Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość W Hitmanie 3 spotkamy nawet do 300 NPC naraz; twórcy zapowiadają rewolucję w AI

24.11.2020 17:41
NightBosman
1
5
NightBosman
80
Konsul

Oby nie taką samą rewolucję jak w AC: Unity która mimo bazyliona npc działała i wciąż działa okropnie.

post wyedytowany przez NightBosman 2020-11-24 18:17:33
24.11.2020 17:44
😉
2
5
odpowiedz
5 odpowiedzi
zanonimizowany668247
168
Legend

Oby nie taką samą rewolucję jak w AC: Unity która mimo bazyliona npc działała i wciąż działa okropnie źle.
Ale w grach Ubisoftu to nawet proste rzeczy nie działają poprawnie.

24.11.2020 17:41
NightBosman
1
5
NightBosman
80
Konsul

Oby nie taką samą rewolucję jak w AC: Unity która mimo bazyliona npc działała i wciąż działa okropnie.

post wyedytowany przez NightBosman 2020-11-24 18:17:33
24.11.2020 17:44
😉
2
5
odpowiedz
5 odpowiedzi
zanonimizowany668247
168
Legend

Oby nie taką samą rewolucję jak w AC: Unity która mimo bazyliona npc działała i wciąż działa okropnie źle.
Ale w grach Ubisoftu to nawet proste rzeczy nie działają poprawnie.

24.11.2020 17:52
misterŁŁ
2.1
4
misterŁŁ
78
Generał

Nie tyle co nie działają jako tako, a bardziej nie współgrają jako coś całość i zintegrowane z rdzeniem rozgrywki. jedynie sterta zabawek, które działają jako osobne elementy.

24.11.2020 19:10
2.2
zanonimizowany668247
168
Legend

Nie tyle co nie działają jako tako, a bardziej nie współgrają jako coś całość i zintegrowane z rdzeniem rozgrywki. jedynie sterta zabawek, które działają jako osobne elementy.
No, ale też są takie "smaczki" jak ułomna fizyka pojazdów z Watch Dogs (1), która glitchowała się od razu przy wylądowaniu jednego auta na dach drugiego, a to działało już przy GTA 3. Woda w WD Legion w ogóle nie wpływa na prędkość poruszania się postaci... Co z resztą jest normą w grach od co najmniej kilkunastu lat. W assassinach postać potrafi się zablokować wskakując na przedmiot albo spadając przy ścianie...

24.11.2020 21:01
misterŁŁ
2.3
misterŁŁ
78
Generał

A to.....ja miałem na myśli mechaniki gry, a nie elementy nie istotne dla UBI bo gra priorytetyzuje bardziej jak wygląda niż funkcjonuje. Chociaż nawet z wyglądem też różnie już bywa.

24.11.2020 21:16
p4go
2.4
p4go
153
Almost human

sklepy w grze działają idealnie...

24.11.2020 22:09
2.5
zanonimizowany668247
168
Legend

A to.....ja miałem na myśli mechaniki gry, a nie elementy nie istotne dla UBI bo gra priorytetyzuje bardziej jak wygląda niż funkcjonuje. Chociaż nawet z wyglądem też różnie już bywa.
No nie wiem czy "funkcje" wystrzelenia auta albo postaci w kosmos gdy ta dotknie podłoża nie wpływa negatywnie na grę odbiór gry. Far Cry 5 miał działające (w teorii) windy w przyczepach i furgonetkach, ale w rzeczywistości to jakiekolwiek użycie tego wystrzeliwało pojazd jak z wyrzutni. Fizyka w ich grach praktycznie w ogóle nie działa, nawet w obszarach gdzie nie powinno być najmniejszego problemu. A co tu mówić o sztucznej inteligencji masywnych tłumów... Dobrze, że się z tego wycofali.

24.11.2020 17:56
marcing805
👍
3
1
odpowiedz
marcing805
186
PC MASTER RACE

Świetnie wyglada to nocna lokacja. Dać do tego muzykę Jespera Kyda i mamy hitmana bliższego klimatowi trylogii.

24.11.2020 18:04
Creed18
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Creed18
62
Pretorianin

Wow to o jakies 297 wiecej niz w nowym gameplayu Cyberpunk

24.11.2020 18:23
4.1
wooda
96
Konsul

Szkoda, ze redzi nie skontaktowali sie z tworcami hitmana jakiej techniki uzyli, aby symulowac tak duzy tlum, nie zabijajac przy tym procesora.

24.11.2020 18:32
5
2
odpowiedz
dienicy
70
Generał

O rewolucyjnych AI to czytam odkad Top Secret i Secret Service wydawali. ;)

24.11.2020 18:49
paul181818
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
paul181818
75
Generał

Nie wiem jak dla was, ale moim zdaniem genialną lokacją dla takiej gry byłaby galeria handlowa.

25.11.2020 02:49
_D_R_A_G_O_N_
6.1

Albo jakiś duży zakład pracy, jakieś hale, dużo okazji do wypadków...

25.11.2020 08:37
p4go
6.2
p4go
153
Almost human

Albo siedziba GOL'a...przebrac sie za Hed'a i pomagac w wypadkach....hihihi

post wyedytowany przez p4go 2020-11-25 08:38:18
24.11.2020 19:44
Game_0ver
7
odpowiedz
Game_0ver
28
Konsul

Gra zapewni bowiem, według twórców, wsparcie dla nawet 300 aktywnych NPC naraz. Oznacza to w praktyce zabawę w o wiele większej skali, a gracze będą mogli łatwiej wtopić się w tłum.

Które będą się zachowywać jak Świrusy z Days Gone?

A na poważnie, to czekam na jakiś film, w którym ktoś faktycznie policzy ile NPC'ów znajduję się aktualnie podczas rozgrywki.

24.11.2020 19:52
KMyL
😜
8
2
odpowiedz
KMyL
119
SnowflakesEverywhere

Z jednej strony - pojawiają się coraz to mocniejsze procesory z coraz to większą ilością rdzeni i wątków: może zostaną spożytkowane?
Z drugiej strony - hordy prostych NPC z lakonicznymi linijkami kodu to nie będzie żadną rewolucja, a ewolucja - ot napchać więcej "mobów" na ekran i tyle.

Jakość>ilość :P

24.11.2020 20:01
😊
9
2
odpowiedz
zanonimizowany1349061
16
Generał

Czemu ludziska ignorują magiczne słowo "do"?
Napisane jest "DO" więc może być 5, 100, 300 albo 2.

Poza tym nie ilość a jakość, takich npc z mocno zaawansowanych AI i mocarnymi skryptami jak z FEAR by weszło 10 góra 20, nawet w 2020 AI z FEAR wciąż jest zaawansowane.

Spora ilość npc to nie problem, zawsze można obciąć graficznie co drugiego albo trzeciego, problemem są skrypty ogrom twórców klepie je jako lua, pewnie jeszcze w jakiś generatorach po maks 10 sztuk.
Skrypty lua lubią chrupać co za tym idzie CPU dostaje świra a nam spada kl./s

24.11.2020 20:39
Amq_
10
odpowiedz
Amq_
21
Konsul

Dwa ostatnie Hitmany pokazały potencjał oby został wykorzystany.

24.11.2020 20:41
Shadoukira
😂
11
1
odpowiedz
Shadoukira
94
Chill Slayer

Phi amatorzy, w M&B Bannerlord NPC'ów na ekranie może być nawet 1000 :D

24.11.2020 20:44
12
odpowiedz
wwad
115
Generał

Nie jest sztuką dać i 10000 NPC tylko jest sztuką by to płynnie każdemu chętnemu działało i bym nie musiał klnąć jak w WD L na optymalizację.

24.11.2020 21:22
p4go
13
odpowiedz
p4go
153
Almost human
Image

NightBosman - gadasz głupoty. Grałem na...no właśnie. Dobrze spasowanym sprzęcie i nie miałem problemów z grą.Ustawienia ultra na procesorze i5 z 1070 gtx swego czasu. Ty zaś masz (na podstawie sygnaturki) bottleneck'a takiego jak 100 **jow, więc najpierw ogarnij kompa, to będzie chodzić jak potrzeba.

24.11.2020 21:29
Persecuted
14
odpowiedz
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Już poprzednie Hitmany (w zasadzie od czasów Blood Money) potrafiły wyrenderować bardzo wielu NPC'ów na ekranie jednocześnie, więc raczej nie będzie tu czuć jakiegoś gigantycznego przeskoku. Paryż, Marrakesz, Sapienza czy Miami były przecież wypchane NPC'ami po brzegi i tłumy rzeczywiście wyglądały jak tłumy.

A ta lokacja w Chinach wygląda mega klimatycznie!

post wyedytowany przez Persecuted 2020-11-24 21:30:32
25.11.2020 00:10
Herr Pietrus
15
odpowiedz
Herr Pietrus
224
Ficyt

Oj tak, w FEAR bolał brak autoregeneracji (nie te czasy), bo zdrowie schodziło znacznie szybciej niż w FEAR 2, ale AI... to był majstersztyk.
Tam naprawdę człowiek zaczynał myśleć, bo.. musiał :)

Flankowanie, wysyłanie jednego na szpicy (co akurat było głupie bo pozwalało jednego odstrzelić... ale było też poniekąd realistyczne)... Ech...

25.11.2020 03:02
16
odpowiedz
1 odpowiedź
Lukxxx
216
Generał
Wideo

Zobaczcie co potrafili zrobić w Blood Money na Playstation 2! https://youtu.be/JmC5eTXbHn0?t=797

25.11.2020 09:42
Voivoood
16.1
Voivoood
18
Legionista

btw chyba najlepsza misja w tej odsłonie

Wiadomość W Hitmanie 3 spotkamy nawet do 300 NPC naraz; twórcy zapowiadają rewolucję w AI