Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Prodeus | PC

11.11.2020 23:38
radonix
👍
1
1
radonix
136
Konsul
8.5

Na tym etapie (wczesny dostęp na Steam) gra wygląda zacnie.

19.11.2020 22:31
Buget
😍
2
1
odpowiedz
Buget
3
Junior

Grałem we wczesna wersję i jest naprawdę dobrze spodziewałem się gry pokroju nieudanej próby reanimacji Quake i Dooma, ale wyszło na odwrót.
Gra wysła w klimacie tych dwóch gier i jest świetnie gra bardzo dynamiczna i bardzo zręcznościowa gdyby miała tryb multiplayer to można by nawet się trochę odstresować że znajomymi!

24.06.2021 17:16
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1342829
9
Generał

Gra weszła do gamepassa, więc ogrywam sobie, i cóż: kolejny dobry boomeshooter się szykuje.

24.06.2021 17:17
3.1
zanonimizowany1342829
9
Generał
8.0

.

25.06.2021 12:37
DzaQ
4
1
odpowiedz
DzaQ
93
Purpurowy pożeracz ludzi

Moim zdaniem, gra stoi graficznie na tak wysokim poziomie, że spokojnie mogłaby zrezygnować z pixelartu i pozwolić renderować obiekty w wyższych rozdzielczościach :)
Ale to tylko grafika...

Gameplayowo natomiast, gra obroni się w każdej stylistyce :)

16.07.2021 19:53
SULIK
5
1
odpowiedz
SULIK
232
olewam zasady

cudowny FPS

11.11.2021 23:19
6
odpowiedz
dr_after
6
Legionista

Pograłem na razie 5 godzin i no po prostu opad szczęki. Genialna grafika - i to trzeba zobaczyć po prostu, prawdziwy doomowy gameplay, radocha na maxa, 100 proc. dooma w doomie a nawet lepiej, ta gra zasługuje na więcej uwagi.

21.06.2022 23:32
7
odpowiedz
Robin99
16
Legionista

Kurde, ja nie rozumiem co ludzie mają z tym uwielbieniem do pixelozy. Też wychowałem się na tamtych grach, ale jednak nie czuję tego kompletnie. Ale jak ktoś lubi to się nie przyczepiam ;)

22.09.2022 23:24
8
odpowiedz
mamrobaki
3
Legionista

Ja mam mieszane wrażenia. Gra wygląda super (dla kochających pixele wzbogacone o nowoczesne efekty świetle), gameplay przypomina mody Brutal Doom/Brutal Doom 64. Łby eksplodują, jucha się leje, ale Prodeus ma jedną potężną wadę - i trudno powiedzieć, czy ta wada zostanie naprawiona w wersji finalnej, która ma się ukazać za kilka dni.

Jest nią system checkpointów - przypominający nieco ten z System Shocka 2. To znaczy kiedy giniesz, teleportujesz się do miejsca checkpointu, ale zabici przeciwnicy nie ożywają. Jak to wygląda w praktyce? Dość absurdalnie. Na drugim poziomie jest pokój z checkpointem. Aktywujesz go, spawnują się fale wrogów, umierasz, respawnujesz się z pełnym zdrowiem i tak w kółko, aż wyczyścisz pokój z wrogów. Trochę tak jakby w Dark Souls po śmierci przeciwnicy pozostawali martwi. Rozumiem, żeby taki system funkcjonował na niższych poziomach trudności, albo opcjonalna mechanika - ale dzięki temu gra nawet na najwyższych poziomach trudności nie stanowi żadnego wyzwania. Trochę przypomina to god-mode.

Do tego konstrukcja poziomów, które zwiedziłem jest taka sobie - są dość tunelowe. Nie można jak w Blood, Duke3D czy z nowszych Dusk, Hrot albo Ion Fury eksplorować poziomów po wyczyszczeniu ich z wrogów celem szukania sekretów.

Na chwilę obecną - lepiej kupić Doom 2 i pograć we wspomniane mody, dają więcej radochy a kosztują 4x mniej. No chyba, że gra dostanie sensowny system checkpointów, gdzie wraz z naszą śmiercią respawnuje się ostatnia grupa przeciwników.

Gra Prodeus | PC