Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Valve chce walczyć z toksycznością i boostowaniem kont w Dota 2

20.10.2020 13:32
👍
1
1
Selen
89
Konsul

Nie rozumiem elementu boostowania kont. Ktos jest najwyrazniej slaby i daje pograc komus innemu, zeby podskoczyc w rankingu? Przeciez skoro jest sie slabym, to tym bardziej ktos sie nie utrzyma na tej wyzszej pozycji kiedy zacznie grac.

Nie rozumiem tez zjawiska smurfowania? Ale to chyba trzeba miec po prostu zryty beret, zeby czerpac radosc z wygrywania ze slabszymi, tyle z mojego zrozumienia.

W obu przypadkach, trzeba byc zakompleksiona osoba.

20.10.2020 14:05
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
kubaon
9
Pretorianin

Selen to tak nie zawsze działa. Widzisz, w Lolu ogromną ilość czasu nie potrafiłem wyjść ze srebra gdyż non stop miałem trolli/afków/słabych graczy w swoim teamie którego nie byłem w stanie uratować. Po wielu miesiącach w końcu udało mi się wyjść a potem...otarłem się o diament po zaledwie tygodniu,dwóch grania w gold, taki szybki miałem progres bo nagle dostawałem NORMALNYCH graczy. Niestety żaden system w lolu i docie nie uchroni przez trollami i poddającymi gry,dlatego widzę sens boostowania bo teoretycznie w wyższych tierach teoretycznie masz mniej toxic graczy czy trolli i ja to absolutnie potwierdzam,, mam takie doświadczenie. Teraz już do silvera nie spadam a kiedyś miesiącami w nim tkwiłem. Nie potrzebowałem boostera ale rozumiem trochę tych którzy to robią. Część z nich zostanie już na wysokim tierze, zresztą w lolu zdaje sie nie można już spadac o ligę niżj.

post wyedytowany przez kubaon 2020-10-20 14:06:48
20.10.2020 14:26
2.1
Selen
89
Konsul

Ale z tego co pamietam to wspolczynnik MMR polega na tym jak szybko reagujesz ruchami muszy, szybkosc klikania i robienia akcji na minute czy tam jakos tak. W LOLu chyba licza sie po prostu wygrane... W takim przypadku jakis grandmaster musialby chyba rozpykac sam cala druzyne przeciwnika, zeby caly czas wygrywac i wtedy dostalbys awans. No, ale dobra, rozumiem twoj punkt widzenia, sluszny w sumie.

21.10.2020 12:36
2.2
darkhulk
37
Centurion

Jeżeli gra/ mecz nie był uczciwy [brak pełnej drużyny/ afk/ nuby i trole] to pod koniec czemu nie uznaje gry jako nierozstrzygniętego ? Tak było w starcraft 1, były statystyki win/lose i chyba draft czy coś tam, wynikało to z dropienia graczy/ tracenia połączenia internetowego, jak jest mecz 2vs2 i jednego przez błąd/słaby net wywalało to nie było sensu dalszej gry, i to nie dało się uznać za przegraną właśnie.
Plus gracz nie jest jakoś sam rozpatrywany w sensie końcowego rankingu, bo jak liczą się tylko wygrane drużynowe to te całe podziały na goldy/silvery nie mają sensu bez grania z osobami 'normalnymi' jak trzeba się męczyć
z dzieciakami lvl 8
[nie gram w lolka ]

Wiadomość Valve chce walczyć z toksycznością i boostowaniem kont w Dota 2