Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Assassin's Creed Valhalla - nowe mikropłatności przyśpieszają rozwój postaci

17.12.2020 10:07
😱
1
7
sticky_dude
67
Generał

A po co jeszcze szybciej? Nie jestem jeszcze w połowie gry a postać mam już tak dopakowaną że przydałby się wyższy poziom trudności a nie premie do doświadczenia.

17.12.2020 10:07
😱
1
7
sticky_dude
67
Generał

A po co jeszcze szybciej? Nie jestem jeszcze w połowie gry a postać mam już tak dopakowaną że przydałby się wyższy poziom trudności a nie premie do doświadczenia.

17.12.2020 10:09
2
1
odpowiedz
7 odpowiedzi
MrDraiger
85
Konsul

Mogliby po prostu wyciąć połowę Anglii, zostawić tylko Mercię i Wessex, skompresować fabułę i gra by tylko na tym zyskała.

No tak, lepiej dać wielki teren z powtarzalnymi zadaniami i ciągnąć dodatkowy hajs od ludzi.

17.12.2020 10:14
2.1
adi9568
57
Generał

No ale wtedy by był płacz że za mało h za tę cenę

17.12.2020 10:17
2.2
Kępes
100
Konsul

Ja nie skończyłem Origins poległem przy końcu fabuły dlc nawet nie ruszyłem to samo z Odyssey na dlc się poddałem to są gry molochy i w pewnym momencie porostu masz dość.
Dlatego Valhalli nawet teraz nie chcę ogrywam cyberbuga.

17.12.2020 10:24
KUBA1550
😁
2.3
KUBA1550
57
Generał

Ja też utknąłem i od trzech miesięcy próbuję dojść do Atlantydy ale nie chce mi się grać. Nudzą mnie misje idź zabij cel oddalony o 500 metrów i wróć. Takich misji jest mnóstwo.

17.12.2020 10:30
misterŁŁ
😒
2.4
misterŁŁ
78
Generał

Specjalnie tworzą problem by dać rozwiązanie za kasę

post wyedytowany przez misterŁŁ 2020-12-17 10:31:58
17.12.2020 11:09
victripius
2.5
victripius
92
Joker

Możesz podać przykłady jakiś powtarzalnych zadań według ciebie? Bo ja w Valhallii widzę spory progres w stosunku do poprzedniej części - jasne, są określone kategorie zadań pobocznych, ale każde z tych zadań jest inne (każde!) i jeszcze nie spotkałem drugiego takiego samego, a mam około 40h na liczniku. Każda misja poboczna jest inna i trwają max. 10 minut, a czasami nawet i krócej, każde inne zadanie typu błąd Animusa, grzyby, polowanie na legendarne zwierzęta niby opierają się na tych samym schemacie, ale nie są dokładnie takie same. Nawet układanie kopca z kamieni czy dopasowywanie symbolu jest inne za każdym razem, więc akurat zarzutu pod względem powtarzalnych misji nie rozumiem.
Jest kilka innych gier z otwartym światem, gdzie system zadań pobocznych jest faktycznie powtarzalny, ale moim zdaniem to na pewno nie jest Valhalla.

17.12.2020 12:48
2.6
MrDraiger
85
Konsul

Up Tak jest duży progres względem poprzednich odsłon ale bańka pęka po pewnym czasie tak czy tak. Po ok 40h miałem straszne zbicie i przestałem się zachwycać grą a zacząłem dostrzegać jej wady, a raczej wady zaczęły mi doskwierać. Wszędzie zabarykadowane drzwi, wszędzie pochowane klucze, wszędzie przesuwasz te idiotyczne kartony czy jak to nazwać. Wszystko to jest spoko ale przez 20-30h a nie +80h. Ta gra usilnie stara się Ciebie zniechęcić do grania w nią. Ubaw straszny jak w krainie na 50lvl (East Anglia czy Essex) dostajesz na pysk tych bossów na 280lvlu, no świetnie to ktoś wymyślił. Zamiast nagrody za eksplorację to dostajesz frustrację. Tak, niebieskie questy są spoko ale do pewnego momentu, potem zauważasz że nie mają one większego sensu i są zwykłym zapychaczem. Wzorowanie na Wiedźminie 3 na plus ale wykończenie gorsze moim zdaniem. Skończyłem na 85h i czekam na dodatki, z przyjemnością odpocznę parę miesięcy od Valhalli. Nie mam zamiaru czyścić mapy z tych ikon, już wolę nadgodziny w pracy robić niż czuć się jakbym drugą pracę przed konsola wykonywał. Na szczęście zakończenie wynagradza tę męczarnie ale i tak uważam, że jakby grę skrócić o połowę to ogólne doświadczenie by na tym tylko zyskało.

17.12.2020 13:11
2.7
Mechanical95
12
Legionista

Dobrym pomysłem była by kompresja fabularna dla kogoś kto nie ma czasu na siedzenie przed konsolą pół dnia przez miesiąc albo i lepiej.
Ostatniego AC którego ukończyłem to był Black Flag, bardzo fajna część i ciekawa fabuła (z tego co pamiętam :D). Valhalla bardzo mi się podobała na początku ale jest po prostu tego wszystkiego za dużo....
Gram już 30h a mam wrażenie że przez ten czas fajną fabułę miały tylko początkowe misje w prologu. Czym dalej w las tym gorzej, Każda misja polega praktycznie na tym samym, lekko zmienia się tylko otoczka fabularna. Szkoda że Cyberbug taki niedorobiony bo fabularnie stoi dużo wyżej niż AC Valhalla

17.12.2020 10:09
Rewo
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Rewo
126
Generał

No kto by się spodziewał mikrotransakcji wprowadzonych miesiąc po premierze i recenzjach, cóż to za innowacyjne i przebiegłe rozwiązanie. Ubis*** jak zwykle w formie.

17.12.2020 10:33
misterŁŁ
3.1
misterŁŁ
78
Generał

Ubi lubi zżynać od innych nawet bycie chciwym ściągają od innych zamiast samemu dać chamskie zagrywki

17.12.2020 10:59
3.2
konewko01
38
Monsignore Monokuma

Mikrotransakcje w Valhalli są od premiery.

17.12.2020 10:22
Wilk1999
4
1
odpowiedz
Wilk1999
44
Wilkołak Asasin

Mikropłatności to rynsztok rynku growego a jeśli ktoś potrzebuje więcej czasu na satysfakcjonujące go granie zawsze może spróbować lepiej zaplanować i zorganizować swój grafik. Mikropłatności są opcją dla tych, którzy chcą pożegnać się z pewną sumą swoich oszczędności lub oszczędności swoich rodziców a także dla osób, które chcą wynagrodzić sobie czymś swój brak skilla lub po prostu nie są na tyle cierpliwi, żeby należycie dokonywać postępów w grze, która wydaje się dla nich zbyt czasochłonna (ten ostatni punkt najbardziej wpisuje się w gry Ubisoftu).

17.12.2020 10:23
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1351808
1
Legionista

Niech sobie implementują. Trochę niesmak, że po wszystkich recenzjach i dobrych opiniach, ale przecież to jest tylko opcja.

Trzeba oddać grom Ubi, że te mikrotransakcje są naprawdę zbędne - Odyssey ograłem, ponad setka godzin wbita i ani razu nie poczułem, że muszę kupić mikrotransakcje.

Przynajmniej póki co są opcjonalne. To jest dobre, ceny gier podbili, ale mikro nadal są obecne. Ech :) Gamepass moim nabytkiem.

post wyedytowany przez zanonimizowany1351808 2020-12-17 10:24:25
17.12.2020 10:39
misterŁŁ
5.1
4
misterŁŁ
78
Generał

"opcjonalne" to żałosna wymówka dlaczego są, która nas sprowadziła do czasów gdzie gry mają miliony dlc, season passów i setek edycji gry.

17.12.2020 11:05
5.2
zanonimizowany1351808
1
Legionista

misterŁŁ

Ja bardzo przepraszam, ale ja sam przy zbrojach dla konia mówiłem, że to jest dopiero początek zabawy. Ktoś się tym przejął? Nawet dziennikarze siedzieli cicho i dzisiaj brak mikro to np. plus gry. Wiadomo, że siedzieli cicho bo z pozytywnych growych recenzji są tantiemy, no ale chyba obowiązkiem dziennikarza jest krytykować patologię, czyż nie?

Wybacz, ale trochę za późno na rewolucję. To samo z kontami na steam, bethesdach itd.

post wyedytowany przez zanonimizowany1351808 2020-12-17 11:06:22
17.12.2020 11:35
misterŁŁ
5.3
1
misterŁŁ
78
Generał

Warm_and_cozy

Nie tłumaczy tego to, że mamy to akceptować.

Równie dobrze można powiedzieć: Po co cokolwiek robić i tak umrzemy pod koniec?
Z lootboxami się w miarę się udało.

Żeby wielu graczy i rządów świata zaczęło patrzeć na mikropłatności tak, żeby wydawcy baliby się je dodawać. W zasadzie t już się boją. Dodają je teraz często po premierze by uszło im to na sucho, ale ile będzie działała ta metoda? Zwłaszcza patrząc na to jak coraz bardziej nie dopracowane są gry potrójnego DnAAA na premiere, który już zniechęca na dzień dobry, a co dopiero te mikropłatności odstraszające jeszcze bardziej.
Nic dziwnego, że Ubi daje coraz częściej swoje gry za free.

17.12.2020 10:24
6
odpowiedz
zanonimizowany1296099
34
Generał

To raczej żadna niespodzianka. Te tzw "time savers" to już w Odysei są i w Breakpoint. Także to już raczej na stałe wejdzie do gier Ubisoftu. Widocznie wyszło im, że ktoś to kupuje.

17.12.2020 10:28
7
odpowiedz
dobrakawa
52
Centurion

Po pierwsze, to mnie to nie dziwi, a po drugie to powinni skupić się na tworzeniu lepszych misji, a nie takich nudnych, powtarzających się. Niech zmniejszą następnego asasyna i skupią się na fabule, a nie jakichś gówno-znajdźkach.

17.12.2020 10:28
Seba01
😒
8
odpowiedz
Seba01
39
Pretorianin

Bezsens. Po co płacić realną kwotą, żeby coś przyspieszyć do gry SINGLEPLAYER!? Kolejny skok na kasę.

17.12.2020 10:43
yomitsukuni
9
odpowiedz
yomitsukuni
149
Konsul

Jeżeli te żałosne „oszczędzacze czasu” będą działały na takiej zasadzie, że dodają 50% do podstawowej wartości, to niech naiwni płacą. Bez zrobienia wszystkich zadań pobocznych, wydarzeń i innych aktywności, kończąc fabułę miałem 400. poziom mocy i kilka poziomów mistrzowskich, w odróżnieniu od Odyssey nie czując po drodze zmęczenia grindowaniem. Gorzej, jeżeli podstawowe doświadczenie obniżą o połowę, psując tym samym grę niepłacącym, a płacącym dając to, co wcześniej było standardem. Albo jeżeli dostępną po premierze zawartość ukryją za jakimś posranym wymaganym poziomem. Biorąc pod uwagę, jakim szambem są mikrotransakcje i jakim dorodnym śmierdzącym klockiem w tym szambie jest Ubisoft, takie rozwiązanie by mnie nie zdziwiło.

post wyedytowany przez yomitsukuni 2020-12-17 10:44:06
17.12.2020 10:50
10
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Brimstone
18
Pretorianin

Z wielką chęcią użyję teraz moda z darmowymi mikropłatnościami.

17.12.2020 10:53
misterŁŁ
😉
10.1
misterŁŁ
78
Generał
post wyedytowany przez misterŁŁ 2020-12-17 10:58:21
17.12.2020 10:54
Asasyn363
11
odpowiedz
Asasyn363
160
Senator

Jeszcze szybciej? Ja mam ledwo 60% gry z tego co pokazuje Uplay i mam tak napakowaną postać i prawie wszystkie drzewka umiejętności wykupione, że przeciwników, którzy potrafili mi zagrozić na najwyższym poziomie trudności było dosłownie kilku.

post wyedytowany przez Asasyn363 2020-12-17 10:55:06
17.12.2020 10:56
12
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Llordus
214
exile

CheatEngine albo dobry trainer i można uzyskać to samo.
A skoro nie ma różnicy, to po co przepłacać? :)

17.12.2020 12:46
misterŁŁ
😉
12.1
misterŁŁ
78
Generał

po co m w ogóle kupować grę czy brać ją i wziąć coś co nie jest żmudną pracą?

post wyedytowany przez misterŁŁ 2020-12-17 12:46:08
17.12.2020 11:01
13
odpowiedz
4 odpowiedzi
Ummon
46
Pretorianin

MTX w single player powinny być nielegalne.
Kiedy kupujesz rower możesz go sobie zmieniać jak chcesz - nowe hamulce, nowe przerzutki, nowe siodełko. Dodatkowo możesz go używac niezgodnie z przeznaczeniem tak długo jak nie stwarzasz zagrożenia dla innych - np powiesić w salonie jako ozdoba, lub pociąć na kawałki i stosować jako odważnik.
Kiedy kupujesz książkę też - możesz zrobić wycinanki, możesz zamalować połowę literek, albo czytać co drugą stronę. Nie możesz publikować fragmentów, ale na personalny użytek możesz wszystko.
Kiedy kupujesz grę - z jakiegoś powodu jednak nie. W produkcie który kupiłem powinna być wolność do stosowania go w taki sposób jaki chcę. Rozumiemi multiplayer, który jest jakimś doświadczeniem dla wielu osób i muszą istnieć jakieś zasady, żeby nie psuć zabawy innym. Ale w siglu - jak chcę sobie zepsuć zabawę i napiszę programik który da mi +10000% do zdobywanego złota to już mój problem. Ale dziwnym trafem "złamałem warunki licencji" i tracę dostęp do produktu za który zapłaciłem. To tak jakby w rowerze był abonament na jeżdżenie na najwyższej przerzutce, a siodełka mógłbym dokupywać tylko w licencjonowanym sklepie.
Rozumiem że "umowa licencyjna" jest tak skonstruowana że to jest legalne, ale ustawodawca/UE/ktokolwiek powinien to uregulować żeby jednak nie było. Bo jak nie, to zaraz obudzimy się w świecie w którym mamy MTX do roweru. Wolność dla użytkowników!

17.12.2020 11:08
misterŁŁ
13.1
misterŁŁ
78
Generał

Bo jak nie, to zaraz obudzimy się w świecie w którym mamy MTX do roweru.

Aż skojarzyło mi się „Ubik" Philipa K. Dicka....ironia ten tytuł książki

post wyedytowany przez misterŁŁ 2020-12-17 11:11:24
17.12.2020 11:48
13.2
tynwar
81
Senator

do tego steam ograniczyl jeszcze bardziej wolnosc uzytkowania gry. nie mozesz swobodnie odsprzedac gre, szybciej instalowac (nie kazdy ma swiatlowod i to jest zdecydowana wiekszosc. a wielkosc mozna by bylo zmniejszyc np w plytach gra ma tylko ustawienia graficzne na niskim poziomie co zredukuje znaczaco ilosc miejsca. co by tez przyspieszylo mozliwosc zagrania. jak gracz jednak chce grac na ustawieniach wyzszych to sobie moze pobrac pozostale ustawienia albo srednie albo wysokie. wciaz dzieki temu moze szybciej pograc. do tego oszczedzasz miejsce jak nie grasz na wysokich lub srednich.) itp. i zero reakcji. jedynie piractwo normuje ten rynek i nic wiecej. kiedys handel grami normowal rynek, ale zniszczono handel i witaj brak wolnosci uzytkowania. i prosze bardzo masz duzo wiekszy profit dla takich firm jak steam bo duzo wieksza liczba sprzedanych cyfrowych kopii do tego drozszych niz kiedys. tak samo z DLC, pocinaja gre na kawaleczki, zeby zmaksymalizowac zysk i nikt z tym nic nie robi, a gracze jak dali sie robic w konia tak dalej to robia. do tego jeszcze mikrotransakcje, no powaznie sa ludzie, ktorzy naprawde mysla, ze nie zarabiaja tak duzo, ale tak naprawde zarabiaja o wiele wiele wiecej niz kiedys. to juz tworzenie gier i sprzedawanie ich przypomina juz pranie brudnych pieniedzy, a gracze to wspieraja i nikt na to nie reaguje...

17.12.2020 12:38
misterŁŁ
😢
13.3
misterŁŁ
78
Generał

nikt na to nie reaguje

Nie tyle co nikt nie reaguje, a bardziej tych osób jest zdecydowanie za mało

17.12.2020 21:49
13.4
TobiAlex
193
Legend

Bo gra (program), muzyka czy film, to nie rzecz, tylko utwór (własność intelektualna). A, i pro tip. Jak uzywasz mody, trainery, cheat engine itp. to nikt Ci nic nie zabiera, zadnego bana nie dostajesz itd. (no chyba, ze robisz to w grze multi)

post wyedytowany przez TobiAlex 2020-12-17 21:51:12
17.12.2020 11:14
14
odpowiedz
1 odpowiedź
Selen
89
Konsul

Taka troche ironia. "Dla ludzi ktorzy nie maja czasu" bo pewnie pracuja, to teraz beda musieli jeszcze wiecej pracowac i miec mniej czasu bo ZNOWU TRZEBA ZA COS PLACIC.

17.12.2020 11:40
misterŁŁ
14.1
misterŁŁ
78
Generał

Zapominałeś o jeszcze większym absurdzie: Dlaczego ktoś chce grać mniej w grę, która kupił z myślą by spędzić jak najwięcej czasu?

17.12.2020 11:49
😒
15
3
odpowiedz
rastablasta
80
Konsul

Kiedyś: Dajemy ci kody, jak chcesz szybko i przyjemnie przejść naszą grę ;)

Dzisiaj: Chcesz szybciej i przyjemniej przejść grę, najpierw pan zapłać, to pogadamy :D

spoiler start

Ogólnie najgorsze jest to, że te chore metody są żywcem wyjęte z tych mobilnych g**no-gierek, gdzie bez płacenia, musisz poświęcać 'x' razy więcej czasu, by coś zdobyć.

spoiler stop

17.12.2020 11:54
😈
16
odpowiedz
zanonimizowany1299868
16
Senator

sticky_dude
W następne łatki "po cichu" nerfią ilość punktów doświadczenie na tyle, by gracze będą kupować mikropłatności zupełnie jak w grach free-to-play.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2020-12-17 12:03:07
17.12.2020 12:27
Activity
17
odpowiedz
Activity
37
Pretorianin

zawsze zastanawia mnie ból dupy o mtx w singlach, jakby twórcy chcieli to mogliby dać tam broń "zabij wszystko na mapie i dodaj sobie 100lvl" i jak ktoś chce sobie to kupić i zepsuć zabawę to proszę bardzo gdzie tu problem? tylko niech nikt mi nie mówi że w odyssey czy w valhalli trzeba cokolwiek grindowac i takie mtx coś pomagają bo to gówno prawda jak się gra w te gry to postać jest aż za nadto rozwinięta i później np. ubi musi wydawać patche ze skalowanie przeciwników albo wyższym poziomem trudności bo za szybko się przez to leci... I tak jest praktycznie w każdej grze single gdzie są mtx, nigdy ich nie kupiłem i nigdy nie musiałem niczego grindowac tylko zwyczajnie grac w grę, no ale jak zwykle najwięcej płaczu od ludzi którzy i tak by nawet tej gry nie kupili bo tak.

dodawanie mtx do multi to powinno być zabronione a nie w singlu gdzie nikogo to nie obchodzi czy masz broń +milion do dmg albo kiedy lvl wbijesz.

17.12.2020 12:33
18
odpowiedz
Dan2510
30
Pretorianin

Jam dość wybredny i starszy już gracz. Valhalla - najlepszy Ac od czasów Ezio :)

post wyedytowany przez Dan2510 2020-12-17 12:33:33
17.12.2020 12:44
misterŁŁ
19
odpowiedz
misterŁŁ
78
Generał

Wiecie co byłoby fajne?

By można było podczas instalacji wybierać co ma być na dysku. Czy tylko SP lub MP, tylko jedno ustawienie graficzne, tylko wybrany język

i najlepiej nie instalować sklepu z mikropłatnościami. jestem ciekaw co by się stało gdyby dali nam OPCJONALNIE wybór czy chcemy instalować ten syf? Nie dadzą tej opcji bo wtedy nie zachęcało by to do kupowania tego syfu.

17.12.2020 12:47
ReznoR666
20
odpowiedz
1 odpowiedź
ReznoR666
48
Forgive me the 666

Sprytne, dodali już po premierze, jak już wszystkie recenzje gry zostaly zrobione, i dobrze wiedzą, że ani Metacritic ani serwisy nie mają w zwyczaju odświeżać recenzji i ocen. W dodatku jeszcze przed świętami, gdy nastroje skłaniają do wydatków. Zaleciało płaceniem za konto Premium znane z gier free-to-play, jak World of Tanks. A najsmutniejsze jest to, że zawsze znajdą się ludzie, którzy to kupią, bo nie uważają tego za nic złego ("to w końcu opcja, nie?"). Nie zdając sobie sprawy, że najsilniejszą motywacją korporacji do zaprzestania takich praktyk (długoterminowo) jest to, że korporacje nie mają w zwyczaju finansować (wprowadzać w życie) mechanizmów, które nie są opłacalne (nie zarobią na siebie, bo nikt ich nie kupuje).
Zmonetyzują wszystko, co się da na dany moment zmonetyzować bez większych kontrowersji i sprzeciwu, aby wyeksploatować na maksa każdą ludzką słabość, byle zmaksymalizować zyski. To jest powszechna wiedza o tym, jak działa świat, nie odkryłem nic nowego. A jednak zawsze znajdą się ludzie, którzy po cichu temu przyklasną - żeby tylko słowem, nikogo w korporacjach nie obchodzi słowo. Ale niestety robią to też czynem, swoim własnym portfelem świadomie (bądź nieświadomie) głosując na takie praktyki. A to już korporacje obchodzi najbardziej.

17.12.2020 12:58
misterŁŁ
20.1
misterŁŁ
78
Generał

Activison robi to od lat, niestety

Owszem działa ta metoda, ale nic nie trwa wiecznie. Gry potrójnego DnAAA nie mają dobre pierwszego wrażenia i trzebe je łatać by od biedy przyciągnąć klientów z czasem, a mikropłatności temu nie pomagają. Nic dziwnego, że ich gry tanieją na łeb na szyje

17.12.2020 13:09
21
odpowiedz
rivaal
90
Pretorianin

kiedyś kody do gier były ukryte lub znajdowało się je w pismach growych, dziś każą sobie za nie płacić.

Oczywiście, publisher może robić co chce - ale nie zmienia to faktu że imho mikrotransakcje w SP są bardzo słabe, a jedynym dobrym rozwiązaniem są DLC. W innym wypadku to niestety psucie doświadczenia z gry i wszędobylskie pokazywanie: dla nas liczy się tylko kasa.

Na PC są na szczeście trainery i mody.

17.12.2020 13:17
22
odpowiedz
zanonimizowany1285878
24
Senator

Zaraz, ale przecież kto nie chce płacić za przyspieszenie levelowania postaci to nie kupi nic i będzie rozwijał postać normalnie. Więc w czy jest problem? Są tacy gracze którzy zapłacą, bo chcą szybciej wbijać poziomy. Chcą to ok, mogą wydawać swoje pieniądze na to co chcą. No i w czym tu jest problem, że taka mikropłatnoćć jest wprowadzona?

17.12.2020 14:01
23
odpowiedz
zanonimizowany1299868
16
Senator

John_Doe
ale przecież kto nie chce płacić za przyspieszenie levelowania postaci to nie kupi nic i będzie rozwijał postać normalnie. Więc w czy jest problem?
Problem jest bardziej złożony niż myślisz. Wypróbuj World of Warships, World of Tanks i wielu podobne gry, a tam przekonasz się, że nie jest tam przyjemnie grać bez konto PRENIUM i pojazdy PRENIUM. Grindy na expowisko dla zdobycie awanse bez konto PRENIUM są tam sztucznie przedłużone na tyle, że będą po prostu męczarnie, a nie przyjemność.

Jeśli przemykamy na oku te rodzaje mikropłatności w KLASYCZNE GRY SINGLE, to zaczną wprowadzać pewne modyfikacji w przyszłe gry w taki sposób, że bez zapłacenie pieniędzy na mikropłatności nie da się podnosić lvl bohatera w krótkim czasie tak jak klasyczne gry RPG. Wyobraż sobie, że najpierw zapłacimy pełne ceny za dostęp do gry single po to, by zapłacić jeszcze więcej pieniędzy za wyłączenie "wydłużone grindy" i grać normalnie? Tak jak chamski DLC Hard Mode do Metro Last Light dla tych, co lubią wyzwanie?

Nowe mikropłatności SĄ EKSPERYMENTY UBISOFT, które mają sprawdzić, jak bardzo jesteśmy naiwni i jak dużo pozwalamy na to. Sprawdzają, jak mogą wyciągnąć dużo pieniędzy od portfeli graczy. Jeśli eksperyment się powiedzie, to mogą posuwać się o krok dalej i wtedy będzie jeszcze gorzej. Pazerność i chciwość nie zna granicy.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2020-12-17 14:04:54
17.12.2020 14:46
NightBosman
😈
24
odpowiedz
NightBosman
80
Konsul

Czy jeżeli dobrze rozumiem to Ubi twierdzi że granie w Assasyna to strata czasu ALE możesz część tego czasu odzyskać jeżeli skorzystasz z tych mikrotransakcji.

To jest jakiś auto-diss czy inna wyrafinowana forma sztuki której nie rozumiem?!

17.12.2020 14:51
Amq_
25
odpowiedz
Amq_
21
Konsul

Takie bonusy to ma prawie każda gra to się nazywa trainer.
Jest za darmo i można ustawić x2/4/8/16 do doświadczenia i złota ale kto z takich przyśpieszaczy korzysta.

17.12.2020 17:39
26
odpowiedz
1 odpowiedź
PolskiSiepacz
12
Legionista

Przyspieszyć zdobywanie exp? A na co to komu? Ja to wręcz mam ostatnio odwrotny problem z tymi wszystkimi pseudo, oraz rpg grami. Mianowicie jestem w połowie gry, a już jest maksymalny poziom. Niby szczegół można grać dalej jak fabuła fajna, ale brak progresji trochę de motywująco działa. Mogli by zacząć tworzyć gry bez lvl capa, w sensie niech sobie będzie jakiś tam maksymalny poziom. Ale niech sztucznie nie będę blokowany że po wbiciu danego, nie mogę wstukać kolejnych. Większość gier ma i tak sztuczne skalowanie przeciwników (assasyny wręcz z tego słyną), więc jaki problem skalować sprzęt i przeciwników dalej, skoro to tylko cyferki? I tak w którymś z kolei patchu to dodadzą jak w oddysey, gdzie stawiając pierwszy raz nogę w Lakonii miałem już 50ty (dopiero patch to poprawił i można było dobić do setki). Deweloperzy powinni się zdecydować czy dają zawartości na wbicie 100-150 poziomów, czy robią tych pobocznych zapychajek mniej. Bo na ten moment jest to dla mnie w grach rozwiązane bez sensu

29.12.2020 09:47
26.1
plolak
38
Generał

Gdybyś grał w valhalle to byś wiedział że z każdym regionem masz coraz większe braki xp. I pozostaje Ci grind na monotonnych i jednych i tych samych aktywnosciach lub wpaść w szpony chciwości i płacić cwaniakom.
Na PC możesz jeszcze czitowac ale na konsoli nie ma tak dobrze tam czity i piraty nie istnieją przynajmniej u Sony.

18.12.2020 11:09
iwo607
27
odpowiedz
1 odpowiedź
iwo607
76
Pretorianin

Ale po co płacić, skoro można użyć Cheat Engine do modyfikacji danych / speedhacka? Sam tak często robię w grach single-player, bo nie lubię grindu. A jako że jest to single-player cheatując nie utrudniam gry innym graczom. Kiedyś były kody aby przyśpieszyć sobie progress, a teraz chcą to zmonetyzować...
Nie wyjdzie im, bo przecież nie zbanują za cheatowanie w grze single-player, bo to przeczy wszelkiej logice.

post wyedytowany przez iwo607 2020-12-18 11:09:46
29.12.2020 07:51
27.1
kojirohyuga
41
Konsul

ba lub trainer lecz tak samo po co ich zabezpieczenia jak i tak predzej czy pozniej zostana zlamane XD odysseya to zajelo 3-4 miesiece tu pewnie podobnie bedzie. No ale coz ubi to ubi XD ja jak cos mam orginal wiec nie bój się czy cos xd

post wyedytowany przez kojirohyuga 2020-12-29 07:51:40
29.12.2020 09:28
28
odpowiedz
plolak
38
Generał

A to o to chodzi bo wczoraj grałem i zastanawiałem się dlaczego grając w główny wątek z każdym regionem mam coraz większy rozjazd między poziomem postaci a poziomem sugerowanym. Już po 5-6 regionach rozjazd wynosi około 50 poziomów. To przecież kilkanaście godzin grindu.

Coś mi nie grało że tak długi wątek dali ale teraz wiem o co gra o kasę z usług sieciowych i mikrotransakcji. Grinduj po każdym regionie albo płać. Te chciwe korporacje.

post wyedytowany przez plolak 2020-12-29 09:31:37
Wiadomość Assassin's Creed Valhalla - nowe mikropłatności przyśpieszają rozwój postaci