąc dalekim od wykorzystania wszystkich kafelków gra po prostu mi się sypała i przestawało działać przyspieszania czasu. Z tego co kojarzę to wynikało z tego ze po prostu za dużo było do symulowania i gra już przestawała ogarniać mimo iż miasto miało poniżej 100k mieszkańców.
Gra strasznie stawia na procek i RAM. Miasto ma jakieś 70k mieszkańców i niestety czuję lekkie spadki wydajności gdy kamera obejmie większą część centrum.
O modzie wiem, ale niestety po instalacji wymaga ponownego zakładania miasta więc już go olałem.
"Co się paczysz?"
Black Ops 2 --->
Trzecie Soulsy nigdy mi się za bardzo nie podobały, ale muszę przyznać że styl artystyczny to miały kapitalny.
Trzecie Soulsy nigdy mi się za bardzo nie podobały, ale muszę przyznać że styl artystyczny to miały kapitalny.
Moim zdaniem trójka jest zdecydowanie lepsza od drugiej odsłony, ale niestety wciąż w tyle za jedynką. :), Jeśli chodzi natomiast o styl artystyczny to chyba każda część była pod tym względem kapitalna.
Jest pierwszy zrzut z nowego Stars Wars od Ubisoftu.
Z braku laku naszło mnie by znowu ograć trylogię wielkiego, kosmicznego buhaja i pobawiłem się trochę reshadem (wyostrzanie, RTGI, deczko bloomu by światło było bardziej łagodne, plus SMAA i korekcja kolorów LUTem), jak na razie jak na dwunastoletnią grę efekty są na prawdę niezłe.
Jutro, jeśli nie zapomnę zainstaluje jeszcze ALOT.
Screen Po
3. ON
RT daje bardzo naturalne cienie, zwłaszcza pod brodą (niestety nie mam screena do porównania).
Takie tam z serwera z chlopakami z gildia.org .