Mod wprowadza rasy z The Elder Scrolls do Baldur's Gate 3
Wprowadza znane z TES rasy takie jak: elf, czarnoskóry oraz europejczyk.
Nie bardzo rozumiem po co ten mod. Ludzie już są, kolor skóry można im dobrać jaki się chce; elfowie są - leśni, wysocy; drowy są, jedynie orków nie mam, ale ci w modzie wyglądają jak elfowie pomalowani na zielono. Khajitów brak, a to jedyna ciekawa rasa (chociaż DnD ma Leoninów i Tabaxi).
A po co mi ten mod. Gra ledwo chodzi, bugów bezliku a ja mam sobie dokładać okazję do bugów następnych?
Czekam na moda, który wprowadzi zasady D&D. Stworzyli taką hybrydę, że połowa fundamentalnych zasad systemu gryzie się z lariańską fantazją i działają przeciwstawnie do siebie, negując sens istnienia wielu elementów oryginalnych mechaniki.
Zamiast zaadaptować D&D 5E i sprawdzić jak działa - co działa źle, zmienić. Oni wzięli w zasadzie D:OS2 i na to co już było nałożyli D&D 5E, zmieniając połowę rzeczy. Patrząc jak bezmyślny efekt śnieżnej kuli wywołali, ewidentnie nie rozumieją tego systemu i adaptują zasady, których najpewniej nawet nie lubią.