Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wiedźmin w świecie Skyrim dzięki modyfikacji A Witcher's Adventure

06.01.2021 14:30
Salzmore
1
6
Salzmore
47
Konsul

Wygląda jakby za Wiedźmina wzięło się Piranha Bytes

06.01.2021 15:33
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
xan11pl
76
Generał

Jestem w szoku, jak przemodelowali mechanikę poruszania się. Owszem, ona dalej nie wygląda super duper, ale wszyscy wiemy jak drewnianie porusząła się postać w oryginalnym Skyrimie, a tutaj te animacje nóg i postaci są bardzo płynne. Oczywiście domyślam się, że twórcą moda na poruszanie się postaci jest ktoś inny, niż twórca moda o wiedźminie, ale jednak jest to warte odnotowania.

post wyedytowany przez xan11pl 2021-01-06 15:35:52
06.01.2021 16:38
Sasori666
2.1
Sasori666
186
Korneliusz

Mody na animacje były już dawno.
Problem w tym, że jak zmienisz animacje do swojej postaci, to działają one na każdą postać w grze.
Każdy npc będzie teraz tak biegał.

06.01.2021 19:23
2.2
zanonimizowany1256176
24
Pretorianin

To zależy od moda, bo da się to rozdzielić.

06.01.2021 19:30
Wiedźmin
2.3
Wiedźmin
37
Senator
Wideo

www.youtube.com/watch?v=YMMTty6Nxzk

06.01.2021 16:40
dj_sasek
😊
3
2
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

A gdzie seksowne czarodziejki?

06.01.2021 20:36
Irek22
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
Irek22
154
Legend

Bez sensu. Raz, że oba to fantasy, a dwa, że świat Wiedźmina 3 jest ładniejszy i ciekawszy niż świat Skyrima. Zrozumiałbym, gdyby Wiedźmina przeniesiono np. do Cyberpunka, ale do Skyrima nie ma to najmniejszego sensu.

06.01.2021 22:04
Wiedźmin
4.1
Wiedźmin
37
Senator

Oblivion na 2006 rok wyglądał prawdopodobnie lepiej niż Wiedźmin 3 na 2015 więc nie zapędzałbym się z tym ładniejszym światem.

Skyrim max zmodowany wizualnie pod kilkoma względami potrafił ładniej wyglądać niż Wiedźmin 3 max zmodowany. A w jaskiniach to najbardziej widać. Skyrim na teksturach 4K nie ustępuje wiele roślinnością RDR2.
Ale coś za coś. Zmodowany mocno Skyrim waży 90 gb.

post wyedytowany przez Wiedźmin 2021-01-06 22:08:55
07.01.2021 09:29
4.2

Nie widzę sensu w twojej wypowiedzi. Ktoś sobie zrobił taki mod bo taką miał ochotę ... i tyle.

07.01.2021 01:20
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
pawel1812
55
Generał

Salzmore
Proszę mi tu Piranhy nie obrażać. Oni się od 20 lat ciągle borykają z problemami z finansowaniem swoich projektów, przez co studio obecnie składa się z 32 osób... Elexa tworzyli 3 lata w jeszcze mniejszym składzie.
Jest to dośc imponujący wyczyn. Obecnie mało jest takich studiów będących w stanie produkować tak duże gry, w tak małym składzie.
W CD Project nad Cyberpunkiem pracowali przez dłuższy okres 30-40x większą ekipą...
Ale CD Project to też nie jest moloch w stosunku do 10x większego Ubisoftu.

Szczególnie biorąc pod uwagę, że oni to robią na własnym silniku z własnymi autorskimi efektami specjalnymi typu opóźnienie akomodacji oka. Który to efekt moim zdaniem dodaje dużo więcej realizmu niż RTX w większości gier.

post wyedytowany przez pawel1812 2021-01-07 01:25:21
07.01.2021 09:31
5.1

tak, przez tyle lat nie nauczyć się robić normalnych animacji to jest niezwykły wyczyn.

07.01.2021 11:01
Wiedźmin
5.2
Wiedźmin
37
Senator

Natanoslav Drejkovski

Można zgodzić się w 100% z tymi animacjami.
G1 był nowatorski i klimatyczny.
G2 bardziej rozbudowany i grywalny w stosunku do jedynki.
G3 postawił na otwarty świat.

I na tym można zakończyć. Bo już nic nowego kolejne gry PB nie wniosły.

R1 zadośćuczynienie za zabugowany i nudny G3, ale to bezpieczny naśladownik G1 i G2 z nijakim bohaterem.

R2, R3, Elex bardzo odstające od gier konkurencji. Mocny regres.

Sam fakt, że dwie pierwsze ich gry są zdecydowanie najlepsze wiele mówi.

Animacje praktycznie z ich pierwszej i ostatniej gry niewiele różnią się. Ale Elex powiedzmy gorzej wypadł pod tym względem od Risen 1 i 3.

Skład ekipy jest malutki i nadal niewiele większy niż za czasów produkcji G1 i G2. Do tego cały czas siedzą na tym samym silniku od G3.

post wyedytowany przez Wiedźmin 2021-01-07 11:02:32
09.01.2021 13:13
Wilk1999
6
odpowiedz
Wilk1999
44
Wilkołak Asasin

Ciągle imponuje mi to jak niektórzy gracze potrafią być kreatywni, twórcy i związani z pewnymi grami tworząc wszelakie mody do tych czy innych produkcji. Zastanawiające jest to, ile wszelakich modów mogłoby się ukazać w grach CDPR, gdyby ich tworzenie oraz implementacja były równie proste co tworzenie modyfikacji do Skyrima lub gdyby miało się profesjonalne narzędzia do ich równie prostego tworzenia i implementacji.

Wiadomość Wiedźmin w świecie Skyrim dzięki modyfikacji A Witcher's Adventure