Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Jaka kartę graficzna wybrać?

11.10.2020 14:16
1
Pascual77
0
Legionista

Jaka kartę graficzna wybrać?

i7-9700
16 gb ram
Tak aby było porządnie i gry chodziły w przyzwoitych ustawieniach graficznych jak i płynności.

11.10.2020 14:32
KiddoXGamer
2
odpowiedz
KiddoXGamer
15
Pretorianin

Nie podałeś budżetu i czy może być używana, minimum to gtx 1060 6Gb.

11.10.2020 14:41
3
odpowiedz
Pascual77
0
Legionista

Tak myślałem ze 1500 może być używka, choć jak coś jest warte dopłaty 100-150 pln mogę rozważyć.

11.10.2020 14:46
Ragn'or
4
odpowiedz
1 odpowiedź
Ragn'or
184
mortificator minoris

RTX 2060.

11.10.2020 15:52
AT-ZAKO
4.1
AT-ZAKO
2
Centurion

Tylko jeżeli wersja z 8GB pamieci, bo 6GB to obecnie karta na teraz, a z 8GB starczy mu na parę lat.

11.10.2020 14:56
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
Wixy94434
1
Konsul

Nie słuchaj znawców RTX nic nie ma prócz RT Radeon RX VEGA 64 OC 8GB ta karta da tobie najwiecej fps w 1080p na ustawieniach wysokich robiąc miazgę RTX 2060,70

post wyedytowany przez Wixy94434 2020-10-11 14:56:54
11.10.2020 23:46
Whisper_of_Ice
5.1
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk
Wideo

Jak się nie znasz na temacie to zamilknij, bo tak jak ty irytujesz ludzi na tym forum to chyba nikt przed tobą tak nie irytował, za te wprowadzanie w błąd powinieneś na kopach wylecieć z tego forum. A teraz leć mnie zgłosić i tak cię tutaj nikt na powaznie nie traktuje. Boomer gościu.
https://www.youtube.com/watch?v=gLgBHo-N1rA pokaż mi te 90%, bo ja tam widzę może z 30-40% gier gdzie osiąga lepsze wyniki a tak 2070 bije na pysk AMD.
Mam jeszcze do ciebie pytanie, poza tematem, podaj armory swoje na wowie albo kanał streamingowy, chciałbym obejrzeć twoje "dzieła" na Polskim twitchu/YT.

A co do karty za 1500zł polecam RTX 2060. Po za tym vega 64 kosztuje 2k ponad...

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-11 23:58:33
12.10.2020 18:55
5.2
sabaru
42
Generał

maciell
A w przyszłym roku jak wyjdzie ta karta to mu powiesz że nie kupuj nowej karty teraz bo za kolejne pół roku wychodzi nowa lepsza płyta i tak w koło macjeju. Dojdzie do tego że nigdy nie kupi tego komputera bo co trochę będzie wychodzić coś nowego.

16.10.2020 01:36
Whisper_of_Ice
😜
5.3
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

Ok Nvm chodziło o karty z serii 3xxx że będą dostępne :D. Ja czekam na swoją, wiem że dostawy cały czas dojeżdżają. Na CP 2077 na bank będę miał xD. BTW Maciellowi chodziło o dostępność kart a nie nowe :), obecnie z nowymi jest ciężko o dostępność, więc tak czy siak autor tematu by miał problemy z ich dostaniem, proszę doczytujcie tematy do końca i orientujcie się w nich :).

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-16 01:41:53
11.10.2020 15:14
maciell
6
odpowiedz
3 odpowiedzi
maciell
74
Generał

Bardzo nieciekawy moment sobie wybrales na zakup karty. No, ale nie bede ci mowil, zebys czekal bo nowe karty dostepne beda dopiero w przyszlym roku.

https://allegrolokalnie.pl/oferta/karta-graficzna-msi-geforce-rtx-2070-armor-8gb-6j2

Wbrew pozorom RT robi robote. Zwlaszcza, ze nowe konsole tez beda mialy RT i coraz wiecej gier bedzie miala RT. Po co masz zalowac, ze nie masz tego efektu. Wraz z DLSS nie jest juz tak obciazajaca w grach. Spokojnie da sie uruchomic gry na high/ultra z RT i z DLSS w 60 klatkach. Niedlugo wyjdzie DLSS 2.1, ktory ma byc bardzo latwo implementowany w grach. Co spowoduje, ze karta dluzej posluzy.

https://www.benchmark.pl/aktualnosci/co-to-jest-dlss.html

Ps. Nie mam nic wspolnego z ta oferta. Podalem jako przyklad.
ps2. https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-z-obsluga-ray-tracingu-i-dlss-20/z51e096

post wyedytowany przez maciell 2020-10-11 15:20:45
11.10.2020 15:33
6.1
Wixy94434
1
Konsul

O kolego my tu mamy coś tam będzie, ps5 będzie mieć, plotki, ploteczki, a czyste fakty są takie ze w 90% Radeon jest szybszy w ustawieniach ultra 1080 P czy 2 k i to często o 30 fps.

post wyedytowany przez Wixy94434 2020-10-11 15:35:30
11.10.2020 15:40
maciell
6.2
2
maciell
74
Generał
Wideo

No, ale nie ma RT i nie bedzie mial DLSS. Coraz wiecej gier bedzie mialo obsluge tych technologii. Zalinkowalem nawet Cyberpunk 2077, ze bedzie mial obsluge obydwoch. Wiec o jakich plotkach ty mowisz skoro Sony i MS sami w kazdym materiale mowia o obsludze RT.

Ps. https://www.youtube.com/watch?v=gLgBHo-N1rA - a to mi mowi, ze klamiesz jak zwykle.

post wyedytowany przez maciell 2020-10-11 15:42:35
12.10.2020 13:01
Whisper_of_Ice
6.3
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

maciell Wrzuciliśmy mu ten sam filmik ha!

11.10.2020 15:42
Elessar1984
7
odpowiedz
5 odpowiedzi
Elessar1984
96
Lord

Pascual77 jaki masz zasilacz, płytę główną, ram 16 gb ale jaki model, taktowanie ? Ludzie ci radzą pierdoły, nawet nie znając możliwości co ten komputer udźwignie. W poprzednim wątku pisałeś, że wydałeś na kompa 7k, ale widzę, że pojęcie masz o pc marne. Nie zdziwiłbym się gdyby to był jakiś składak z allegro.

11.10.2020 15:45
maciell
7.1
maciell
74
Generał

Napisal, ze 600 W zasilacz i i7 8/16 4+ GHz+ 16 gb ramu. CPU nie bedzie bootleneckiem.

11.10.2020 15:53
Elessar1984
7.2
Elessar1984
96
Lord

maciell nie śledzę jego każdej wypowiedzi na forum. Jeśli zadaje pytanie, powinien szczegółowo opisać jakie ma podzespoły.

11.10.2020 15:57
AT-ZAKO
7.3
AT-ZAKO
2
Centurion

I7-9700 ogarnie praktycznie wszystko z najwyższej półki, więc nawet jak jest przy kasie, to może tam władować RTX 2080TI/3080.

post wyedytowany przez AT-ZAKO 2020-10-11 15:58:06
12.10.2020 11:01
Elessar1984
7.4
Elessar1984
96
Lord

AT-ZAKO do rtx 3080 jest rekomendowany 750W zasilacz, a do 2080ti 650W. Żadnej z kart polecanych przez ciebie nie pchałbym do tego kompa. Zwłaszcza, że gościu ma budżet jedynie 1500 zł.

12.10.2020 16:43
Whisper_of_Ice
👍
7.5
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

Elessar1984 Zależy z jakiej firmy ma jeszcze zasilacz bo jak ma jakiegoś modecoma to i 900W może mu nie starczyć do 3080 ;>, ja mam Bequite 700W i sprawdzałem w filmikach to 3080 lajtowo śmiga, ja na swojego 3080 będę czekał pewnie do końca tygodnia niestety. Ale tak czy siak facet ma budżet na inną półkę a nie karty z serii 3xxx wiec zbędna dyskusja.

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-12 16:46:16
11.10.2020 15:49
AT-ZAKO
8
odpowiedz
4 odpowiedzi
AT-ZAKO
2
Centurion

Ostatnio zrobiłem przesiadkę z GTX 970 4GB na GTX 1080 8GB, i jest kosmos ( 900 pln, przy czym sprzedałem GTX 970 za 370pln) tak więc dużo mnie to nie wyniosło i od siebie polecam, na rozdzielczości 1080p Ultra wszystko powyżej 90 fps.

post wyedytowany przez AT-ZAKO 2020-10-11 15:50:32
11.10.2020 15:51
maciell
8.1
maciell
74
Generał

No fajnie, ale to juz karta 2 generacje do tylu. Z kazda nowa gra bedzie odstawac. Nie mowiac, ze nie obsluzy RT i DLSS. Kazdy patrzy na co go stac. No, ale majac 1500 zl przeznaczylbys tez na inna karte.

11.10.2020 16:08
AT-ZAKO
8.2
AT-ZAKO
2
Centurion

Za 1500pln z nowych to tylko GTX 1660TI 6GB/ RTX 2060 6GB( najsłabsza wersja), co jest kompletnie niopłacalne, bo to karty są na teraz i wydajnościowo bez szału...
Z Używek za RTX 2070 nie z koparek trzeba dać ok 1800-2000pln więc budżet za mały, chyba że poczeka na serie 3000 na karty nie z topu, czyli 3050TI/3060/3060TI.
A za 1500 pln na już, na teraz nie kupi nic bardziej wydajniejszego niż 1080/1080TI

Ogólnie wstrzymał bym się jeszcze.

post wyedytowany przez AT-ZAKO 2020-10-11 16:11:16
11.10.2020 17:35
maciell
8.3
maciell
74
Generał

No przeciez w 1 tu odpowiedzi dalem linka do msi 2070 z 1 rok gwarancji za 1500 zl.

https://allegrolokalnie.pl/oferta/karta-graficzna-msi-geforce-rtx-2070-armor-8gb-6j2

12.10.2020 00:00
Whisper_of_Ice
👍
8.4
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

maciell Nie koniecznie, GTX 970 przez tyle lat sobie rewelacyjnie radzi. A jest 4 generacje w tył.

11.10.2020 15:52
Elessar1984
9
odpowiedz
1 odpowiedź
Elessar1984
96
Lord

.

post wyedytowany przez Elessar1984 2020-10-11 15:53:31
11.10.2020 15:53
maciell
9.1
maciell
74
Generał

Spoko. Dlatego ci napisalem.

11.10.2020 15:58
Sarafan
10
odpowiedz
Sarafan
1
Centurion

Jak już chcesz koniecznie teraz coś kupować, to dołożyłbym trochę i wziął RTX 2070 Super za ok. 1900 zł. Procesor masz bardzo dobry, więc warto zainwestować w coś porządnego, żeby karta Cię zbytnio nie ograniczała. Dobrym pomysłem mogłoby też być poczekanie na premierę RTX 3060 Ti, który według prognoz może mieć wydajność zbliżoną nawet do RTX 2080. Przewiduje się, że premierę będzie miał w listopadzie, ale nie wiadomo, jak będzie na początku z dostępnością, więc może się okazać, że będzie trzeba poczekać do początku przyszłego roku. Czynnikiem ryzyka jest też tutaj koronawirus, przez którego ceny mogą pójść w górę.

post wyedytowany przez Sarafan 2020-10-11 15:59:43
11.10.2020 16:24
Rumcykcyk
11
odpowiedz
9 odpowiedzi
Rumcykcyk
73
Głębinowiec

Jak chcesz pograć w 2k do 2021 roku to możesz kupić 1080ti z gwarancją za około 1400-1500 zł (a może uda się i taniej). Wiadomo, że nie będziesz miał RT i DLSS ale obecnie siedzę na takiej karcie i nie widzę takiej potrzeby żeby z tej technologi korzystać (jak kupisz słabą kartę 20xx to o RT będziesz mógł pomarzyć). Jeśli patrzysz przed siebie to już tylko 30xx ale 1500 to będzie za mało. Nie kupuj 20xx bo względem 30xx to nieopłacalny złom który nawet nie zszedł z ceny.

post wyedytowany przez Rumcykcyk 2020-10-11 16:25:46
11.10.2020 17:37
maciell
11.1
maciell
74
Generał
Wideo

Nie widzisz bo nie masz. Poza tym ta technologia bedzie wspierana. Tak samo jak DLSS. Wiec bardziej przyszlosciowa jest ta 2070.

PS. Pisalem juz to nie raz. Naprawde sterowniki i patche do gie, a takze DLSS umozliwiaja gre z high/ultra z rt nawet na 2060 zwyklym.No, ale jak nie masz i nie widzisz to zas piszesz bzdury wyssane z palca.

https://www.youtube.com/watch?v=tS48kowav3I

post wyedytowany przez maciell 2020-10-11 17:44:39
11.10.2020 17:43
11.2
Wixy94434
1
Konsul

Panu z Nividi już dziękujemy, ile masz za wpis?

11.10.2020 17:45
maciell
11.3
maciell
74
Generał
Wideo

https://www.youtube.com/watch?v=-bqNtiQJS-I

ps. 30 cebulioniow. Pasuje ci ?

11.10.2020 17:51
11.4
Wixy94434
1
Konsul

No coż prowokator, troll to jeszcze spamer

11.10.2020 17:55
maciell
11.5
1
maciell
74
Generał

Zglaszaj do adminow :-). Nie da sie zalinkowac 2 filmow, zeby byly widoczne w 1 wiadomosci.

11.10.2020 18:02
11.6
Wixy94434
1
Konsul

No tak jak by 1 film o RTX 2060 nie wystarczył, panie lmf czy jak mu tam było choć styl pisania bardziej do nelsona, copelat nelsonPl jak tam tłumaczenia?

post wyedytowany przez Wixy94434 2020-10-11 18:02:30
11.10.2020 23:51
Whisper_of_Ice
11.7
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

maciell Patrz siedzi od niedawna na forum a zna takie sławy jak nelson i lmf :D, zaraz zacznie wymieniać inne osobistości.

12.10.2020 07:52
11.8
Wixy94434
1
Konsul

za czasów gruby300 juz tutaj pisalem jak ciebie na świecie nie było.

12.10.2020 12:25
Whisper_of_Ice
😂
11.9
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

za czasów gruby300 juz tutaj pisalem jak ciebie na świecie nie było

<<<Pochwal się wiekiem bo patrząc po twoich banach na miliardzie kont i bzdurach jakie wypisujesz to raczej masz naście lat i mleko pod noskiem. Oj lmf ;>. BTW Podasz armory o które prosiłem do wowa albo link do kanału na którym streamujesz? Masz przecież w opisie, czy to kolejne kłamstwo?

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-12 12:27:28
11.10.2020 23:08
Ko-o-ast-y
12
odpowiedz
1 odpowiedź
Ko-o-ast-y
77
Konsul

Rx 5600 XT ewentualnie używany RTX 2070. Tylko że RTX'y bez dopisku super. Dość często się sypią i nie wiadomo na co trafisz

post wyedytowany przez Ko-o-ast-y 2020-10-11 23:12:23
11.10.2020 23:48
Whisper_of_Ice
12.1
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

Używałem długo bo prawie 2 lata RTX 2070 i nic nie sypnęło się :). Jak ma brać super to niech lepiej poczeka na RTX 3070, w cenie obecnego RTX 2070S będzie miał wydajnościowo RTX 2080ti a nawet lepszą kartę.

11.10.2020 23:49
13
odpowiedz
7 odpowiedzi
Pascual77
0
Legionista

To teraz tak czym te karty się różnią
Gigabyte Radeon RX VEGA 64
RTX 2060
RX 5700 XT
Najlepiej ale tez najdrożej wypada Rx 5700, natomiast RTX 2060 i VEGA 64 są w tej samej cenie, z tego co widzę jedna ma jakaś technologie Ray tracing która zawierają niektóre gry, czy ten efekt jest wart, czy to taki bajer?

12.10.2020 00:02
Whisper_of_Ice
13.1
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

https://www.nvidia.com/pl-pl/geforce/graphics-cards/30-series/rtx-3080/ masz suwaczek jak wyglądać będzie WD Legion bez RT i z RT, oceń czy ci coś takiego potrzebne.

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-12 00:02:44
12.10.2020 12:35
13.2
Persecutor
6
Pretorianin

IMO kupowanie RTX 2060 dla RT to pomyłka, ta grafika ma za słabą wydajność żeby z RT przyzwoicie działała.

post wyedytowany przez Persecutor 2020-10-12 12:35:47
12.10.2020 13:30
maciell
13.3
maciell
74
Generał

Persecutor

A czytales co bylo pisane, albo ogladales filmiki jakie wkleilem. To nie gadaj bzdur.

12.10.2020 13:33
13.4
Wixy94434
1
Konsul

A No tak whisper of ice, on tutaj zazwyczaj gada głupoty.

12.10.2020 13:51
Whisper_of_Ice
😒
13.5
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

A No tak whisper of ice, on tutaj zazwyczaj gada głupoty.
Skończ bredzić, ciebie nikt na poważnie nie bierze multikonciarzu, skończ prowokować kłamczuchu. Największe głupoty to ty wypisujesz, trollu. A teraz leć popłacz się administracji prowokatorze. Podałem gościowi link w którym ma pokazane co daje RT w przykładowej grze WD Legion, ty natomiast bredzisz i spamujesz oskarżając ludzi na lewo i prawo, persecutor to moje rzekome kolejne multi...? Ręce opadają przy durnotach jakie wypisujesz. Nadal czekam na link do kanału "streamerze" i link do armory z wowa ;>. BTW

spoiler start

Jak wkleje zdjęcie RTX 3xxx to pewnie polecisz do administracji bo ci rzyć pęknie na mozaikę ;D a jak wrzuce zdjęcie PS5 do tego to w ogóle "zawał helena" ;D

spoiler stop

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-12 13:56:55
12.10.2020 16:01
13.6
Persecutor
6
Pretorianin

maciell -> Jak w końcu wyjdzie gra z porządnie zrobionym RT i to podczas produkcji a nie w formie patcha to możemy podyskutować.

12.10.2020 16:37
Whisper_of_Ice
13.7
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

Persecutor Długo czekać nie będziesz musiał, 29 października wychodzi WD Legion :). Poczekamy zobaczymy.

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-12 16:38:12
12.10.2020 15:43
Hydro2
14
odpowiedz
23 odpowiedzi
Hydro2
128
Legend

Gtx 1080ti za 1500zł. Gniecie wszystko tu wymienione i ma normalną ilość vramu, a nie 8 gb, które niedługo (za rok?) ledwo starczy do 1080p.

post wyedytowany przez Hydro2 2020-10-12 15:43:34
12.10.2020 15:43
Whisper_of_Ice
😂
14.1
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

XD ledwo do 1080 wystarczy, błagam cie.

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-12 15:44:03
12.10.2020 15:49
14.2
Wixy94434
1
Konsul

Tez można gtx 1080 lub własne co ja poleciłem Radeon vega 64 używkę za 1500 się znajdzie. Człowieku RTX 2060 to nie jest karta do RT w nowe tytułu.

post wyedytowany przez Wixy94434 2020-10-12 15:51:01
12.10.2020 16:08
Hydro2
14.3
Hydro2
128
Legend

1080 a ti to porównanie trabanta do mercedesa ;) Czytaj uważnie. Ti to wazniejsze litery od liczby 1080. Od 1080ti wszystko tu wymienione jest wolniejsze, a od 1080 polowa kart :p

post wyedytowany przez Hydro2 2020-10-12 16:09:40
12.10.2020 16:34
Whisper_of_Ice
14.4
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

Człowieku RTX 2060 to nie jest karta do RT w nowe tytułu.
Vega 64 nawet RT nie ma więc skończ opowiadać brednie już ci pisałem jak się nie znasz kompletnie... Ile ci AMD płaci za promowanie ich padła? P.S. Kiedy podasz linki o które prosiłem? Czy dalej będziesz unikał kłamco tematu i wciskał facetowi swoje truchło spod szyldu AMD?

Hydro2
Z tym wszystkim to bym uważał, RTX 2070 Super jest szybsze od 1080ti z tego co wiem, poza tym wydawać pieniądze na 1080ti to jak mieć do wyboru piękną żonę a pójść do klubu dla Gentelmenów ;p. Co do 1080 to hmm 2070 bije tą kartę. Tak czy inaczej jeśli kolega chce kartę niech poszuka używanej 2070/2070S powinien za 1500-1700 maks dostać tą kartę ;).

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-12 16:39:54
12.10.2020 16:46
Hydro2
14.5
Hydro2
128
Legend

2070s jest tylko 1-2% szybszy od 1080ti, tylko od FE i to tylko w 1080p. Poza tym ja mam Accelero 3x i wersje OC, co już na start daje przewagę nad 2070S. W 4K z racji 8Gb VRam 2070S przegra w każdej istniejacej grze. Poza tym 2070S nie dostaniesz za 1700zł. 1900 to najmniej, a to juz mega roznica względem ceny 1080ti. Co do 1080 i 2070 w pelni się zgadzam.

post wyedytowany przez Hydro2 2020-10-12 16:47:26
12.10.2020 16:49
Whisper_of_Ice
👍
14.6
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

UP Gdzieś mignęła za 1500zł mi, może jakiś defekt miała nie wiem. Pamiętaj że 2070S też można podkręcić swoją drogą. Z resztą.

Kolego, włącz youtube, posprawdzaj cenowo karty do 1500zł i zobacz która wyciąga najwięcej fpsów i tą kup ot co, problem z dyńki jakby to Walduś Kiepski rzekł.

12.10.2020 16:50
14.7
Wixy94434
1
Konsul

jak widać wszystko się zgadza - zacząłem od Pandari a skończyłem na legion gdzie ostro raidowałem
https://worldofwarcraft.com/en-gb/character/eu/magtheridon/ldfsol
a co do streamowania była okazja by zobaczyć mój instagram na którym mam skróty, lecz nie chcę go tu podawać - o pod żaby postem o zeldzie dałem zrzut ekranu do wyświetleń mozesz sprawdzic.

post wyedytowany przez Wixy94434 2020-10-12 16:51:58
12.10.2020 16:51
Hydro2
14.8
Hydro2
128
Legend

I tu się zgadzam w pełni.

12.10.2020 16:52
Whisper_of_Ice
14.9
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk
Wideo

LFR To żeś zrajdował xD, wiem że to nie ten temat ale, reakcja całej mojej gildii jakby coś xD. Nie śledzę wątków tego janusza który ma zaprogramowanego bana na tym forum xD. W sumie to do całej twojej produkcji postów można by ten jeden filmik wrzucić, nie wspomnę że nawet nie wiesz iż NG będą miały obsługę RT ;p. Dobra kończę wywód z bambikiem ;p. (Mam nadzieje że to słowo nie jest uznane za niedobre w niepisanym regulaminie). Normal 1/9 ToS XD, dobra ide sobie bo kisne, az zbytnio zundercuttowalem itemek tak sie smialem xD

https://www.youtube.com/watch?v=zVmF03a0TiA

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-12 17:01:26
12.10.2020 16:57
14.10
Wixy94434
1
Konsul

Whisper_of_Ice Nie widzisz że proggres był na normalu a to już hardcorowce grają.

post wyedytowany przez Wixy94434 2020-10-12 16:58:32
12.10.2020 17:09
14.11
Wixy94434
1
Konsul

Podejrzewam ze ty nawet normalla nie widziałeś.

12.10.2020 17:23
😂
14.12
Persecutor
6
Pretorianin

Nie widzisz że proggres był na normalu a to już hardcorowce grają.

Jaja sobie robisz jakieś chyba :P Progres w wow-ie to się na hc, a od SoO na mythic robiło :D Ktoś kto progresował normala był/jest słaby, delikatnie to ujmując :D

12.10.2020 18:13
Whisper_of_Ice
😂
14.13
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

Podejrzewam ze ty nawet normalla nie widziałeś.
Normala to sie przebiega xD, błagam bo się tarzam ze śmiechu po ziemi.

Persecutor Mówiłem że to bambik xD, on na 110 lvl niby na legionie grał a nie ma nic zrobione, żadnych rajdów z legacy contentu DS, FL, ICC, BT, TK nic kompletnie nic.

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-12 18:16:52
12.10.2020 18:45
14.14
Wixy94434
1
Konsul

No Normall to juz nie jest taki prosty, tu juz trzeba znac taktyki i mieć odpowiedni gear a samo posiadanie odpowiedniego gearu na raidy powyżej LFR to już coś, żeby ktokolwiek na ten raid cie wziął.

post wyedytowany przez Wixy94434 2020-10-12 18:45:59
12.10.2020 18:59
14.15
Persecutor
6
Pretorianin

No Normall to juz nie jest taki prosty, tu juz trzeba znac taktyki i mieć odpowiedni gear a samo posiadanie odpowiedniego gearu na raidy powyżej LFR to już coś.

Normala robi się pierwszego dnia jak nowy rajd wychodzi i to od dość dawna:P a teraz to nawet mając kiepska gildie mozna tego dokonać w maks tydzień :P Ostatni rajd w BFA łatwiej jest zrobić z pugiem na hc niż na LFR :D Tyle w temacie rajdowania :P

post wyedytowany przez Persecutor 2020-10-12 19:01:20
12.10.2020 19:41
14.16
Wixy94434
1
Konsul

Kolega o grał w Wowa?

12.10.2020 20:27
Whisper_of_Ice
😂
14.17
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

Kolega o grał w Wowa?
Przecież on ma racje Nzoth jest latwiejszy na normalu niz LFR i to kazdy wie xD, ty grales w ta gre w ogole? xD
Normala to się przebiega w prebisowych itach.

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-12 20:27:44
12.10.2020 20:37
14.18
Wixy94434
1
Konsul

Pamietam jak poszliśmy na normalla z gildia to pierwszego bossa dopiero za 20 podejściem zrobiliśmy o heroicu nie bylo mowy. Guldan na LFR to był już hardcor.

post wyedytowany przez Wixy94434 2020-10-12 20:37:56
12.10.2020 21:19
14.19
Wixy94434
1
Konsul

No ale ja chociaż nie trolluję, nie gadam że robię heroici niczym pro gildia. Bo bajki jak ty każdy może pisać

post wyedytowany przez Wixy94434 2020-10-12 21:19:53
12.10.2020 21:22
14.20
Persecutor
6
Pretorianin

Wixy94434 -> w wow-ie są ludzie początkujący którzy nie ogarniają postaci którą grają, a co dopiero taktyk, ale też jest niestety sporo ludzi którzy mają po prostu wyj..... i to niereformowalne przypadki ja ich zwie "profesjonalnymi LFR rajderami". Tacy ludzie najczęściej nie szukają zewnętrznych źródeł, bo im się najczęściej nie chce, więc grają po prostu słabo :P Często lądują w gildiach z podobnymi do siebie ludźmi i to kończy się właśnie progresem normala :P jednym słowem warzywna gildia i tyle.
btw. Wystarczy spędzić 2h na yt przeglądając poradniki do swojej klasy i z 30 min na taktyki i normala można spokojnie zrobić w niebieskich itemach :P tylko są tacy którym się nie chce :P

post wyedytowany przez Persecutor 2020-10-12 21:27:39
12.10.2020 21:30
14.21
Wixy94434
1
Konsul

ta gildia powstala w dzien na czacie w stolicy, nie zmienia faktu ze heroic jest nieosiągalny dla większości

post wyedytowany przez Wixy94434 2020-10-12 21:32:35
12.10.2020 21:44
14.22
Persecutor
6
Pretorianin

Wixy94434 -> No sprawdziłem 2 ostatnie dodatki na wowprogress i pokazuje mi że w zależności od rajdu ok 40-65% ludzi miało zrobionego full clear hc :), a minimum jednego bossa w granicach 70% ludzi robi :)

12.10.2020 21:57
Whisper_of_Ice
14.23
Whisper_of_Ice
55
Cyberpunk

No ale ja chociaż nie trolluję, nie gadam że robię heroici niczym pro gildia. Bo bajki jak ty każdy może pisać
Człowieku normale się przebiega w pre-bisowych itach deal with it, nawet, tam nie trzeba dużych umiejętności nawet jak ma się noobkow w teamie, reszta rajdu to przedepsuje i przeleczy. To ty trollujesz, cała moja gildia cię wyśmiała a jak wkleiłeś armory to już tym bardziej nikt cię na poważnie nie bierze. BTW Moja gildia robi Mythic chłopcze, hc to my farmimy altami dla frajdy i achievow. Skończ ten swój miernej jakości trolling lmf. W wowa nie grałeś, a jak grałeś to na privach. EoT bo szkoda mi czasu na ciebie i twoje głupoty.

Persecutor Daruj sobie bo typ to wowa co najwyżej na yt widziałem w te armory to zupełnie nie wierze że to jego postać, szkoda czasu na takich ludzi. Każdy kto grał w wowa wie jak się robi Normale, LFR'y i HC albo Mythici.

post wyedytowany przez Whisper_of_Ice 2020-10-12 21:59:52
16.10.2020 11:39
Hydro2
15
1
odpowiedz
Hydro2
128
Legend

Używka 1080ti

Forum: Jaka kartę graficzna wybrać?